Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 302
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Tέτοια φάση ναι. Τότε με το αχλάδι της ηδονής τιμωρούσαν τις πουτάνες ξέρω 'γω. Στα χρόνια μας θέλουμε τη θανατική ποινή αλλά όχι για όλους..για τους παιδεραστές μόνο ή γι' αυτούς που έκαναν την αννούλα κομματάκια. ΤΙ να πεις.

Δημοσ.

τι να πεις ?

 

τι κι αν τονισα το ''ΕΝΑΝΤΙΑ''  στην θανατικη ποινη , μικρη σημασια βλεπω εχει , αστα να πανε φιλος ...


εν ολιγοις
 ΕΝΑΝΤΙΑ  στην θανατικη ποινη - εκτος απο περιπτωσεις παιδεραστιας  και μονο !  εκει ο νομος ωφειλει να αφησει ενα παραθυρακι ανοιχτο ... για παραδεγματισμο  και μονο  ..

ναι , αν ημουν νομοθετης , αυτον που θα βιαζε ενα παιδακι θα τον εστελνα στον αλλο κοσμο με μια ενεσουλα

χωρις βασανισμους χωρις τιποτα , ετσι απλα να  κοιμηθει σαν πουλακι μονο ..

Δημοσ.

...

ναι , αν ημουν νομοθετης , αυτον που θα βιαζε ενα παιδακι θα τον εστελνα στον αλλο κοσμο με μια ενεσουλα

χωρις βασανισμους χωρις τιποτα , ετσι απλα να κοιμηθει σαν πουλακι μονο ..

Δεν καταπολεμάς όμως έτσι την παιδεραστία. Θα συνεχιστεί το φαινόμενο όσους και να εκτελέσεις.

Δεν θέτω καν το ζήτημα ποιος έχει το δικαίωμα να αφαιρεί μια ανθρώπινη ζωή.

 

Επίσης ποια περίπτωση θα σηκώνει θανατική ποινή; Με ποια κριτήρια;

Εγώ π.χ θεωρώ επικίνδυνο και ακατάλληλο κάποιον που κακοποιει ζώα. Αυτόν τον σκοτώνουμε ή όχι;

  • Like 1
Δημοσ.

κοιτα το θεμα δεν ειναι να λεμε κατι  για να λεμε ! εννοειται πως δε συζηταω τιποτε αλλο παρα μονο την περιπτωση της παιδεραστιας !

μπορει να συνεχιστει το φαινομενο οπως λες  , καλο ειναι ομως  , να ξερει ο καθενας οτι υπαρχει το ενδεχομενο να τον στειλουν για υπνο, μπορει να λειτουργησει αποτρεπτικα αυτο σε καποιες περιπτωσεις !

τωρα οκ αν ειναι να μου λες για περιπτωσεις θανατικης ποινης για κακοποιηση ζωων καλυτερα να μη μπαινουμε στην διαδικασια συζητησης καν!

ειμαι ξεκαθαρος , ειμαι εναντια στην θανατικη ποινη , ενα παραθυρακι μονο ανοιχτο γι αυτους που δεν αξιζει να ανπνεουν ..

  • Like 1
Δημοσ.

τι να πεις ?

 

τι κι αν τονισα το ''ΕΝΑΝΤΙΑ''  στην θανατικη ποινη , μικρη σημασια βλεπω εχει , αστα να πανε φιλος ...

 

ναι , αν ημουν νομοθετης , αυτον που θα βιαζε ενα παιδακι θα τον εστελνα στον αλλο κοσμο με μια ενεσουλα

χωρις βασανισμους χωρις τιποτα , ετσι απλα να  κοιμηθει σαν πουλακι μονο ..

Το θέμα είναι ότι κάνεις και εσύ το ίδιο λάθος που πχ έκαναν οι νομοθέτες του μεσαίωνα. Κρίνεις με τα δεδομένα της εποχής την σοβαρότητα του εγκλήματος. Η παιδεραστία μπορεί από τη συντριπτική πλειοψηφία να θεωρείται σήμερα το χειρότερο των εγκλημάτων, στην αρχαία Ελλάδα πχ ήταν όμως συνηθισμένο φαινόμενο και όχι κατακριτέο όπως σήμερα. Ποιος σου λέει ότι μετά από 500 χρνια πχ πως η παιδεραστία δεν θα θεωρείται τόσο σοβαρή αλλά παράδειγμα η μόλυνση του περιβάλλοντος να είναι το ύψιστο έγκλημα;

Δημοσ.

Το θέμα είναι ότι κάνεις και εσύ το ίδιο λάθος που πχ έκαναν οι νομοθέτες του μεσαίωνα. Κρίνεις με τα δεδομένα της εποχής την σοβαρότητα του εγκλήματος. Η παιδεραστία μπορεί από τη συντριπτική πλειοψηφία να θεωρείται σήμερα το χειρότερο των εγκλημάτων, στην αρχαία Ελλάδα πχ ήταν όμως συνηθισμένο φαινόμενο και όχι κατακριτέο όπως σήμερα. Ποιος σου λέει ότι μετά από 500 χρνια πχ πως η παιδεραστία δεν θα θεωρείται τόσο σοβαρή αλλά παράδειγμα η μόλυνση του περιβάλλοντος να είναι το ύψιστο έγκλημα;

 

Αυτό που αναγράφεις μην το ξαναπείς ούτε για αστείο!

 

Δείχνει τρομακτική ημιμάθεια και προσπάθεια δικαιολόγησης μίας ειδεχθής και κτηνώδης πράξης! Μην λέμε ότι θέλουμε τώρα!!

 

Και επίσης όταν υπήρχε ερωτική πράξη, ο διδάσκαλος δεν βίαζε 5χρονα παιδιά ούτε 7 μηνών βρέφη όπως γίνεται σήμερα.

 

Πως συγκρίνεις την διαπαιδαγώγηση της τότε εποχής με τις σημερινές ανωμαλάρες που κατακρεουργούν και δολοφονούν τα θύματα τους??

 

Στην αρχαία Ελλάδα ουδέποτε αναφέρθηκε φόνος ή βιασμός με αφορμή την σεξουαλική ικανοποίηση των διδασκάλων.

 

Η ολοκληρωμένη ερωτική επαφή διδασκάλου και μαθητή γινόταν , μόνο εάν υπήρχε πόθος μεταξύ τους και μετά την ενηλικίωση του δεύτερου και παυόταν εντελώς με τον γάμο του πρώην μαθητή

 

Διάβασε λίγο εδώ και ενημερώσου παραπάνω:

 

http://www.ekivolos.gr/H%20paiderastia%20sthn%20arxaia%20Ellada.pdf

 

Ο σύνδεσμος αυτός, ήταν μια ιδιαίτερη μορφή "ερώμενης" συμπεριφοράς, στην οποία κύριος στόχος ήταν η διαπαιδαγώγηση του εφήβου από τον ενήλικο άνδρα που όφειλε να διδάσκει το αγαπημένο του αγόρι πρότυπα συμπεριφοράς και να του δίνει μέτρα αξιών για τη ζωή του. Καθώς η αγωγή σε πολλές περιπτώσεις δεν δινόταν από δημόσια σχολεία αλλά βρισκόταν στα χέρια των ιδιωτών, στο πλαίσιο αυτό ο εραστής, όφειλε να παιδαγωγεί τον νεαρό ώστε να γίνει όμορφος και καλός άνθρωπος (καλοκαγαθία), ένα πρότυπο αρετής που περιελάμβανε σωματική ομορφιά, ηθική ανεπιληψία και μόρφωση. Ως προς τον παιδαγωγικό σκοπό της παιδεραστίας, τα κείμενα της ελληνικής γραμματείας δεν αφήνουν καμμιά αμφιβολία.

 

Αυτή η ερωτικά χρωματισμένη ιδιότητα του Μέντορος, την οποίαν είχε ένας ενήλικος, ο οποίος εύρισκε ανταπόκριση στο θαυμασμό και στην ευγνωμοσύνη του αναπτυσσόμενου, ήταν η προϋπόθεση που έκανε αποδεκτή μία τέτοια σχέση, ενώ σε διαφορετική περίπτωση, χωρίς δηλ. τον παιδαγωγικό έρωτα, ήταν απλώς βλαπτική πορνεία ή και παρά φύσιν ασέλγεια (Πλάτ. Νόμοι 636c, 835c - 842a). Αντίθετα, η σεξουαλική επαφή εάν υπήρχε, αποτελούσε όνειδος για τον παιδαγωγικό αυτό έρωτα. Εδώ να αποσαφηνίσουμε ότι ο Πλούταρχος διευκρινίζει ότι: "Ο ψυχικός δεσμός μεταξύ των νέων δεν είχε καμμία σχέση με τις σωματικές επαφές και ότι εστερείτο τα πολιτικά του δικαιώματα δυνάμει νόμου όποιος προσπαθούσε να ασελγήσει εις βάρος άλλου."

 

Οι «Νόμοι» του Σόλωνα , είναι αρκετά σαφείς για τις συνέπειες που έχει κάποιος Αθηναίος αν συνάψει ομοφυλοφιλική σχέση :

 

Αν τις Αθηναίος εταιρήση, μη έξεστω αυτώ των εννέα αρχόντων γενέσθαι, μηδέ ιερωσύνην ιερώσασθαι, μηδέ συνδικήσαι τω δήμω, μηδέ αρχήν αρχέτω μηδεμιάν, μήτε ενδημον, μήτε υπερόριον, μήτε κληρωτήν, μήτε χειροτονητήν, μηδέ επικυρήκειαν αποστελλέσθω, μηδέ γνώμην λεγέτω, μηδέ εις τα δημοτελή ιερά εισίτω, μηδέ εν ταις κοιναίς σταφονοφορίες σταφανούσθω, μηδέ εντός των της αγοράς περιρραντηριων πορευέσθω. Εάν δε ταύτα τις ποιή, καταγνωσθέντως αυτού εταιρείν, θανάτω ζημιούσθω.

 

"Δηλαδή, αν κάποιος Αθηναίος πολίτης συνάψει ερωτική σχέση με άλλον:

Δεν του επιτρέπεται να γίνει μέλος των 9 αρχόντων. Δεν του επιτρέπεται να εκλεγεί ιερέας. Δεν του επιτρέπεται να είναι συνήγορος του λαού. Δεν του επιτρέπεται να ασκήσει κάποια εξουσία, εντός η εκτός της χώρας, κληρωτή ή χειροτονητή. Δεν του επιτρέπεται να σταλεί ως κήρυκας πολέμου. Δεν του επιτρέπεται να εκθέσει τη γνώμη του. Δεν του επιτρέπεται να εισέλθει στους δημόσιους ναούς. Δεν του επιτρέπεται να στεφανωθεί στις δημόσιες στεφανοφορίες. Δεν του επιτρέπεται να παίρνει μέρος στους περιπάτους που γίνονται στην αγορά. Όποιος λοιπόν ενώ έχει καταδικαστεί ως ερωτικός σύντροφος άλλου, ενεργήσει αντίθετα τις διατάξεις του νόμου,τιμωρείται με θάνατο." (Σολωνος νομοι,άρθρο 332,εκδώσεις Θεσσαλονίκης μετάφραση:Χριστοδούλου )

  • Like 5
Δημοσ.

Αυτό που αναγράφεις μην το ξαναπείς ούτε για αστείο!

 

Δείχνει τρομακτική ημιμάθεια και προσπάθεια δικαιολόγησης μίας ειδεχθής και κτηνώδης πράξης! Μην λέμε ότι θέλουμε τώρα!!

 

Και επίσης όταν υπήρχε ερωτική πράξη, ο διδάσκαλος δεν βίαζε 5χρονα παιδιά ούτε 7 μηνών βρέφη όπως γίνεται σήμερα.

 

Πως συγκρίνεις την διαπαιδαγώγηση της τότε εποχής με τις σημερινές ανωμαλάρες που κατακρεουργούν και δολοφονούν τα θύματα τους??

 

Στην αρχαία Ελλάδα ουδέποτε αναφέρθηκε φόνος ή βιασμός με αφορμή την σεξουαλική ικανοποίηση των διδασκάλων.

 

Η ολοκληρωμένη ερωτική επαφή διδασκάλου και μαθητή γινόταν , μόνο εάν υπήρχε πόθος μεταξύ τους και μετά την ενηλικίωση του δεύτερου και παυόταν εντελώς με τον γάμο του πρώην μαθητή

 

Διάβασε λίγο εδώ και ενημερώσου παραπάνω:

 

http://www.ekivolos.gr/H%20paiderastia%20sthn%20arxaia%20Ellada.pdf

 

Ο σύνδεσμος αυτός, ήταν μια ιδιαίτερη μορφή "ερώμενης" συμπεριφοράς, στην οποία κύριος στόχος ήταν η διαπαιδαγώγηση του εφήβου από τον ενήλικο άνδρα που όφειλε να διδάσκει το αγαπημένο του αγόρι πρότυπα συμπεριφοράς και να του δίνει μέτρα αξιών για τη ζωή του. Καθώς η αγωγή σε πολλές περιπτώσεις δεν δινόταν από δημόσια σχολεία αλλά βρισκόταν στα χέρια των ιδιωτών, στο πλαίσιο αυτό ο εραστής, όφειλε να παιδαγωγεί τον νεαρό ώστε να γίνει όμορφος και καλός άνθρωπος (καλοκαγαθία), ένα πρότυπο αρετής που περιελάμβανε σωματική ομορφιά, ηθική ανεπιληψία και μόρφωση. Ως προς τον παιδαγωγικό σκοπό της παιδεραστίας, τα κείμενα της ελληνικής γραμματείας δεν αφήνουν καμμιά αμφιβολία.

 

Αυτή η ερωτικά χρωματισμένη ιδιότητα του Μέντορος, την οποίαν είχε ένας ενήλικος, ο οποίος εύρισκε ανταπόκριση στο θαυμασμό και στην ευγνωμοσύνη του αναπτυσσόμενου, ήταν η προϋπόθεση που έκανε αποδεκτή μία τέτοια σχέση, ενώ σε διαφορετική περίπτωση, χωρίς δηλ. τον παιδαγωγικό έρωτα, ήταν απλώς βλαπτική πορνεία ή και παρά φύσιν ασέλγεια (Πλάτ. Νόμοι 636c, 835c - 842a). Αντίθετα, η σεξουαλική επαφή εάν υπήρχε, αποτελούσε όνειδος για τον παιδαγωγικό αυτό έρωτα. Εδώ να αποσαφηνίσουμε ότι ο Πλούταρχος διευκρινίζει ότι: "Ο ψυχικός δεσμός μεταξύ των νέων δεν είχε καμμία σχέση με τις σωματικές επαφές και ότι εστερείτο τα πολιτικά του δικαιώματα δυνάμει νόμου όποιος προσπαθούσε να ασελγήσει εις βάρος άλλου."

 

Οι «Νόμοι» του Σόλωνα , είναι αρκετά σαφείς για τις συνέπειες που έχει κάποιος Αθηναίος αν συνάψει ομοφυλοφιλική σχέση :

Αν τις Αθηναίος εταιρήση, μη έξεστω αυτώ των εννέα αρχόντων γενέσθαι, μηδέ ιερωσύνην ιερώσασθαι, μηδέ συνδικήσαι τω δήμω, μηδέ αρχήν αρχέτω μηδεμιάν, μήτε ενδημον, μήτε υπερόριον, μήτε κληρωτήν, μήτε χειροτονητήν, μηδέ επικυρήκειαν αποστελλέσθω, μηδέ γνώμην λεγέτω, μηδέ εις τα δημοτελή ιερά εισίτω, μηδέ εν ταις κοιναίς σταφονοφορίες σταφανούσθω, μηδέ εντός των της αγοράς περιρραντηριων πορευέσθω. Εάν δε ταύτα τις ποιή, καταγνωσθέντως αυτού εταιρείν, θανάτω ζημιούσθω.

"Δηλαδή, αν κάποιος Αθηναίος πολίτης συνάψει ερωτική σχέση με άλλον:

Δεν του επιτρέπεται να γίνει μέλος των 9 αρχόντων. Δεν του επιτρέπεται να εκλεγεί ιερέας. Δεν του επιτρέπεται να είναι συνήγορος του λαού. Δεν του επιτρέπεται να ασκήσει κάποια εξουσία, εντός η εκτός της χώρας, κληρωτή ή χειροτονητή. Δεν του επιτρέπεται να σταλεί ως κήρυκας πολέμου. Δεν του επιτρέπεται να εκθέσει τη γνώμη του. Δεν του επιτρέπεται να εισέλθει στους δημόσιους ναούς. Δεν του επιτρέπεται να στεφανωθεί στις δημόσιες στεφανοφορίες. Δεν του επιτρέπεται να παίρνει μέρος στους περιπάτους που γίνονται στην αγορά. Όποιος λοιπόν ενώ έχει καταδικαστεί ως ερωτικός σύντροφος άλλου, ενεργήσει αντίθετα τις διατάξεις του νόμου,τιμωρείται με θάνατο." (Σολωνος νομοι,άρθρο 332,εκδώσεις Θεσσαλονίκης μετάφραση:Χριστοδούλου )

Δεν κάθομαι να απαντάω στο κατεβατό γιατί αν έχεις εντύπωση ότι παιδεραστία είναι μόνο τα 5χρονα και όταν τα βιάζουν κάνεις πολύ μεγάλο λάθος. Και η αποπλάνηση ανηλίκου παιδεραστία είναι, και το 14χρονο παιδεραστία είναι. Αυτό που γινόταν στην αρχαία Ελλάδα είναι τελείως καταδικασμένο σε μια κοινωνία με τα σημερινά δεδομένα.

 

Πριν κατηγορήσεις άλλη φορά κάποιον για ημιμάθεια καλύτερα να σκέφτεσαι πρώτα. Δε ν'κακό..

Δημοσ.

Δεν κάθομαι να απαντάω στο κατεβατό γιατί αν έχεις εντύπωση ότι παιδεραστία είναι μόνο τα 5χρονα και όταν τα βιάζουν κάνεις πολύ μεγάλο λάθος. Και η αποπλάνηση ανηλίκου παιδεραστία είναι, και το 14χρονο παιδεραστία είναι. Αυτό που γινόταν στην αρχαία Ελλάδα είναι τελείως καταδικασμένο σε μια κοινωνία με τα σημερινά δεδομένα.

 

Πριν κατηγορήσεις άλλη φορά κάποιον για ημιμάθεια καλύτερα να σκέφτεσαι πρώτα. Δε ν'κακό..

 

Nα καθίσεις να διαβάσεις το κατεβατό μήπως και ενημερωθείς σωστά.

 

Διάβασε πρώτα και μετά μιλάμε για το τι ήταν αποδεκτό στην Αρχαία Ελλάδα, μέχρι τότε μην εκφέρεις λανθασμένες απόψεις, εν ολίγης γιατί δεν σε κόβω να το διαβάζεις, η αποπλάνηση ανηλίκου τιμωρείτο με θάνατο στην Αρχαία Ελλάδα , τελεία και παύλα.

  • Like 3
Δημοσ.

Και η αποπλάνηση ανηλίκου παιδεραστία είναι, και το 14χρονο παιδεραστία είναι.

 

μα γι αυτο υπαρχουν τα δικαστηρια σε μια πολιτισμενη χωρα !

οταν αποπλανησει καποιος εναν  14χρονο θα υποστει και τις αναλογες  κυρωσεις που μπορει να ειναι πολλα χρονια φυλακη οχι υποχρεωτικα ο θανατος !

αν βιασει και σκοτωσει ενα 5χρονο η το κανει  κατ' εξακολούθηση  τοτε να υπαρχει και το ενδεχομενο να κοιμηθει σαν πουλακι !  δεν ειναι ολα τα εγκληματα ιδια μη τα ισοπεδωνουμε ολα ειναι τοσο απλο και στο φιναλε ειναι η αποψη μου ,

ειναι πολυ πιο ομορφο να την σεβαστεις απο το να μιλας για μεσαιωνες νομιζω ..

 

μιλησα για ενα ανοιχτο παραθυρακι στον νομο που θα εχει να κανει με αποκρουστικα εγκληματα παιδεραστιας και το οποιο θα λειτουργει αποτρεπτικα και μονο

  • Like 2
Δημοσ.

Δεν ξέρω κατα πόσο αποτρεπτικά λειτουργεί η θανατική ποινή και δεν με ενδιαφέρει αυτό. Εγώ σου μίλησα για κατόπιν εορτής. Μπορείς να τον τηγανίσεις (τον Χ) και μπορείς να τον κάνεις λειτουργικό άνθρωπο στην κοινωνία. Εσύ συνεχίζεις το βιολί σου.

Δημοσ.

αποτρεπτικα για τους επομενους επιδοξους βιαστες των  παιδιων σου , που εσυ μπορεις να τους κανεις λειτουργικους στην κοινωνια των ονειρων σου

επειδη μιλας για βιολια οκ παιξτο  μονος σου γεια

  • Like 1
Δημοσ.

Η παιδεραστία είναι μια πολύ ιδιαίτερη περίπτωση.  Είναι αποδεδειγμένο ότι οι παιδεραστές μπορεί να είναι καθημερινοί άνθρωποι της διπλανής πόρτας, ευϋπόληπτοι πολίτες, γονείς οι ίδιοι, αλλά είναι ψυχολογικά και σεξουαλικά άρρωστοι. Το γιατί είναι άλλο θέμα. Και συνήθως παρά τις θεραπείες που έχουν ακολουθηθεί υποτροπιάζουν . Άρα ή θα πρέπει να μείνουν ισόβια στη φυλακή , ή να υποστούν ριζικές θεραπείες (αφαίρεση όρχεων  , φαρμακευτική αγωγή και ισόβια παρακολούθηση   ή τέλος η άποψη ενεσούλα και στο καλό). Πάντως είναι πολύ αμφίβολο ότι μπορούν να είναι χρήσιμα μέλη της κοινωνίας.  Και ρωτάω ποιός θα αναλάβει την ευθύνη όταν κάποιος τέτοιος ξαναβιάσει ανήλικο και πολύ περισσότερο το σκοτώσει;

 

Από την άλλη, ακούμε σχεδόν καθημερινά για δολοφονίες ηλικιωμένων , μετά και από βασανισμό με σκοπό την ληστεία 300, 400 ευρώ.

Ληστείες με εν ψυχρώ φόνο σε τράπεζες, καταστήματα κλπ.

Εν προκειμένω προσωπικά είμαι κάθετος. Δίκη, καταδίκη εφόσον αποδειχτεί ατράνταχτα και στα έξη μέτρα.

Και αν ρωτήσετε περί τύψεων, αδυναμίας κλπ. φωνάξτε εμένα.

Από τη στιγμή που αφαιρείται ζωή , βεβαίως και υπάρχει το δικαίωμα της ανταπόδοσης. Να ξέρει ο καθένας τις συνέπειες των πράξεών του ξεκάθαρα.

Και τέλος η άποψη, σεβαστή, ότι όπου υπάρχει θανατική ποινή , οι δολοφονίες δεν μειώνονται , ανταπαντώ ότι αυτό αφενός είναι υπό εξέταση, πρέπει να έχουμε σοβαρά και τεκμηριωμένα στατιστικά στοιχεία, αφετέρου και εκεί που δεν ισχύει η θανατική ποινή, ούτε εκεί μειώνονται οι δολοφονίες. Αντιθέτως με έναν καλό δικηγόρο και κάμποσα λεφτά μπορεί να την γλυτώσεις με 15 χρονάκια.


Οι σαδιστές θα βρουν αρκετές νέες ιδέες εδώ

 

http://www.newsbeast.gr/world/arthro/471315/oi-frikiastikoteres-efeureseis-vasanistirion/

Κανένας νομίζω δεν μίλησε για τέτοιες μεθόδους.

 

 

Ωραία.

 

α) να γίνει καλά το παιδί μου, να τον σκοτώσουν

β) να γίνει καλά το παιδί μου, να γίνει άνθρωπος

 

Διαλέγω το β.

Πού φοβάμαι ότι ούτε το παιδί σου θα γίνει καλά, ούτε ο παιδόφιλος βιαστής άνθρωπος.  Το γιατί πιστεύω το φαντάζεσαι.

  • Like 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...