Προς το περιεχόμενο

εγγυηση αυτοκινητου και service


billkolias

Προτεινόμενες αναρτήσεις

χρεωνει εργατικα..για εργασια που σου κανει? αν ειναι δυνατον δηλ!!! ...αν ειναι στην εγγυηση δεν σου χρεωνει εργατικα...αν δεν ειναι στην εγγυηση ανατρεξε στην ειρωνικη προταση που εγραψα παραπανω...

 

επειδη θεωρεις οτι η διαδικασια αλλαγης λαδιου και φιλτρου ειναι απλη δεν θα πρεπε να την χρεωνει καν ? δεν απασχολει "εργατη"?εργατοωρα?εχεις ιδεα τι εξοδα πρεπει να πληρωσει το καθε "μαγαζι"-αντιπροσωπεια? θες να δουλευει για την ψυχη της μανας τους?

ελευθερη αγορα ειναι..αν δεν γουσταρεις τις τιμες της εκαστοτε αντιπροσωπειας σκαψε μια τρυπα στο γκαραζ σου και κανε τον μηχανικο.

 

αλλα δεν μπορεις να απαιτεις εγγυηση ενω κανεις το σερβις εκτος...πιστευω σε καλυπτει και εξουσιοδοτημενο συνεργειο αν κατι τετοιο εννοει ο nickTG

μια χαρα σου χρεωνουν εργατικα

εργατοπενταλεπτο μπορει και να απασχολει ομως εχουν εναν μηχανικο αυτοκινητου να αλαζει φιλτρα και λαδια πραγμα που μπορει να το κανει ο καθενας φτεω εγω για αυτο;

 

δεν γουσταρω τις τιμες γιαυτο και δεν θα κανω σερβις στην αντιπροσωπεια αλωστε δεν εχει και κανενα πλεονεκτιμα.Αγοραζω ενα προιον απαιτω να εχει εγγυηση.Αν το χαλασα εγωσυμφωνω δεν θα με καλιψει ομως οχι επειδη αλαξα τα λαδια και το φιλτρο να μου λες οτι δεν ισχιει η εγγυηση.ΑΝ μου χαλασει το ραδιοφωνο δεν θα μου το καλιψει επειδη αλαξα τα λαδια;;

 

ειναι σκετη πλεκτανη!

 

και btw ειμαι ουτος η αλλος μηχανικος οχι αυτοκινητων βεβαια

Αν δεν πιανουν τα χερια σου και δεν ασχολησε με αυτα λογικο μου φεναιται να πηγαινεις στην αντιπρωσοπεια για το οτιδηποτε ωστε να εχεις το κεφαλη σοτ ησυχο! οχι να σε αναγκαζει ομως

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 66
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

ειναι σαν να λες οτι η εγγυηση για τοκαινουριο σου φωτιστικο ισχυει μονο εαν φωναξεις ηλεκτρολογο της εταιραις να σου αλαζει λαμπες

 

 

Βέβαια είναι λίγο πιο πολύπλοκο το αυτοκίνητο.

Και μπορεί κάποιος να ξέρει τι κάνει αλλά δεν ισχύει για όλους αυτό.

Όπως είπα υπάρχει νόμος που σε καλύπτει αλλά απλά γλιτώνεις την αντιπροσωπεία. Σε συνεργείο θα το πας γιατί θες σφραγίδα.

Αν φυσικά θες επέκταση εγγύησης τότε μόνο αντιπροσωπεία. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να δουλεύει σωστά το αυτοκίνητο πρέπει να γίνεται μια συντήρηση (σέρβις). Η εταιρεία δίνει εγγύηση για το αυτοκίνητο εφόσον γίνεται η προβλεπόμενη χρήση και συντήρηση. Η προβλεπόμενη συντήρηση πρέπει να γίνει σε συνεργείο της εταιρείας για να είναι κι αυτοί σε θέση να εγγυηθούν ότι θα γίνει σωστά. 

ειναι λογικο μεχρι εκει .Απο εκει και περα ειναι καθαρα για να κερδιζει η εταιρια.

Η συντηριση περιλαμβανει μονο λαδια και φιλτρα .Δεν εχει διαφορα ειτε τα αλαξεις εσυ ειτε τα αλαξω εγω ειτε το συνεργειο της γειτονιας ειτε ο τυπος που δουλευει στην αντιπροσωπεια.

Εινει τελειος παραλογο να λες οτι χανεις την εγγυηση γιατι δεν αλαξες λαδια στην αντιπροσωπεια

ειναι αστειο πραγματικα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειναι λογικο μεχρι εκει .Απο εκει και περα ειναι καθαρα για να κερδιζει η εταιρια.

Η συντηριση περιλαμβανει μονο λαδια και φιλτρα .Δεν εχει διαφορα ειτε τα αλαξεις εσυ ειτε τα αλαξω εγω ειτε το συνεργειο της γειτονιας ειτε ο τυπος που δουλευει στην αντιπροσωπεια.

Εινει τελειος παραλογο να λες οτι χανεις την εγγυηση γιατι δεν αλαξες λαδια στην αντιπροσωπεια

ειναι αστειο πραγματικα

Δεν είναι καθόλου αστείο! Δεν ξέρω γιατί το βλέπεις έτσι! Εσύ (όχι εσύ προσωπικά) μπορεί να κάνεις κάποια ζημιά προσπαθώντας να τα αλλάξεις, γιατί να ευθύνεται η εταιρεία?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να ρωτησω εγω?

 

Τον topic starter τι δουλεια κανεις? αν επιτρεπεται....αλλιως προσπερνατο...

είπε πιο πάνω ότι είναι μηχανικός αλλά όχι μηχανικός αυτοκινήτων

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βάση του κανονισμού 1400/2002 της ΕΕ η εγγύηση συνεχίζει να ισχύει όταν το όχημα επισκευάζεται/συντηρείται σε οποιοδήποτε συνεργείο, με μοναδική προϋπόθεση ο ιδιοκτήτης του συνεργείου να είναι και κάτοχος του ανάλογου πτυχίου.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βάση του κανονισμού 1400/2002 της ΕΕ η εγγύηση συνεχίζει να ισχύει όταν το όχημα επισκευάζεται/συντηρείται σε οποιοδήποτε συνεργείο, με μοναδική προϋπόθεση ο ιδιοκτήτης του συνεργείου να είναι και κάτοχος του ανάλογου πτυχίου.

και πως το επιβεβαιωνει η εταιρια αυτο;

Υπαρχουν πολλοι μηχανικοι οπως χημικος...

 

Και το δοντι μας μπορουμε με μια πενσαν να το βγαλουμε αλλα παμε και τα σκαμε τα 50αρικα...

με τα ηλεκτρονικα ασχολουμε

 

ομως αλλη δουλεια θα κανεις εσυ αλλη ο οδοντιατρος.

Ενω στην αλαγη λαδιων ,εσυ θα ξεβιδωσεις την ταπα μεχρι να πεσουν τα λαδια θα την ξαναβιδωσεις, θα ξεβιδωσεις το παλιο φιλτρο θα βαλεις το καινουριο θα βαλεις  και το καινουριο λαδακι που εσυ εχεις αγορασει και ξερεις τι ειναι και ποσο κοστιζει και ετοιμο.

Την ειδια ακριβως διαδικασια θα κανουν και στην αντιπροσωπεια μονο που θα σε χρεωσουν 100+ ευρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι δεν αντιλεγω για την αντιπροσωπια...

 

 

Σε τοπικο συνεργειο σε απογορευσε ο μαστορας να του φερεις δικα σου ανταλλακτικα?

 

Τοτε ναι καποια λαμογια παιζει.

 

Εγω απ οσο ξερω, μπορεις καλλιστα να αγορασεις εσυ ο ιδιος σου τα ανταλλακτικα και μετα να πας σε ενα συνεργειο να στα περασει χρεωνοντας σου τα εργατικα. Οπως και συ στην δουλεια σου θα κερδιζες κατι απο το να τα παρεις μονο σου τα ανταλλακτικα, ετσι και σε αυτο θα ναι το ιδιο....Θα χασει μια προμηθεια, που εσυ ετσι και αλλιως τοσο θα τα πληρωνες.. πχ το φιλτρο βενζινης κανει 30 ευρω λεω πχ, εσυ 30 θα το παρεις, ο μαστορας πχ 27, αλλα σε σενα παλι 30 θα στο χρεωνε ...

 

 

Να σου δωσω μια συμβουλη, οταν αλλαζεις λαδια και φιλτρο λαδιου, μετα θα πρεπει να βαλεις μπρος το αμαξι να περιμενεις να σβησει το λαμπακι του λαδιου, να ξαναελεγξεις την σταθμη του λαδιου, γιατι σιγουρα θα θελει συμπληρωμα...Επειδη ρουφηξε και το φιλτρο λαδιου λιγο λαδι.

