butcher13 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2014 Παντως 10 σελιδες και ενας ανθρωπος να γραψει πως θα ηθελε να ειναι το παιχνιδι, τι θα ηθελε να διορθωθει στο 2ο μερος, αν θα το ηθελε στο πιο παλιο υφος (γριφους περισσοτερους), αν η διαρκεια του reboot ηταν αρκετη τιποτα. Πως μας μετατρεψανε ετσι;;;; απο gamers σε λογιστες της καθε εταιρειας. Κοντευω 30 χρονια gamer (36 ετων και gamer απο τα 7) και πλεον δεν μπορω να μιλησω για games με τα ατομα του φορουμ που αγαπουν τα games. Υ.Γ. αληθεια φορολογικες δηλωσεις συμπληρωνετε μονοι σας ή τις δινετε σε λογιστη; 7
Anastazio Δημοσ. 15 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2014 Μα τα λεφτά που έχασαν από τις πωλήσεις τους τα έχει δώσει ήδη η ms... Τα πήραν δηλαδή και πιο σίγουρα απ' ότι με κανονικές πωλήσεις και ρίσκο εαν το έβγαζαν παντού. Αυτή η συμφωνία είναι καθαρά για να σπρώξει η MS το One πιο γρήγορα. Μαλιστα,θα σμπρωξει το one με το sequel-του reboot-του IP που κοντευει τα 20?...Κατα διαολου παμε!
p3tran Δημοσ. 15 Αυγούστου 2014 Μέλος Δημοσ. 15 Αυγούστου 2014 Μαλιστα,θα σμπρωξει το one με το sequel-του reboot-του IP που κοντευει τα 20?...Κατα διαολου παμε! φανταζομαι το γεγονος οτι το τελευταιο tomb raider συγκριθηκε πολυ θετικα εναντιον των uncharted απο το ιδιο το community της sony, επαιξε και αυτο το ρολο του. ομως πανω απ'ολα, πιστευω οτι τους δοθηκε η ευκαιρια να χωθουνε οταν για ενα (μικρο) διαστημα η sqenix βρεθηκε ολιγον στον αερα με τα οικονομικα αποτελεσματα του παιχνιδιου. ειπαμε, δεν ειναι το μοναδικο τους χαρτι. θα δουμε πως θα τους παιξει. και πλεον δεν μπορω να μιλησω για games με τα ατομα του φορουμ που αγαπουν τα games. εγω δυο φορες παντως ανεφερα για το οτι ειναι φιλοδοξο project, δηλωσανε 3Χ περιοχες, ταφους κλπ, αλλα περασε εντελως στο ντουκου. ετσι κι αλλιως παντως, για να ειμαστε και δικαιοι, ειναι νωρις για αυτα, χτες το καυτο θεμα ηταν η ιδια η ανακοινωση. για ΟΟΟΟΟΟΟΛΑ τα υπολοιπα τοπικς ομως, ισχυει 100% αυτο που εγραψες
Rib21 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2014 Παντως 10 σελιδες και ενας ανθρωπος να γραψει πως θα ηθελε να ειναι το παιχνιδι, τι θα ηθελε να διορθωθει στο 2ο μερος, αν θα το ηθελε στο πιο παλιο υφος (γριφους περισσοτερους), αν η διαρκεια του reboot ηταν αρκετη τιποτα. <br> Πως μας μετατρεψανε ετσι;;;; απο gamers σε λογιστες της καθε εταιρειας. Κοντευω 30 χρονια gamer (36 ετων και gamer απο τα 7) και πλεον δεν μπορω να μιλησω για games με τα ατομα του φορουμ που αγαπουν τα games. <br> Υ.Γ. αληθεια φορολογικες δηλωσεις συμπληρωνετε μονοι σας ή τις δινετε σε λογιστη; Κοίτα να δεις φορολογικές δηλώσεις τις δίνουν στον λογιστή οι γονείς και τις αποδείξεις τις περνάω σε excel!!!ξέρω ανούσιο ααλλά κονομαω μεροκάματο για κάνα παιχνίδι στο WiiU χαχαχαουρ Τεσπα γενικά λογική και καλή κίνηση από την μικρομαλακη αλλά για εμάς ανάλογα!!!ανεβαίνει ο ανταγωνισμός αλλά σίγουρα τέτοια παιχνίδια όλοι τα θέλουμε στα pc μας!!!όμως η square enix θα πάρει αρκετά λεφτά καθώς δεν ξέρω κατά πόσο καλά πήγε σε πωλήσεις το τελευταίο tomb raider!!!στην τελική είναι εταιρία και θέλει λεφτά καμία εταιρία δεν αγαπάει τους gamers!!!ή κάθε εταιρία βγάζει παιχνίδια για κάποιο σκοπό!!!!Η μικρομαλακη κυνηγάει να ανέβει σε πωλήσεις!!!! Αποστολή από το Xperia E με τη χρήση Insomnia App
p3tran Δημοσ. 16 Αυγούστου 2014 Μέλος Δημοσ. 16 Αυγούστου 2014 ωχ ωχ ωχ ωχωχωχωχ Phil Spencer: “Right now we have a relationship with Square and Crystal on publishing the game,” Spencer confirmed. “The exact details of what publishing means and when it gets done are part of that deal - I’m not trying to be opaque about it. We will clearly spend money on marketing the game, there’s no doubt about that. And we do [that] on games where we have very little to do with development, and with games that we fully develop. And we will definitely be spending money on developing the game - I want to make sure that it’s as great as it can be.” http://www.kotaku.co.uk/2014/08/13/xboxs-phil-spencer-responds-tomb-raider-exclusivity-questions υ/γ μπορω να κανω μια μαντεψια? το επομενο uncharted θα εχει την πιο μoυ....αρα συμπρωταγωνιστρια που εχει φτιαξει ποτε η sony... και το ποιο σημαντικο ερωτημα: Αραγε ποσοι developer/publisher που μετρανε και τα φραγκοδιφραγκα στα δικα τους μεγαλα project, βλεπουν αυτες τις δηλωσεις και τα deals? (τα οποια σημειωστε δεν σημαινουν και ...παρακρατηση IP - πολυ σημαντικη λεπτομερια) τι λετε να σκεφτονται αραγε? " -ωωω! καλη φαση!" ? "- meh" ? ή μηπως "- goto hell ms" ? ποιος να ξερει..... παντως λιγο-πολυ αυτο ειναι το "μοντελο microsoft" που λεγαμε..
Vole Maulder Δημοσ. 16 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2014 Εσύ γιατί χαίρεσαι ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω. Αν πραγματικά πιστεύεις ότι έτσι θα βγει καλύτερο παιχνίδι, εδώ είμαστε όταν θα βγει να το δούμε. Βέβαια, αν γίνει καμιά κριτική θα είναι πληρωμένη από τη Sony για σένα, οπότε ούτε και τότε θα βγάλουμε άκρη, αλλά τέλος πάντων. Και είμαι σίγουρος πως αυτό που σκέφτονται τα στούντιο ή οι εκδότες είναι πώς θα βρουν τρόπο να περιορίσουν το κοινό τους στο μικρότερο μερίδιο της αγοράς. Wut? 1
p3tran Δημοσ. 16 Αυγούστου 2014 Μέλος Δημοσ. 16 Αυγούστου 2014 χμμμμ <<happy to partner with sqenix - crystal dynamics to PUBLISH tomb raider SIMILAR TO WHAT WE DID WITH DEAD RISING>> εδω τωρα, διαλεξτε πλεον και παρτε: dead rising 1 ή dead rising 3? οσοι θυμαστε λεπτομεριες, εχετε και την απαντηση.... @vole τα εχουμε πει αυτα. επαναλαμβανεσαι. ειπαμε, εγω εχω δυο αλογα σε αυτη την κουρσα, αλλα και κανενα να μην εχει κανεις, παντα ειναι ωραιο ενα καλο ματς, και τα φρουτα του θα περασουν με τον ενα ή τον αλλο τροπο σε ολους. και αντι να γραφεις wut, κατσε διαβασε τι εχουμε γραψει και θα καταλαβεις αν εχει νοημα ή οχι.
Vole Maulder Δημοσ. 16 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2014 Τα έχω διαβάσει όσα έχουν γραφτεί, και ξαναλέω wut. Το Dead Rising 1 δεν ήταν MS exclusive καν, για την ιστορία.
butcher13 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2014 Το καθε νομισμα εχει 2 πλευρες. Απο τη μια τα αποκλειστικα παιχνιδια εχουν μικροτερο κοινο και τα χαιρονται παικτες συγκεκριμενης κονσολας απο την αλλη τα παιχνιδια κατα πολυ μεγαλο ποσοστο ειναι ποιοτικοτερα απο τα multiplatform games. Aυτο συμβαινει απο της πρωτης γενιας κονσολες και συνεχιζεται μεχρι σημερα. Εξαιρεσεις υπαρχουν φυσικα και προσωπικα για μενα αναφερομαι στα παιχνιδια της rockstar. Το red dead redemption το θεωρω το καλυτερο παιχνιδι της προηγουμενης γενιας και ειναι multiconsole (για κακη τυχη των pcακηδων)
polakis21 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2014 Πραγματικα καθεστε και λιωνετε στις διαφωνιες για τα exclusives. Τι σας νοιαζει ρε παιδια; Αφου ειπαμε, θα βγει πρωτα στο one και λιγους μηνες μετα στο ps4. Ποιο ειναι το προβλημα; Μηπως δεν θα το παιξετε και οι μεν και οι δε κατοχοι;
papeipa Δημοσ. 17 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2014 Δεν θα βγει σε ps4 ,αναλόγως τις πωλησεις και βλέπουμε για pc.....
spartan29gr Δημοσ. 17 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2014 Δεν θα βγει σε ps4 ,αναλόγως τις πωλησεις και βλέπουμε για pc..... Αν βγει για πισι!!μην περιμενεις να βγει λιαν συντομως(κανα 9μηνο το κοβω να καθυστερηση) 1
p3tran Δημοσ. 18 Αυγούστου 2014 Μέλος Δημοσ. 18 Αυγούστου 2014 συνεντευξη του σπενσερ για το θεμα: http://www.eurogamer.net/articles/2014-08-18-xbox-boss-phil-spencer-makes-case-for-tomb-raider-exclusivity-deal For us, as we've been working together on this, it's a nice franchise for us in terms of the genre and how it fits into our first-party portfolio. Do I wish I had an owned IP first-party action adventure game? Absolutely. But I don't right now. This is one that fits well and we had such a good working relationship with them. And they want to build that game up to the same level as any of the huge triple-A games out there. It used to a big dominant game. Crystal has done a great job in rebuilding it since '09, when they started kickstarting it, but continuing to invest at that level, it takes a partnership. When people look at something like Dead Rising and where it is right now, I would say for the franchise it's been a good partnership. Now, maybe somebody on PlayStation would say, well no it hasn't, because I haven't played the game. But if I'm Capcom and I think about what that franchise means now... or even like a Titanfall, and our ability to invest with EA to make that launch great. Tomb Raider is no different. Now, obviously if I'm going to partner on it, I'm a platform holder, I'm hardly going to invest to go make the PlayStation version of any game. It is a business. So when we go invest with a partner on a big franchise, we're going to come with certain needs we have out of the relationship. But the thing people should take away, it's been a relationship we built over many years, and the partnership has been strong and we want to help make the franchise great. But if we're going to do that there are certain things to us as a platform holder we're going to do. λεει και αλλα διαφορα, εξηγει γιατι για αυτον ειναι "win/win" σεναριο, και λεει μεταξυ αλλων και αυτο: They've seen what we've done with certain games out there that aren't ours. Ryse is another IP. I don't own the Ryse IP, but I was able to invest with Crytek to turn it into a franchise, which isn't easy to do for a studio on their own. I don't own it. They