Προς το περιεχόμενο

Rise of the Tomb Raider [Xbox 360][Xbox One][PS4]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

 

60fps ρεεεεεεεεεεεεεεε !! Δες..."ομαλότητα"...

Συμφωνώ.

Τα κορίτσια του Θέμου χαχα. Ποτέ δεν το κατάλαβα το νόημα αυτού του παιχνιδιού πάντως.

  • Like 2
  • Απαντ. 486
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Spartan, αγαπάω σε...

 

on topic : Μια χαρά φαίνεται το παιχνιδάκι - και το προηγούμενο μου άρεσε πολύ, καλο παιχνιδάκι, κάκιστο ως Tomb Raider όμως...Θυμάστε τοτεςςςς που τα Tomb Raider βασιζόταν καθαρά και μόνο στην ατμόσφαιρα, platforming και γριφους ? "Παλιά", τώρα είναι ενας κλώνος του Uncharted καλώς η κακώς (κακώς για 'μενα) με μέτριο platforming και shooting - με έμφαση στο "shooting", παρόλα αυτά, το προτίμησα απο όλα τα Uncharted καθώς και η πλατφόρμα του αλλα το μπουμ-μπου ηταν καλύτερα/ανώτερα απο των Uncharted...

 

Δυστυχώς, αλλος ένας τιτλος για την "νεα τάξη του gaming" :-D  με auto pilot mechanics και platforming, α ναι, Tomb raider οπου τα "tombs" ηταν προαιρετικά, lol υποθέτω...

 

θα το ξαναπώ, καλό ως παιχνίδι, κακό ως Tomb Raider και το sequel του φαίνεται να είναι μια απο τα ιδια κρίνοντα  απο τα 45634965 "first 30 minutes" και preview videos μέχρι στιγμής...

 

Έεεενιγουεϊ

 

YΓ : τσιμπηστε και λίγο trip down memory lane να γουστάρετε :D

 

 

Έχεις ένα δίκιο, αλλά ήταν τόσο καλό σαν παιχνίδι, που του το συγχώρεσα ότι ξεστράτησε από τη σειρά.

Αντε να έρχεται στο PC ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!

Δημοσ.

OFFTOPIC

 

Συμφωνω με αυτα που γραφεις.

 

Μετα απο 15 χρονια gaming σε PC αποφασισα να αγορασω PS4, κυριως λογω του Bloodborne, αλλα και για αλλα games (exclusives και μη). Πριν προβω σε αγορα, το "αγχος" μου ηταν τα 30 frames. Στην αρχη απογοητευτηκα πολυ, αλλα μετα απο μερικες μερες συνηθισα και δεν με ενοχλει πια.

 

ΣΙΓΟΥΡΑ θα ηταν πολυ καλυτερα αν ετρεχε στα 60 frames (βλεπε Dark Souls II Scholar of the First Sin στο PC, οπου ειναι υπερ-smooth), ειδικα γι' αυτους που εχουν μαθει να παιζουν στα 60+ frames στο PC, αλλα απο ενα σημειο και μετα συνηθιζεις.

 

Τωρα πια δεν με ενοχλει και απλα απολαμβανω το παιχνιδι :-)

 

Επίσης ισχυει και αυτο που λεει ο απο πανω μου :P

 

"...και στην τελική, υπάρχουν άνθρωποι που δεν μπορούν να διακρίνουν την διαφορά μεταξύ 30 και 60..."

 

Εβαλα στην γυναικα μου να παιξει Mortal Kombat X στο PC στα 30 και στα 60 frames. Στα δικα μου ματια η διαφορα εκανε ΜΠΑΜ. Στα δικα της ηταν ακριβως το ιδιο.

 

Ζητω συγγνωμη για το OFFTOPIC.

 

 

και το πρώτο Dark Souls στο pc τρέχει στα 60fps με ενα απλο modaki, copy paste, στα αρχεια που προσθέτει και αλλες βελτιώσεις (ssao, dof κτλ)

 

κανονικά, το ανθρωπινο μάτι οχι μονο μπορει να διακρινει τα 30 απο τα 60 fps αλλα και τα 60 απο τα 120 fps σε 120hz μονιτορ οπου σου δινεται η εντυπωση πως τα γραφικά θα βγουνε απο την οθόνη, σαν 3d ενα πράμα.

 

Ο Εντισον έλεγε πως το ελάχιστο για ρευστη κινηση ειναι τα 46 καρε το δευτερόλεπτο.

 

 

Spartan, αγαπάω σε...

 

on topic : Μια χαρά φαίνεται το παιχνιδάκι - και το προηγούμενο μου άρεσε πολύ, καλο παιχνιδάκι, κάκιστο ως Tomb Raider όμως...Θυμάστε τοτεςςςς που τα Tomb Raider βασιζόταν καθαρά και μόνο στην ατμόσφαιρα, platforming και γριφους ? "Παλιά", τώρα είναι ενας κλώνος του Uncharted καλώς η κακώς (κακώς για 'μενα) με μέτριο platforming και shooting - με έμφαση στο "shooting", παρόλα αυτά, το προτίμησα απο όλα τα Uncharted καθώς και η πλατφόρμα του αλλα το μπουμ-μπου ηταν καλύτερα/ανώτερα απο των Uncharted...

 

Δυστυχώς, αλλος ένας τιτλος για την "νεα τάξη του gaming" :-D  με auto pilot mechanics και platforming, α ναι, Tomb raider οπου τα "tombs" ηταν προαιρετικά, lol υποθέτω...

 

θα το ξαναπώ, καλό ως παιχνίδι, κακό ως Tomb Raider και το sequel του φαίνεται να είναι μια απο τα ιδια κρίνοντα  απο τα 45634965 "first 30 minutes" και preview videos μέχρι στιγμής...

 

Έεεενιγουεϊ

 

YΓ : τσιμπηστε και λίγο trip down memory lane να γουστάρετε :D

 

 

ναι τα παλαια Tomb Raider ηταν διαφορετικά, εννοω ως το Chronicles, αλλά τοτε τα παιχνιδια γενικά ηταν διαφορετικά, σήμερα πολλά παιχνιδια action 3rd person είναι auto pilot λογικης, σε παιρνουν απο το χερι.

 

Oταν έπαιξα πρωτη φορά Dark Souls μου θυμισε τα παλια Tomb Raider, οπου έψαχνες/εξερευνουσες για να βρεις το δρομο.

 

Το Tomb Raider reboot επιρρεάστηκε απο το Uncharted αλλά δεν σε περιοριζει στον ιδιο βαθμο που το κάνει το Uncharted.

  • Like 1
Δημοσ.

Σώπα ρε φιλαράκι που δεν σε περιορίζει... το Rise of the Tomb Raider αντιγράφει τα Uncharted 2-3 (last gen games), όχι το 4 (next-gen only) που είναι πιο ανοιχτό (όχι open-world, αλλά semi-open στυλ TLOU) με πολλαπλές προσεγγίσεις. Θα ήθελες πολύ να είναι έτσι και το Rise.

 

Είπαμε, να παινέψουμε τα multiplatform, αλλά όχι κι έτσι.

Δημοσ.

και το πρώτο Dark Souls στο pc τρέχει στα 60fps με ενα απλο modaki, copy paste, στα αρχεια που προσθέτει και αλλες βελτιώσεις (ssao, dof κτλ)

 

κανονικά, το ανθρωπινο μάτι οχι μονο μπορει να διακρινει τα 30 απο τα 60 fps αλλα και τα 60 απο τα 120 fps σε 120hz μονιτορ οπου σου δινεται η εντυπωση πως τα γραφικά θα βγουνε απο την οθόνη, σαν 3d ενα πράμα.

 

Ο Εντισον έλεγε πως το ελάχιστο για ρευστη κινηση ειναι τα 46 καρε το δευτερόλεπτο.

 

 

 

 

ναι τα παλαια Tomb Raider ηταν διαφορετικά, εννοω ως το Chronicles, αλλά τοτε τα παιχνιδια γενικά ηταν διαφορετικά, σήμερα πολλά παιχνιδια action 3rd person είναι auto pilot λογικης, σε παιρνουν απο το χερι.

 

Oταν έπαιξα πρωτη φορά Dark Souls μου θυμισε τα παλια Tomb Raider, οπου έψαχνες/εξερευνουσες για να βρεις το δρομο.

 

Το Tomb Raider reboot επιρρεάστηκε απο το Uncharted αλλά δεν σε περιοριζει στον ιδιο βαθμο που το κάνει το Uncharted.

 

 

To αυτό, τα DS μου άρεσαν γιατί διαθέτουν αυτόν τον..."μυστικισμό" και ατμόσφαιρα που βασίζονται στην εξερεύνηση.

Συμφωνώ και με το 2ο, το TR λόγω sandbox gameplay (oχi openworld) δεν ηταν τόσο περιοριστικό σαν του UC, βάλε και το οτι το μπουμ-μπουμ ηταν ΠΟΛΥ πιο ικανοποιητικό απο του UC οπου νιώθεις πως πυροβολάς σε χάρτινους στόχους και...ναι :D

 

@Βedazzled : γιατι να μην "παινέψουμε" multiplat απο την στιγμή που είναι καλά ? Μονο τα exclusives θα'πρεπε δλδ για να τροφοδοτούμε τις γνωστές κόντρες ? :D

Και που είσαι, αυτο το λέω ως αποκλειστικός χρήστης PS4 σ'αυτη την γενιά ;)

Δημοσ.

Bedazzled ναι το tomb raider πάτησε πάνω στο uncharted αλλά κατάφερε να γίνει και πιο ωραίο απο το uncharted.Θα μπορούσε το uncharted να αντιγράψει και μερικά στοιχεία απο το Tomb Raider μήπως και δε ξαναβγεί ίδιο. Δεν είναι κακό να κάνει κάτι τέτοιο.

Δημοσ.

@red1

 

Δεν με κατάλαβες γιατί έγραψα όσα έγραψα...

 

Ο BigBOSS το έχει συνήθειο να κράζει τα PS exclusives (ακόμα και τα πετυχημένα) και να παινεύει τα multiplatform που βγαίνουν και σε PC από τότε που έγινε PCάς, γιατί πριν ήταν πρώην PS3 fanboy (κάποτε εκθείαζε το -ομολογουμένως μέτριο- Killzone, lol).

 

Όσο για το Tomb Raider reboot, το έχω παίξει κι εγώ και επειδή τότε με είχαν ζαλίσει ότι είναι κόπια του Uncharted (και μ' αρέσουν τα Uncharted), ξενέρωσα πολύ όταν το έπαιξα. Ούτε το shooting μ' άρεσε, ούτε το story/cast, ούτε το τραγικό online με disconnection σε κάθε match. Ενδεικτικά να σου πω ότι ενώ έχω πλατινάρει τα Uncharted, το Tomb Raider το έπαιξα διαδικαστικά να το τελειώσω. Αυτό κάτι λέει. Μπορεί να είχα υψηλές προσδοκίες, δεν ξέρω.

 

Όσο για το Rise, δυστυχώς στον σχεδιασμό/gameplay δεν βλέπω κανά τρελό άλμα (πλην γραφικών) σε σχέση με το προηγούμενο. Περίπου η ίδια συνταγή είναι. Μπορεί να φταίει το cross-gen λόγω 360. Σύγκρινε τώρα το Uncharted 4 (που συνδυάζει τα καλύτερα στοιχεία από Uncharted και TLOU) με το Uncharted 3 και θα δεις διαφορά... γι' αυτό δεν δέχομαι τις παπαρδέλες ότι το Rise είναι λιγότερο περιοριστικό από το Uncharted. Το αντίθετο ισχύει (ξαναλέω, σε σύγκριση με το 4).

 

ΥΓ: Είχες PS3 στην προηγούμενη γενιά; Έχεις παίξει και τα 3 Uncharted;


Bedazzled ναι το tomb raider πάτησε πάνω στο uncharted αλλά κατάφερε να γίνει και πιο ωραίο απο το uncharted.Θα μπορούσε το uncharted να αντιγράψει και μερικά στοιχεία απο το Tomb Raider μήπως και δε ξαναβγεί ίδιο. Δεν είναι κακό να κάνει κάτι τέτοιο.

 

Δηλαδή το Uncharted 4 (gameplay trailers) σου φαίνεται ίδιο με τα Uncharted 2-3;

 

Γιατί το Rise όσοι το έχουν παίξει λένε ότι είναι μια απ' τα ίδια με το reboot, απλά με καλύτερα γραφικά (λογικό)...

 

Τι στοιχεία να αντιγράψει από το Tomb Raider;

 

Επίσης, το Uncharted 1 θα μπορούσες να πεις ότι πάτησε πάνω στο Tomb Raider και πήγε ένα βήμα παραπέρα το genre...

 

Ειλικρινά, παράπονα για το Uncharted έχω δει μόνο από κατόχους PC, 360 και όσους δεν το έχουν με το shooting (no offense, αλλά δεν μπορώ να ακούω για bullet sponges όταν υπάρχουν συγκεκριμένα gameplay mechanics, τα οποία προφανώς δεν τα έχουν ανακαλύψει).

OK, τα παλιά Tomb Raider δεν είχαν πολύ shooting (της πλάκας ήταν βασικά, αφού δεν είχαμε μοχλούς το 1996), αλλά τι να κάνουμε που ζούμε στην εποχή των shooters. Και το Uncharted δεν είναι καθαρόαιμο shooter. Συνδυάζει shooting με platforming (ακόμα και vertical από το 3 και μετά).

Δημοσ.

Ο BigBOSS το έχει συνήθειο να κράζει τα PS exclusives (ακόμα και τα πετυχημένα) και να παινεύει τα multiplatform που βγαίνουν και σε PC από τότε που έγινε PCάς, γιατί πριν ήταν πρώην PS3 fanboy (κάποτε εκθείαζε το -ομολογουμένως μέτριο- Killzone, lol).

άν και παντελως άσχετα τα οσα αναφέρεις :-D και δεν σε αφορά μια αν εγώ μεθαύριο απο pcας οπως λες παιζω μονο επιτραπέζια card games.

 

τι κάνω;

 

εγώ φταιω αν τα Uncharted δεν μου λενε τιποτα; το 3 το τερμάτισα ισα ισα επειδη έδωσα λέφτά και το πηρα, ακριβως τα ιδια με το 2, καμια νέα ιδέα (βλέπε MGSV) το 4ο μακάρι να φέρει κάτι νέο, διαφορετικά αν ειναι σαν το 2,3 άστο

 

επισης τι να κάνουμε το Tomb Raider reboot μου άρεσε περισσοτερο απο το Uncharted 3.

 

Eπισης για δυο ακυκλοφορητα παιχνιδια έχεις ηδη σχηματισει άποψη, για το Rise εισαι σχεδόν βέβαιος πως θα ειναι μια απο τα ίδια, δηλαδη σαν το reboot, και για το Uncharted 4 με λιγα λογια λες θα ειναι παιχνιδάρα, κάτσε πρώτα να κυκλοφορησουν και τα δυο και θα δουμε τι ειναι τι.

 

το Killzone, ειδικά, το 2ο, ειχε πολύ καλο multi, αλλά γενικά ως single ειναι μέτρια, αυτη ηταν η αποψη μου πάντα.

 

Επισης εσύ έχεις πάντα τις ιδιες αποψεις για κάτι; αυτο μπορει να ειναι στενοκεφαλιά, οι πιο συντηριτικές κοινωνιες έχουνε πάντα ιδια αποψη για τα πάντα.

Δημοσ.

Έχοντας παίξει όλα τα uncharted στο collection και αρκετές φορες το reboot(σε PC, Ps4, Ps3) θα τα έκανα έτσι rank

 

Uncharted 2 >>> Uncharted 3 >> Tomb Raider: R > Uncharted 1

 

Το reboot μένει πολύ πίσω σε χαρακτήρες, pacing και ιστορία που για κανένα λόγο δεν φτάνει το Uncharted 2 και 3 imo. Επίσης οι μάχες που έχεις απέναντι σε εχθρούς είναι πολύ χειρότερες από το 2 και το 3(το enemy placement και verticality συγκεκριμένα) και μοιάζουν περισσότερο το πρώτο Uncharted που απλά σου έρχονται waves από εχθρούς από ένα direction μέχρι να τους σκοτώσεις. Τα set-pieces και το torture porn της Lara επίσης πλησιάζουν αστεία επίπεδα για εμενα.

 

Και δεν συζητάμε καν για το 4, τίποτα από ότι έχουμε δει από το RoTR μέχρι στιγμής δεν φτάνει το gameplay από αυτό το demo

 

Αυτό που μου άρεσε από το RoTR από τα demo που είδα είναι ότι τα Tomb είναι σίγουρα πιο δύσκολα και περίεργα από το reboot που με απογοήτευσε το ποσο απλοϊκά ήτανε, και ότι έχουν κάποια ιστορία τα αντικείμενα που μαζεύεις.

  • Like 1
Δημοσ.

BigBOSS, δες τα gameplay trailers του 4 και μετά συζητάμε περί κλειστού/γραμμικού, ΑΝ έχεις ακόμα την ίδια άποψη... όπως είπες κι εσύ, δεν πρέπει να είμαστε στενόμυαλοι/συντηρητικοί. :)

Καμία νέα ιδέα δεν είδες στο Uncharted 3; Το vertical shooting ας πούμε; Το κομμάτι με το πλοίο; Δεν λέω άλλα, μην σποιλεριάσω κανέναν...

 

Τεσπά, για μένα κακώς βγαίνει και για 360 το Rise. Έπρεπε να είναι next-gen only, για να δώσει το κάτι παραπάνω σε όλα τα επίπεδα και γιατί όχι, να μπουστάρει (προσωρινά έστω) τις πωλήσεις του One. Βλακεία τους να χάσουν πωλήσεις λόγω του 360.

 

Προσωπικά δύσκολα θα με πείσουν να δώσω €40-60 ένα χρόνο μετά (στο One τότε θα έχει €20)... άσε που η Square Enix τα σκοτώνει τα παιχνίδια της γρήγορα.

 

ΥΓ: Δεν νομίζω να διαφωνείς ότι το Killzone δεν είναι τόσο πετυχημένο όσο το Uncharted. Γι' αυτό δεν έχουμε δει ακόμα remaster του Killzone (έστω το 2), γιατί προφανώς δεν υπάρχει ζήτηση. Στο ΧΒΟΧ η ναυαρχίδα είναι το Halo και όχι το Gears. PS/TPS και XBOX/FPS όσον αφορά τα flagship exclusives.

Δημοσ.

ΥΓ: Δεν νομίζω να διαφωνείς ότι το Killzone δεν είναι τόσο πετυχημένο όσο το Uncharted. Γι' αυτό δεν έχουμε δει ακόμα remaster του Killzone (έστω το 2), γιατί προφανώς δεν υπάρχει ζήτηση. Στο ΧΒΟΧ η ναυαρχίδα είναι το Halo και όχι το Gears. PS/TPS και XBOX/FPS όσον αφορά τα flagship exclusives.

 

τα επιτυχημένα παιχνιδια της sony σαν το Uncharted ειναι λιγα, τα περισσοτερα δεν σημειωνουν τις πωλήσεις που σημειώνει.

 

αλλά για μένα δεν αποτελει λογο αποκτησης της κονσολας, δεν με ενθουσιάζουν πια τοσο τέτοια games ωστε να δωσω 400 ευρώ για κονσολα να τα παιξω 10 ώρες και να τα αφησω,  αποτελει ας πουμε το Bloodborne ή για το Xbox one το Halo 5 οπου θα ασχολιομουν και με multi.

Δημοσ.

Eπισης για δυο ακυκλοφορητα παιχνιδια έχεις ηδη σχηματισει άποψη, για το Rise εισαι σχεδόν βέβαιος πως θα ειναι μια απο τα ίδια, δηλαδη σαν το reboot, και για το Uncharted 4 με λιγα λογια λες θα ειναι παιχνιδάρα, κάτσε πρώτα να κυκλοφορησουν και τα δυο και θα δουμε τι ειναι τι.

 

Εσύ πως ακριβώς σχημάτισες άποψη για το The Order 1886; Double standards again?

 

Υπάρχουν gameplay trailers και για Rise και για UC4 εκεί έξω ξέρεις... υπάρχουν και κριτικοί που τα έχουν παίξει (λολ, δεν λέω για τον παπάρα που έπαιξε UC2 και το πέρασε για UC4).

 

Γιατί διαβάζεις διαγώνια και με κάνεις να επαναλαμβάνομαι;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...