Προς το περιεχόμενο

εγγυηση αυτοκινητου και service


billkolias

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 66
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

σε περιπτωση που ειναι λαδια τακακια κτλπα παλι πρεπει να κραταω την αποδειξη απο αυτα?

Εννοείται, και τις αποδείξεις από τα ανταλλακτικά και από την εργασία. Μόνο έτσι θα ξέρουν αν όντως αλλάχτηκαν τα λάδια πχ και αν ήταν μέσα στις προδιαγραφές του κατασκευαστή.

 

Έχε υπόψιν όμως πως αυτό που έγραψα ισχύει νομικά, το αν συμμορφώνονται οι αντιπροσωπείες με το νόμο αυτό είναι άλλο θέμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καταλαβα

δεν προκειται να με καλυψουν συγουρα
ο πωλιτης η οτι εινια τελος παντων μου ειπε οτι αν δεν κανω σερβις στην αντιπροσωπεια δεν ισχιει η εγγυηση για κανενα λογο

οποτε καταλαβα θα χω τρεχαματα αν τυχει τιποτα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι δεν αντιλεγω για την αντιπροσωπια...

 

 

Σε τοπικο συνεργειο σε απογορευσε ο μαστορας να του φερεις δικα σου ανταλλακτικα?

 

Τοτε ναι καποια λαμογια παιζει.

 

Εγω απ οσο ξερω, μπορεις καλλιστα να αγορασεις εσυ ο ιδιος σου τα ανταλλακτικα και μετα να πας σε ενα συνεργειο να στα περασει χρεωνοντας σου τα εργατικα. Οπως και συ στην δουλεια σου θα κερδιζες κατι απο το να τα παρεις μονο σου τα ανταλλακτικα, ετσι και σε αυτο θα ναι το ιδιο....Θα χασει μια προμηθεια, που εσυ ετσι και αλλιως τοσο θα τα πληρωνες.. πχ το φιλτρο βενζινης κανει 30 ευρω λεω πχ, εσυ 30 θα το παρεις, ο μαστορας πχ 27, αλλα σε σενα παλι 30 θα στο χρεωνε ...

 

 

Να σου δωσω μια συμβουλη, οταν αλλαζεις λαδια και φιλτρο λαδιου, μετα θα πρεπει να βαλεις μπρος το αμαξι να περιμενεις να σβησει το λαμπακι του λαδιου, να ξαναελεγξεις την σταθμη του λαδιου, γιατι σιγουρα θα θελει συμπληρωμα...Επειδη ρουφηξε και το φιλτρο λαδιου λιγο λαδι.

 

Εχω δει απειρες καρφιλες απο πολλους, ερχοταν κανανε μονοι τους οτι μπορουσαν με τα εργαλεια που ειχα, ερχοταν στο συνεργειο του πατερα μου, του λεγανε δωσε με λιγο αυτο το κλειδι...Ο πατερας μου για να μην τον χασει απο πελατη,μαλακια του για μενα το εδινε, εφτανε σε ενα σημειο που δεν μπορουσε να βγαλει κατι, να το ξαναδεσει, ερχοταν του ελεγε ελα ρυθμισε τις βαλβιδες, πηγαινε παλι μαλακια του και τις ρυθμιζε, επαιρνε ενα χ ποσο και εφευγε....Εγω στην θεση του θα τον βαρουσα στο κεφαλι, αληθεια στο λεω, γιατι πληρωνεις την μαστορια, αλλα η μαστιχα να μην το χασουμε απο πελατη, εχει αλλα δυο αμαξια, ετσι να το βρασω....

 

 

Ετσι νομιζω σε καθε κλαδο, οπως και στο δικο σου, να τραβηξει ο αλλος τα καλωδια ολα και να σου πει ελα να μου κανεις την συνδεμολογια, παλι πρεπει να την φαει.... γιατι πληρωνεις εμπειρια, μαστορια.... 

 

 

Το σωστό είναι να γεμίζεις το φίλτρο λαδιού με λάδι πριν το τοποθετήσεις και όχι να περιμένεις να γεμίσει αφού εκκινήσει ο κινητήρας .

