Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εγω βλεπω οτι με ενα απλο SoC/APU της AMD στις κονσόλες τρέχει ανετα full hd εφαρμογες και η κονσολα κανει 400.

 

Στα πόσα???? 15-20Fps?? εκτός εάν ενοείς εφαρμογές όπως το home screen γιατί στα παιχνίδια το downgrade πάει σύννεφο.

  • Απαντ. 109
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

αλλά δεν ξέρω κατά πόσο ευσταθεί αυτό επειδή εδώ ο i3 είναι πιο γρήγορος από τους AMD

Ε,μέσα σε ένα χρόνο μπορεί να λογικά θα βγάλανε κάποιο Patch που στέλνει thread και στο hyperthreading γιατί στην αρχή του χρόνου δούλευε μόνο στους πραγματικούς πυρήνες.

Εικόνα.

Λινκ

  • Like 1
Δημοσ.

 

 

Το παραμυθάκι πάντως οτι όλα τα παιχνίδια στο μέλλον θα θέλουν 8 πυρήνες έχουμε που το ακούμε απο 2011 με τους Bulldozer.Ακόμα να έρθει το μέλλον?Έχουν περάσει 3 χρόνια.Δε λέω οτι δε θα φτάσει η στιγμή που θα θέλουμε παραπάνω πυρήνες αλλά αυτή η στιγμή είναι ακόμα μακριά.Και όταν θα έρθει όλες οι "σημερινές" cpu δε θα τραβάνε.Το οτι τα battlefield χρησιμοποιούν παραπάνω απο 4 πυρήνες δε δείχνει κάτι σημαντικό γιατί απο ότι ξέρω η AMD τα έσκασε χοντρά στην EA για αυτό το παιχνίδι πράγμα που δε μπορεί να κάνει και για άλλα.

 

Αχχχ μου θύμησες τα περσινά thread

 

 

"AMD fan: "Τώρα θα βγούνε οι next-gen που θα έχουν 8πύρηνα τσίπια και θα γ**σει την Intel στα games"...καιιιι ακόμα περιμένουμε

  • Like 1
Δημοσ.

ένας I3 η ένας fx6xxx καλύπτουν όλα τα παιχνίδια μια χαρά γιατί τα παιχνίδια τραβάνε δύναμη απο την κάρτα γραφικών,μόνο σε κάτι high end καταστάσεις με τριπλές κάρτες και γερά συστήματα θα φανεί διαφορά με έναν i7,άρα οι i7 δεν είναι για gaming,οι δυνατοί επεξεργαστές είναι για άλλες δουλειές πχ rendering,3d modeling,επεξεργασία βίντεο και άλλες επαγγελματικές δουλειές οπου εκεί θα τα σκάσεις για i7,fx8xxx η για extreme i7/xenon/opteron για να κάνεις την δουλειά σου αποτελεσματικά.

και όσο για τον μύθο του ότι τα παιχνίδια δεν είναι optimized για πολλούς πυρήνες για αυτό δεν βλέπουμε διαφορά πιστεύω είναι λίγο μύθος γιατί μέχρι και το πρώτο call of duty mw είχε επιλογή για Multicore threading στις επιλογές που είναι παλιό,φαντάζομαι τα μεταγενέστερα όλων των ειδών,για τα δε παλαιότερα παιχνίδια ότι και να έχεις απο i3 και πάνω ακόμα και σε single thread το τρέχει

επίσης τα παιχνίδια έχουν σταματήσει να εξελίσσονται εδώ και αρκετό καιρό και δεν θέλουν νέες απαιτήσεις σε gpu/cpu 

  • Like 1
Δημοσ.

