taazz Δημοσ. 12 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2014 Όσοι υποστηρίζετε την Θανατική καταδίκη (ποινή δεν το λες με τίποτα όμως) νομίζω ότι σας καλύπτει ο νόμος της Σαρία μπορείτε να μετακομίσετε σε οποιαδήποτε μοαμεθανική χώρα να το ζήσετε γιατί κάθεστε εδώ και μας ζαλίζετε τον έρωτα με αηδίες. 3
Johny Q Δημοσ. 12 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2014 Αν δεν βάζει και τόνους δε... Φοβερο επιχειρημα και μας ζαλίζετε τον έρωτα Θα σας ρωταμε αλλη φορα πριν γραψουμε τη γνωμη μας σε ενα φορουμ 3
thiva7 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2014 Μέλος Δημοσ. 12 Αυγούστου 2014 Όσοι υποστηρίζετε την Θανατική καταδίκη (ποινή δεν το λες με τίποτα όμως) νομίζω ότι σας καλύπτει ο νόμος της Σαρία μπορείτε να μετακομίσετε σε οποιαδήποτε μοαμεθανική χώρα να το ζήσετε γιατί κάθεστε εδώ και μας ζαλίζετε τον έρωτα με αηδίες. δεν είναι να υποστηρίζουμε τη θ.π....άπλα συζητάμε. αν δεν σ αρέσει δεν έχεις λόγο να μπαίνεις και βλέπεις τι "μαλακίες" λέμε!!! πόσο μάλλον να γράφεις κι 'άλας 2
zio10 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2014 Έλεγα να μην συμμετέχω αλλά οκ ας πω και γω τη γνώμη μου. Είμαι υπέρ της θανατικής ποινής όταν πρόκειται για αυτό που λέμε "αποτρόπαια" εγκλήματα καθώς και για επαναλαμβανόμενα εγκλήματα. (Δηλαδή, κλέβεις μια φορά πας φυλακή, βγαίνεις και ξανακλέβεις πας ξανά φυλακή, βγαίνεις και ξανακλέβεις δεν πας ξανά φυλακή!) Μετά από σκέψη θα ήθελα να αναθεωρήσω. Νομίζω δεν είναι σωστό να είμαστε απόλυτοι σε κάτι τόσο σοβαρό ειδικά όταν δεν έχουμε μελετήσει τις συνέπειες και τις επιπτώσεις...είναι λάθος να λέμε έτσι "ελαφρά τη καρδία" να σκοτώσουμε έναν άνθρωπο...αφήνω και γω ένα παραθυράκι ανοιχτό για περιπτώσεις που δεν τις χωράει το μυαλό σου, που σε κάνουν να αναρωτιέσαι αν ανήκεις στο ίδιο είδος με αυτόν που έκανε κάποιο έγκλημα...κατά τα άλλα, ας βρεθούν τρόποι να σωφρονιστεί κάποιος και να επιστρέψει στην κοινωνία ή αν δεν υπάρχει ελπίδα ας αξιοποιηθεί προσφέροντας όπως είπαν και κάποιοι παραπάνω. 1
black_rabBiT Δημοσ. 12 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2014 Τελικά δεν έχω καταλάβει, όσοι τάσσεστε ΥΠΕΡ της θανατικής ποινής, για ποιον λόγο; Γιατί; Πέρα από τα "δεν αξίζει να ζει", "να του κόψουμε τ' αρχίδια", "να καεί στην κόλαση" κτλ, 1
zio10 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2014 Τελικά δεν έχω καταλάβει, όσοι τάσσεστε ΥΠΕΡ της θανατικής ποινής, για ποιον λόγο; Γιατί; Πέρα από τα "δεν αξίζει να ζει", "να του κόψουμε τ' αρχίδια", "να καεί στην κόλαση" κτλ, ίσως γιατί δεν μπορείς να σκεφτείς ποια άλλη τιμωρία θα ήταν αρκετή
thiva7 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2014 Μέλος Δημοσ. 12 Αυγούστου 2014 Τελικά δεν έχω καταλάβει, όσοι τάσσεστε ΥΠΕΡ της θανατικής ποινής, για ποιον λόγο; Γιατί; Πέρα από τα "δεν αξίζει να ζει", "να του κόψουμε τ' αρχίδια", "να καεί στην κόλαση" κτλ, Γιατί? δεν υπάρχει συγκεκριμένο γιατί... ει μαι υπέρ σε συγκεκριμένες κατάστασης..αυτο. ένας παιδεραστής, κατά συρροή εγκληματίας κτλπ αξίζει να ζει ?? αυτό λέμε
antonl Δημοσ. 12 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2014 Το να αφαιρεί κανείς εσκεμμένα μια ανθρώπινη ζωή είναι έγκλημα (βάσει κοινής λογικής το λέω κυρίως κι όχι με τη νομική έννοια). Οπότε δε θα έδινα την «έγκρισή» μου να χει κι επίσημα το κράτος εγκληματικά χαρακτηριστικά ακόμα κι αν με έπειθα πως αυτό είναι για το καλό μου.Θεωρώ πως έχουμε κάνει έστω και μικρά βήματα προόδου προς μια πιο πολιτισμένη κοινωνία και αρχίζοντας να εφαρμόζουμε «εκδικητικές» ποινές ή/και για παραδειγματισμό των υπολοίπων είναι πισωγύρισμα. Εξάλλου βλέπουμε πόσο καλά (δε) λειτουργεί αυτό το σύστημα σε άλλες χώρες. Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί έχουμε επικεντρωθεί σχεδόν αποκλειστικά στους παιδεραστές λες κι αυτό είναι το απόλυτο έγκλημα που μπορεί να διαπράξει κάποιος. Αν για βιασμό ανηλίκου προτείνουν κάποιοι τον φόνο του δράστη, για δολοφονία κάποιου ανήλικου ή ενήλικου τι θα πρότειναν; Για μένα οι ποινές θα πρεπε να χουν σωφρονιστικό χαρακτήρα ή/και οι καταδικασθέντες να προσφέρουν κάποιο έργο (κοινωνικό ή μη) αλλά όχι και κάτεργα. Κι αν σε κάποιους ο σωφρονισμός δε δουλεύει, ανάλογα με το αδίκημα και το άτομο, έως και (κυριολεκτικά) ισόβιος εγκλεισμός σε φυλακή ή ψυχιατρικό ίδρυμα. Και ναι, πιστεύω πως ο νομοθέτης θα πρέπει να είναι νηφάλιος όταν θεσπίζει τις ποινές κι όχι να σκέφτεται τι τιμωρία θα θελε για τον δράστη αν τους 'χε βιάσει και διαμελίσει τα δικά του παιδιά. Δε χρειάζεται να πω πως οι δεν είμαι σύμφωνος με τις ποινές που ισχύουν σήμερα (ή έστω με τον τρόπο που εφαρμόζονται) αλλά το να πάμε στο άλλο άκρο, σχεδόν ποτέ δεν είναι η λύση. 2
black_rabBiT Δημοσ. 12 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2014 κατά συρροή εγκληματίας Και σ'εμενα δεν θα ελλειπαν ορισμενοι κατα συρροη μαλακες, οχι απαραιτητα παιδεραστες η δολοφονοι. Αυτο τι παει να πει. ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΝΑ ΤΟΝΙΖΕΙ Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΓΑΜΩ ΤΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΜΟΥ
HALF EVIL Δημοσ. 12 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2014 Όχι. Πλην καταστάσεων αυτοάμυνας* δεν μπορώ να "δικαιολογήσω" κάτι τέτοιο... Αλλά ακόμα και αυτό να κάνεις - να αυτοδικήσεις - είναι απείρως πιο "ασφαλές", πιο αθώο και με λιγότερες παρενέργειες για το σύνολο, από το θεσμοθετήσεις υπέρ του δικαιώματος του κράτους να σκοτώνει. * αν μπει κάποιος στο σπίτι σου και πάνω στο σκηνικό τον καθαρίσεις, σε αθωώνω με τα δύο χέρια. Αλλά να μπορεί να αποφασίζει το κράτος "εν ψυχρώ" ακόμα και για το μεγαλύτερο απόβρασμα, όχι! Καταλαβαίνεις την διαφορά; Δεν μιλάω για πεταλουδίτσες, πασιφισμούς και "γύρνα το άλλο μάγουλο" - απλά για απαραίτητα όρια στις εκχωρημένες εξουσίες. Φίλε μου το κάθε κράτος αποφασίζει ήδη εν ψυχρώ όπως λες.Στρατός, Αστυνομία. Στον στρατό σε εκπαιδεύουν ως ένα εν δυνάμει εκτελεστή. Ο αστυνομικός έχει δικαίωμα οπλοχρησίας . Άρα κάτω από συνθήκες που ενδεχομένως να είναι κάπως αδιευκρίνιστες, ιδιαίτερα στην περίπτωση του στρατού, το κράτος σου έχει δώσει ήδη το δικαίωμα της αφαίρεσης ζωής. Μα θα μου πεις εκεί έχουμε πόλεμο. Και απαντώ ότι σ'έ.α πόλεμο την πληρώνουν ως επί το πλείστον οι άμαχοι, οι αθώοι. Έτσι σύμφωνα με τα παραπάνω, εμμέσως έχεις αποδεχτεί ότι το κράτος έχει δικαίωμα να σκοτώνει κάτω από αμφισβητούμενες καταστάσεις και πολύ περισσότερο από τη στιγμή που αποδέχεσαι την στρατιωτική θητεία , είσαι εν δυνάμει δήμιος. Όταν λοιπόν οι συνθήκες σε ένα έγκλημα είναι παντελώς ξεκαθαρισμένες ύστερα από δική, μάρτυρες , ενόρκους, υπεράσπιση, το θεωρώ λιγάκι υποκριτικό να κατηγορείς το κράτος για κατάχρηση εξουσίας, την ίδια στιγμή που αποδέχεσαι και συμμετέχεις στις παραπάνω δομές που ανέφερα. Και τέλος η αυτοάμυνα που επικαλείσαι πάλι σχετικό πράγμα είναι. Αν ο αντιπαλος πχ. είναι οπλισμένος με μαχαίρι, εσύ έχεις ή όχι δικαίωμα να του ρίξεις με καραμπίνα. Ή μήπως εκείνη τη στιγμή θα το φιλοσοφίσεις και θα πεις μια στιγμή να πάρω και εγώ μαχαίρι και τα λέμε; Το δεύτερο ενικό θεώρησε το και πάλι ως γενίκευση, δεν έχω κάτι προσωπικά μαζί σου, απλώς η απάντηση μου αφορά όλους. 1
caution Δημοσ. 12 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2014 Αρχικά, Γρηγορόπουλος (κ.α.) aside η αστυνομία στην Ελλάδα δεν σκοτώνει. Δεν το δικαιούται θεσμικά. Απαντάει μόνο σε πυρά. Επίσης είσαι σίγουρος ότι ξέρεις τι σημαίνει δήμιος; Ή επίτηδες ξεχειλώνεις τον όρο. Ο δήμιος σκοτώνει κάποιον "δεμένο" που δεν τον απειλεί άμεσα. Ο φαντάρος δεν είναι δήμιος. Σκοτώνει σε καιρό ανωμαλίας κάποιον που προσπαθεί να τον σκοτώσει. Οπότε και με το post σου, προτείνεις η ανωμαλία και η εκτροπή του πολέμου να ορίσει την καθημερινή "πολιτική" ζωή μας και την απονομή δικαιοσύνης σε καιρό ειρήνης και ομαλότητας. Είσαι σαφής.
pournaras Δημοσ. 12 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2014 ίσως γιατί δεν μπορείς να σκεφτείς ποια άλλη τιμωρία θα ήταν αρκετή Μια χαρα μπορεις να σκεφτεις. Δηλαδη ειναι τοσο ευκολο να αλλαχθει ο νομος, και απο τα τωρινα ψευτικα ισοβια να παμε σε θανατικη ποινη, αλλα δεν μπορει να αλλαξει ο νομος και απο τα τωρινα ψευτικα ισοβια να παει σε αληθινα ισοβια με καταναγκαστικα εργα;
zio10 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2014 Μια χαρα μπορεις να σκεφτεις. Δηλαδη ειναι τοσο ευκολο να αλλαχθει ο νομος, και απο τα τωρινα ψευτικα ισοβια να παμε σε θανατικη ποινη, αλλα δεν μπορει να αλλαξει ο νομος και απο τα τωρινα ψευτικα ισοβια να παει σε αληθινα ισοβια με καταναγκαστικα εργα; για αυτούς που είναι υπέρ της θανατικής ποινής προφανώς ούτε μια τέτοια ποινή είναι αρκετή
pournaras Δημοσ. 12 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2014 για αυτούς που είναι υπέρ της θανατικής ποινής προφανώς ούτε μια τέτοια ποινή είναι αρκετή Ολοι ειμαστε υπερ, διοτι θελουμε να βαλουμε τον εαυτο μας στη θεση του συγγενη του θυματος, χωρις να εχουμε σκεφτει ολα τα υπολοιπα, ποιος θα παρει την αποφαση, ποιος θα κανει την πραξη, τη διαφορα μεταξυ του να αφαιρεσει νομιμα τη ζωη καποιου η πολιτεια με το να αφαιρεσεις εσυ ενα βρασμω ψυχης τη ζωη καποιου κλπ. Αφου λοιπον καποιοι θελουν τη θανατικη καταδικη, πρεπει να σκεφτουν οτι καποιοι νομοι (εκτος της γενικης νοοτροπιας), πρεπει να αλλαξουν. Αρα αν ειναι τοσο ευκολο να αλλαξει ενας τετοιος νομος, ποσο πιο ευκολο μπορει να ειναι να αλλαξει ο ιδιος ο νομος ως προς το ειδος των ισοβιων. 1
mathsrule Δημοσ. 12 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2014 Φίλε μου το κάθε κράτος αποφασίζει ήδη εν ψυχρώ όπως λες. Στρατός, Αστυνομία. Στον στρατό σε εκπαιδεύουν ως ένα εν δυνάμει εκτελεστή. Ο αστυνομικός έχει δικαίωμα οπλοχρησίας . Άρα κάτω από συνθήκες που ενδεχομένως να είναι κάπως αδιευκρίνιστες, ιδιαίτερα στην περίπτωση του στρατού, το κράτος σου έχει δώσει ήδη το δικαίωμα της αφαίρεσης ζωής. Υπάρχουν και οι αντισυνταγματικές εντολές/πράξεις. Το γεγονός ότι ο Αστυνόμος/Στρατιωτικός έχει όπλο δεν πάει να πει ότι μπορεί να την μπουμπουνίσει σε όποιον θέλει όποτε θέλει (αντισυνταγματική πράξη), ούτε πάει να πει ότι εάν του δώσουν εντολή να την μπουμπουνίσει σε κάποιον άσχετο πρέπει να το κάνει (αντισυνταγματική εντολή).
Προτεινόμενες αναρτήσεις