Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θέλω να δω πόσο καλύτερος θα είναι ο steamroller 860K από τον piledriver 760K,αν έχει ένα σημαντικό boost στις επιδόσεις σε single threading και multi threading θα τον τιμήσω.

 

Θα έχει.

ο 8300 αν ειναι κι αυτος ξεκλειδωτος και εχει τουλαχιστον 15 ευρω διαφορα απο τον 8320 θα πουλησει ανελεητα.

 

Ξεκλείδωτος θα είναι κατά πάσα πιθανότητα.

  • Απαντ. 109
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Νομίζω ότι προγράμματα σα το Cinebench δεν έχουν κάποια χρησιμότητα. Σχεδόν όλα τα παιχνίδια υποστηρίζουν 1-2 πυρήνες cpu μόνο και έτσι η amd χάνει το πλεονέκτημα των περισσοτέρων πυρήνων και η καλύτερη απόδοση ανά πυρήνα της intel τη βοηθάει να προσφέρει στους gamer αισθητά καλύτερο προιόν. Οι επεξεργαστές της amd όμως έχουν πολύ καλύτερη απόδοση σε εφαρμογές που εκμεταλλεύονται πλήρως τους υψηλούς χρονισμούς και τους πολλούς πυρήνες τους, στην επεξεργασία βίντεο για παράδειγμα είναι χαοτικά καλύτεροι από τους αντίστοιχης τιμής επεξεργαστές της intel, που συγκριτικά η απόδοσή τους είναι για γέλια (ή για κλάματα, εξαρτάται από τη διάθεση με την οποία ο καθένας αντιμετωπίζει το γεγονός).

Δημοσ.

...καιρος ηταν λοιπον...ξαναζωντανεψε η μητερα των μαχων, γιατι ειχα αρχισει να ξενερωνω λιγο με apple vs samsung vs whatever!

  • Like 3
Δημοσ.

έχετε μπλέξει εδώ πέρα τα single threaded με τα multithreaded benchmarks,τα integer με τα cores,τα cores με τα threads,τα threads με τα integers,και τα cores με τα modules,και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο.

 

Είναι ο fx8XXX οκταπύρηνος ή τετραπύρηνος. Έχει 8 πυρήνες ή 4 πυρήνες και hyper threading ? Φόρεσε μαύρο βρακί η Άννα Βίσση ή κόκκινο ?

 

...

 

Για την ιστορία ένας 'πυρήνας' Intel έχει 1 integer unit και 1 floating point unit.

Ένα 'module' FX έχει 2 integer units και 1 floating point unit.

 

Ένας FX8350 έχει 8 integer units και 4 floating point units.

 

Μπορείς άμα θες να μετρήσεις τα integer units και να τα βρεις 8 και να πεις 'είναι οκταπύρηνος' ή να μετρήσεις τα floating point units και να τα βρεις 4 και να πεις 'είναι τετραπύρηνος'.

 

Το τι κάνει το καθένα είναι απλό: τα integer μετράν ακέραιους (0 - 1 - 2...) και τα floating point δεκαδικούς ( 0.245346 - 4.41245 - 6.2321)

 

Ένα πρόγραμμα μπορεί ενώ τρέχει να έχει εντολές που περιέχουν τόσο ακέραιους όσο και δεκαδικούς.

 

 

Από κει και πέρα οτιδήποτε άλλο είναι να κάνεις τα απλά πολύπλοκα,όποιος κατάλαβε,κατάλαβε.

 

Ένας επεξεργαστής τυπικός (χωρίς hyper threading) έχει κύκλους (hz) τα οποία παν ανεκμετάλλευτα γιατί αφού δώσει μια εντολή ο επεξεργαστής π.χ. στη κάρτα γραφικών ή το σκληρό δίσκο,πρέπει να περιμένει ένα απ' αυτά τα εξαρτήματα να του 'απαντήσουν' για να πάει παρακάτω. Αυτοί οι κύκλοι όμως δεσμεύονται από το πρόγραμμα που τρέχει,και έτσι παν χαμένοι. Τα προγράμματα δεν αναγνωρίζουν από μόνα τους ποια hz είναι τα 'κενά' που κάθονται και έτσι απλά πάει χαμένη επεξεργαστική ισχύς.

 

Αυτό που έκανε η Intel με το hyper threading,είναι να 'ξεγελά' τα προγράμματα ώστε τους κύκλους που παραδοσιακά πήγαιναν χαμένοι να τους εκμεταλλεύεται κάποιο άλλο πρόγραμμα (ή thread) με το να νομίζει το πρόγραμμα ότι οι κύκλοι αυτοί έρχονται από άλλο hardware πυρήνα,ενώ επί της ουσίας είναι 'ότι περισσέψει' από τον ίδιο πυρήνα...

 

Η ιδέα της AMD όταν εμφανίστηκε το hyper threading,την εποχή των i7 920 και Phenom II,ήταν πως άμα αντί να προσπαθεί να 'ξεγελάσει' το software ότι υπάρχουν περισσότεροι πυρήνες έβαζε πραγματικούς περισσότερους πυρήνες,οι επιδόσεις θα ήταν καλύτερες. Κάτι που θεωρητικά στέκει από μια άποψη. Το πρόβλημα είναι πως για κάποιο λόγο αντί να φτιάξουν ολόκληρους πυρήνες (1 integer + 1 floating point) έφτιαξαν πυρήνες με 1 integer και μισό floating point. Έτσι πχ ο FX8350 έχει 8 integers,αλλά 4 floating points. 

 

Το αποτέλεσμα είναι στις πράξεις ακεραίων ο fx8XXX να συμπεριφέρεται σαν 8πύρηνος,αλλά στις πράξεις δεκαδικών σαν 4πύρηνος.

Φυσικά σε ένα πρόγραμμα μπορούν να υπάρχουν και απ τα 2 είδη εντολών,και ο αριθμός τους να είναι διαφορετικός.

 

 

Το πρόβλημα είναι πως η AMD επένδυσε ότι της είχε μείνει στην έρευνα για τον Bulldozer,που δεν της έμειναν χρήματα για αρκετή έρευνα ώστε να έχει προλάβει ως σήμερα να βγάλει μια διαφορετική αρχιτεκτονική από bulldozer-piledriver κτλπ.

Άμα παρακολουθούσες τις ειδήσεις τακτικά για την AMD,ίσως να ήξερες για σκάνδαλα που είχαν συμβεί στην εταιρία που την έφτασαν σε αυτό το χάλι. Ο προηγούμενος γενικός διευθυντής (CEO) σπαταλούσε τα αποθέματα της εταιρίας και επί της ουσίας έκλεβε λεφτά απ' τα ταμεία και σχεδόν τη χρεοκώπησε,αρα υπήρχε και το στοιχείο του 'εσωτερικού εχθρού' / καργιόλη που συνέβαλλε στη ζημιά. Ακόμα και μίζες έδινε για το τμήμα marketing. Έκοβε τιμολόγια π.χ. για 1.000.000 σε έξοδα marketing,ενώ οι υπηρεσίες marketing ήταν της τάξης των 500.000 και τα υπόλοιπα στη τσέπη. Μιλάμε για τέτοια απατεωνιά.

Βάλε και τις 'πουστίτσες' της Intel (για τις οποίες δικάστηκε και βγήκε ένοχη στα δικαστήρια) σχετικά με αθέμιτο ανταγωνισμό,επειδή λάδωνε με φακελάκια τα καταστήματα ώστε να κρύβουν τα προιόντα της AMD από τα ράφια για να μη φαίνονται... Τουλάχιστον δικάστηκαν για αυτά.

 

 

Ευτυχώς τουλάχιστον πλέον φαίνεται τα άτομα που έχουν μπεί μέσα να είναι σοβαρά,και αν και με μικρό budget να ξέρουν τι κάνουν.

κάνω παράθεση γιατί φαίνεται δεν το είδαν το μήνυμα σου...

 

 

 

 

 

[...]

 

Υστερόγραφο: Όποιος έχει ανάγκη καλύτερη απόδοση σε floating point,ας πάρει μια κάρτα γραφικών που είναι καλή στο compute,και ας διαλέξει για τις δουλειές του προγράμματα με openCL. Η μονάδα επεξεργασίας της κάρτας γραφικών είναι αποκλειστικά floating point,και έτσι μια 270x σε floating point αποδίδει 2.3Tflops ενώ ένας i7 4960X έχει 694Gflops...

και η μικροαρχιτεκνονικη haswell γιατι εξφεντονίζει τις απαιτητικά signle thread εφαρμογές (π.χ. videogames που στηρίζονται κυρίως στην κάρτα γραφικών) στα υψή;

Δημοσ.

που αποδεικνύει ακριβώς αυτό που λέω για το ότι δεν ισχύει αυτό με τους 8 πυρήνες που ισχυρίζεσαι..........

αυτή η πατέντα με το hyperthread που έχει εικονικά διπλούς πυρήνες απο τους πραγματικούς δίνει το 80% περίπου τις εκατό της ισχύος ενός πραγματικού οκταπύρηνου........ αν πολλαπλασιάσεις το 1,1 του single thread με 8 πυρήνες και επι 80% βγάζει 7,04 πόντους που αποδεικνύει αυτή την θεωρία............ σου βρήκα και 4ο επιχείρημα

 

Τον όρο IPC τον έχεις ακουστά;

Δημοσ.

Νομίζω ότι προγράμματα σα το Cinebench δεν έχουν κάποια χρησιμότητα. Σχεδόν όλα τα παιχνίδια υποστηρίζουν 1-2 πυρήνες cpu μόνο και έτσι η amd χάνει το πλεονέκτημα των περισσοτέρων πυρήνων και η καλύτερη απόδοση ανά πυρήνα της intel τη βοηθάει να προσφέρει στους gamer αισθητά καλύτερο προιόν. Οι επεξεργαστές της amd όμως έχουν πολύ καλύτερη απόδοση σε εφαρμογές που εκμεταλλεύονται πλήρως τους υψηλούς χρονισμούς και τους πολλούς πυρήνες τους, στην επεξεργασία βίντεο για παράδειγμα είναι χαοτικά καλύτεροι από τους αντίστοιχης τιμής επεξεργαστές της intel, που συγκριτικά η απόδοσή τους είναι για γέλια (ή για κλάματα, εξαρτάται από τη διάθεση με την οποία ο καθένας αντιμετωπίζει το γεγονός).

 

Δες νεότερους τίτλους όπως το Battlefield 4, το Crysis 3, που είναι γραμμένοι σε DX11 και optimized για πολυπύρηνους επεξεργαστές, και θα δεις ότι οι AMD βγαίνουν μπροστά από αντίστοιχου κόστους Intel.

Τώρα και με τα Xbox One και PS4, που έχουν πολλούς αλλά αδύναμους πυρήνες, τα ports τους σε pc θα είναι optimized για περισσότερους πυρήνες, αρκεί βέβαια να μην τα έχουν κάνει μαντάρα οι developers (πχ Watch Dogs)

  • Like 1
Δημοσ.

Δες νεότερους τίτλους όπως το Battlefield 4, το Crysis 3, που είναι γραμμένοι σε DX11 και optimized για πολυπύρηνους επεξεργαστές, και θα δεις ότι οι AMD βγαίνουν μπροστά από αντίστοιχου κόστους Intel.

Τώρα και με τα Xbox One και PS4, που έχουν πολλούς αλλά αδύναμους πυρήνες, τα ports τους σε pc θα είναι optimized για περισσότερους πυρήνες, αρκεί βέβαια να μην τα έχουν κάνει μαντάρα οι developers (πχ Watch Dogs)

http://www.techspot.com/review/734-battlefield-4-benchmarks/page6.html

 

Εγώ βλέπω ότι στο BF4 ακόμα και ένας i3 έχει ίδιες επιδόσεις με τον FX-8350 με κάρτα γραφικών την 290X...

Στο Crysis 3 ο i5 είναι στα ίδια επίπεδα με τον 8350 

http://www.techspot.com/review/642-crysis-3-performance/page6.html

 

Εγώ έχω καταλάβει ότι οι δύο εταιρίες κάνουν κατά κάποιο τρόπο μια συμφωνία μεταξύ τους , εγώ η Intel θα πουλάω τεχνολογία και επιδόσεις και εσύ AMD θα κατασκευάζεις 8 πύρηνους επεξεργαστές με αδύναμους πυρήνες σε χαμηλή τιμή . Θα μπορούσε άνετα η Intel να φτιάξει ένα i7 με 8 πραγματικούς πυρήνες   

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

Xeon υπάρχουν αρκετοί με 8 πυρήνες και σε μερικούς μήνες θα υπάρχει και i7 στην αγορά...

Δημοσ.

http://www.techspot.com/review/734-battlefield-4-benchmarks/page6.html

 

Εγώ βλέπω ότι στο BF4 ακόμα και ένας i3 έχει ίδιες επιδόσεις με τον FX-8350 με κάρτα γραφικών την 290X...

 

To BF4 είναι τελικά λάθος παράδειγμα. Τελείως GPU bound. Στη βιασύνη μου θεώρησα δεδομένο ότι λόγω της καλύτερης απόδοσης του BF4 σε σχέση με το BF4, θα έχει λογικά και καλύτερο multi-core optimization.

 

"Εγώ βλέπω ότι στο BF4 ακόμα και ένας i3 έχει ίδιες επιδόσεις με τον FX-8350 με κάρτα γραφικών την 290X..."

 

Βλέπεις ότι σε βολεύει μάλλον. Δες επίσης ότι ο ταπεινός i3 έχει τις ίδιες σχεδόν επιδόσεις με τον πανάκριβο i7 4960x των 900€.

 

 

Στο Crysis 3 ο i5 είναι στα ίδια επίπεδα με τον 8350 

http://www.techspot.com/review/642-crysis-3-performance/page6.html

 

 

Επίσης είναι σχεδόν στα ίδια επίπεδα με τον πολύ ακριβότερο i7 3770K.

Δες και τον fx 6200 σε σύγκριση με τον i3. Γερό σφαλιάρισμα.

 

Εγώ έχω καταλάβει ότι οι δύο εταιρίες κάνουν κατά κάποιο τρόπο μια συμφωνία μεταξύ τους , εγώ η Intel θα πουλάω τεχνολογία και επιδόσεις και εσύ AMD θα κατασκευάζεις 8 πύρηνους επεξεργαστές με αδύναμους πυρήνες σε χαμηλή τιμή . Θα μπορούσε άνετα η Intel να φτιάξει ένα i7 με 8 πραγματικούς πυρήνες   

 

Για να είχαν κάνει συμφωνία θα έπρεπε να βγαίνουν και οι 2 κερδισμένοι ή χαμένοι, όχι να βγάζει η μία εταιρεία δισεκατομμύρια σε κέρδος και η άλλη να παλεύει για επιβίωση.

  • Like 1
Δημοσ.

 

 

Βλέπεις ότι σε βολεύει μάλλον. Δες επίσης ότι ο ταπεινός i3 έχει τις ίδιες σχεδόν επιδόσεις με τον πανάκριβο i7 4960x των 900€.

 

 

 

Επίσης είναι σχεδόν στα ίδια επίπεδα με τον πολύ ακριβότερο i7 3770K.

Δες και τον fx 6200 σε σύγκριση με τον i3. Γερό σφαλιάρισμα.

 

 

Για να είχαν κάνει συμφωνία θα έπρεπε να βγαίνουν και οι 2 κερδισμένοι ή χαμένοι, όχι να βγάζει η μία εταιρεία δισεκατομμύρια σε κέρδος και η άλλη να παλεύει για επιβίωση. 

Ρώτα ένα επαγγελματία που βγάζει λεφτά με αυτό που κάνει για τον i7 4960x και τότε πες μου για 900€ και άσε τα games αυτός ο επεξεργαστής δεν έχει στόχο τα παιχνίδια σε αντίθεση με τους AMD . 

 

Σφαλιάρα ο i3 που είναι διπύρηνος vs 6 πύρηνο λογικό μου ακούγεται το ότι είναι στα περισσότερα παιχνίδια ισάξιος όμως με τον 6300 το αφήνω ασχολίαστο με πολύ λιγότερη κατανάλωση .

 

Το ότι παλεύει για επιβίωση είναι από λανθασμένες στρατηγικές της AMD να θυμίσω η εξαγορά της ΑΤΙ αντί να επενδύσει να βγάλει μία αρχιτεκτονική για cpu που θα την εξασφάλιζε ώστε να είναι ανταγωνιστική απέναντι στην intel όχι μόνο τιμολογιακά όπως σήμερα αλλά και τεχνολογικά.

Τέλος να σου θυμίσω το 2005 περίπου η AMD με την παρουσίαση του FX επεξεργαστή που ήταν πραγματικά μπροστά από την Intel και τον κοστολογούσε στα 1100€ , αυτό ακριβώς κάνει και η Intel τώρα .

Δημοσ.

Και έλεγα πόσες σελίδες θα χρειαστεί για να γίνει το thread intel vs amd.

 

Το παραμυθάκι πάντως οτι όλα τα παιχνίδια στο μέλλον θα θέλουν 8 πυρήνες έχουμε που το ακούμε απο 2011 με τους Bulldozer.Ακόμα να έρθει το μέλλον?Έχουν περάσει 3 χρόνια.Δε λέω οτι δε θα φτάσει η στιγμή που θα θέλουμε παραπάνω πυρήνες αλλά αυτή η στιγμή είναι ακόμα μακριά.Και όταν θα έρθει όλες οι "σημερινές" cpu δε θα τραβάνε.Το οτι τα battlefield χρησιμοποιούν παραπάνω απο 4 πυρήνες δε δείχνει κάτι σημαντικό γιατί απο ότι ξέρω η AMD τα έσκασε χοντρά στην EA για αυτό το παιχνίδι πράγμα που δε μπορεί να κάνει και για άλλα.

 

Παραπάνω πυρήνες θα χρησιμοποιήσουν τα παιχνίδια όταν αυτά τα ποσοστά αλλάξουν σημαντικά http://store.steampowered.com/hwsurvey/cpus/. Με 2,1% των gamers να έχουν 6 και 8 πυρήνες δεν υπάρχει περίπτωση να κάτσει να γράψει κανείς κώδικα για αυτές τις cpu ειδικά όταν δεν αποδίδουν σημαντικά καλύτερα.

  • Like 1
Δημοσ.

Δες νεότερους τίτλους όπως το Battlefield 4, το Crysis 3, που είναι γραμμένοι σε DX11 και optimized για πολυπύρηνους επεξεργαστές, και θα δεις ότι οι AMD βγαίνουν μπροστά από αντίστοιχου κόστους Intel.

Τώρα και με τα Xbox One και PS4, που έχουν πολλούς αλλά αδύναμους πυρήνες, τα ports τους σε pc θα είναι optimized για περισσότερους πυρήνες, αρκεί βέβαια να μην τα έχουν κάνει μαντάρα οι developers (πχ Watch Dogs)

Αυτό το πράγμα δεν γίνεται,είναι Optimized (αν μπορείς να το πεις έτσι) για έναν συγκεκριμένο πολυπύρηνο,αυτόν που έχουν οι κονσόλες.

Τα παιχνίδια όμως απλά είναι καλογραμμένα με όσα περισσότερα thread γίνεται, όπως βλέπουμε εδώ το main game loop τρέχει μόνο του και όλα τα άλλα thread τρέχουν στριμωγμένα στους υπόλοιπους,δεν έχει σημασία δηλαδή αν έχεις λίγους δυνατούς πυρήνες ή πολλούς και αδύναμους αλλά μόνο αν έχεις αρκετά γρήγορο πυρήνα για να τρέξεις το κεντρικό thread με αρκετή ταχύτητα και αρκετούς πυρήνες για να τρέξεις όλα τα άλλα Thread μαζί.

Για αυτό βλέπεις και κάτι τέτοια βίντεο στο youtube με ακόμα και celleron να τρέχουν τέτοια παιχνίδια αρκετά καλά. 

 

Επίσης είναι σχεδόν στα ίδια επίπεδα με τον πολύ ακριβότερο i7 3770K.

Δες και τον fx 6200 σε σύγκριση με τον i3. Γερό σφαλιάρισμα.

Τι κάθεστε και κοιτάτε παλιές γενιές επεξεργαστών;;;

Ο παλιός με τον νέο i3 μέρα με την νύχτα(όπως βελτίωσαν και τον fx-6)  

http://www.hardcoreware.net/intel-core-i3-4340-review/9/

Δημοσ.

 

 

Τι κάθεστε και κοιτάτε παλιές γενιές επεξεργαστών;;;

Ο παλιός με τον νέο i3 μέρα με την νύχτα(όπως βελτίωσαν και τον fx-6)  

http://www.hardcoreware.net/intel-core-i3-4340-review/9/

Εδώ είναι το σωστό link http://www.hardcoreware.net/intel-core-i3-4340-review/4/  αυτό που έδωσες είναι η ενσωματωμένη κάρτα γραφικών , αλλά δεν ξέρω κατά πόσο ευσταθεί αυτό επειδή εδώ ο i3 είναι πιο γρήγορος από τους AMD

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...