και όσο για τον μύθο του ότι τα παιχνίδια δεν είναι optimized για πολλούς πυρήνες για αυτό δεν βλέπουμε διαφορά πιστεύω είναι λίγο μύθος

 

 

γιατί μέχρι και το πρώτο call of duty mw είχε επιλογή για Multicore threading στις επιλογές που είναι παλιό,

Όπως είπα και πριν,δεν έχουν άμεση σχέση το ένα με το άλλο,όταν βγαίνει ένα παιχνίδι με πολλά thread δίνει όφελος σε όλους τους επεξεργαστές ακόμα και να έχει έναν μόνο πυρήνα,δες εδώ για παράδειγμα σε 2core επεξεργαστή, ακόμα και με 8 thread να τρέξει ένα πρόγραμμα θα έχεις καλύτερη ταχύτητα από ότι αν έτρεχε μόνο με δυο, το ένα thread ανά πυρήνα είναι το ότι ποιο κακό υπάρχει για την απόδοση(εκτός και αν είναι thread που μπορούν να ανέβουν στο 100% ),για αυτό και το cod αλλά και νέα παιχνίδια έχουν επιλογές για multicore,μιας και βλέπεις από την εικόνα ότι ο g1820 π.χ. έχει την καλύτερη ταχύτητα στα 5 thread(για το συγκεκριμένο πρόγραμμα τουλάχιστον), έτσι μπορείς να τα δοκιμάσεις και να δεις αν παίζει καλύτερα με παραπάνω thread ή λιγότερα. 

Δημοσ.

ένας I3 η ένας fx6xxx καλύπτουν όλα τα παιχνίδια μια χαρά γιατί τα παιχνίδια τραβάνε δύναμη απο την κάρτα γραφικών,μόνο σε κάτι high end καταστάσεις με τριπλές κάρτες και γερά συστήματα θα φανεί διαφορά με έναν i7,άρα οι i7 δεν είναι για gaming,οι δυνατοί επεξεργαστές είναι για άλλες δουλειές πχ rendering,3d modeling,επεξεργασία βίντεο και άλλες επαγγελματικές δουλειές οπου εκεί θα τα σκάσεις για i7,fx8xxx η για extreme i7/xenon/opteron για να κάνεις την δουλειά σου αποτελεσματικά.

και όσο για τον μύθο του ότι τα παιχνίδια δεν είναι optimized για πολλούς πυρήνες για αυτό δεν βλέπουμε διαφορά πιστεύω είναι λίγο μύθος γιατί μέχρι και το πρώτο call of duty mw είχε επιλογή για Multicore threading στις επιλογές που είναι παλιό,φαντάζομαι τα μεταγενέστερα όλων των ειδών,για τα δε παλαιότερα παιχνίδια ότι και να έχεις απο i3 και πάνω ακόμα και σε single thread το τρέχει

επίσης τα παιχνίδια έχουν σταματήσει να εξελίσσονται εδώ και αρκετό καιρό και δεν θέλουν νέες απαιτήσεις σε gpu/cpu 

Νομίζω ότι βρίσκεσαι στο gaming μικρόκοσμό σου, συνεχώς δημιουργούνται παιχνίδια που ωθούν τους υπολογιστές στα όριά τους.

Δημοσ.

Όπως είπα και πριν,δεν έχουν άμεση σχέση το ένα με το άλλο,όταν βγαίνει ένα παιχνίδι με πολλά thread δίνει όφελος σε όλους τους επεξεργαστές ακόμα και να έχει έναν μόνο πυρήνα,δες εδώ για παράδειγμα σε 2core επεξεργαστή, ακόμα και με 8 thread να τρέξει ένα πρόγραμμα θα έχεις καλύτερη ταχύτητα από ότι αν έτρεχε μόνο με δυο, το ένα thread ανά πυρήνα είναι το ότι ποιο κακό υπάρχει για την απόδοση(εκτός και αν είναι thread που μπορούν να ανέβουν στο 100% ),για αυτό και το cod αλλά και νέα παιχνίδια έχουν επιλογές για multicore,μιας και βλέπεις από την εικόνα ότι ο g1820 π.χ. έχει την καλύτερη ταχύτητα στα 5 thread(για το συγκεκριμένο πρόγραμμα τουλάχιστον), έτσι μπορείς να τα δοκιμάσεις και να δεις αν παίζει καλύτερα με παραπάνω thread ή λιγότερα. 

με αυτό που λέω θέλω να πω πως οι επεξεργαστές μια χαρά αξιοποιούνται απο τα παιχνίδια όταν έχουν πολλούς πυρήνες και hyperthreading ;-) 

 

Νομίζω ότι βρίσκεσαι στο gaming μικρόκοσμό σου, συνεχώς δημιουργούνται παιχνίδια που ωθούν τους υπολογιστές στα όριά τους.

