CoOliO Δημοσ. 14 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2014 Καλησπέρα σε όλους..Μιας και είμαι λίγο άσχετος θα ήθελα την βοήθεια σας!!Σε λίγο καιρό έρχεται το σήμα σε Ανατολική Μακεδονία και Θράκη οπότε και πρέπει να προβώ σε αγορά κάποιον δεκτών..Έχουμε και λέμε Toshiba με μια κενή θύρα scart Philips χωρίς κενή θύρα scart (λόγω dvd player) αλλά με ελεύθερα τα 3 βυσματάκια κίτρινο,άσπρο,κόκκινο Toshiba με ελεύθερα τα 3 βυσματάκια κίτρινο,άσπρο,κόκκινο αν δεν κάνω λάθος Και μια τηλεορασούλα του παππού η οποία δεν ξέρω τι μας κρύβει από πίσω.. Θέλω πρώτα να ρωτήσω τι θα χρειαστώ πέρα από τους δέκτες.. Επίσης σε τι χρησιμεύει το καλώδιο scart αφού συνδέουμε το καλώδιο της κεραίας και από την άλλη στην τηλεόραση.. Έχω βάλει αυτούς τους 2 δέκτες στο μάτι με προτεραιότητα στον 1ο λόγο τιμής σχολίων και συνδεσιμότητας..Με νοιάζει αν γίνεται να βάλω σε όλες τις τηλεοράσεις τον ίδιο δέκτη!!! http://www.e-shop.gr/legent-hd-tuner-max-p-PER.603596 http://www.e-shop.gr/lifeview-lv6tboxhda2-set-top-dvb-t-mpeg4-hd-p-PER.702537 Επίσης κάτι τελευταίο..Στην philips που έχω συνδεδεμένο το dvd player μέσω scart δεν γίνεται να μπορώ να βγάλω κ άλλη έξοδο scart με κάποια πατέντα? Ευχαριστώ πάρα πολύ για τον χρόνο σας...
makfil Δημοσ. 14 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2014 Θα ξεκινήσω από τους δέκτες. Γενικά, αν και οι τηλεοράσεις σου θεωρητικά δεν απαιτούν HD δέκτη, συστήνεται ο δέκτης αυτός για καλλίτερη εικόνα, πολύ περισσότερο αφού σε μερικούς δέκτες η διαφορά με τον SD είναι αμελητέα. Ο Lifeview είναι πολύ καλός και πριν από λίγες μέρες είχα δει ότι το e-shop είχε και τον Crystal Audio HD σε πολύ καλή τιμή. Στο θέμα της συνδεσμολογίας θα πρέπει να κάνεις παραχωρήσεις στις μονάδες που έχεις συνδεδεμένες αν οι τηλεοράσεις έχουν μόνο ένα βύσμα scart. Είτε θα συνδέεις βασικά το δέκτη και περιστασιακά το dvd player είτε θα αναγκαστείς να αγοράσεις ένα switch για το scart.