 

Εχω δει απειρες καρφιλες απο πολλους, ερχοταν κανανε μονοι τους οτι μπορουσαν με τα εργαλεια που ειχα, ερχοταν στο συνεργειο του πατερα μου, του λεγανε δωσε με λιγο αυτο το κλειδι...Ο πατερας μου για να μην τον χασει απο πελατη,μαλακια του για μενα το εδινε, εφτανε σε ενα σημειο που δεν μπορουσε να βγαλει κατι, να το ξαναδεσει, ερχοταν του ελεγε ελα ρυθμισε τις βαλβιδες, πηγαινε παλι μαλακια του και τις ρυθμιζε, επαιρνε ενα χ ποσο και εφευγε....Εγω στην θεση του θα τον βαρουσα στο κεφαλι, αληθεια στο λεω, γιατι πληρωνεις την μαστορια, αλλα η μαστιχα να μην το χασουμε απο πελατη, εχει αλλα δυο αμαξια, ετσι να το βρασω....

 

 

Ετσι νομιζω σε καθε κλαδο, οπως και στο δικο σου, να τραβηξει ο αλλος τα καλωδια ολα και να σου πει ελα να μου κανεις την συνδεμολογια, παλι πρεπει να την φαει.... γιατι πληρωνεις εμπειρια, μαστορια.... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω προσωπικα μεχρι προσφατως πηγαινα το αυτοκινητο στην αντιπροσωπεια..οχι γιατι ειχε εγγυηση (δεν ειχε) ουτε γιατι το φυσαγα...αλλα γιατι πολυ απλα ημουν ευχαριστημενος με την δουλεια τους...δεν με ενδιαφερει ποσες εργατοωρες και τι πτυχιο ειχε αυτος που το φτιαχνε..το παιρνα και δουλευε οπως επρεπε.

 

Ηξερα ομως οτι τα εργατικα τα ετρωγα στον κωλο...το ηξερα...οταν σκαγανε οι λογαριασμοι 700αρια...εσκαγε το μικρο εγκεφαλικο και συνεχιζα την ζωη μου..θα μου πεις γιατι το εκανα αυτο?

 

οπως ειπα γινοταν καλη δουλεια..δευτερον αν μου χαλαγανε κατι θα μπορουσα να τους κραξω σε διαφορα επιπεδα ...αν μου χαλαγε κατι ο μπαρμπα μητσος αντε να βγαλεις ακρη.. και στην τελικη στην αντιπροσωπεια ειδικευονται ας πουμε στην μαρκα μου ...οχι σε 10 διαφορετικες...

 

Ολα αυτα τα πληρωνα αδρα ομως...

 

Τωρα που σφιξανε τα οικονομικα..το παω "εξω"...σε ενα συνεργειο ειδικευμενο στην μαρκα μου...και πληρωνω το 1/3 που πληρωνα πριν και λιγα λεω...

 

Θελω να καταληξω σε αυτο που ειπα και πιο πριν...ελευθερη αγορα ειναι..κανεις δεν πιεζεται να παει το αμαξι του καπου που δεν θελει.

Και φυσικα το ραδιοφωνο και το φωτιστικο ειναι ατυχες παραδειγμα..δεν εχουν την ιδια πολυπλοκοτητα με το αυτοκινητο...

 

 

μια χαρα σου χρεωνουν εργατικα
εργατοπενταλεπτο μπορει και να απασχολει ομως εχουν εναν μηχανικο αυτοκινητου να αλαζει φιλτρα και λαδια πραγμα που μπορει να το κανει ο καθενας φτεω εγω για αυτο;

 

βρες πιο "ενηλικα" επιχειρηματα.. τι παει να πει την αλλαγη λαδιων την κανει ο οποιοσδηποτε?Αρα για να μην απασχολησουν υπαλληλο να βρουν εναν απο τον δρομο που περναει εκεινη την στιγμη να κανει την αλλαγη για να μην σε χρεωσουν?Τι επιχειρηματα ειναι αυτα δηλ?

 

"ΟΥΔΕΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΞΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟΥ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ ΧΩΡΙΣ ΠΛΗΡΩΜΗ".. σοφη ταμπελα που ειδα μια φορα σε ενα συνεργειο :)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι δεν αντιλεγω για την αντιπροσωπια...

 

 

Σε τοπικο συνεργειο σε απογορευσε ο μαστορας να του φερεις δικα σου ανταλλακτικα?

 

Τοτε ναι καποια λαμογια παιζει.

 

Εγω απ οσο ξερω, μπορεις καλλιστα να αγορασεις εσυ ο ιδιος σου τα ανταλλακτικα και μετα να πας σε ενα συνεργειο να στα περασει χρεωνοντας σου τα εργατικα. Οπως και συ στην δουλεια σου θα κερδιζες κατι απο το να τα παρεις μονο σου τα ανταλλακτικα, ετσι και σε αυτο θα ναι το ιδιο....Θα χασει μια προμηθεια, που εσυ ετσι και αλλιως τοσο θα τα πληρωνες.. πχ το φιλτρο βενζινης κανει 30 ευρω λεω πχ, εσυ 30 θα το παρεις, ο μαστορας πχ 27, αλλα σε σενα παλι 30 θα στο χρεωνε ...

 

 

Να σου δωσω μια συμβουλη, οταν αλλαζεις λαδια και φιλτρο λαδιου, μετα θα πρεπει να βαλεις μπρος το αμαξι να περιμενεις να σβησει το λαμπακι του λαδιου, να ξαναελεγξεις την σταθμη του λαδιου, γιατι σιγουρα θα θελει συμπληρωμα...Επειδη ρουφηξε και το φιλτρο λαδιου λιγο λαδι.

 

Εχω δει απειρες καρφιλες απο πολλους, ερχοταν κανανε μονοι τους οτι μπορουσαν με τα εργαλεια που ειχα, ερχοταν στο συνεργειο του πατερα μου, του λεγανε δωσε με λιγο αυτο το κλειδι...Ο πατερας μου για να μην τον χασει απο πελατη,μαλακια του για μενα το εδινε, εφτανε σε ενα σημειο που δεν μπορουσε να βγαλει κατι, να το ξαναδεσει, ερχοταν του ελεγε ελα ρυθμισε τις βαλβιδες, πηγαινε παλι μαλακια του και τις ρυθμιζε, επαιρνε ενα χ ποσο και εφευγε....Εγω στην θεση του θα τον βαρουσα στο κεφαλι, αληθεια στο λεω, γιατι πληρωνεις την μαστορια, αλλα η μαστιχα να μην το χασουμε απο πελατη, εχει αλλα δυο αμαξια, ετσι να το βρασω....

 

 

Ετσι νομιζω σε καθε κλαδο, οπως και στο δικο σου, να τραβηξει ο αλλος τα καλωδια ολα και να σου πει ελα να μου κανεις την συνδεμολογια, παλι πρεπει να την φαει.... γιατι πληρωνεις εμπειρια, μαστορια.... 

Δεν διαφωνο σε αυτα που λες ,αλλα δεν μιλαω για βλαβες η καποια σοβαρη αλαγη η μετατροπη.Το να αλαξεις λαδια ιενια παιχνιδακι

 

αυτο αλωστε θελω να μαθω,μπορω να πηγαινω το αυτοκινητο σε  αλλο μηχανικο και να υπογραφει αυτος στο βιβλιο τουservice αφου εχει συνεργειο κτλπα?

αν γινεται αυτο χαλαλι να πηγαινω σε ενα οποιοδηποτε συνεργειο μια φορα το χρονο για λαδια και φιλτρο για να υπογραψει κιολας.

Συγουρα ομως ενδιαμεσα θα τα εχω αλαξει και εγω ,δεν αφηνω το αυτοκινητο μου ενα χρονο με τα ειδια λαδια ,τα αλαζω πολυ πιο συχνα.Απο ποτε το ποσα χιλιομετρα εχει κανει το αυτοκινητο η το ποσος καιρος εχει περασει προσδιοριζει την φθορα του κινητρα?

 

σε περιπτωση που αλλως μηχανικος υπογραφει στο βιβλιο σερβις θα ισχιει η εγγυηση η οχι;

εγω προσωπικα μεχρι προσφατως πηγαινα το αυτοκινητο στην αντιπροσωπεια..οχι γιατι ειχε εγγυηση (δεν ειχε) ουτε γιατι το φυσαγα...αλλα γιατι πολυ απλα ημουν ευχαριστημενος με την δουλεια τους...δεν με ενδιαφερει ποσες εργατοωρες και τι πτυχιο ειχε αυτος που το φτιαχνε..το παιρνα και δουλευε οπως επρεπε.

 

Ηξερα ομως οτι τα εργατικα τα ετρωγα στον κωλο...το ηξερα...οταν σκαγανε οι λογαριασμοι 700αρια...εσκαγε το μικρο εγκεφαλικο και συνεχιζα την ζωη μου..θα μου πεις γιατι το εκανα αυτο?

 

οπως ειπα γινοταν καλη δουλεια..δευτερον αν μου χαλαγανε κατι θα μπορουσα να τους κραξω σε διαφορα επιπεδα ...αν μου χαλαγε κατι ο μπαρμπα μητσος αντε να βγαλεις ακρη.. και στην τελικη στην αντιπροσωπεια ειδικευονται ας πουμε στην μαρκα μου ...οχι σε 10 διαφορετικες...

 

Ολα αυτα τα πληρωνα αδρα ομως...

 

Τωρα που σφιξανε τα οικονομικα..το παω "εξω"...σε ενα συνεργειο ειδικευμενο στην μαρκα μου...και πληρωνω το 1/3 που πληρωνα πριν και λιγα λεω...

 

Θελω να καταληξω σε αυτο που ειπα και πιο πριν...ελευθερη αγορα ειναι..κανεις δεν πιεζεται να παει το αμαξι του καπου που δεν θελει.

Και φυσικα το ραδιοφωνο και το φωτιστικο ειναι ατυχες παραδειγμα..δεν εχουν την ιδια πολυπλοκοτητα με το αυτοκινητο...

 

 

 

βρες πιο "ενηλικα" επιχειρηματα.. τι παει να πει την αλλαγη λαδιων την κανει ο οποιοσδηποτε?Αρα για να μην απασχολησουν υπαλληλο να βρουν εναν απο τον δρομο που περναει εκεινη την στιγμη να κανει την αλλαγη για να μην σε χρεωσουν?Τι επιχειρηματα ειναι αυτα δηλ?

 

"ΟΥΔΕΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΞΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟΥ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ ΧΩΡΙΣ ΠΛΗΡΩΜΗ".. σοφη ταμπελα που ειδα μια φορα σε ενα συνεργειο :)

οσο αναφορα την αλαγη λαδιων και φιλτρων γιατι μονο αυτο κανουν στα υποτιθεμενα σερβις

Η εσθηση το εκαναν καλη δουλεια ειναι καθαρα θεμα ψυχολογιας.

Δεν υπαρχει καλη και κακη δουλεια μια βιδα ξεβιδωσαν και ξαναβιδωσαν? τι θα μπορουσε να κανει καποιος μη εμπειρος δηαλδη?

Αν αυτο αφορα καποια σοβαρη επισκευη στο αυτοκινητο ειναι σωστο πιστευω να νοιωθεις μεγαλυτερη'ασφαλεια'

 

αρα οπως τοπες να ασχολησουν υπαληλο οχι μηχανικο δνε ειναι δικο μουπροβλημα αυτο

εφερακαι το παραδηγμα με το φωτιστικο και την λαμπα.Αν θες φωναξε εμενα αν θες βαλτη μονος σου απο την στιγμη που θα φωναξεις ηλεκτρολογο να στην αλαξει προφανως και θα τον πληρωσεις ομως γιατι να φωναξεις?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοιτα πολλα μπορουν να γινουν...

 

Δεν σημαινει οτι ολοι ξερουν να ξεβιδωνουν μια βιδα. Μπορει να παει να την ξεβιδωσει και να την βιδωνει, να την στραβοπιασει, να την σφιξει πολυ και να κλωτσισει, πολλα, να ξεχασει να την βαλει καν....

 

Ναι αν το συνεργειο εχει αδεια και σφραγιδα μπορει να σε υπογραφει στο βιβλιο σερβις...

 

Νομιζω παρεθεσε και ο φιλος απο πανω οτι δεν χανεις την εγγυηση, παλια ισχυε αυτο....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

λαδια..φιλτρο λαδιου..φιλτρο καμπινας..τακακια...ιμαντας..μπουζι....και αλλα ψιλολογια αλλαζονται στα σερβις παντα αναλογως τα χιλιομετρα... δεν ειναι παντα ενα λαδι και ενα φιλτρο λαδιου...

 

μπορει να μπορεις να αλλαξεις τα μισα απο αυτα μονος σου..εγω προτιμω την σιγουρια του ειδικου..

 

ακομα και το πλυσιμο του αυτοκινητου που δεν θελει πτυχιο..βαριεμαι να το κανω..χασιμο χρονου..δινω 10ευρω μια φορα το 6μηνο και καθαρισα...και πιο σωστη δουλεια με το πλυστικο κλπ...και κινειται και χρημα στην αγορα :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και πως το επιβεβαιωνει η εταιρια αυτο;

Αν εννοείς την αντιπροσωπεία, τότε με την σφραγίδα του ανεξάρτητου συνεργείου στο book service και τις αποδείξεις/τιμολόγια για εργασία και ανταλλακτικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...