 

για τους επεξεργαστές δεν νομίζω ακόμα τα ίδια δεδομένα με πριν 2 χρόνια βλέπω σε απαιτήσεις και μόνο ελάχιστους τίτλους να κάνουν την διαφορά στα γραφικά με νέες τεχνολογίες 

Δημοσ.

Εγώ με τον 8350 στα 4,8 Ghz είμαι υπέρ ευχαριστημένος, δεν βλέπω να τον αλλάζω τα επόμενα 2, 3 χρόνια και τον έχω ήδη 19 μήνες. Τον πήρα 160 ευρώ και τα άξιζε τα λεφτά του. Δεν αύξησα την τάση, απλά στην Crosshair V που την έχω 3 χρόνια, έβαλα το LLC να ανεβάζει την τάση με βάση την απαίτηση της CPU και έτσι δεν έχασα το Cool & Quiet. Πάνω από 1475 mV δεν έχει ανεβεί η τάση. Έχω και τις μνήμες στα 2133 ΜHz και όλα πάνε μια χαρά. Μόνο την 7970 θα αλλάξω όταν με το καλό έρθει η 390x. Για την ακρίβεια θα αποσύρω την 6870 από το άλλο μηχάνημα που κάνει δουλειά γραφείου, έναν 1090t και θα την βάλω εκεί. Όποιος θεωρεί ότι η AMD δεν θα ξαναβγάλει desktop cpu επιδόσεων είναι γελασμένος. Όλο και κάτι θα βρίσκει για να ξεπερνά την Intel. Ας μην ξεχνούν κάποιοι τους 386DX της AMD που ήταν ταχύτεροι των αντίστοιχων της Intel. Την δικαστική διαμάχη με την Intel που κράτησε για μια τετραετία με αποτέλεσμα η AMD να μπορέσει να διαθέσει τα 386 chips μόλις το 1991, έχοντας χάσει δηλαδή το παιχνίδι εξαιτίας αθέμιτου ανταγωνισμού από την Intel, που η Intel από το 1989 είχε ήδη κυκλοφορήσει τους πρώτους 486. Αλλά και πάλι η AMD με τον 486DX4 ήταν ταχύτερη απ' ότι ένας Pentium 90. Και ο K6III τέλειος ήταν και φυσικά η επανάσταση ήρθε με τον Athlon όταν και τότε η Intel έβλεπε τις πλάτες της AMD. Να μην ξεχάσω και τους πρώτους x64, που η Intel υιοθέτησε και πλήρωσε για να ενσωματώσει στους επεξεργαστές της το σετ εντολών x86-64, αλλά και τους x2 που η AMD έφτασε μέχρι και τα τέλη του 2005 να έχει μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς απ' ότι η Intel.

Η AMD την ATi την έφτασε στην κορυφή και έχουμε ανταγωνισμό. Αν και ποτέ μου δεν θα ξαναπάρω Nvidia. Η τελευταία μου Nvidia ήταν η 6800 Ultra και η πρώτη μου η STG-2000, έχω παρεί σχεδόν όλες τις Nvidia από το πρώτο chip μέχρι και το 6800. Αλλά το 60% περίπου των Nvidia μας αφήναν χρόνους. Και σήμερα μια Geforce 275 φίλου μας άφησε χρόνους και θα αντικατασταθεί από μια 280x.

  • Like 3
Δημοσ.

Δεν θυμάμαι τόσα χρόνια πριν τι έκανε,το 2013 που βγήκαν οι haswell μια φορά λίγο πριν για να τους προλάβει η amd έβγαλε τους fx-93/95... ε σε κάνα χρόνο θα τους βγάλει και στα 6ghz...δεν φτιάχνεις χωριό έτσι.

  • Like 1
Δημοσ.

και όσο για τον μύθο του ότι τα παιχνίδια δεν είναι optimized για πολλούς πυρήνες για αυτό δεν βλέπουμε διαφορά πιστεύω είναι λίγο μύθος γιατί μέχρι και το πρώτο call of duty mw είχε επιλογή για Multicore threading στις επιλογές που είναι παλιό,φαντάζομαι τα μεταγενέστερα όλων των ειδών,για τα δε παλαιότερα παιχνίδια ότι και να έχεις απο i3 και πάνω ακόμα και σε single thread το τρέχει

επίσης τα παιχνίδια έχουν σταματήσει να εξελίσσονται εδώ και αρκετό καιρό και δεν θέλουν νέες απαιτήσεις σε gpu/cpu 

 

Άλλο να είναι optimized για 2 πυρήνες, όπως πολλοί τίτλοι, και άλλο να είναι optimized για 6+ πυρήνες.

Τα παιχνίδια είχαν τους περιορισμούς των PS3 & Xbox 360. Τώρα λόγω PS4 & Xbox One, οι απαιτήσεις αλλάζουν. Ήδη φαίνεται ότι θα έχουμε αύξηση της χρήσης VRAM.

Δημοσ.

Άλλο να είναι optimized για 2 πυρήνες, όπως πολλοί τίτλοι, και άλλο να είναι optimized για 6+ πυρήνες.

Τα παιχνίδια είχαν τους περιορισμούς των PS3 & Xbox 360. Τώρα λόγω PS4 & Xbox One, οι απαιτήσεις αλλάζουν. Ήδη φαίνεται ότι θα έχουμε αύξηση της χρήσης VRAM.

συγκεκριμένα το Ps3 έχει 8 SPE's στον επεξεργαστή του και δεν είναι μονοπύρηνο ;-) 

αλλά το porting είναι αλλονού παπά ευαγγέλιο,και έχει να κάνει με τα εκάστοτε συστήματα της εποχής πχ το 2001 όλα τα παιχνίδια φτιαχνότουσαν για 1 πυρήνα,αργότερα το 2004-5 φτιαχνότουσαν για 2 κάποια και πλέον όλα τα καινούρια αξιοποιούν τουλάχιστον 4.

Δημοσ.

συγκεκριμένα το Ps3 έχει 8 SPE's στον επεξεργαστή του και δεν είναι μονοπύρηνο ;-) 

αλλά το porting είναι αλλονού παπά ευαγγέλιο,και έχει να κάνει με τα εκάστοτε συστήματα της εποχής πχ το 2001 όλα τα παιχνίδια φτιαχνότουσαν για 1 πυρήνα,αργότερα το 2004-5 φτιαχνότουσαν για 2 κάποια και πλέον όλα τα καινούρια αξιοποιούν τουλάχιστον 4.

 

Όχι όλα. Όταν πχ βλέπεις σε benchmarks i3 να είναι κολλητά ή πολύ κοντά με i5 και i7, σημαίνει ότι δεν τους αξιοποιούν ακόμη τους παραπάνω πυρήνες. Δυστηχώς είναι ακόμη πάρα πολλοί αυτοί οι τίτλοι.

Γενικός κανόνας, αν δεν είναι αποκλειστικά DirectX 11 και έχουν υποστήριξη για DirectX 9/10 (όπως η δημοφιλής Unreal Engine), τότε η αξιοποίηση των παραπάνω πυρήνων θα είναι προβληματική.

Υπάρχουν πάντα οι εξαιρέσεις, όπως πχ το BF4 σε single player, όπου παρότι είναι DX11, όπως είδαμε παραπάνω, δεν πα να έχεις i7, στα ίδια επίπεδα με τον i3 θα είσαι.

Δημοσ.

Όχι όλα. Όταν πχ βλέπεις σε benchmarks i3 να είναι κολλητά ή πολύ κοντά με i5 και i7, σημαίνει ότι δεν τους αξιοποιούν ακόμη τους παραπάνω πυρήνες. Δυστηχώς είναι ακόμη πάρα πολλοί αυτοί οι τίτλοι.

καλά αυτό συμβαίνει γιατί δεν χρειάζεται και παραπάνω δύναμη το παιχνίδι,αν τους ίδιους πυρήνες τους πας στα 8GHz πάλι δεν θα δεις διαφορά στις επιδόσεις άσχετα αν είναι 4 η 8 οι πυρήνες.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...