just announced it for PC, and certain people throw stones at me and say, 'you shouldn't let it go out on PC.' I'm like, look, I want Crytek to make money. I want Crytek to be successful. Why would I ever block them from doing something with a game they own? τον πετροβολησανε λεει που ανακοινωθηκε το ryse για pc :D Big games are good for our industry, and if we can make games bigger, in the long run, that's healthy. This business, the console gaming business, only stays healthy if people are all making money. It's a hits driven business, so 30 per cent of the things will go great, and 70 per cent of the things won't. But if you're a mid-sized publisher or an independent studio, you've got to take advantage of opportunities. I don't know that all the press get that. Or all the community. Maybe they shouldn't have to. But when people start saying, somebody sold out this or sold out that, it's not an easy business to be in. If you've got an opportunity to make something you're working on bigger and to be more successful and grow the value of something you own... if you're Crytek and you've got Ryse and you're thinking, okay, doing a first-party deal at launch and what does that mean? People say the word Ryse now and everybody knows what it is. Crytek tries to go do that on their own, it's just more challenging if they're only using their own money. If we work on it together, it helps. That's something people have to keep in mind. This business isn't an easy business. The big things get bigger, and you want to be on that end if you own things.So, I'm happy with the partnership. But I knew there would be... there are two sides: you've got the Xbox guys - I hope the Xbox guys are happy we have another game coming to Xbox they can play. But I don't want anybody to be happy that somebody else isn't playing the game. I don't look at the war that way. I just want gaming on Xbox to be great. I'm not trying to push gaming down on any other platform. Clearly, I'm not going to invest in something to make games great on other platforms. Windows stuff I will. But not on stuff on other consoles. That's 101. γενικα, καλη συνεντευξη, αξιζει το κλικ
Darthvader Δημοσ. 18 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2014 Μιλάει πολύ λογικά. Και μάλιστα λέει ότι χρηματοδοτούν το ip ως απάντηση στο uncharted. Οπως είχα γράψει αυτή τη λογική είχε η MS και ελπίζω να ξεζουμίσουν το one!!! ( επίσης προφανως θα πρεπει να μην είναι cross gen 360 game) In part is it about having an answer to Uncharted 4? The comparison between the last Tomb Raider and Uncharted has been made. Totally. I'm a big fan of Uncharted and I wish we had an action adventure game of that ilk. We've started some, and we've looked at them. But we don't have one today of that quality. This is an opportunity. 1
RedPanda Δημοσ. 18 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2014 Παιδιά χαλάτε την ζαχαρένια σας χωρίς λόγο: Ξεχνάμε πως για μήνες η MS απέφευγε να πει αν το Titanfall είναι μόνιμο ή timed exclusive και αναλώνονταν σε διπλωματικές αερολογίες όπως ο Phil εδώ. Μέχρι που στο τέλος του 2013 η EA είπε πως το Titanfall θα είναι στο xbox "for the life of the title" και έδωσε τέλος στις εικασίες. Μέχρι να πουν κάτι τέτοιο για το TR, το παιχνίδι θα βγει στο PS4 & PC και αν καταλαβαίνω από την φρασεολογία τους (holiday 2015) θα καθυστερήσει ένα εξάμηνο. To TR δεν είναι Dead Rising. Πούλησε 6.5 εκατομμύρια. Ο Phil δεν είπε similar/παρόμοια στην τύχη. Γιατί η ομοιότητα έγκειται μόνο στο γεγονός ότι θα βγει αποκλειστικά στο XBO για λίγο καιρό και μετά θα βγει και αλλού.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα