nikolakisteo Δημοσ. 11 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2014 Στις 17/4 πήγα για 1η φορά για ένα πρόβλημα που παρουσίαζε η οθόνη του φορητού υπολογιστή μου σε γνωστή αλυσίδα καταστημάτων που είχε αγοραστεί για να σταλεί για service στην Toshiba. Το πρόβλημα που είχε το Laptop ήταν ότι σε μαύρο φόντο αναβόσβηνε και έκανε παραμορφώσεις η οθόνη. Μετά από 1 μήνα το παραλαμβάνω και σε μερικές μέρες ξαναπαρουσιάζεται το πρόβλημα. 2η φορά στο Public και ξανά για επισκευή. Το παραλαμβάνω 2η φορά και σε λίγες μέρες ξανά τα ίδια.3η φορά στο Public και ξανά επισκευή. Το παραλαμβάνω και το ανοίγω μπροστά στον τεχνικό γιατί η Toshiba είπε πως το Laptop δεν έχει κανένα πρόβλημα και δουλεύει τέλεια. Η οθόνη του υπολογιστεί πάλι τα ίδια αναβόσβηνε και έκανε τα τρελά της. Το βλέπουνε οι τεχνικοί του Public και το ξαναστέλνουν Toshiba για 4η φορά. Παραλαβή 11/8 και η οθόνη Ο.Κ. αλλά τόσο πολύ γδαρμένη λες και την περάσανε με γυαλόχαρτο. Δεν το παραλαμβάνω καθόλου και στέλνεται ξανά στην TOSHIBA για 5η φορά.Είμαι 4 μήνες στο πέρα δώθε για το πρόβλημα. Το Laptop είναι μέσα στην εγγύηση και έχω κάνει και ασφάλεια SAFETYNET που πληρώθηκε έξτρα 120,00 € στο Public.Τι μπορώ να κάνω από τώρα και πέρα γιατί για να το πηγαίνω βόλτες στην Toshiba για επισκευή και να έρχεται επισκευασμένο με το ίδιο πρόβλημα δεν μου λέει τίποτα.Περίμενα διαφορετική αντιμετώπιση από την Toshiba μία εταιρεία που πίστευα ότι ήταν σοβαρή και από το Public γιατί έδωσα τσάμπα 120,00 € για ασφάλεια. Συγγνώμη για το μακροσκελές κείμενο (και δεν τα έγραψα και όλα) αλλά κάπου ήθελα να πω τον πόνο μου. Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας.
firewalker Δημοσ. 11 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2014 Email στην μαμά Toshiba. Ποιοι έχουν το service στην Ελλάδα;
nikolakisteo Δημοσ. 11 Αυγούστου 2014 Μέλος Δημοσ. 11 Αυγούστου 2014 Η IDEAL το έχει. Είναι κάπου στην Αθήνα.
irahara Δημοσ. 11 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2014 Υπαναχώρηση από την αγοραπωλησία και ζήτα τα λεφτά σου πίσω.
nikolakisteo Δημοσ. 11 Αυγούστου 2014 Μέλος Δημοσ. 11 Αυγούστου 2014 Μα φίλε μου το laptop το έχω πάνω από 1,5 χρόνο. Δεν θα δεχτούν να μου δώσουν πίσω τα λεφτά μου. Εδώ δεν κάνουν αντικατασταση που θα ήταν το σωστό. Η μεγαλήτερη βλακεία μου ήταν η ασφάλεια SAFETYNET που πληρώθηκε έξτρα 120,00 € στο Public και θα έπρεπε απο μόνο του το Public να κάνει αντικατάσταση αν ήταν σωστό. Αλλά και το Public να κονομίσει θέλει και μετά δεν λογαριάζει τον πελάτη.
xaniared Δημοσ. 11 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2014 Η Toshiba πριν μερικά χρόνια θεωρούνταν η καλύτερη εταιρία σε θέμα service. Τώρα δεν ξέρω τι παίζει. Εμένα πάντως μου είχαν αλλάξει γύρω στο 2010 laptop αξίας 2.000 ευρώ μετά απο 1,5 χρόνο χρήσης χωρίς καλά καλά να το δουν επειδή όπως μου είπαν το πρόβλημα ήταν γνωστό.
nikolakisteo Δημοσ. 11 Αυγούστου 2014 Μέλος Δημοσ. 11 Αυγούστου 2014 Και εγώ είχα ακούσει καλά λόγια για την Toshiba. Τώρα δεν ξέρω τι έχει γίνει και η αντιμετώπιση της είναι ........δεν ξέρω τι να πώ. Είχα και παλαιότερα λάπτοπ toshiba και είμουν ευχαριστημένος. Ίσος επειδή δεν έπαθε βλάβη. Το service της πάντος αν έχει service δεν ξέρω αν τα κοιτάει τα μηχανήματα.
