Προς το περιεχόμενο

Rise of the Tomb Raider [Xbox 360][Xbox One][PS4]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Προσωπικά θα θεωρούσα σοβαρή next gen βελτίωση αν οι εταιρείες αναθεωρούσαν τον τρόπο που φτιάχνουν τα games και να τολμήσουν να πετυχαίνουν 60 fps σταθερά με τις απαραίτητες υποχωρήσεις στα γραφικά ή στην ανάλυση. Το 60 καρέ όσο κι αν τα παίζεις δεν παλιώνουν ποτέ, τα πανέμορφα γραφικά όμως συνηθίζονται μετά από λίγες ώρες παιχνιδιού και σου γίνονται δεύτερη φύση. Πιστεύω ότι με το κατάλληλο μεράκι και μαεστρία μπορείς να πετύχεις 60 καρέ και να έχεις ένα τεχνικό τομέα που να εξυπηρετεί το gameplay. Να δίνεις έμφαση στον αριθμό των εχθρών, στους μηχανισμούς φυσικής, σε καλύτερο A.I., world structures και ας γίνουν παραλείψεις στα μοντέλα των χαρακτήρων και σε άλλα πιο δευτερεύοντα σημεία της γραφικής απεικόνισης.

 

Αν και δεν έχω ακόμα νέα κονσόλα είχα την τύχη να παίξω σε γνωστούς το Halo Anniversary της MCC και το Dark Souls 2 στο PS 4. Δεν συγκρίνεται η ρευστότητα των 2 αυτών τίτλων με το Bloodborne και το Halo 4 στο Xbox 360. Ναι μεν οι γραφικές διαφορές είναι μεγάλες, δε η ομαλότητα στην κίνηση εξομάλυνε αυτό το μειονέκτημα και στα μάτια μου έκανε μεγαλύτερη εντύπωση. Δεν μπορώ να φανταστώ πόσο καλύτερος τίτλος θα ήταν το Bloodborne αν έτρεχε σε 60 καρέ. Μακάρι το Dark Souls 3 να προτιμήσει την ομαλότερη εκδοση αν και φοβάμαι ότι κάπου στα 25-30 καρέ θα τρέχει.

 

Χαίρομαι που η 343 Studios και η Turn 10 επέλεξαν αυτή την οδό, δεδομένου των περιορισμών που ένα κλειστό σύστημα διαθέτει. Ευελπιστώ ότι και άλλοι developers θα επιλέξουν αυτό το μονοπάτι, οπουδήποτε και να κυκλοφορούν τα παιχνίδια τους. Θα ήθελα και το Rise of the Tomb Raider να κάνει κάτι ανάλογο αλλά μάλλον οι προτεραιότητες της εταιρείας δεν συμβαδίζουν με τις απαιτήσεις μου.

  • Like 3
  • Απαντ. 486
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Αν διορθώσει τα πολύ σαφή μειονεκτήματα του πρώτου, όπως το ελλιπές στοιχείο εξερεύνησης (no tombs/no puzzles), τότε είμαστε σε καλό δρόμο...

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Προσωπικά θα θεωρούσα σοβαρή next gen βελτίωση αν οι εταιρείες αναθεωρούσαν τον τρόπο που φτιάχνουν τα games και να τολμήσουν να πετυχαίνουν 60 fps σταθερά με τις απαραίτητες υποχωρήσεις στα γραφικά ή στην ανάλυση. Το 60 καρέ όσο κι αν τα παίζεις δεν παλιώνουν ποτέ, τα πανέμορφα γραφικά όμως συνηθίζονται μετά από λίγες ώρες παιχνιδιού και σου γίνονται δεύτερη φύση. Πιστεύω ότι με το κατάλληλο μεράκι και μαεστρία μπορείς να πετύχεις 60 καρέ και να έχεις ένα τεχνικό τομέα που να εξυπηρετεί το gameplay. Να δίνεις έμφαση στον αριθμό των εχθρών, στους μηχανισμούς φυσικής, σε καλύτερο A.I., world structures και ας γίνουν παραλείψεις στα μοντέλα των χαρακτήρων και σε άλλα πιο δευτερεύοντα σημεία της γραφικής απεικόνισης.

 

Αν και δεν έχω ακόμα νέα κονσόλα είχα την τύχη να παίξω σε γνωστούς το Halo Anniversary της MCC και το Dark Souls 2 στο PS 4. Δεν συγκρίνεται η ρευστότητα των 2 αυτών τίτλων με το Bloodborne και το Halo 4 στο Xbox 360. Ναι μεν οι γραφικές διαφορές είναι μεγάλες, δε η ομαλότητα στην κίνηση εξομάλυνε αυτό το μειονέκτημα και στα μάτια μου έκανε μεγαλύτερη εντύπωση. Δεν μπορώ να φανταστώ πόσο καλύτερος τίτλος θα ήταν το Bloodborne αν έτρεχε σε 60 καρέ. Μακάρι το Dark Souls 3 να προτιμήσει την ομαλότερη εκδοση αν και φοβάμαι ότι κάπου στα 25-30 καρέ θα τρέχει.

 

Χαίρομαι που η 343 Studios και η Turn 10 επέλεξαν αυτή την οδό, δεδομένου των περιορισμών που ένα κλειστό σύστημα διαθέτει. Ευελπιστώ ότι και άλλοι developers θα επιλέξουν αυτό το μονοπάτι, οπουδήποτε και να κυκλοφορούν τα παιχνίδια τους. Θα ήθελα και το Rise of the Tomb Raider να κάνει κάτι ανάλογο αλλά μάλλον οι προτεραιότητες της εταιρείας δεν συμβαδίζουν με τις απαιτήσεις μου.

 

 

 

60fps ρεεεεεεεεεεεεεεε !! Δες..."ομαλότητα"...

Συμφωνώ.

 

ΥΓ: Δυστυχώς φίλε τα 60fps δεν "πουλάνε", ο λαός θέλει γυαλιστερά γραφικά - και στην τελική, υπάρχουν άνθρωποι που δεν μπορούν να διακρίνουν την διαφορά μεταξύ 30 και 60...

Εδώ υπάρχουν χρήστες που τα 60fps στο MGSV τους έκατσαν "ασχημα" επειδή  "αμα έτρεχε στα 30fps θα ειχε καλύτερα γραφικά" αχεμμμ...

 

Οι πιο γεροι απο εμας που μεγαλώσαμε σε ουφάδικα μάλλον εκτιμάμε πιο πολύ τα 60 καθώς η συντριπτική πλειοψηφία των τίτλων έτρεχε στα 60 καρέ (all hail SEGA :-D)

 

Τέσπα, μεγάλη συζήτηση (ή μήπως...?)

  • Like 1
Δημοσ.
Αν και δεν έχω ακόμα νέα κονσόλα είχα την τύχη να παίξω σε γνωστούς το Halo Anniversary της MCC και το Dark Souls 2 στο PS 4. Δεν συγκρίνεται η ρευστότητα των 2 αυτών τίτλων με το Bloodborne και το Halo 4 στο Xbox 360. Ναι μεν οι γραφικές διαφορές είναι μεγάλες, δε η ομαλότητα στην κίνηση εξομάλυνε αυτό το μειονέκτημα και στα μάτια μου έκανε μεγαλύτερη εντύπωση. Δεν μπορώ να φανταστώ πόσο καλύτερος τίτλος θα ήταν το Bloodborne αν έτρεχε σε 60 καρέ. Μακάρι το Dark Souls 3 να προτιμήσει την ομαλότερη εκδοση αν και φοβάμαι ότι κάπου στα 25-30 καρέ θα τρέχει.

OFFTOPIC

 

Συμφωνω με αυτα που γραφεις.

 

Μετα απο 15 χρονια gaming σε PC αποφασισα να αγορασω PS4, κυριως λογω του Bloodborne, αλλα και για αλλα games (exclusives και μη). Πριν προβω σε αγορα, το "αγχος" μου ηταν τα 30 frames. Στην αρχη απογοητευτηκα πολυ, αλλα μετα απο μερικες μερες συνηθισα και δεν με ενοχλει πια.

 

ΣΙΓΟΥΡΑ θα ηταν πολυ καλυτερα αν ετρεχε στα 60 frames (βλεπε Dark Souls II Scholar of the First Sin στο PC, οπου ειναι υπερ-smooth), ειδικα γι' αυτους που εχουν μαθει να παιζουν στα 60+ frames στο PC, αλλα απο ενα σημειο και μετα συνηθιζεις.

 

Τωρα πια δεν με ενοχλει και απλα απολαμβανω το παιχνιδι :-)

 

Επίσης ισχυει και αυτο που λεει ο απο πανω μου :P

 

"...και στην τελική, υπάρχουν άνθρωποι που δεν μπορούν να διακρίνουν την διαφορά μεταξύ 30 και 60..."

 

Εβαλα στην γυναικα μου να παιξει Mortal Kombat X στο PC στα 30 και στα 60 frames. Στα δικα μου ματια η διαφορα εκανε ΜΠΑΜ. Στα δικα της ηταν ακριβως το ιδιο.

 

Ζητω συγγνωμη για το OFFTOPIC.

  • Like 1
Δημοσ.

Η μεγαλύτερη διαφορα μεταξύ 30 v 60 είναι το input lag. Στα 60 έχεις 16.7 ms να κανεις render το κάθε frame ενώ στα 30 το διπλάσιο, 33.3 ms. Κάποια παιχνίδια πετυχαίνουν πολύ smooth 30 fps (The Order και Driveclub πχ) γιατί δεν κάνουν buffer τα frames έχοντας 30 fps locked χωρίς drop 99.99% των περιπτώσεων και αυτό μειώνει το input lag. Αλλα αυτό δεν το καταλαβαίνεις άμα δεν παίζεις το παιχνίδι. 30 fps σίγουρα μπορούν να είναι ευχάριστα σε gameplay αλλα πρέπει να πέσει δουλειά από τους developer για να είναι σταθερά τα 30 και να μειώσουν όσο γίνεται το input lag.

  • Like 3
Δημοσ.

Η μεγαλύτερη διαφορα μεταξύ 30 v 60 είναι το input lag. Στα 60 έχεις 16.7 ms να κανεις render το κάθε frame ενώ στα 30 το διπλάσιο, 33.3 ms. Κάποια παιχνίδια πετυχαίνουν πολύ smooth 30 fps (The Order και Driveclub πχ) γιατί δεν κάνουν buffer τα frames έχοντας 30 fps locked χωρίς drop 99.99% των περιπτώσεων και αυτό μειώνει το input lag. Αλλα αυτό δεν το καταλαβαίνεις άμα δεν παίζεις το παιχνίδι. 30 fps σίγουρα μπορούν να είναι ευχάριστα σε gameplay αλλα πρέπει να πέσει δουλειά από τους developer για να είναι σταθερά τα 30 και να μειώσουν όσο γίνεται το input lag.

 

 

Spartan, αγαπάω σε...

 

on topic : Μια χαρά φαίνεται το παιχνιδάκι - και το προηγούμενο μου άρεσε πολύ, καλο παιχνιδάκι, κάκιστο ως Tomb Raider όμως...Θυμάστε τοτεςςςς που τα Tomb Raider βασιζόταν καθαρά και μόνο στην ατμόσφαιρα, platforming και γριφους ? "Παλιά", τώρα είναι ενας κλώνος του Uncharted καλώς η κακώς (κακώς για 'μενα) με μέτριο platforming και shooting - με έμφαση στο "shooting", παρόλα αυτά, το προτίμησα απο όλα τα Uncharted καθώς και η πλατφόρμα του αλλα το μπουμ-μπου ηταν καλύτερα/ανώτερα απο των Uncharted...

 

Δυστυχώς, αλλος ένας τιτλος για την "νεα τάξη του gaming" :-D  με auto pilot mechanics και platforming, α ναι, Tomb raider οπου τα "tombs" ηταν προαιρετικά, lol υποθέτω...

 

θα το ξαναπώ, καλό ως παιχνίδι, κακό ως Tomb Raider και το sequel του φαίνεται να είναι μια απο τα ιδια κρίνοντα  απο τα 45634965 "first 30 minutes" και preview videos μέχρι στιγμής...

 

Έεεενιγουεϊ

 

YΓ : τσιμπηστε και λίγο trip down memory lane να γουστάρετε :D

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...