Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Χαλαρώστε "μικροι δικηγόροι" του πληκτρολογίου,

σήμερα έχει πανσέληνο, πάρτε την παρέα σας και βγείτε εξω,

δυστυχώς εμένα η δουλειά μου θα με καθυστερήσει άλλες 2+ ώρες από την έξοδο.

 

Για να ξεκαθαρίσουμε κάτι,

Σήμερα το πρωί 3 ενημερώθηκα εγώ και ίσως κάποιοι άλλοι, που έχουμε βάλει στο σκρουτζ να "παρακολουθεί"

τη συγκεκριμένη συσκευή, ότι προέκυψε κάποια αλλάγη στην τιμή της τάξεως του 29%.

Μπήκα στο σαιτ, "ελεγξα" την αξιοπιστία του πωλητή και είδα ότι ήταν οκ

και πήρα το ρίσκο (μιας και δεν είχα πρώτερη αγοραπωλησία με το συγκεκριμενο κατάστημα) να στείλω μια παραγγελία.

Οι ελπίδες ότι θα παραλάβω, όπως φαντάζομαι και όσως πρόλαβαν την παραγγελία, λίγες μιας και η τιμή απίστευτη για τα ελληνικά δεδομένα.

 

Εγώ προσωπικά δεν προσπάθησα να λασπολογήσω το σκρουτζ ( το γνωρίζω γιατί εργάζεται κάποιος φίλος μου εκεί και έχω πολύ θετική άποψη για αυτούς) και αν κάποιος κατάλαβε αυτό ΔΙΚΟ μου λάθος.

Ούτε φυσικά έχω και κάποιο ΤΕΡΑΣΤΙΟ πρόβλημα με το κατάστημα πώλησης γιατί λάθη γίνονται και το συγκεκριμένο εξυπηρετεί αρκετό κόσμο χωρίς παράπονα από ότι έχω δει και ίσως στο μέλλον ψωνίσω κι εγώ κάτι από αυτό.

 

Βέβαια από την άλλη και στο σκρουτζ θα στείλω επιστολή διαμαρτυρίας (το έχω ξανακάνει)

και στο κατάστημα θα γκρινιάξω με ηλεκτρονική αλληλογραφία ή με τηλέφωνο.

 

Είμαι σίγουρος ότι μπορούν να αναπτυχθούν οι κατάλληλοι μηχανισμοί για να αποφεύγονται τα "ανθρώπινα λάθη"

Στόχος όλων μας πρέπει να είναι αυτό.

 

Καλό βράδυ σε όλους.

Δημοσ.

To skrouts δεν αλλαζει τις τιμες. Το εκαστοτε μαγαζι τις αλλαζει και η ειδοποιηση ειναι αυτοματη χωρις να την πειραζει κανεις απο το προσωπικο του site. Οποτε αποδικνυεται οτι απλα δεν ξερεις τι λες και ποσο ´μη σχετικος έισαί´ . Μεγα γκουρου

  • Like 1
Δημοσ.

Κι αν στους όρους έγραφε ότι όποιος απαιτήσει να παραλάβει αυτό που πλήρωσε, θα έχει να κάνει με τον Τσακ Νόρις πάει να πει ότι αυτό θα ισχύσει;

καταλαβες καλα τι εννοω. εχεις συμφωνησει a priori πως αν υπαρχει λαθος, ο "χαμμενος" της υποθεσης θα εισαι εσυ.

εχεις συμφωνησει ομως. καλώς η κακώς αν υπαρχει ενας τετοιος ορος φανταζομαι οτι οπου και να πας να διεκδικησεις το οτιδηποτε δεν θα δικαιωθεις.

  • Like 1
Δημοσ.

καταλαβες καλα τι εννοω. εχεις συμφωνησει a priori πως αν υπαρχει λαθος, ο "χαμμενος" της υποθεσης θα εισαι εσυ.

εχεις συμφωνησει ομως. καλώς η κακώς αν υπαρχει ενας τετοιος ορος φανταζομαι οτι οπου και να πας να διεκδικησεις το οτιδηποτε δεν θα δικαιωθεις.

 

Η αλλαγή της τιμής και η μονομερής ακύρωση της παραγγελίας, δίνει το δικαίωμα στον καταναλωτή να απευθυνθεί στη ΓΓΚ για παραπλάνηση. Από τη στιγμή, όμως, που έχει συμφωνήσει με τους όρους του καταστήματος, δεν μπορεί να έχει την απαίτηση να παραλάβει στη λάθος τιμή.

 

Τουλάχιστον, έτσι έχω καταλάβει..

Δημοσ.

Λάθος έχεις καταλάβει. Αν βάλουμε όρους σε μια συμφωνία ότι αν δεν την τηρήσεις θα σε αποκεφαλίσω νομιμοποιούμαι να το κάνω;

  • Like 2
Δημοσ.

 

 

Αν ήσουν αυτός

kim-yong-un-660_6.jpg

 

άνετα... :P

 

 

Μπορεί, όντως, να έχω καταλάβει λάθος αλλά δεν γνωρίζω κάποιον που να δικαιώθηκε από ΓΓΚ ή κάποιο δικαστήριο και τελικά να παρέλαβε στην αρχική τιμή. Ίσως και να ευθύνεται το ότι για 100-200 ευρώ δεν μπλέκει κανείς με δικηγόρους...

 

Αυτό που βλέπω ότι ισχύει στην Ελλάδα είναι πως ΑΝ θέλει το μαγαζί θα στο δώσει αλλιώς τρέχα γύρευε. Δεν έχω δει κάπου να "κερδίζει" ο καταναλωτής το δίκιο του, δυστυχώς...

Δημοσ.

Μήπως φταίει και το skroutz? Αφού το ξέρουμε το κόλπο μερικών μαγαζιών , για μεταβολές πάνω από κάποιο ποσοστό θα έπρεπε να ζητάει επιβεβαίωση πριν προβεί στην αποστολή των email. Δεν ξέρω κατά πόσο είναι αυτό εφικτό  και κατά  πόσο επιβαρύνει το σύστημα τους.

 

Ο ελάχιστος τρόπος αντίδρασης είναι μια αρνητική κριτική στο skroutz για να μένει και για τους επόμενους. Προσωπικά δεν έχω αγοράσει ποτέ τίποτα από μαγαζιά που μου συμπεριφέρθηκαν έτσι.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Mε πηραν και εμενα το πρωι, και μάλιστα ο υπεύθυνος του λάθους.

Μπορώ να πω οτι ακουστηκε ελαφρώς τρομοκρατημενος μιας και υπήρχαν πολλές παραγγελίες απο οτι μου είπε.

Του απαντησα οτι τα λαθη ειναι ανθρώπινα και οτι δεν αξιωνω τίποτα.

Μου προτεινε να το παρω στο κοστος (καπου 310€ αν θυμαμαι καλά) και αρνήθηκα.

 

Δεν θα ηθελα να ειμαι στην θέση του, και αν ποτε βρισκόμουν , θα θελω να πιστευω οτι θα υπάρχουν ανθρωποι που δεν θα μου πάρουν το κεφάλι για αυτό ...

Επεξ/σία από matrixxx
αφαιρεση προσβλητικων χαρακτηρισμων
  • Like 1
Δημοσ.

Συμφωνώ και γω με τους δυο φίλους παραπάνω. Το βρίσκω υπερβολικό αυτό το πράγμα κάθε φορά που γίνεται ένα λάθος να τρέχουμε να το εκμεταλλευτούμε με καταγγελίες κλπ. Μικρές επιχειρήσεις είναι οι περισσότερες στο skroutz, λίγα άτομα κάνουν όλη τη δουλειά. Έγινε μια παραγγελία (τις περισσότερες φορές δεν πληρώθηκε καν), μας ενημέρωσαν ότι είχε γίνει λάθος στην τιμή. Ακυρώνεται η παραγγελία και συνεχίζουμε, δεν έγινε και κάτι τραγικό! (έτσι το βλέπω εγώ, ξέρω ότι κάποιοι το βλέπουν διαφορετικά αλλά μην είμαστε και με το δάχτυλο στην σκανδάλη περιμένοντας το λάθος του άλλου!)

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

Παιδιά λάθη γίνονται τελος

 

Λαθη γινονται, αλλα επισης "τα λαθη πληρωνονται". Όχι υποχρεωτικα ακριβα, όχι υποχρεωτικα φτηνα. "Τσαμπα" λαθη δεν υπαρχουν.

  • Like 4
Δημοσ.

Mε πηραν και εμενα το πρωι, και μάλιστα ο υπεύθυνος του λάθους.

Μπορώ να πω οτι ακουστηκε ελαφρώς τρομοκρατημενος μιας και υπήρχαν πολλές παραγγελίες απο οτι μου είπε.

Του απαντησα οτι τα λαθη ειναι ανθρώπινα και οτι δεν αξιωνω τίποτα.

Μου προτεινε να το παρω στο κοστος (καπου 310€ αν θυμαμαι καλά) και αρνήθηκα.

 

Δεν θα ηθελα να ειμαι στην θέση του, και αν ποτε βρισκόμουν , θα θελω να πιστευω οτι θα υπάρχουν ανθρωποι που δεν θα μου πάρουν το κεφάλι για αυτό ...

 

Σε συνέχεια αυτου και για να ξεκαθαρίσω καποια πράγματα.

 

1)Το συγκεκριμένο μαγαζί , δεν ειναι γνωστό για λαμογιές.Το αντίθετο μάλιστα.

2)Το καθε τετοιο "μικρό" μαγαζι δεν ειναι ουτε you.gr (εισαγωγεας/αντιπροσωπος) , ουτε public/plaisio/multirama για να μπορεί να διορθώσει λαθη που μπορουν να αποβουν μοιραια στην βιωσιμοτητα του.

3)Οποιος εργάζεται , σαν εργοδοτης ή και σαν υπάλληλος ,μονο ζημιώνεται απο τετοια λάθη.Ο πρώτος γιατι απλά θα κλείσει/ζοριστεί , και ο δεύτερος γιατι μπορεί να εχει χιλιες και μια προεκτασεις απο την ζημια του πρώτου.

4)Αν γινονται μη βιωσιμες ζημιες σε τέτοια καταστήματα που εχουν συνηθως καλη συμπεριφορα, (δεν αναφερομαι σε τυπου ebw) τοτε πολυ απλα καποια στιγμή θα μεινουμε μονο με public/plaisio/multirama και καλή τυχη.

5)Και βασικότερο , ολοι κανουμε λάθη , ειδικά στις δουλειες μας.Ας σκεφτούμε τι θα γινόταν αν τα κάναμε εμεις.Στο συγκεκριμένο θεμα πιο πολύ με ενοχλησε η κυνικότητα καποιων ακομα και μετά το τηλεφωνημα του υπαλληλου που εκανε το τυπογραφικο.

 

Αυτα απο εμενα και τελος.

  • Like 5
Δημοσ.

καταλαβες καλα τι εννοω. εχεις συμφωνησει a priori πως αν υπαρχει λαθος, ο "χαμμενος" της υποθεσης θα εισαι εσυ.

εχεις συμφωνησει ομως. καλώς η κακώς αν υπαρχει ενας τετοιος ορος φανταζομαι οτι οπου και να πας να διεκδικησεις το οτιδηποτε δεν θα δικαιωθεις.

δεν ισχυει αυτο που λες. Αυτοι οι οροι ονομαζονται καταχρηστικοι και δεν εχουν ισχυ βασει της νομοθεσιας. Γενικα μιλαω οχι για την περιπτωση εδω

  • Like 2
Δημοσ.

 

Λαθη γινονται, αλλα επισης "τα λαθη πληρωνονται". Όχι υποχρεωτικα ακριβα, όχι υποχρεωτικα φτηνα. "Τσαμπα" λαθη δεν υπαρχουν.

Είπες τεράστια αλήθεια.. το θέμα είναι ότι για να ισχύσουν αυτά πρέπει να υπάρχουν και αξίες..

Δύσκολη εποχή για Πρίγκιπες εύκολη εποχή για λάθη..

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...