majnun Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 Σήμερα παρέλαβα όλο χαρά από το Msystems τη νέα μου οθόνη για να σετάρω το λάπτοπ μου σε στυλ σταθερού. Παρέλαβα, συνέδεσα (HDMI) καιιιιιι....απογοήτευση Κίτρινα λευκά, θολή εικόνα, άτονα χρώματα, backlight bleeding, κουμπιά αφής που δεν ακούνε πάντα. Δοκίμασα τις ρυθμίσεις, όπως και να έπαιξε δεν ενθουσιάστηκα πουθενά. Η οθόνη του φορητού μου ( ναι έψαξα να το βρω αρκετά για να έχει οθόνη που σπέρνει, Vaio Z) τις ρίχνει στα αυτιά. Το θέμα μου είναι, μπορώ να την επιστρέψω και να πάρω τα χρήματα μου ; Υπάρχει κάτι καλύτερο σε χρωματική απόδοση, με μαύρο μαύρο, λευκό ψυχρό, ζωντανά χρώματα και οθόνη κρύσταλλο στα ίδια χρήματα εφόσον μου επιστραφούν ; Που να απευθυνθώ; Στο Msystems ή στην Dell ; Παραθέτω και μερικές εικόνες
dobro Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 μηπως ειναι ελατωματικη;λογικα με το μαγαζι θα πρεπει να μιλησεις....DOA εχει.
majnun Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 Μέλος Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 DOA θα ενεργοποιηθεί μόνο αν δεχτούν τα "ανυπάκουα" πλήκτρα αφής και το bleeding. Θα πάρω τα χρήματά μου όμως πίσω ; Δε μπορώ να καταλάβω αν είναι ελαττωματική ή εγώ έχω πολύ υψηλές απαιτήσεις
dobro Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 ισως με αυτο βγαλεις ακρη Αναιτιολόγητη Υπαναχώρηση - Επιστροφή Χρημάτων Στις αγορές από απόσταση (όπως οι διαδικτυακές), έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος επιστρέφοντας το προϊόντος στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεστε με οποιαδήποτε δαπάνη εκτός από τα έξοδα επιστροφής. Όπως προβλέπει και ο νόμος, δε χρειάζεται να αιτιολογήσετε γιατί δε θέλετε το προϊόν. Ζητάτε μία αίτηση υπαναχώρησης από το κατάστημα, τη συμπληρώνετε και τη στέλνετε μαζί με το προϊόν (παράδειγμα αίτησης). Το κατάστημα είναι υποχρεωμένο να σας επιστρέψει τα χρήματά σας (δε δεχόμαστε πιστωτικό αν δε θέλουμε). Το κατάστημα πρέπει εντός 14 ημερών από την επιστροφή των προϊόντων (ή την αποστολή αποδεικτικού ότι τα στείλατε πίσω) να σας επιστρέψει τα χρήματά σας, με τον ίδιο τρόπο που τα εισέπραξε. Σε περίπτωση που δεν έχουμε ενημερωθεί από το κατάστημα για το δικαίωμά μας να υπαναχωρήσουμε από τη σύμβαση (την αγορά δηλαδή) καθώς και για τις λεπτομέρειες της υπαναχώρησης (προϋποθέσεις, προθεσμία, διαδικασίες), τότε το δικαίωμά μας για υπαναχώρηση παρατείνεται κατά δώδεκα μήνες από τη λήξη της αρχικής προθεσμίας υπαναχώρησης (Κοινή Υπουργική Απόφαση Z1-891 του 2013), άρθρο 3στ. Σχετικά με το αν θα πρέπει το προϊόν να είναι σφραγισμένο ή όχι, η ευρωπαϊκή νομοθεσία είναι σαφής (οι υπογραμμίσεις δικές μου): Άρθρο 37: Καθώς στην περίπτωση των εξ αποστάσεως πωλήσεων ο καταναλωτής δεν είναι σε θέση να δει τα αγαθά πριν από τη σύναψη της σύμβασης, θα πρέπει να έχει δικαίωμα υπαναχώρησης. Για τον ίδιο λόγο, ο καταναλωτής θα πρέπει να έχει το δικαίωμα να δοκιμάσει και να ελέγξει τα αγαθά που έχει αγοράσει, στον βαθμό που χρειάζεται για να προσδιορίσει τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία των αγαθών. Όσον αφορά τις συμβάσεις εκτός εμπορικού καταστήματος, ο καταναλωτής θα πρέπει να έχει το δικαίωμα υπαναχώρησης εξαιτίας του δυνητικού στοιχείου του αιφνιδιασμού και/ή της ψυχολογικής πίεσης. Η υπαναχώρηση από τη σύμβαση θα πρέπει να τερματίζει την υποχρέωση των συμβαλλόμενων μερών για εκτέλεση της σύμβασης. Άρθρο 47: Ορισμένοι καταναλωτές ασκούν το δικαίωμα υπαναχώρησης αφού έχουν χρησιμοποιήσει τα αγαθά σε βαθμό μεγαλύτερο από αυτόν που είναι αναγκαίος για να προσδιοριστούν η φύση, τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία των αγαθών. Στην περίπτωση αυτή, ο καταναλωτής δεν θα πρέπει να χάνει το δικαίωμα υπαναχώρησης, αλλά θα πρέπει να είναι υπεύθυνος για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών. Προκειμένου να προσδιοριστούν η φύση, τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία των αγαθών, ο καταναλωτής θα πρέπει να τα χειρίζεται και να τα εξετάζει με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο θα του επιτρεπόταν να το πράξει σε κάποιο κατάστημα. Παραδείγματος χάριν, ο καταναλωτής θα πρέπει μόνο να δοκιμάσει κάποιο ρούχο και δεν θα πρέπει να του επιτραπεί να το φορέσει. Κατά συνέπεια, ο καταναλωτής θα πρέπει να χειρίζεται και να εξετάζει τα αγαθά με τη δέουσα προσοχή στη διάρκεια της περιόδου υπαναχώρησης. Οι υποχρεώσεις του καταναλωτή σε περίπτωση υπαναχώρησης δεν θα πρέπει να αποθαρρύνουν τον καταναλωτή από την άσκηση του δικαιώματός του να υπαναχωρήσει.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 Super Moderators Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 ποιο Vaio Ζ συγκεκριμένα, Ζ2, Ζ1?
Super Moderators Thresh Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 Super Moderators Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 για το άτονα χρώματα πάντως δεν θα έβαζα και το χέρι μου στην φωτιά, αν δεν κάνω λάθος το Vaio είναι με TN Panel... όπως ειπώθηκε πιο πάνω ψήσου για DOA...
majnun Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 Μέλος Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 Όντως TN panel φοράει αλλά πίστεψε με, είναι χάρμα ιδέσθαι. Αν μιλήσω τηλεφωνικά με αυτούς και τους πάω ο ίδιος την οθόνη πίσω θα την πάρουν ; Υπάρχει κάποια καλύτερη αντιπρόταση σε αυτά τα λεφτά ή λίιιιγο παραπάνω ;
Super Moderators Thresh Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 Super Moderators Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 λογικά μόνο Eizo EV και Foris Series αλλά είναι 300+ euro...
majnun Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 Μέλος Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 Το μόνο μου κόλλημα είναι να έχει καλή απεικόνιση. Όχι οι ίντσες. Την EIZO την έχω σε εκτίμηση αλλά θα πάρω αυτό που θέλω ;
stathisgtr Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 Πολύ περίεργο μου ακούγεται IPS panel.με χειρότερο χρώματα από tn.Δεν ξέρω αν θα βοηθήσει αλλά εμένα με βοήθησε με tn panel που εχω. Δοκιμασε κάποιο ICC profile.Δες στο tft sentral. Δοκίμασε και την οθόνη σε ένα κανονικό pc αν μπορείς.Για τα κουμπιά δεν ξέρω. http://en.community.dell.com/support-forums/peripherals/f/3529/t/19542085.aspx Για δες εδώ.Αναφέρουν ότι έχουν θέμα με σύνδεση με laptop και ότι μπαίνει σε power saving mode. 2
Super Moderators Thresh Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 Super Moderators Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 δεν είναι περίεργο, σε πολλούς φαίνονται πιο καλά/ωραία πχ τα saturated χρώματα αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι η σωστή χρωματική απόδοση... 6
stathisgtr Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 Υπάρχει ένα θέμα με την οθόνη και τρόπο που την βλέπει το pc.Την αναγνωρίζει σαν hdtv και input color srgb.Αυτό δημιουργεί ξεθοριασμενα χρώματα.Το λαπτοπ τι κάρτα γραφικών έχει?
majnun Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 Μέλος Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 Δε ξέρω αν είναι placebo effect αλλά διάβασα για το θέμα με το HDMI (σε nvidia gpus). Δοκίμασα το fix στο λάπτοπ της κοπέλας μου που έχει nvidia και μου φαίνεται ότι έχει διαφορά με το δικό μου όταν το συνδέω.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα