ΜίλαμουγιαΜήλα Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2015 Απλά για να γίνεται διαλογος φανταστειτε να γινόταν κάτι τέτοιο σε συγγενή σας τότε όχι ζούγκλα αλλά δεν ξέρω κ εγώ τι θα κάνατε..Κανένα σύστημα δεν θα είναι απόλυτα δίκαιο όχι μόνο στη δικαιοσύνη. Άλλο τι θα έκανα εγώ ατομικά. Αυτό λέγεται αυτοδικία και θα το κάνω (αν το κάνω) για να ξεθυμάνω. Κι άλλο να θέλω να θεσμιστεί η θανατική ποινή από το κράτος το οποίο διαχειρίζεται την οργάνωση των κοινωνικών σχέσεων και ολόκληρο πληθυσμό. Το ένα με το άλλο δεν έχει καμία σχέση. Μaus, κάνα επιχείρημα; 2
groot Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2015 Παιδια συμφωνω με τα επιχειρηματα εναντίον της θανατικής. Ξανά λέω ότι δεν είναι απολυτα τα μεγέθη. Προς θεού είναι τραγικό να γίνονται λάθη σε αθώους πσο μαλλον με τέτοιες ποινές. Απλά για να γίνεται διαλογος φανταστειτε να γινόταν κάτι τέτοιο σε συγγενή σας τότε όχι ζούγκλα αλλά δεν ξέρω κ εγώ τι θα κάνατε..Κανένα σύστημα δεν θα είναι απόλυτα δίκαιο όχι μόνο στη δικαιοσύνη. Και 30 χρόνια να περάσει ο άλλος στη φυλακή ενώ είναι αθώος να το χρησιμοποιήσουμε σαν επιχείρημα να μην έχουμε φυλακές? Σίγουρα πάει άλλου η θανατική ποινή αλλά οι γραμμές.είναι λεπτές μην είστε απόλυτοι. Το Α κ το Ω είναι σοβαρή δικη έρευνα στοιχεία κτλ άμα πέσει η ποινή σε λάθος άνθρωπο μόνο αδικία θα είναι.. ΥΓ Τον εκτροχιασατε χωρίς λόγο τον Μαυς μην το συνεχίσουμε.. Και πώς ακριβώς ξέρεις τι θα κάναμε εμείς; Αλήθεια.. ποιοι είμαστε εμείς; Δηλαδή, αυτοί που αναφέρεσαι με το 2ο πληθυντικό πρόσωπο στην φράση: "αλλά δεν ξέρω κ εγώ τι θα κάνατε [sic]"; Ακόμα, το επιχείρημα: "Λέτε ότι κάποιος μπορεί να πεθάνει άδικα και για αυτό λέτε όχι στην θανατική ποινή, άρα αφού μπορεί κανείς να μπει άδικα στην φυλακή να καταργήσουμε τις φυλακές", είναι εντελώς παράλογο. Στην μία περίπτωση έχεις το μη αναστρέψιμο του θανάτου ενώ στην άλλη την δυνατότητα να αλλάξεις το όποιο λάθος. Θέλω να πιστεύω ότι είναι εύκολα αντιληπτή η διαφορά και ο λόγος που έφερες ένα τέτοιο αισχρό επιχείρημα είναι απλά επειδή στριμώχτηκες.
Johnnywu Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2015 Κατά τη γνώμη μου θα πρέπει να υπάρχει θανατική ποινή, που να εφαρμόζεται άμεσα, σε πολύ συγκεκριμένες περιπτώσεις. Για παράδειγμα έβλεπα ντοκυμαντέρ με συμμορίες στον πλανήτη που έχουν μέλη που σκοτώνουν και βιάζουν χωρίς κανέναν ενδοιασμό και ακόμη και όταν τους βάζουν φυλακή δίνουν εντολές για δολοφονίες στον έξω κόσμο και κάνουν κακό σε άλλους κρατουμένους. Αυτοί οι άνθρωποι για εμένα θα πρέπει να εκτελούνται επί τόπου, από την στιγμή που υπάρχουν ξεκάθαρα ενοχοποιητικά στοιχεία που δείχνουν την δράση τους. Ο σκοπός δεν είναι η εκδικητικότητα αλλά η αφαίρεση τους εντελώς από την κοινωνία και η ασφάλεια των ανθρώπων που είναι εν δυνάμει θύματα τους. Και επίσης σε τέτοιες περιπτώσεις δεν θα μπορεί να υπάρχει κανένα ελαφρυντικό λόγω ψυχικών διαταραχών η κάτι παρόμοιο. Edit: Η μόνο εξαίρεση θα ήταν αν έδιναν αρκετά στοιχεία ώστε να οδηγηθούν στην δικαιοσύνη και να εκτελεστούν άλλοι εξίσου επικίνδυνοι άνθρωποι. Τότε μόνο θα μπορούσαν να γλυτώσουν την θανατική ποινή και να εκτίσουν ισόβια.
tony81 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2015 Και πώς ακριβώς ξέρεις τι θα κάναμε εμείς; Αλήθεια.. ποιοι είμαστε εμείς; Δηλαδή, αυτοί που αναφέρεσαι με το 2ο πληθυντικό πρόσωπο στην φράση: "αλλά δεν ξέρω κ εγώ τι θα κάνατε [sic]"; Ακόμα, το επιχείρημα: "Λέτε ότι κάποιος μπορεί να πεθάνει άδικα και για αυτό λέτε όχι στην θανατική ποινή, άρα αφού μπορεί κανείς να μπει άδικα στην φυλακή να καταργήσουμε τις φυλακές", είναι εντελώς παράλογο. Στην μία περίπτωση έχεις το μη αναστρέψιμο του θανάτου ενώ στην άλλη την δυνατότητα να αλλάξεις το όποιο λάθος. Θέλω να πιστεύω ότι είναι εύκολα αντιληπτή η διαφορά και ο λόγος που έφερες ένα τέτοιο αισχρό επιχείρημα είναι απλά επειδή στριμώχτηκες. Ευτυχώς π προσέχω πως μιλάω. Για έλα μ.Ο πληθυντικός και η τσουβαλοποιηση που έκανα είναι στατιστική. Αν δεν σε εκφράζει προφανώς κ το σεβομαι-πιστευω. Η πλειοψηφία(αυτό βλέπω σε άσχημα γεγονότα) μαζί κ εγώ (έπρεπε να πω εμείς ή σκέτο εγω) αν κάποιος δολοφονήσει συγγενη μ θα θέλω να ψωφησει επιτοπου. Αν εσύ σε μια τέτοια περίπτωση δεν θα το θες το θαυμαζω ειλικρινά. Δεν ταυτησα φίλε μου άδικη φυλάκιση με άδικη θανατική το τονισα κιόλας. Εγώ είπα ότι η άποψη μεταξύ των 2 είναι εξίσου ισχυρή. Να πεταγομαι εγώ εσύ ή οποίος κ να λέει απολυτα η μια μ είναι αστείο. Τονισα επίσης ότι είναι σοβαρό θέμα και οι λεπτές γραμμές. Κ μετά από αυτά μ λες " αισχρό" επιχείρημα. Δεκτό Σε ένα διάλογο σοβαρού περιεχομένου όταν μπαίνουν χαρακτηρισμοί και περίεργα επίθετα πριν καν συζητησουμε άστα να πάνε..Πως με βλέπεις στριμωχτηκα?
groot Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2015 The thread so far: Post: Δεν μπορεί κανείς με απόλυτη ασφάλεια να πει ότι ο άλλος είναι 100% ένοχος για να του πάρει κάποιος την ζωή. Επίσης, αυτό ανοίγει κερκόπορτα για να παίρνονται ζωές και αθώων. 100 posts μετά: Να εφαρμόζεται η θανατική ποινή μόνο εάν υπάρχουν αδιάσειστα στοιχεία. Post που απαντάει: Δεν μπορεί κανείς με απόλυτη ασφάλεια να πει ότι ο άλλος είναι 100% ένοχος για να του πάρει κάποιος την ζωή. Επίσης, αυτό ανοίγει κερκόπορτα για να παίρνονται ζωές και αθώων. 20 post μετά: Να εφαρμόζεται η θανατική ποινή μόνο εάν υπάρχουν αδιάσειστα στοιχεία. κ.ο.κ. 2
defacer Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2015 Αυτοί οι άνθρωποι για εμένα θα πρέπει να εκτελούνται επί τόπου, από την στιγμή που υπάρχουν ξεκάθαρα ενοχοποιητικά στοιχεία που δείχνουν την δράση τους. Ξεκάθαρα ενοχοποιητικά στοιχεία και επί τόπου δεν πάνε μαζί στην ίδια πρόταση. Αυτό που είναι ξεκάθαρο για μένα ίσως να μην είναι για σένα. Είναι γνωστό ότι οι αυτόπτεις μάρτυρες ως σύνολο είναι σούπερ αναξιόπιστη πηγή. Οκ μπορεί μια στις τόσες να είναι τελείως εξώφθαλμα τα πράγματα αλλά δεν κάνεις σύστημα δικαιοσύνης optimized για την εξαίρεση. Επιπλέον το επιτόπου δε μπορεί να ισχύει γιατί έφεση κλπ κλπ. Το μόνο επιτόπου που μπορώ να σκεφτώ και έχει μια κάποια λογική είναι στο στρατό εν καιρώ πολέμου.
groot Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2015 Ευτυχώς π προσέχω πως μιλάω. Για έλα μ. Ο πληθυντικός και η τσουβαλοποιηση που έκανα είναι στατιστική. Αν δεν σε εκφράζει προφανώς κ το σεβομαι-πιστευω. Η πλειοψηφία(αυτό βλέπω σε άσχημα γεγονότα) μαζί κ εγώ (έπρεπε να πω εμείς ή σκέτο εγω) αν κάποιος δολοφονήσει συγγενη μ θα θέλω να ψωφησει επιτοπου. Αν εσύ σε μια τέτοια περίπτωση δεν θα το θες το θαυμαζω ειλικρινά. Δεν ταυτησα φίλε μου άδικη φυλάκιση με άδικη θανατική το τονισα κιόλας. Εγώ είπα ότι η άποψη μεταξύ των 2 είναι εξίσου ισχυρή. Να πεταγομαι εγώ εσύ ή οποίος κ να λέει απολυτα η μια μ είναι αστείο. Τονισα επίσης ότι είναι σοβαρό θέμα και οι λεπτές γραμμές. Κ μετά από αυτά μ λες " αισχρό" επιχείρημα. Δεκτό Σε ένα διάλογο σοβαρού περιεχομένου όταν μπαίνουν χαρακτηρισμοί και περίεργα επίθετα πριν καν συζητησουμε άστα να πάνε..Πως με βλέπεις στριμωχτηκα? Q.E.D. Nothing to do here.
Mau-Maus Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2015 Άλλο τι θα έκανα εγώ ατομικά. Αυτό λέγεται αυτοδικία και θα το κάνω (αν το κάνω) για να ξεθυμάνω. Κι άλλο να θέλω να θεσμιστεί η θανατική ποινή από το κράτος το οποίο διαχειρίζεται την οργάνωση των κοινωνικών σχέσεων και ολόκληρο πληθυσμό. Το ένα με το άλλο δεν έχει καμία σχέση. Μaus, κάνα επιχείρημα; θες επιχείρημα ε ? οκ θα το χεις ! εσυ λοιπόν ''κανίβαλε'' ''μεσαιωνικέ'' θα έπαιρνες τον νόμο στα χέρια σου , θα αυτοδικούσες , θα αφαιρούσες απάνθρωπα μια ανθρωπινή ζωη , αλλα είσαι ενάντια στο να δώσεις το δικαίωμα στο κράτος να το κάνει αυτό ''πολιτισμένα''! σωστα ? εσύ θα του έβγαζες τα μάτια και θα του έτρωγες το λαρύγγι ομως !!! σωστά ? υπάρχει λοιπόν μεγαλύτερη υποκρισία απο το να είσαι ΕΣΥ ενάντια στην θανατική ποινή ?? δεν θελω αντεπιχείρημα μαζευτήκατε πολλοί με μπαναρισμενα προφίλ εδώ, οποτε λεω να την κάνω καληνύχτα .. 1
ΜίλαμουγιαΜήλα Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2015 θες επιχείρημα ε ? οκ θα το χεις ! εσυ λοιπόν ''κανίβαλε'' ''μεσαιωνικέ'' θα έπαιρνες τον νόμο στα χέρια σου , θα αυτοδικούσες , θα αφαιρούσες απάνθρωπα μια ανθρωπινή ζωη , αλλα είσαι ενάντια απο το να δώσεις το δικαίωμα στο κράτος να το κάνει αυτό ''πολιτισμένα''! σωστα ? εσύ θα του έβγαζες τα μάτια και θα του έτρωγες το λαρύγγι σωστά ? υπάρχει λοιπόν μεγαλύτερη υποκρισία απο το να είσαι ΕΣΥ ενάντια στην θανατική ποινή ?? δεν θελω αντεπιχείρημα μαζευτήκατε πολλοί με μπαναρισμενα προφίλ εδώ, οποτε λεω να την κάνω καληνύχτα .. Αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Mau-Maus Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2015 Αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα Άλλο τι θα έκανα εγώ ατομικά. Αυτό λέγεται αυτοδικία και θα το κάνω (αν το κάνω) για να ξεθυμάνω. για να ξεθυμάνεις ρε φιλε , εσυ το είπες !! η μηπως κανω λαθος .?? μου ηθελες και επιχείρημα πανάθεμα σε
defacer Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2015 Έχεις χάσει εκείνο το επεισόδιο που ο αυτοδικών θα υποστεί κυρώσεις για τις πράξεις του ενώ το κράτος όχι, γεγονός που ο αυτοδικών αναγνωρίζει και αποδέχεται. Επίσης έχασες το επεισόδιο που δεν είναι υποκρισία να είσαι πχ κατά της βίας αλλά αν δεις κάποιον να σκοτώνει τα παιδιά σου (γιατί για τέτοια σενάρια εσύ και άλλοι θέλετε να μιλάμε) θα του φας το λαρύγγι. Το κοινωνικό/θεσμικό πλαίσιο και η κατάσταση ζωής και θανάτου έχουν περίπου καμία σχέση, πράγμα που το ίδιο το θεσμικό πλαίσιο αναγνωρίζει (αυτοάμυνα κλπ). Αλλά έχουν ειπωθεί κι αυτά χίλιες φορές, κλασικά από το ένα αυτί μπαίνουν από το άλλο βγαίνουν. 3
ΜίλαμουγιαΜήλα Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2015 για να ξεθυμάνεις ρε φιλε , εσυ το είπες !! η μηπως κανω λαθος .?? μου ηθελες και επιχείρημα πανάθεμα σε Ναι ναι Maus στάνταρ εγώ το είπα, δεν το βλέπει κανείς 5 ποστ παραπάνω ποιος είπε τι. Πλάκα έχεις. Ακόμα να πας για ύπνο όμως Τι ασχολούμαστε, αφού ο τύπος προσπαθεί να έχει την τελευταία ατάκα και μετά μας προειδοποιεί κιόλας να μην απαντήσουμε, γιατί απαξιεί να διαβάσει, φεύγει από το θρεντ κλπ. Ούτε πρώτη δημοτικού 1
Johnnywu Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2015 Ξεκάθαρα ενοχοποιητικά στοιχεία και επί τόπου δεν πάνε μαζί στην ίδια πρόταση. Αυτό που είναι ξεκάθαρο για μένα ίσως να μην είναι για σένα. Είναι γνωστό ότι οι αυτόπτεις μάρτυρες ως σύνολο είναι σούπερ αναξιόπιστη πηγή. Οκ μπορεί μια στις τόσες να είναι τελείως εξώφθαλμα τα πράγματα αλλά δεν κάνεις σύστημα δικαιοσύνης optimized για την εξαίρεση. Επιπλέον το επιτόπου δε μπορεί να ισχύει γιατί έφεση κλπ κλπ. Το μόνο επιτόπου που μπορώ να σκεφτώ και έχει μια κάποια λογική είναι στο στρατό εν καιρώ πολέμου. Δηλαδή δεν υπάρχουν περιπτώσεις που τα στοιχεία να αποκλείουν οποιαδήποτε άλλη λογική εξήγηση; Το σύστημα είναι ήδη optimized επειδή ανάλογα με τα στοιχεία που υπάρχουν κρίνεται και η ενοχή σου αλλά και το πόσο ένοχος είσαι. Μπορεί να τεθεί κάποιο πολύ υψηλό στάνταρ ώστε να αποκλείεται η εκτέλεση αθώων. Και εκεί είναι το ερώτημα. Πόσες περιπτώσεις έχουμε δολοφόνων/gangbangers που έχουν καταδικαστεί με ξεκάθαρα στοιχεία που δείχνουν τι άτομα είναι και τους έχουμε στις φυλακές, να επηρεάζουν τον κόσμο ακόμη; 1
nas91 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2015 πες τα ρε παλιούρα, απολύομαι ψαρούκλες τα μαλλιά μου κάνω μπούκλες Δε θυμαμαι να ειπα οτι 'παλιωσα',η οτι ειμαι ανωτερος,απλα μου εκανε εντυπωση η εξοικιωση του χρηστη να ερθει σε αντιπαραθεση και να ειρωνευτει κιολας...Εγω,πρωτες μερες/εβδομαδες,το μονο που ηξερα ηταν Log in/log out.. Βεβαια τι σου εξηγω κ εσενα...Γραψε τα δικα σου και 'προσπερασε' μας,τους ταπεινους χρηστες του ινσομνια! Καληνυχτα αρχοντα! 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις