Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Όχι όλα. Όταν πχ βλέπεις σε benchmarks i3 να είναι κολλητά ή πολύ κοντά με i5 και i7, σημαίνει ότι δεν τους αξιοποιούν ακόμη τους παραπάνω πυρήνες. Δυστηχώς είναι ακόμη πάρα πολλοί αυτοί οι τίτλοι.

Ο I3 για τα παιχνίδια είναι κανονικός τετραπύρηνος,για αυτό και έχει σχεδόν ίδια ταχύτητα με τους i5.

Βλέπετε στην εικόνα ότι δουλεύει με 4 πυρήνες στο 98-99% ενώ έχει μόνο 2 πραγματικούς πυρήνες.

Hyperthreading!!!!

http--www.gamegpu.ru-images-stories-Test

 

 

http://gamegpu.ru/action-/-fps-/-tps/battlefield-4-naval-strike-test-gpu.html

  • Απαντ. 109
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

και η μικροαρχιτεκνονικη haswell γιατι εξφεντονίζει τις απαιτητικά signle thread εφαρμογές (π.χ. videogames που στηρίζονται κυρίως στην κάρτα γραφικών) στα υψή;

Λόγο tri-gate.

https://www.youtube.com/watch?v=zWFHWZl7Dlw

Σε κάθε hz περνάν περισσότερα ηλεκτρόνια μέσα από τον transistor.

Αληθινέ τα σέβη μου !

Χαίρε φίλε.  :)

Αχχχ μου θύμησες τα περσινά thread

 

 

"AMD fan: "Τώρα θα βγούνε οι next-gen που θα έχουν 8πύρηνα τσίπια και θα γ**σει την Intel στα games"...καιιιι ακόμα περιμένουμε

Ε εντάξει με τα παιχνίδια που γράφονται για 8 πυρήνες,θα υπάρξει καλύτερη απόδοση στους 8πύρηνους FX αυτό είναι σίγουρο. Από εκεί που τους βλέπεις να μένουν πίσω από i3,θα τους δεις να είναι στα ίδια επίπεδα και λίγο καλύτεροι από i5. Αλλά δεν θα πρέπει να περιμένουμε και παράλογα πράματα. Το να περιμένουμε π.χ. ένα cpu των 150ε να τα πάει καλύτερα από ένα των 200 ή παραπάνω θα ήταν παράλογο.

Προς το παρόν από ότι βλέπω αν και ο FX 8350 υπολείπεται σημαντικά στα single-threaded λόγο των αδύναμων πυρήνων,σε εφαρμογές που χρησιμοποιούν όλους τους πυρήνες φτάνει και ξεπερνάει τον i5 4690x.

 

Εγώ έχω έναν FX8320 υπερχρονισμένο στα clocks του FX8350. Όταν τον έπαιρνα είχε λογική. Αλλά αν αυτή τη στιγμή κάποιος ήθελε να φτιάξει νέο σύστημα με cpu των 200ε,θα του πρότεινα τον i5 αντί για τον fx8350 να πω την αλήθεια.

 

 

 

 

 

Btw,σημασία δεν έχει και τόσο το κατά πόσο θα 'βοηθήσουν' τους FX τα ports από κονσόλες.

Για την ακρίβεια δεν χρειαζόταν καν port,ένα καλό παιχνίδι με development platform το PC θα είχε ούτως ή άλλως υποστήριξη για αόριστο αριθμό πυρηνών,και θα χρησιμοποιούσε ότι του έδινες.

 

 

Άσε με να σου δόσω 2 παραδείγματα,ενός παιχνιδιού που είχε το PC ως development platform και χρησιμοποιεί εως και 8 πυρήνες ,και ενός console port που χρησιμοποιεί εως και 4 πυρήνες για να καταλάβεις για τι είδους διαφορές μιλάω.

 

 

Παράδειγμα #1: PC main platform - Serious Sam 3

 

Sam3-2011-12-03-15-43-00-55.jpg

 

 

Το Serious Sam 3 φτιάχτηκε αρχικά για PC,και υποστηρίζει χρήση 8 πυρήνων. Έχει πολύ καλά γραφικά,και δεν είναι ασυνήθιστο να εμφανίζονται 50,100,ακόμα και 150 εχθροί ταυτόχρονα στην οθόνη.

Με τις ρυθμίσεις στο Ultra  έχω frame rate 70+ όταν είναι ήρεμα τα πράγματα και δεν γίνεται χαμός από εχθρούς, ενώ όταν γίνεται της πόπης τα frames άντε να πέσουν στα 40.

 

 

Παράδειγμα #2 console port - Skyrim

 

Skyrim-Detail-Low-SliderComparison.png

 

Το Skyrim χρησιμοποιεί μέγιστο 4 πυρήνες,και εκτός αυτού είναι έτσι φτιαγμένο ώστε οι σκιές αντί να επεξεργάζονται στη κάρτα γραφικών,επεξεργάζονται και αυτές στο cpu,βαραίνοντας τους 4 πυρήνες περισσότερο. Τα γραφικά του (χωρίς mods) είναι πολύ χειρότερα από του Serious Sam 3. Οι Npcs που εμφανίζονται ταυτόχρονα στην οθόνη με το ζόρι ξεπερνάν τους 10 σε σπάνιες περιπτώσεις.

Με όλες τις ρυθμίσεις του Skyrim στο Ultra, το frame rate μου κυμαίνεται γύρω στα 50 με 40 fps,ενώ αν ρήξω τις σκιές μονάχα από το ultra στο high,καρφώνεται κατ'ευθείαν στα 60 frames.

 

 

 

 

 

 

 

[...]

 

Η διαφορά  όντως είναι τόσο μεγάλη. Από κει που ένα παιχνίδι με πιξελιασμένες σκιές και textures και περίπου 10 NPCs στην οθόνη σου δίνει 50 frames γιατί δουλεύει σε 4 πυρήνες,ένα άλλο με soft shadows και λεπτομερή textures και 100+ NPCs στην οθόνη σου δίνει 70 frames,αλλά δουλεύει 8 integer cores.

 

Άρα λοιπόν πράγματι, το να φτιάχνονται παιχνίδια για 8 πυρήνες αντί για 4,τουλάχιστον για όσους έχουν 8πύρηνους FX,θα είναι μεγάλη διαφορά,η νύχτα με τη μέρα.

Επεξ/σία από Alithinos
  • Like 4
Δημοσ.

Ο I3 για τα παιχνίδια είναι κανονικός τετραπύρηνος,για αυτό και έχει σχεδόν ίδια ταχύτητα με τους i5.

Βλέπετε στην εικόνα ότι δουλεύει με 4 πυρήνες στο 98-99% ενώ έχει μόνο 2 πραγματικούς πυρήνες.

Hyperthreading!!!!

http--www.gamegpu.ru-images-stories-Test

 

 

http://gamegpu.ru/action-/-fps-/-tps/battlefield-4-naval-strike-test-gpu.html

 

Και γιατί σε άλλα benchmarks έχουν μεγάλη διαφορά από τους i5; Μη μπερδεύεις το Hyperthreading με πυρήνες.

Το ότι έχουν κολλήσει και τα 4 threads κοντά στο 100% δεν είναι καλό. Σημαίνει ότι ο επεξεργαστής τα δίνει όλα και αν χρειαστεί παραπάνω, δεν θα έχει να δώσει και ότι έχεις CPU bottleneck.

Δημοσ.

Και γιατί σε άλλα benchmarks έχουν μεγάλη διαφορά από τους i5; Μη μπερδεύεις το Hyperthreading με πυρήνες.

Το ότι έχουν κολλήσει και τα 4 threads κοντά στο 100% δεν είναι καλό. Σημαίνει ότι ο επεξεργαστής τα δίνει όλα και αν χρειαστεί παραπάνω, δεν θα έχει να δώσει και ότι έχεις CPU bottleneck.

 

Όχι απαραίτητα το load δυστυχώς δεν αντικατοπτρίζει καθόλου την πραγματική χρήση του επεξεργαστή. Μπορεί να έχεις 100% load επειδή η εφαρμογή "ζητάει" τόσους πόρους χωρίς να είναι απαραίτητο πως αυτοί αξιοποιούνται σωστά.

 

Εν ολίγοις μπορείς να έχεις 100% και να μην υπάρχει bottleneck και 60-70% και να υπάρχει βαρβάτο. Καλώς η κακώς αυτά καθορίζονται από το πόσο optimization έχει φάει το παιχνίδι και μόνο.

Δημοσ.

Και γιατί σε άλλα benchmarks έχουν μεγάλη διαφορά από τους i5; Μη μπερδεύεις το Hyperthreading με πυρήνες.

Πες ποια benchmark να σου πω.

Δεν τα μπερδεύω αυτά τα δύο, για αυτό και το τονισμένο «για τα παιχνίδια» ,και bold έβαλα και μεγαλύτερο μέγεθος στην γραμματοσειρά ....

Δημοσ.

Πες ποια benchmark να σου πω.

Δεν τα μπερδεύω αυτά τα δύο, για αυτό και το τονισμένο «για τα παιχνίδια» ,και bold έβαλα και μεγαλύτερο μέγεθος στην γραμματοσειρά ....

 

Τα πρώτα που βρήκα:

http://www.xbitlabs.com/articles/cpu/display/core-i3-4340-4330-4130_5.html

 

δες στη μικρή ανάλυση, όπου πρώτα φτάνεις σε όριο cpu αντί σε όριο gpu

 

Όχι απαραίτητα το load δυστυχώς δεν αντικατοπτρίζει καθόλου την πραγματική χρήση του επεξεργαστή. Μπορεί να έχεις 100% load επειδή η εφαρμογή "ζητάει" τόσους πόρους χωρίς να είναι απαραίτητο πως αυτοί αξιοποιούνται σωστά.

 

Εν ολίγοις μπορείς να έχεις 100% και να μην υπάρχει bottleneck και 60-70% και να υπάρχει βαρβάτο. Καλώς η κακώς αυτά καθορίζονται από το πόσο optimization έχει φάει το παιχνίδι και μόνο.

 

στην προκειμένη περίπτωση, στο BF4, μάλλον χτυπάει όριο ο i3, αφού οι άλλοι δεν έχουν παρόμοιο φόρτο. Αν ζητούσε πόρους χωρίς να τους αξιοποιεί, τότε και στους άλλους επεξεργαστές θα είχες παρόμοια εικόνα.

  • Like 1
Δημοσ.

Τα πρώτα που βρήκα:

http://www.xbitlabs.com/articles/cpu/display/core-i3-4340-4330-4130_5.html

 

δες στη μικρή ανάλυση, όπου πρώτα φτάνεις σε όριο cpu αντί σε όριο gpu

Συνεχίζει να στέκει αυτό που είπα, ψάξε πόσα fps βγάζουν αυτά τα παιχνίδια σε έναν pentium και θα καταλάβεις.

Δημοσ.

Λόγο tri-gate.

 

Σε κάθε hz περνάν περισσότερα ηλεκτρόνια μέσα από τον transistor.

 

Τα trigate εφαρμόστηκαν στους Ivy πρώτα και μετά στους Haswell.Και δε νομίζω οτι συνεβαλαν στην εκσφενδόνιση (?) των επιδόσεων του πυρήνα.Τουλάχιστον όχι άμεσα.Αυτό μάλλον ήρθε με την βελτίωση του ipc.

 

 

Άρα λοιπόν πράγματι, το να φτιάχνονται παιχνίδια για 8 πυρήνες αντί για 4,τουλάχιστον για όσους έχουν 8πύρηνους FX,θα είναι μεγάλη διαφορά,η νύχτα με τη μέρα.

 

Το θέμα είναι πότε θα γίνει.Γιατί έχουμε ήδη 2-3 χρόνια στην αναμονή.Αν χρειαστούν άλλα 2-3 δεν νομίζω οτι θα έχει ιδιαίτερο νόημα.

Όπως είπα πριν, μέχρι οι 6core και οι 8core να γίνουν mainstream, ωστε να αξίζει να γίνει optimization για αυτούς, έχουμε ακόμα καιρό.Προς το παρόν μόνο το 2,1% των gamers φαίνεται να έχει 6 και 8 πυρήνες σύμφωνα με το Steam.

Δημοσ.

Το ότι έχουν κολλήσει και τα 4 threads κοντά στο 100% δεν είναι καλό. Σημαίνει ότι ο επεξεργαστής τα δίνει όλα και αν χρειαστεί παραπάνω, δεν θα έχει να δώσει και ότι έχεις CPU bottleneck.

Όταν τρέχεις ένα benchmark και πάει η cpu στο 100% το ονομάζεις cpu bottleneck;;;

Αυτό συμβαίνει και εδώ,τρέχει ο i3-2100 στα 98-100% και βγάζει 71 fps *,αν το περιορίσεις με το vsync στα 60fps θα πέσει και λίγο το load.

 

Το ότι οι fx στρογγυλοκάθονται γύρο στο 70% χωρίς κανένα εμφανές bottleneck βγάζοντας μόνο λίγα fps παραπάνω* , αντί να κάνουν πραγματικά σκόνη τους i3 βγάζοντας 30% παραπάνω fps,πως σου αρέσει εσένα να το δικαιολογείς;;;Αυτό το λέω εγώ cpu bottleneck.

 

* με αυτήν την vga γιατί αν δεις άλλα bench με άλλες κάρτες δεν υπάρχει και καμία διαφορά.

Δημοσ.

Όταν τρέχεις ένα benchmark και πάει η cpu στο 100% το ονομάζεις cpu bottleneck;;;

Αυτό συμβαίνει και εδώ,τρέχει ο i3-2100 στα 98-100% και βγάζει 71 fps *,αν το περιορίσεις με το vsync στα 60fps θα πέσει και λίγο το load.

 

Το ότι οι fx στρογγυλοκάθονται γύρο στο 70% χωρίς κανένα εμφανές bottleneck βγάζοντας μόνο λίγα fps παραπάνω* , αντί να κάνουν πραγματικά σκόνη τους i3 βγάζοντας 30% παραπάνω fps,πως σου αρέσει εσένα να το δικαιολογείς;;;Αυτό το λέω εγώ cpu bottleneck.

 

* με αυτήν την vga γιατί αν δεις άλλα bench με άλλες κάρτες δεν υπάρχει και καμία διαφορά.

 

Πρώτον μη παίζεις με τις λέξεις και δεύτερον άσε το επιθετικό ύφος, δεν σε κάνει να έχεις δίκιο.

 

Bottleneck έχεις όταν οριοθετούνται οι συνολικές επιδόσεις από κάποιο εξάρτημα, στην προκειμένη περίπτωση τον επεξεργαστή.

Στο συγκεκριμένο bench, έχεις cpu bottleneck σε όλες τις περιπτώσεις, από τον FX-4100 μέχρι τον i7-3970X.

Όμως στις περιπτώσεις των FX-4100 και του i3-2100 έχεις cpu bottleneck λόγω χρήσης όλης της ισχύς των επεξεργαστών, και στους υπόλοιπους λόγω του κακού optimization του κώδικα.

 

Το ίδιο που λες για τους FX και το 70% μπορείς να το πεις και για τον i7 2600K. Είναι σαν να λες δηλαδή ότι στο BF4 κάνει cpu bottleneck o i7 και δεν κάνει ο i3. Στέκει; Όχι.

 

PS Στο συγκεκριμένο test έχουν βάλει 2 780 Ti σε SLI για να μην υπάρχει πιθανότητα να χτυπήσουν όριο gpu. Σε άλλα bench που δεν βλέπεις καμία διαφορά είναι επειδή έχουν χτυπήσει όριο gpu.

  • Like 3
Δημοσ.

στην προκειμένη περίπτωση, στο BF4, μάλλον χτυπάει όριο ο i3, αφού οι άλλοι δεν έχουν παρόμοιο φόρτο. Αν ζητούσε πόρους χωρίς να τους αξιοποιεί, τότε και στους άλλους επεξεργαστές θα είχες παρόμοια εικόνα.

Όπως εσύ είπες μόνο για τον i3 έτσι και εγώ είπα μόνο για τους fx ,τώρα γιατί το βλέπεις επιθετικό δεν το κατάλαβα.

Συμφωνώ ότι όλοι κάνουν bottleneck στην vga.

 

Όμως στις περιπτώσεις των FX-4100 και του i3-2100 έχεις cpu bottleneck λόγω χρήσης όλης της ισχύς των επεξεργαστών, και στους υπόλοιπους λόγω του κακού optimization του κώδικα.

Σύγκρινε τον τρόπο που δουλεύει ο προγραμματισμός του PS4 με την εικόνα του load του ι7-3970x ,καλύτερο optimization από αυτό δεν θα υπάρξει για παιχνίδι,θα χρειάζεσαι αρκετή ταχύτητα για το main job και αρκετούς πυρήνες για να τρέξεις όλα τα άλλα μαζί, τουλάχιστον μέχρι να βγει η επόμενη γενιά κονσολών....

Δεν έχουν πρόβλημα τα παιχνίδια με το optimization απλά κάποιοι επεξεργαστές βολεύουν καλύτερα και κάποιοι λιγότερο.

Δημοσ.

Όπως εσύ είπες μόνο για τον i3 έτσι και εγώ είπα μόνο για τους fx ,τώρα γιατί το βλέπεις επιθετικό δεν το κατάλαβα.

Συμφωνώ ότι όλοι κάνουν bottleneck στην vga.

Σύγκρινε τον τρόπο που δουλεύει ο προγραμματισμός του PS4 με την εικόνα του load του ι7-3970x ,καλύτερο optimization από αυτό δεν θα υπάρξει για παιχνίδι,θα χρειάζεσαι αρκετή ταχύτητα για το main job και αρκετούς πυρήνες για να τρέξεις όλα τα άλλα μαζί, τουλάχιστον μέχρι να βγει η επόμενη γενιά κονσολών....

Δεν έχουν πρόβλημα τα παιχνίδια με το optimization απλά κάποιοι επεξεργαστές βολεύουν καλύτερα και κάποιοι λιγότερο.

 

δηλαδή μόνο 6 πυρήνες απ τους 8 και 5gb απ' τα 8 θα χρησιμοποιουν τα παιχνίδια και τα υπόλοιπα 3 gb και 2 cores θα χρησιμοποιούνται για άλλους λόγους απ' το λειτουργικό του σύστημα ε ?

χμ...

Δημοσ.

Έτσι λένε τα πρότυπα, αλλά ακούγεται ότι σε δύσκολα για το παιχνίδι σημεία βάζουν και τους άλλους δυο πυρήνες να δουλέψουν για το παιχνίδι,αλλά δεν ξέρω αν ισχύει αυτό πραγματικά ή όχι. 

Δημοσ.

Το gamegpu δεν είναι αυτό που δε ξέραν με τι hardware κάναν κάποια τεστ παλιότερα; Κάτι τεστ θυμάμαι με μοντέλα που δεν υπάρχουν και ασύμβατα parts. 

Δημοσ.

Τα trigate εφαρμόστηκαν στους Ivy πρώτα και μετά στους Haswell.Και δε νομίζω οτι συνεβαλαν στην εκσφενδόνιση (?) των επιδόσεων του πυρήνα.Τουλάχιστον όχι άμεσα.Αυτό μάλλον ήρθε με την βελτίωση του ipc.

 

 

 

Το θέμα είναι πότε θα γίνει.Γιατί έχουμε ήδη 2-3 χρόνια στην αναμονή.Αν χρειαστούν άλλα 2-3 δεν νομίζω οτι θα έχει ιδιαίτερο νόημα.

Όπως είπα πριν, μέχρι οι 6core και οι 8core να γίνουν mainstream, ωστε να αξίζει να γίνει optimization για αυτούς, έχουμε ακόμα καιρό.Προς το παρόν μόνο το 2,1% των gamers φαίνεται να έχει 6 και 8 πυρήνες σύμφωνα με το Steam.

 

Δημοσιεύτηκαν τα PC requirements του πρώτου multiplatform παιχνιδιού που θα κυκλοφορήσει μόνο στις new gen κονσόλες (xbox one - ps4) και όχι σε xbox360 - ps3.

 

Lords-of-The-Fallen-Screenshot-02.jpg

 

-OS: Windows Vista (SP2), Windows 7 (SP1) or Windows 8 (only 64 bit OSs

-Processor: Intel Core i7-3770 @3.5 GHz or AMD FX-8350 X8 @ 4 GHz

-Memory: 8 GB RAM

-Graphics: GeForce GTX 560 ti or better

-DirectX: Version 11

-Hard Drive: 25 GB available space

-Sound Card: DirectX 9.0c Compatible Sound Card with Latest Drivers

 

 

Να δω πως θα το τρέξουν όσοι νωρίτερα έλεγαν ότι ο i3 είναι υπερ-αρκετός για gaming...

 

Εγώ πάντως νιώθω καλύτερα τώρα για την αγορά μου,μιας και πηγαίνοντας AMD χρειάστηκε να δώσω 150 ευρώ για cpu αντί για 300 που θα χρειαζόταν να δώσω για να παίξω αυτό το παιχνίδι άμα πήγαινα Intel μεριά.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...