dobro Δημοσ. 11 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2014 παρε τηλεφωνο στα κεντρικα....στο τμημα του σερβις......ζητα τον επικεφαλη του τμηματος .....ξεκινα σιγα σιγα το γκαζι.....κρατα ονοματα...κανε καταγραφη της συνομηλιας(μην βρισεις στις μ@..ιες που θα σου πουν)....καταγγελια πες τους...και μετα απο 2-3 μερες...θα σε παρουν τηλεφωνο και θα σου υλοποιησουν το αιτημα σου....Ο επιμενων νικα...... παμπλικ ειναι....μην φοβασαι
nikolakisteo Δημοσ. 11 Αυγούστου 2014 Μέλος Δημοσ. 11 Αυγούστου 2014 Έστειλα email στην TOSHIBA και στο PUBLIC πριν απο λίγο, και τους έγραψα αναλητικά τι έχω πάθει το 4μηνο. Αύριο λέω να ξαναπάω στο PUBLIC να τους ρωτήσω τι παίζει με την ασφάλεια SAFETYNET που πλήρωσα έξτρα 120,00 €. Τι καλύψεις έχει. Θέλω να το ψάξω λίγο ακόμα και να δώ τι θα κάνω γιατί τα παιδιά στο service του public δεν ξέρουν τι να μου πούν και όλο μου λένε έχεται δίκιο πρέπει να γίνει αντικατάσταση και μου τα μασάνε.
irahara Δημοσ. 11 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2014 Μα φίλε μου το laptop το έχω πάνω από 1,5 χρόνο. Δεν θα δεχτούν να μου δώσουν πίσω τα λεφτά μου. Εδώ δεν κάνουν αντικατασταση που θα ήταν το σωστό. Η μεγαλήτερη βλακεία μου ήταν η ασφάλεια SAFETYNET που πληρώθηκε έξτρα 120,00 € στο Public και θα έπρεπε απο μόνο του το Public να κάνει αντικατάσταση αν ήταν σωστό. Αλλά και το Public να κονομίσει θέλει και μετά δεν λογαριάζει τον πελάτη. Λάθος μου νόμιζα ότι το αγόρασες 17/4. Σύμφωνα όμως με το άρθρο 556 ΑΚ "αν συμφωνήθηκε προθεσμία ευθύνης του πωλητή για ελάττωμα ή έλλειψη συμφωνημένης ιδιότητας, αυτό σε περίπτωση αμφιβολίας σημαίνει ότι η παραγραφή για τα ελαττώματα ή τις ελλείψεις, που εκδηλώθηκαν μέσα στην προθεσμία, αρχίζει από τότε που εκδηλώθηκαν" άρα και η εξάμηνη παραγραφή της αναστροφής πώλησης αρχίζει από τότε (και ανανεώνεται κάθε φορά που το στέλνεις για επιδιόρθωση). Όμως στην περίπτωση σου έχει αλλάξει η αξίωση σου αφού, αν κατάλαβα καλά, η οθόνη επιδιορθώθηκε αλλά προκλήθηκε εξωτερική ζημιά στο φορητό σου. Εδώ νομίζω ότι πλέον δεν χωρεί αναστροφή αλλά κάποιου είδους αποζημίωση ή αποκατάσταση της ζημιάς εκτός και αν το "γδαρμένη" είναι τόσο ζωτικής σημασίας που καθιστά την χρήση του φορητού ιδιαίτερα δυσχερή. Οπότε προσάρμοσε τα δεδομένα αυτά στα όσα λέει ο dobro εκτός της κρυφής καταγραφής της συνομιλίας το οποίο είναι παράνομο και μπορείς πολύ εύκολα να το αντικαταστήσεις μ' έναν μάρτυρα (πάρε μαζί σου έναν φίλο, βάλε ανοιχτή συνομιλία κλπ).
nikolakisteo Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 Μέλος Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 Τελικά το πρόβλημα διευθετήθηκε και η TOSHIBA θα κάνει αντικατάσταση του Laptop. Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε με ενημέρωσαν ότι θα αντικατασταθεί το Laptop. Επομένως έχουν δίκιο στο forum που θεωρούν την TOSHIBA αξιόπιστη. Φυσικά και το Public αυτές τις μέρες ήταν σε συνεχή επικοινωνία μαζί μου. Και τα παλικάρια στο Service πρέπει να βάλανε και αυτά το χεράκι τους. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα