Προς το περιεχόμενο

εγγυηση αυτοκινητου και service


billkolias

Προτεινόμενες αναρτήσεις

δεν εμπιστευεσε ποτε ουτε αντ/πια ουτε φιλο μηχανικο ουτε τιποτα.Ολοι θα το παιζουν καλοι μεχρι να γινει μαλακια.+ότι εχει πεσει αφραγκια!

παλια καποιες μαρκες θυμαμαι πουλησαν αυτοκ.με χ χρονια σερβις (jeep,kia,fiat...)

Ακομη και οι αντ/πιες κυνηγάνε ποσοστα και μπορουν να εχουν και ιμιτατιον καποιο ποσοστο στο στοκ τους!

ολους πρεπεις να τους κυνηγας από πανω για να μην σου βαζουν αυτό που εχουν το μεγαλυτερο περιθωριο κερδους...

π.χ. σε κάθε ανταλακτικο υπαρχει της αντ/πειας που λεει την μαρκα αυτοκ.,της εταιρειας που το δωσε στην αντ/πια ,μερικα ακομη ιδιας ποιοτητας και τελος αλλα χ σε ιμιτατιον!

Το ιδιο και στα λαδια.υπαρχουν συνηθως 4-5 μαρκες για το λαδι που θες με τις πιστοποιησεις τους απλα διαλεγουν αυτό που εχει μεγαλυτερο κερδος. Πολλες φορες από αντ/πια σε αντ/πια θα εχουν διαφορετικη μαρκα!

------------

τα 2 εξτρα χρονια είναι από ασφαλιστικη(με ακομη περισσοτερες εξαιρέσεις από εργοστασιακη). στα πρωτα 2 η αντ/πια εχει το πανω χερι όταν θα  γινει μλκ και το ειχες παει  σε εξουδιοδοτημενο και όχι αντ.πια (θα σε παει δικαστικως ότι ευθυνεται ο άλλος μαστορας αν εχει γινει καλη μλκ...)

Ενταξει για να λεμε την αληθεια αρκετες αντ/πειες εχουν ριξει αρκετα τις τιμες...αυτά ότι ειχαν διπλασια και τριπλασιες τιμες ηταν αρκετα χρονια πριν.

 

 

κανονισμό 1400 της Ευρωπαϊκής Ένωσης από το 2002 είναι πολλοί. «Ο κανονισμός αυτός δίνει τέλος στην ‘υποχρέωση’ των πελατών να πηγαίνουν για σέρβις και ανταλλακτικά στις κεντρικές εταιρείες ή στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία», λέει ο κ. Μακεδόνας. Πιο συγκεκριμένα, ο κανονισμός επιτρέπει σ’ έναν ιδιοκτήτη αυτοκινήτου να επισκευάσει το αυτοκίνητό του κατά τη διάρκεια της εγγύησης και σε ένα μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο χωρίς να χάνει τα πλεονεκτήματα της εγγύησης που έχει. Επίσης, με τον συγκεκριμένο κανονισμό τα λεγόμενα «γνήσια ανταλλακτικά» μπορούν να διατίθενται και από ανεξάρτητα σημεία πώλησης και όχι αποκλειστικά από τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία, η δε εγγύηση του αυτοκινήτου δεν θα ακυρώνεται με τη χρήση ανταλλακτικών από την αγορά «after market» (ανταλλακτικά εφάμιλλα με αυτά της πρώτης τοποθέτησης, τα οποία όμως κινούνται την ελεύθερη αγορά και κοστίζουν φθηνότερα), αρκεί αυτά να έχουν την σχετική έγκριση από την Ε.Ε για τον συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου του ιδιοκτήτη. Δηλαδή, αν το αυτοκίνητο είναι Γερμανικό θα πρέπει να μπουν γερμανικά ανταλλακτικά, αν είναι Γιαπωνέζικο γιαπωνέζικα κ.ο.κ. και όχι imitation. Τέλος, η κεντρική αντιπροσωπεία η οποία εισάγει τον συγκεκριμένο τύπο αυτοκίνητου είναι υποχρεωμένη να παρέχει κάθε ανταλλακτικό δωρεάν ως υπόχρεος απέναντι στον πελάτη, ο οποίος είναι εντός εγγυήσεως ανεξάρτητα από το αν έχει κάνει σέρβις εντός η εκτός εξουσιοδοτημένου συνεργείου. +http://6thgear.gr/pr-qotw-11/ +http://www.eoveam.gr/

 

 

δεν εμπιστευομαι αυτο ειναι το θεμα αλλα τωρα πρεπει να αναγκαστω

 

εγω πως ξερω τι λαδια και τι φιλτρο θα μου εχουν βαλει? μπορω να τους πω να μου βαλουν συγκεκριμενη μαρκα,η οτι εχουν βαζουν? Ο.ο

Για το σέρβις δες το βιβλιαράκι τί λέει. Πιθανότατα σου έχει service computer οπότε τους το πας όποτε σου ανάψει η ένδειξη. Αλλιώς συνήθως σου έχουν ένα νορμάλ και ένα για "σκληρή χρήση" πρόγραμμα. Αν οδηγείς χαλαρά εμπίπτεις στο 2ο μόνο αν οδηγείς κατά βάση μικρές αποστάσεις εντός πόλης. Συχνά στην αντιπροσωπεία σου λένε να κάνεις σέρβις με βάση το σενάριο "σκληρής χρήσης" ενώ δεν εμπίπτεις σε αυτό.

Εμένα μου βγαίνει το σέρβις στα ~2 χρόνια ή 25-30 χιλιάδες χιλιόμετρα. :-) Η αντιπροσωπεία βέβαια μου λέει κάθε χρόνο ή 30.000χλμ.

οταν τοπαρω θα το κοιταξω προς το παρων δεν εχω βιβλιαρακι 

γενικα μονο μικρες αποστασης στην πολη θα κανω οποτε . . .

Κάθε 30.000χλμ αλλάζεις λαδιά ; είναι πάρα μα πάρα πολλά χιλιόμετρα ακόμη και εαν βάζεις τα καλυτέρα λάδια που υπάρχουν , μαχ στης 15.000χλμ εαν εχουν γίνει εκτός  .

Εγώ στο δικό μου πλέον τα αλλάζω κάθε 5.000χλμ (έχω βέβαια και 300.000χλμ plus στην πλάτη μου)

ολες οι εταιριες που βαζουν φουλ συνθετικα τοσο λενε

 

ομως οπως το βλεπω εγω και μονο εγω δεν υπαρχει κανενα λαδι που να αντεχει 30χιλιαδες χιλιομετρα.Και το καλυτερο λαδι να βαλεις σε τοσο χιλιομετρα θα βγει λασπη.Ακομα και οι κατασκευαστες των λαδιων λενε αλλα . . .

 

 

τελικα μαλλων θα παρω το 1.6 tdi 105hp

Οποτε το σερβις παει ακομα πιο ακριβα .Ξερει καποιος γιατι στο πετρελαιο λεει συνεχεια αλαγη φιλτρου πετρελαιου? γιατι τοσο συχνα?

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 66
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

εγω πως ξερω τι λαδια και τι φιλτρο θα μου εχουν βαλει? μπορω να τους πω να μου βαλουν συγκεκριμενη μαρκα,η οτι εχουν βαζουν? Ο.ο

 

 

Μπορείς να τους πας εσύ ότι θες να βάλουν αρκεί να πληρούν τις προδιαγραφές του κατασκευαστή. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καταλαβα

 

δεν προκειται να με καλυψουν συγουρα

ο πωλιτης η οτι εινια τελος παντων μου ειπε οτι αν δεν κανω σερβις στην αντιπροσωπεια δεν ισχιει η εγγυηση για κανενα λογο

 

οποτε καταλαβα θα χω τρεχαματα αν τυχει τιποτα 

Αν έχεις νομική προστασία (π.χ DAS) τους τινάζεις στον αέρα . Ας λένε ότι θέλουν . Ολόκληρη γερμανική αντιπροσωπεία κατάφερε η νομική προστασία με συνοπτικές διαδικασίες λίγων ωρών να μου αλλάξει ΕΚΤΟΣ εγγύησης την πεταλιέρα στο αμάξι που εσπασε εν κίνηση.

Μηδέν χρόνος για μένα και μηδέν κόστος . Ενα τηλεφωνο πήρα και ανέλαβαν οι δικηγόροι . .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα λάδια στις 30.000χλμ. δε γίνονται λάσπη. Τα δικά μου τώρα έχουν 22.000χλμ. και φαίνονται όπως όταν είχαν 1000χλμ. Αρκεί να έχουν τις κατάλληλες προδιαγραφές.

Ακολουθείτε τις οδηγίες του κατασκευαστή. Κάνουν καλό και στο αμάξι και στην τσέπη σας. B)

Μην ακούτε αυτούς που σας κάνουν το σέρβις, συχνούς πελάτες σας θέλουν.

Γενικά αν δε θέλετε να σας κοροιδεύουν, ανοίξτε το βιβλιαράκι και διαβάστε το.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φαίνονται αλλά δεν είναι ιδία και για να το καταλάβεις πάρε δείγμα από το λαδι σου όταν πας για αλλαγή και πήγαινετα σε ένα χημείο και πες τους να σου κάνουν ανάλυση του λαδιού και θα δεις την διάφορα με ένα των 15.000χλμ (ασε που μετά απο τοσα χιλιόμετρα μπορείς να το καταλάβεις και με το χέρι). Γενικά τα πλήρη συνθετικά λαδιά κρατανε της ιδιότητες τους για 15,000χλμ και τα ημισυνθετικα μέχρι 7,500χλμ από εκεί και πάνω με τα χρόνια ο κινητήρας σου φθείρεται λόγο μη σωστής λίπανσης.

 

Αλήθεια τι αυτοκίνητο έχεις και ποσά χιλιόμετρα ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάθε πόσο σου είπαν ; γιατί τα πετρέλαια στην Ελλάδα είναι χαλιά . Το σκέφτηκες καλά για το diesel ;

τα ειδιαου ειπαν ενα στα 15 και ενα τα 30 χιλιαδες.Μα και χαλια ναναι το φιλτρο σε τι θα βοηθησει αφου μονο για τα ''στερεα σκουπιδια ειναι''.

Γενικα συμφερει πολυ,οποτε αυτο θα παρω.

Μπορείς να τους πας εσύ ότι θες να βάλουν αρκεί να πληρούν τις προδιαγραφές του κατασκευαστή. 

ωραια

Τα λάδια στις 30.000χλμ. δε γίνονται λάσπη. Τα δικά μου τώρα έχουν 22.000χλμ. και φαίνονται όπως όταν είχαν 1000χλμ. Αρκεί να έχουν τις κατάλληλες προδιαγραφές.

Ακολουθείτε τις οδηγίες του κατασκευαστή. Κάνουν καλό και στο αμάξι και στην τσέπη σας. B)

Μην ακούτε αυτούς που σας κάνουν το σέρβις, συχνούς πελάτες σας θέλουν.

Γενικά αν δε θέλετε να σας κοροιδεύουν, ανοίξτε το βιβλιαράκι και διαβάστε το.

πιστεψεμε σκετη λασπη ειναι!

 

Το θεμα εναι οτι τα χιλιομετρα δεν αντιπροσοπευουν την φθορα του κινητηρα.Πχ ενας μπορει να τα εχει κανει μεσα στην πολη μμε το πολυ 3τη σχεση σταματαξεκινα και ενας αλλος να τα εχει κανει στην εθνικη με σταθερη ταχυτητα και οχι μεγαλες στροφες.Καταλαβαινεις οτι η διαφορα ειναι χαοδης.

 

με το να τα αλαζεις πιο συχνα μονο καλο μπορεις να κανεις κακο οχι  . . .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

με το να τα αλαζεις πιο συχνα μονο καλο μπορεις να κανεις κακο οχι  . . .

Αυτό είναι ένας μύθος! Είναι εύκολο και λογικό να το πιστέψει κάποιος αλλά οι μελέτες δεν το επιβεβαιώνουν. Τα λάδια έχουν ένα ιδανικό διάστημα αλλαγής. Αν τα αλλάζεις πιο συχνά δεν κάνεις καλό*. Άλλωστε οι κατασκευστές ποτέ δε λένε μέχρι τόσα χιλιόμετρα αλλά ανά τόσα χιλιόμετρα. Στο δικό μου αυτοκίνητο τα πρώτα λάδια αλλάχτηκαν στις 25.000χλμ. σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή. Τώρα είναι 10 χρόνων με 150.000χλμ. και δεν καίει καθόλου λάδια φτου φτου!

 

*υπάρχουν διάφορες θεωρείες γιατί συμβαίνει αυτό, αλλά είναι παρατήρηση επιβεβαιωμένη με πολλά πειράματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μήπως έχεις πρόχειρα κάποια μελέτη για να του ρίξω μια ματιά ; Μπορείς να μου πεις ακριβώς ποιο είναι το αυτοκίνητο και τι καύσιμο καεί ;

 

Πριν καιρό είχα διαβάσει σε ένα forum έναν τύπο με ένα Citroen ο οποίος δεν άλλαξε ΠΟΤΕ φίλτρο λαδιού και λάδια μονό συμπλήρωνε και έφτασε 200.000χλμ αυτό δεν σημαίνει ότι ο κινητήρας ήταν στην κατάσταση που έπρεπε   

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Αυτό είναι ένας μύθος! Είναι εύκολο και λογικό να το πιστέψει κάποιος αλλά οι μελέτες δεν το επιβεβαιώνουν. Τα λάδια έχουν ένα ιδανικό διάστημα αλλαγής. Αν τα αλλάζεις πιο συχνά δεν κάνεις καλό*. Άλλωστε οι κατασκευστές ποτέ δε λένε μέχρι τόσα χιλιόμετρα αλλά ανά τόσα χιλιόμετρα. Στο δικό μου αυτοκίνητο τα πρώτα λάδια αλλάχτηκαν στις 25.000χλμ. σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή. Τώρα είναι 10 χρόνων με 150.000χλμ. και δεν καίει καθόλου λάδια φτου φτου!

 

*υπάρχουν διάφορες θεωρείες γιατί συμβαίνει αυτό, αλλά είναι παρατήρηση επιβεβαιωμένη με πολλά πειράματα.

 

πχ μια απο τις λειτουργιες  του λαδιου ειναι να λυπαινει τον κυλινδρο οπου κινειται το καθε πιστονι(και οχι μονο φυσικα).Καταλαβαινεις οτι το ποσες κνησεις εχει κανει το πιστονι δεν εχει καμια σχεση με τα ποσα χιλιομετρα εχεις κανει.Στα βαπορια πχ αλαζουν λαδια αναλογα με τις ωρες λειτουργιας και οχι με τα μιλια που εχουν κανει.Σε καθε αγωνα σε ενα αγωνιστικο αυτοκινητο αλαζουν τα λαδια.

Καταλαβαινεις οτι να μετρας ποτε πρεπει να αλαξεις τα λαδια με τα χιλιομετρα ειναι λιγο ανορθοδοξο.

 

Αυτα δεν ειναι θεωριες ειναι πραγματικοτητα.Γιατι το να αλαζεις τα λαδια συχνα κανει κακο Ο.ο?

Μήπως έχεις πρόχειρα κάποια μελέτη για να του ρίξω μια ματιά ; Μπορείς να μου πεις ακριβώς ποιο είναι το αυτοκίνητο και τι καύσιμο καεί ;

 

Πριν καιρό είχα διαβάσει σε ένα forum έναν τύπο με ένα Citroen ο οποίος δεν άλλαξε ΠΟΤΕ φίλτρο λαδιού και λάδια μονό συμπλήρωνε και έφτασε 200.000χλμ αυτό δεν σημαίνει ότι ο κινητήρας ήταν στην κατάσταση που έπρεπε   

υπαρχουν 2-3 βιντεακιαστο utube που εχουν ανοιξει τετοιους κινητηρες και προσπαθουν να τους καθαρισουν.ΑΝ τα δεις θα καταλαβεις το μεγεθος της καταστροφης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην το κουράζετε το θέμα πραγματικά. Ακολουθείστε τις οδηγίες του κατασκευαστή. Δεν υπάρχει άλλος που να γνωρίζει καλύτερα το μοτέρ. Βέβαια και μένα το book service γράφει αλλαγή λαδιών ανά 15000 χλμ ή  12 μήνες αλλά σε ένα πίνακα αναγράφει ότι  αν το 50 % των χιλιομέτρων είναι σε αστικό περιβάλλον με κυκλοφοριακή συμφόρηση και θερμοκρασίες άνω των 32 βαθμών τότε αλλαγή λαδιών ανα 7500 χλμ ή 6 μήνες . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην το κουράζετε το θέμα πραγματικά. Ακολουθείστε τις οδηγίες του κατασκευαστή. Δεν υπάρχει άλλος που να γνωρίζει καλύτερα το μοτέρ. Βέβαια και μένα το book service γράφει αλλαγή λαδιών ανά 15000 χλμ ή  12 μήνες αλλά σε ένα πίνακα αναγράφει ότι  αν το 50 % των χιλιομέτρων είναι σε αστικό περιβάλλον με κυκλοφοριακή συμφόρηση και θερμοκρασίες άνω των 32 βαθμών τότε αλλαγή λαδιών ανα 7500 χλμ ή 6 μήνες . 

Αυτό ακριβώς. Ανοίξτε το έρμο το βιβλιαράκι και ακολουθείστε το. Ειδικά αν έχετε oil computer χρησιμοποιείστε το. Το δικό μου αυτοκίνητο είναι Corsa C facelift του 03 από τα πρώτα που ήρθαν με Twinport μοτέρ και φαίνεται άριστα καλιμπαρισμένο. Το διάστημα αλλαγής λαδιού πέφτει πιο γρήγορα στην πόλη, πιο αργά στην εθνική ...και Χ20 ή Χ30 μια φορά που μπήκα στην πίστα.  :-D Έκανα 100 χλμ. και μου το έριξε 2 ή 3 χιλιάδες χιλιόμετρα!

 

Όσον αφορά τις μελέτες δείτε εδώ το μεγάλο άρθρο/μελέτη του bitog που είναι το μεγαλύτερο forum για λιπαντικά και εδώ τη SAE μελέτη που το peer reviewed περιοδικό της αμερικάνικης ένωσης μηχανολόγων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι ο κατασκευαστής ξέρει καλυτέρα απλώς μπορεί να μην σου το λεει , καθαρά θέμα marketing η δίκια μου μάρκα αλλάζει κάθε 50.000χλμ λάδια γιατί να πάρεις του αλλού που αλλάζει κάθε 15.000χλμ ;

 

Για την μελέτη επειδή είναι μεγάλη θα την διαβάσω άλλη μέρα ....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι ο κατασκευαστής ξέρει καλυτέρα απλώς μπορεί να μην σου το λεει , καθαρά θέμα marketing η δίκια μου μάρκα αλλάζει κάθε 50.000χλμ λάδια γιατί να πάρεις του αλλού που αλλάζει κάθε 15.000χλμ ;

 

Για την μελέτη επειδή είναι μεγάλη θα την διαβάσω άλλη μέρα ....

Δεν κοιτάς τί αναγράφει η μάρκα λαδιών για την αλλαγή λαδιών είσαι φάουλ . Κοιτάς τί αναγράφει ο κατασκευαστής του μοτέρ. Αυτός ξέρει τι διάκενα λειτουργίας έχει το μοτέρ αυτός ξέρει τα υλικά κατασκευής του μοτερ και πως συμπεριφέρονται σε τοπικές ακραίες θερμοκρασίες κτλ 

 

Κοίτα κάποιον πρέπει να πιστέψεις και αυτός που θεωρητικά ξέρει καλύτερα είναι ο κατασκευαστής. 

Το θέμα με τα λάδια μην το κουράζετε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν κοιτάς τί αναγράφει η μάρκα λαδιών για την αλλαγή λαδιών είσαι φάουλ . Κοιτάς τί αναγράφει ο κατασκευαστής του μοτέρ. Αυτός ξέρει τι διάκενα λειτουργίας έχει το μοτέρ αυτός ξέρει τα υλικά κατασκευής του μοτερ και πως συμπεριφέρονται σε τοπικές ακραίες θερμοκρασίες κτλ 

 

Κοίτα κάποιον πρέπει να πιστέψεις και αυτός που θεωρητικά ξέρει καλύτερα είναι ο κατασκευαστής. 

Το θέμα με τα λάδια μην το κουράζετε.

 

Δεν αναφέρομαι σε εταιρία λαδιού άλλα στην εταιρία του αυτοκίνητου όσον αναφορά το ποτέ γίνεται η αλλαγη .

Εγώ προτιμώ να πιστεύω αυτά που βλέπω με τα ματιά μου και όχι αυτά που μου λένε

 

edit: Επισης τι ειναι αυτο το διάκενα λειτουργίας ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...