Ren_of_Heavens Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2015 Προσωπικά θα θεωρούσα σοβαρή next gen βελτίωση αν οι εταιρείες αναθεωρούσαν τον τρόπο που φτιάχνουν τα games και να τολμήσουν να πετυχαίνουν 60 fps σταθερά με τις απαραίτητες υποχωρήσεις στα γραφικά ή στην ανάλυση. Το 60 καρέ όσο κι αν τα παίζεις δεν παλιώνουν ποτέ, τα πανέμορφα γραφικά όμως συνηθίζονται μετά από λίγες ώρες παιχνιδιού και σου γίνονται δεύτερη φύση. Πιστεύω ότι με το κατάλληλο μεράκι και μαεστρία μπορείς να πετύχεις 60 καρέ και να έχεις ένα τεχνικό τομέα που να εξυπηρετεί το gameplay. Να δίνεις έμφαση στον αριθμό των εχθρών, στους μηχανισμούς φυσικής, σε καλύτερο A.I., world structures και ας γίνουν παραλείψεις στα μοντέλα των χαρακτήρων και σε άλλα πιο δευτερεύοντα σημεία της γραφικής απεικόνισης. Αν και δεν έχω ακόμα νέα κονσόλα είχα την τύχη να παίξω σε γνωστούς το Halo Anniversary της MCC και το Dark Souls 2 στο PS 4. Δεν συγκρίνεται η ρευστότητα των 2 αυτών τίτλων με το Bloodborne και το Halo 4 στο Xbox 360. Ναι μεν οι γραφικές διαφορές είναι μεγάλες, δε η ομαλότητα στην κίνηση εξομάλυνε αυτό το μειονέκτημα και στα μάτια μου έκανε μεγαλύτερη εντύπωση. Δεν μπορώ να φανταστώ πόσο καλύτερος τίτλος θα ήταν το Bloodborne αν έτρεχε σε 60 καρέ. Μακάρι το Dark Souls 3 να προτιμήσει την ομαλότερη εκδοση αν και φοβάμαι ότι κάπου στα 25-30 καρέ θα τρέχει. Χαίρομαι που η 343 Studios και η Turn 10 επέλεξαν αυτή την οδό, δεδομένου των περιορισμών που ένα κλειστό σύστημα διαθέτει. Ευελπιστώ ότι και άλλοι developers θα επιλέξουν αυτό το μονοπάτι, οπουδήποτε και να κυκλοφορούν τα παιχνίδια τους. Θα ήθελα και το Rise of the Tomb Raider να κάνει κάτι ανάλογο αλλά μάλλον οι προτεραιότητες της εταιρείας δεν συμβαδίζουν με τις απαιτήσεις μου. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gkalas Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2015 Συμφωνώ σε όλα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Millennium Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2015 https://www.youtube.com/watch?v=gYvfq7Vui4Q Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JohnVani18 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2015 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JohnVani18 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσιεύτηκαν και τα achievements του παιχνιδιού. υγ : περιέχουνε spoilers Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Millennium Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Rise of the Tomb Raider Will Take You Around 15 – 20 Hours If You Run Through the Game Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JohnVani18 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2015 6 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
anamenos Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2015 Share Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2015 πολύ όμορφο παιχνίδι, ελπίζω και σε ποιότητα να είναι αντάξιο του προκατόχου του. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Storm1672 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2015 Share Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2015 Αν διορθώσει τα πολύ σαφή μειονεκτήματα του πρώτου, όπως το ελλιπές στοιχείο εξερεύνησης (no tombs/no puzzles), τότε είμαστε σε καλό δρόμο... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Millennium Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2015 Share Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2015 Rise of the Tomb Raider has Gone Gold Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Millennium Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2015 Share Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2015 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
red1 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2015 Share Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2015 Προσωπικά θα θεωρούσα σοβαρή next gen βελτίωση αν οι εταιρείες αναθεωρούσαν τον τρόπο που φτιάχνουν τα games και να τολμήσουν να πετυχαίνουν 60 fps σταθερά με τις απαραίτητες υποχωρήσεις στα γραφικά ή στην ανάλυση. Το 60 καρέ όσο κι αν τα παίζεις δεν παλιώνουν ποτέ, τα πανέμορφα γραφικά όμως συνηθίζονται μετά από λίγες ώρες παιχνιδιού και σου γίνονται δεύτερη φύση. Πιστεύω ότι με το κατάλληλο μεράκι και μαεστρία μπορείς να πετύχεις 60 καρέ και να έχεις ένα τεχνικό τομέα που να εξυπηρετεί το gameplay. Να δίνεις έμφαση στον αριθμό των εχθρών, στους μηχανισμούς φυσικής, σε καλύτερο A.I., world structures και ας γίνουν παραλείψεις στα μοντέλα των χαρακτήρων και σε άλλα πιο δευτερεύοντα σημεία της γραφικής απεικόνισης. Αν και δεν έχω ακόμα νέα κονσόλα είχα την τύχη να παίξω σε γνωστούς το Halo Anniversary της MCC και το Dark Souls 2 στο PS 4. Δεν συγκρίνεται η ρευστότητα των 2 αυτών τίτλων με το Bloodborne και το Halo 4 στο Xbox 360. Ναι μεν οι γραφικές διαφορές είναι μεγάλες, δε η ομαλότητα στην κίνηση εξομάλυνε αυτό το μειονέκτημα και στα μάτια μου έκανε μεγαλύτερη εντύπωση. Δεν μπορώ να φανταστώ πόσο καλύτερος τίτλος θα ήταν το Bloodborne αν έτρεχε σε 60 καρέ. Μακάρι το Dark Souls 3 να προτιμήσει την ομαλότερη εκδοση αν και φοβάμαι ότι κάπου στα 25-30 καρέ θα τρέχει. Χαίρομαι που η 343 Studios και η Turn 10 επέλεξαν αυτή την οδό, δεδομένου των περιορισμών που ένα κλειστό σύστημα διαθέτει. Ευελπιστώ ότι και άλλοι developers θα επιλέξουν αυτό το μονοπάτι, οπουδήποτε και να κυκλοφορούν τα παιχνίδια τους. Θα ήθελα και το Rise of the Tomb Raider να κάνει κάτι ανάλογο αλλά μάλλον οι προτεραιότητες της εταιρείας δεν συμβαδίζουν με τις απαιτήσεις μου. 60fps ρεεεεεεεεεεεεεεε !! Δες..."ομαλότητα"... Συμφωνώ. ΥΓ: Δυστυχώς φίλε τα 60fps δεν "πουλάνε", ο λαός θέλει γυαλιστερά γραφικά - και στην τελική, υπάρχουν άνθρωποι που δεν μπορούν να διακρίνουν την διαφορά μεταξύ 30 και 60... Εδώ υπάρχουν χρήστες που τα 60fps στο MGSV τους έκατσαν "ασχημα" επειδή "αμα έτρεχε στα 30fps θα ειχε καλύτερα γραφικά" αχεμμμ... Οι πιο γεροι απο εμας που μεγαλώσαμε σε ουφάδικα μάλλον εκτιμάμε πιο πολύ τα 60 καθώς η συντριπτική πλειοψηφία των τίτλων έτρεχε στα 60 καρέ (all hail SEGA ) Τέσπα, μεγάλη συζήτηση (ή μήπως...?) 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
AnimaTronic Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2015 Share Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2015 Αν και δεν έχω ακόμα νέα κονσόλα είχα την τύχη να παίξω σε γνωστούς το Halo Anniversary της MCC και το Dark Souls 2 στο PS 4. Δεν συγκρίνεται η ρευστότητα των 2 αυτών τίτλων με το Bloodborne και το Halo 4 στο Xbox 360. Ναι μεν οι γραφικές διαφορές είναι μεγάλες, δε η ομαλότητα στην κίνηση εξομάλυνε αυτό το μειονέκτημα και στα μάτια μου έκανε μεγαλύτερη εντύπωση. Δεν μπορώ να φανταστώ πόσο καλύτερος τίτλος θα ήταν το Bloodborne αν έτρεχε σε 60 καρέ. Μακάρι το Dark Souls 3 να προτιμήσει την ομαλότερη εκδοση αν και φοβάμαι ότι κάπου στα 25-30 καρέ θα τρέχει. OFFTOPIC Συμφωνω με αυτα που γραφεις. Μετα απο 15 χρονια gaming σε PC αποφασισα να αγορασω PS4, κυριως λογω του Bloodborne, αλλα και για αλλα games (exclusives και μη). Πριν προβω σε αγορα, το "αγχος" μου ηταν τα 30 frames. Στην αρχη απογοητευτηκα πολυ, αλλα μετα απο μερικες μερες συνηθισα και δεν με ενοχλει πια. ΣΙΓΟΥΡΑ θα ηταν πολυ καλυτερα αν ετρεχε στα 60 frames (βλεπε Dark Souls II Scholar of the First Sin στο PC, οπου ειναι υπερ-smooth), ειδικα γι' αυτους που εχουν μαθει να παιζουν στα 60+ frames στο PC, αλλα απο ενα σημειο και μετα συνηθιζεις. Τωρα πια δεν με ενοχλει και απλα απολαμβανω το παιχνιδι Επίσης ισχυει και αυτο που λεει ο απο πανω μου "...και στην τελική, υπάρχουν άνθρωποι που δεν μπορούν να διακρίνουν την διαφορά μεταξύ 30 και 60..." Εβαλα στην γυναικα μου να παιξει Mortal Kombat X στο PC στα 30 και στα 60 frames. Στα δικα μου ματια η διαφορα εκανε ΜΠΑΜ. Στα δικα της ηταν ακριβως το ιδιο. Ζητω συγγνωμη για το OFFTOPIC. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Spartan117 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2015 Share Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2015 Η μεγαλύτερη διαφορα μεταξύ 30 v 60 είναι το input lag. Στα 60 έχεις 16.7 ms να κανεις render το κάθε frame ενώ στα 30 το διπλάσιο, 33.3 ms. Κάποια παιχνίδια πετυχαίνουν πολύ smooth 30 fps (The Order και Driveclub πχ) γιατί δεν κάνουν buffer τα frames έχοντας 30 fps locked χωρίς drop 99.99% των περιπτώσεων και αυτό μειώνει το input lag. Αλλα αυτό δεν το καταλαβαίνεις άμα δεν παίζεις το παιχνίδι. 30 fps σίγουρα μπορούν να είναι ευχάριστα σε gameplay αλλα πρέπει να πέσει δουλειά από τους developer για να είναι σταθερά τα 30 και να μειώσουν όσο γίνεται το input lag. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
red1 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2015 Share Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2015 Η μεγαλύτερη διαφορα μεταξύ 30 v 60 είναι το input lag. Στα 60 έχεις 16.7 ms να κανεις render το κάθε frame ενώ στα 30 το διπλάσιο, 33.3 ms. Κάποια παιχνίδια πετυχαίνουν πολύ smooth 30 fps (The Order και Driveclub πχ) γιατί δεν κάνουν buffer τα frames έχοντας 30 fps locked χωρίς drop 99.99% των περιπτώσεων και αυτό μειώνει το input lag. Αλλα αυτό δεν το καταλαβαίνεις άμα δεν παίζεις το παιχνίδι. 30 fps σίγουρα μπορούν να είναι ευχάριστα σε gameplay αλλα πρέπει να πέσει δουλειά από τους developer για να είναι σταθερά τα 30 και να μειώσουν όσο γίνεται το input lag. Spartan, αγαπάω σε... on topic : Μια χαρά φαίνεται το παιχνιδάκι - και το προηγούμενο μου άρεσε πολύ, καλο παιχνιδάκι, κάκιστο ως Tomb Raider όμως...Θυμάστε τοτεςςςς που τα Tomb Raider βασιζόταν καθαρά και μόνο στην ατμόσφαιρα, platforming και γριφους ? "Παλιά", τώρα είναι ενας κλώνος του Uncharted καλώς η κακώς (κακώς για 'μενα) με μέτριο platforming και shooting - με έμφαση στο "shooting", παρόλα αυτά, το προτίμησα απο όλα τα Uncharted καθώς και η πλατφόρμα του αλλα το μπουμ-μπου ηταν καλύτερα/ανώτερα απο των Uncharted... Δυστυχώς, αλλος ένας τιτλος για την "νεα τάξη του gaming" με auto pilot mechanics και platforming, α ναι, Tomb raider οπου τα "tombs" ηταν προαιρετικά, lol υποθέτω... θα το ξαναπώ, καλό ως παιχνίδι, κακό ως Tomb Raider και το sequel του φαίνεται να είναι μια απο τα ιδια κρίνοντα απο τα 45634965 "first 30 minutes" και preview videos μέχρι στιγμής... Έεεενιγουεϊ YΓ : τσιμπηστε και λίγο trip down memory lane να γουστάρετε 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα