Προς το περιεχόμενο

Rise of the Tomb Raider [Xbox 360][Xbox One][PS4]


p3tran

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Απο γραφικά έχουν φέρει το hardware  του xbone σχεδόν στα όριά του.

 

 

αν μια κονσόλα φτάνει στα όρια της σε τόσο σύντομο διάστημα απο την ημέρα κυκλοφορίας, καλύτερα να το πετάξουμε στα σκουπίδια απο τώρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 486
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

2 χρονια δεν είναι σύντομο διάστημα. Πέραν αυτού οι επιδόσεις στις κονσόλες δεν έχουν να κάνουν μονο με το hardware (αν και αυτό είναι το πιο σημαντικό συνολικά) αλλα και με OS (operating system) optimization που μπορεί να απελευθερώσει perf στους developer (όπως έγινε με την μείωση "κόστους" του Kinekt, και πιο optimized API (που ήδη έχει και το Ps4 με το GNM/GNMX και το X1 με μια modified έκδοση του Dx11 που έχει τις περισσότερες λειτουργίες του Dx12, και ότι υποστηρίζει από το Dx12 στο μέλλον).

 

Οποτε έχουμε 3 παράγοντες, 1 που δεν αλλάζει ποτε ουσιαστικά (hardware) και άλλους 2 που όλη την ώρα βελτιώνονται (API + OS). Και ένας τέταρτος παράγοντας που δεν έχει να κάνει τόσο με την κονσόλα είναι το τι μηχανή γραφικών τρέχει ο κάθε developer ξεχωριστά και πως αξιοποιεί το σύστημα. Προφανώς οι second/third party developers πρέπει να συνυπολογίσουν το PC, το Ps4 και το X1 όταν φτιάχνουν το παιχνίδι με τους first party να τρέχουν μηχανή γραφικών optimized για το σύστημα συγκεκριμένα.

 

Το RoTTR επειδή δεν είναι first party τίτλος, τρέχει σε engine που συνυπολογίζει και το PC και το Ps4. Στην τελική όμως πιστεύω ότι έπρεπε να ρίξουν ελάχιστα την ανάλυση 1440x1080 (όπως στα cutscene) για να χτυπήσουν locked 30 που βελτιώνει την gameplay εμπειρία πιο πολύ απ' ότι το native 1080p που τρέχουν σε gameplay τώρα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω αν έφτασε στα όριά της η κονσόλα, πάντως το hardware είναι κοινό και γνωστό, τα εργαλεία ήδη πολύ προχωρημένα (σε σχέση με την ίδια περίοδο της προηγούμενης γενιάς), καθόλου απίθανο να δούμε αρκετά πιο σύντομα τι μπορούν να κάνουν οι κονσόλες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όντως, έχει πολύ ψωμί το async compute και μέχρι στιγμής ελάχιστα παιχνίδια το αξιοποιούν...

Και τώρα που το ανέφερες, θυμήθηκα ότι το υποστηρίζει το RoTTR:

http://gamingbolt.com/rise-of-the-tomb-raider-using-async-for-awesome-volumetric-lighting-on-xbox-one

Αυτό δεν υποτίθεται ότι είναι exclusive στο DX12 (και άλλα low-level APIs); Δεν θυμάμαι να το υποστηρίζει το DX11.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από ότι αναφέρει το DF το RoTTR χρησιμοποιεί παρόμοιο lighting system με αυτό που χρησιμοποίησε η Guerilla για το Killzone: Shadowfall


Using a resolution-agnostic voxel method similar to Killzone Shadow Fall, each light is generated using asynchronous compute late in the rendering order.


 


 

Δυστυχώς για το TR έχουν κλειδωμένο το presentation πίσω από paywall.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδες το παιχνιδι εγω πρατηρω οτι εχει πολλα framedrops στα vutscenes κυριως παρα ingame (μεχρι εκει που εχω φτασει δλδ...) , ειπα να χωθω ελαχιστα στην συζητηση....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμενα δεν με πειραζει που το νεο Tomb raider δεν ειναι 60fps στο XboxOne(παρολο που δεν νομιζω να χαλαγε κανενα αν ηταν :P).

Το θεμα ειναι οτι ακομα και το αρχικο tomb raider Difinitive edition για το XboxOne παλι ηταν στα 30fps και μιλαγε στην ουσια για παιχνιδι του Xbox360. Εκει ναι με χαλασαν τα 30frames.

 

 

παιδες το παιχνιδι εγω πρατηρω οτι εχει πολλα framedrops στα vutscenes κυριως παρα ingame (μεχρι εκει που εχω φτασει δλδ...) , ειπα να χωθω ελαχιστα στην συζητηση....

τοσο πολυ εντονα ειναι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οχι ρε, αν καποιος ερχεται απο pc δε θα του αρεσει, ειναι στην αρχη των cutscenes και για πολυ λιγο, κατι που δεν σου προκαλει προβλημα..(στην τελικη ισως και να φταει και ο δισκος του xbox..)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Το θεμα ειναι οτι ακομα και το αρχικο tomb raider Difinitive edition για το XboxOne παλι ηταν στα 30fps και μιλαγε στην ουσια για παιχνιδι του Xbox360. Εκει ναι με χαλασαν τα 30frames.

 

 

 

ναι "παιχνιδι του 360" με καμια απολυτως dx11 τεχνολογια γραφικών  και φυσικα tress fx

 

υγ: εννοω το ψειριάζετε υπερβολικά πολύ στο ps4 vs xbox one, το πια ειναι ισχυροτερη κονσολα το ξέρουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι "παιχνιδι του 360" με καμια απολυτως dx11 τεχνολογια γραφικών  και φυσικα tress fx

 

υγ: εννοω το ψειριάζετε υπερβολικά πολύ στο ps4 vs xbox one, το πια ειναι ισχυροτερη κονσολα το ξέρουμε.

Αν το διλλημα ειναι Tress Fx 30fps ή χωρις tress Fx αλλα καρφωμενα 60fps(ουτε του ps4 ειναι σταθερα 60 εχει παρα πολλα frame drops)τοτε πιστεψε με οτι οι περισσοτεροι θα ζηταγαν 60fps. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως , για να γυρίσουμε στο θέμα μας , το παιχνιδάκι αξίζει να το δείτε  ακόμα και στο ταπεινό 360 .Στο X1 60fps δεν έχει , ίσως μελλοντικά στο ps4 δούμε κάτι  , και σίγουρα στο pc η crystal dynamics θα κάνει το καλύτερο  . Και ναι η ms πάλι έκανε *** με το μάρκετινγκ .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...