 

Τώρα όσον αναφορά τον billkolias εάν θέλεις σωνει και καλά να κανείς ολα τα service μόνος σου τότε την χάνεις την εγγύηση και είναι λογικό ακόμη και για το τόσο “απλό” που είναι τα λάδια . Η μόνη λύση είναι να πηγαίνεις σε κάποιο εξουσιοδοτημένο service με τα ανταλλακτικά και να πληρώνεις μόνο την εργασία . Επίσης επειδή δεν έχει τύχει να πάω σε αντιπροσωπία για service όταν είναι για αλλαγή π.χ λαδιών , φίλτρο δεν κάνουν και έναν γενικό έλεγχο στο αυτοκίνητο ; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καταλαβα

 

δεν προκειται να με καλυψουν συγουρα

ο πωλιτης η οτι εινια τελος παντων μου ειπε οτι αν δεν κανω σερβις στην αντιπροσωπεια δεν ισχιει η εγγυηση για κανενα λογο

 

οποτε καταλαβα θα χω τρεχαματα αν τυχει τιποτα 

Περίπου μια φορά το χρόνο θα χρειαστεί να το πας στην αντιπροσωπεία για όσο έχεις εγγύηση. Για μένα καλύτερο αυτό από το να ρισκάρεις να χάσεις την εγγύηση ή να τρέχεις στα δικαστήρια. (άσε που πολλά καινούργια θέλουν σέρβις σε πολλές χιλιάδες χλμ πχ 30 χιλιάδες, οπότε είναι ακόμα λιγότερες οι φορές που θα χρειαστεί να πας στην αντιπροσωπεία!)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το σωστό είναι να γεμίζεις το φίλτρο λαδιού με λάδι πριν το τοποθετήσεις και όχι να περιμένεις να γεμίσει αφού εκκινήσει ο κινητήρας .

 

Τώρα όσον αναφορά τον billkolias εάν θέλεις σωνει και καλά να κανείς ολα τα service μόνος σου τότε την χάνεις την εγγύηση και είναι λογικό ακόμη και για το τόσο “απλό” που είναι τα λάδια . Η μόνη λύση είναι να πηγαίνεις σε κάποιο εξουσιοδοτημένο service με τα ανταλλακτικά και να πληρώνεις μόνο την εργασία . Επίσης επειδή δεν έχει τύχει να πάω σε αντιπροσωπία για service όταν είναι για αλλαγή π.χ λαδιών , φίλτρο δεν κάνουν και έναν γενικό έλεγχο στο αυτοκίνητο ; 

ενοεις μεσα ;  δεν νομιζω να εχει ιδιεταιρη διαφορα μαλλων το λες για την πρωτη εκκινηση του κινητηρα

Παντως  λαδωνουμε και γυρο γυρο το φιλτρο και το σφιγκουμε με το χερι και μονο! 

Τα κλειδια φιλτρου ειναι για να το ξεσφιγκειςσε περιπτωση που εχει κολισει αν και αν το εχεις λαδωσει οπως ειπα πριν δεν υπαρχει περιπτωσει να κολλησει

 

 

καποιες το κανουν και αυτο η συγκεκριμενη που ενδιαφερομαι εγω στο πρωτο σερβις αλαζει μονο λαδια και φιλτορ

Περίπου μια φορά το χρόνο θα χρειαστεί να το πας στην αντιπροσωπεία για όσο έχεις εγγύηση. Για μένα καλύτερο αυτό από το να ρισκάρεις να χάσεις την εγγύηση ή να τρέχεις στα δικαστήρια. (άσε που πολλά καινούργια θέλουν σέρβις σε πολλές χιλιάδες χλμ πχ 30 χιλιάδες, οπότε είναι ακόμα λιγότερες οι φορές που θα χρειαστεί να πας στην αντιπροσωπεία!)

μου ειπαν οτι θελει 2 σερβις(η ανα 15χιλιαδες km) τον πρωτο χρονο γυρο στα 100ευρο και ενα δευτερο τον δευτερο χρονο γυρο στα 180 ευρο

 

δεν ειναι λιγα δεν ειναι καθολου λιγα! γιαυτο και το συζηταω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ενοεις μεσα ;  δεν νομιζω να εχει ιδιεταιρη διαφορα μαλλων το λες για την πρωτη εκκινηση του κινητηρα

Παντως  λαδωνουμε και γυρο γυρο το φιλτρο και το σφιγκουμε με το χερι και μονο! 

Τα κλειδια φιλτρου ειναι για να το ξεσφιγκειςσε περιπτωση που εχει κολισει αν και αν το εχεις λαδωσει οπως ειπα πριν δεν υπαρχει περιπτωσει να κολλησει

 

 

καποιες το κανουν και αυτο η συγκεκριμενη που ενδιαφερομαι εγω στο πρωτο σερβις αλαζει μονο λαδια και φιλτορ

μου ειπαν οτι θελει 2 σερβις(η ανα 15χιλιαδες km) τον πρωτο χρονο γυρο στα 100ευρο και ενα δευτερο τον δευτερο χρονο γυρο στα 180 ευρο

 

δεν ειναι λιγα δεν ειναι καθολου λιγα! γιαυτο και το συζηταω

2 σέρβις το χρόνο ανεξάρτητα από τα χιλιόμετρα ή αν κάνεις 15 και 15? Για ποιο αμάξι λες?

 

Πάντως κι αυτά που εσύ θεωρείς αυτονόητα στην αλλαγή λαδιών και φίλτρων πχ, κάποιος μπορεί να τα κάνει λάθος! Γι' αυτό δε σε καλύπτει η εταιρεία!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι για μέσα στο φίλτρο λέω διότι μέχρι να γεμίσει το φίλτρο λαδιού στην πρώτη εκκίνηση ο κινητήρας μένει "στεγνός" όποτε το σωστό είναι να το γεμίζουμε πριν το τοποθετήσουμε ,για το σφίξιμο ένας που δεν έχει μάθει πόσο πρέπει να σφιχτεί το φίλτρο καλό είναι να χρησιμοποιεί το κλειδί (την ειχα πατήσει και εγώ μετά από μερικά χιλιόμετρα είδα ότι ψιλό δάκρυσε το φίλτρο)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 σέρβις το χρόνο ανεξάρτητα από τα χιλιόμετρα ή αν κάνεις 15 και 15? Για ποιο αμάξι λες?

 

Πάντως κι αυτά που εσύ θεωρείς αυτονόητα στην αλλαγή λαδιών και φίλτρων πχ, κάποιος μπορεί να τα κάνει λάθος! Γι' αυτό δε σε καλύπτει η εταιρεία!

μαλλων δεν το εγραψα καλα

ενα σερβις τον πρωτο χρονο και ενα σερβις τον δευτερο

ή αλλιως

ενα σερβις στα 15χιλιαδες και ενα σερβις στα 30χιλιαδες

 

skoda rapid 

Ναι για μέσα στο φίλτρο λέω διότι μέχρι να γεμίσει το φίλτρο λαδιού στην πρώτη εκκίνηση ο κινητήρας μένει "στεγνός" όποτε το σωστό είναι να το γεμίζουμε πριν το τοποθετήσουμε ,για το σφίξιμο ένας που δεν έχει μάθει πόσο πρέπει να σφιχτεί το φίλτρο καλό είναι να χρησιμοποιεί το κλειδί (την ειχα πατήσει και εγώ μετά από μερικά χιλιόμετρα είδα ότι ψιλό δάκρυσε το φίλτρο)

δεν μενει ακριβωςστεγνος αλλα εχεις ενα point δεν το ειχα σκεφτει ποτε

 

καλυτερα να σταζει λιγο παρα να το σφιξεις παραπανω!

ειδικα οταν ειναι αλουμινιο προσεχετε ποσο τα σφιγκεται

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και οι δυο δικιο εχετε...

 

Πρεπει λιγο να λαδωνουμε το λαστιχακι που χει το φιλτρο, ωστε να μην ξεραθει.

 

Τωρα το σφιξιμο καλυτερα με το χερι με ενα πανακι να στριψουμε με τα δυο χερια ειναι αρκετο.

 

 

Το σερβις ειναι αναλογα το τι βαζεις κιολας.

 

Υπαρχουν μπουζι που μπορεις να τα αλλαξεις στις 40κσυν λαδια που αλλαζονται στις 10κ και αλλα στις 15κσυν. Τα τακακια αναλογα με την χρηση, παει σχεσον δυο μπροστα μια πισω αν εχει σιαγονες.

 

Αερος το αλλαζεις οποτε κανεις σερβις. Γιατι με αυτο αναπνεει ο κινητηρας, ειδικα στα πετρελαια ειναι η ζωη τους. Βενζινης καλο ειναι να αλλαζουμε μεσα στο χρονο.

 

Παλι πχ για τα τακακια υπαρχουν σκληρα, μαλακα, ημισκληρα, ανακογα τι θα βαλεις, θα χεις τα απαιτουμενα αποτελεσματα.

Συμβουλη ποτε μην μπαινετε κατω απο αμαξι και ας το χετε σηκωσει με γρυλο, αν δεν εχετε βαλει καποιο τακο σε ενα σταθερο σημειο... να στε σιγουρι και μετα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν εμπιστευεσε ποτε ουτε αντ/πια ουτε φιλο μηχανικο ουτε τιποτα.Ολοι θα το παιζουν καλοι μεχρι να γινει μαλακια.+ότι εχει πεσει αφραγκια!

παλια καποιες μαρκες θυμαμαι πουλησαν αυτοκ.με χ χρονια σερβις (jeep,kia,fiat...)

Ακομη και οι αντ/πιες κυνηγάνε ποσοστα και μπορουν να εχουν και ιμιτατιον καποιο ποσοστο στο στοκ τους!

ολους πρεπεις να τους κυνηγας από πανω για να μην σου βαζουν αυτό που εχουν το μεγαλυτερο περιθωριο κερδους...

π.χ. σε κάθε ανταλακτικο υπαρχει της αντ/πειας που λεει την μαρκα αυτοκ.,της εταιρειας που το δωσε στην αντ/πια ,μερικα ακομη ιδιας ποιοτητας και τελος αλλα χ σε ιμιτατιον!

Το ιδιο και στα λαδια.υπαρχουν συνηθως 4-5 μαρκες για το λαδι που θες με τις πιστοποιησεις τους απλα διαλεγουν αυτό που εχει μεγαλυτερο κερδος. Πολλες φορες από αντ/πια σε αντ/πια θα εχουν διαφορετικη μαρκα!

------------

τα 2 εξτρα χρονια είναι από ασφαλιστικη(με ακομη περισσοτερες εξαιρέσεις από εργοστασιακη). στα πρωτα 2 η αντ/πια εχει το πανω χερι όταν θα  γινει μλκ και το ειχες παει  σε εξουδιοδοτημενο και όχι αντ.πια (θα σε παει δικαστικως ότι ευθυνεται ο άλλος μαστορας αν εχει γινει καλη μλκ...)

Ενταξει για να λεμε την αληθεια αρκετες αντ/πειες εχουν ριξει αρκετα τις τιμες...αυτά ότι ειχαν διπλασια και τριπλασιες τιμες ηταν αρκετα χρονια πριν.

 

 

κανονισμό 1400 της Ευρωπαϊκής Ένωσης από το 2002 είναι πολλοί. «Ο κανονισμός αυτός δίνει τέλος στην ‘υποχρέωση’ των πελατών να πηγαίνουν για σέρβις και ανταλλακτικά στις κεντρικές εταιρείες ή στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία», λέει ο κ. Μακεδόνας. Πιο συγκεκριμένα, ο κανονισμός επιτρέπει σ’ έναν ιδιοκτήτη αυτοκινήτου να επισκευάσει το αυτοκίνητό του κατά τη διάρκεια της εγγύησης και σε ένα μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο χωρίς να χάνει τα πλεονεκτήματα της εγγύησης που έχει. Επίσης, με τον συγκεκριμένο κανονισμό τα λεγόμενα «γνήσια ανταλλακτικά» μπορούν να διατίθενται και από ανεξάρτητα σημεία πώλησης και όχι αποκλειστικά από τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία, η δε εγγύηση του αυτοκινήτου δεν θα ακυρώνεται με τη χρήση ανταλλακτικών από την αγορά «after market» (ανταλλακτικά εφάμιλλα με αυτά της πρώτης τοποθέτησης, τα οποία όμως κινούνται την ελεύθερη αγορά και κοστίζουν φθηνότερα), αρκεί αυτά να έχουν την σχετική έγκριση από την Ε.Ε για τον συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου του ιδιοκτήτη. Δηλαδή, αν το αυτοκίνητο είναι Γερμανικό θα πρέπει να μπουν γερμανικά ανταλλακτικά, αν είναι Γιαπωνέζικο γιαπωνέζικα κ.ο.κ. και όχι imitation. Τέλος, η κεντρική αντιπροσωπεία η οποία εισάγει τον συγκεκριμένο τύπο αυτοκίνητου είναι υποχρεωμένη να παρέχει κάθε ανταλλακτικό δωρεάν ως υπόχρεος απέναντι στον πελάτη, ο οποίος είναι εντός εγγυήσεως ανεξάρτητα από το αν έχει κάνει σέρβις εντός η εκτός εξουσιοδοτημένου συνεργείου. +http://6thgear.gr/pr-qotw-11/ +http://www.eoveam.gr/

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το σέρβις δες το βιβλιαράκι τί λέει. Πιθανότατα σου έχει service computer οπότε τους το πας όποτε σου ανάψει η ένδειξη. Αλλιώς συνήθως σου έχουν ένα νορμάλ και ένα για "σκληρή χρήση" πρόγραμμα. Αν οδηγείς χαλαρά εμπίπτεις στο 2ο μόνο αν οδηγείς κατά βάση μικρές αποστάσεις εντός πόλης. Συχνά στην αντιπροσωπεία σου λένε να κάνεις σέρβις με βάση το σενάριο "σκληρής χρήσης" ενώ δεν εμπίπτεις σε αυτό.

Εμένα μου βγαίνει το σέρβις στα ~2 χρόνια ή 25-30 χιλιάδες χιλιόμετρα. :-) Η αντιπροσωπεία βέβαια μου λέει κάθε χρόνο ή 30.000χλμ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάθε 30.000χλμ αλλάζεις λαδιά ; είναι πάρα μα πάρα πολλά χιλιόμετρα ακόμη και εαν βάζεις τα καλυτέρα λάδια που υπάρχουν , μαχ στης 15.000χλμ εαν εχουν γίνει εκτός  .

Εγώ στο δικό μου πλέον τα αλλάζω κάθε 5.000χλμ (έχω βέβαια και 300.000χλμ plus στην πλάτη μου)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...