Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πρίν λίγες μέρες μου ήρθε από Αμερική (μέσω ξαδέλφου) το Asus N550JK-DS71Τ. Δυστυχώς το DVD Tray δεν "κάθεται" καλά από την μία πλευρά. Δουλεύει κανονικότατα αλλά εξέχει η μία του πλευρά. Γι'αυτό ανέφερα και την Αμερική. Δεν μπορώ απλά να το πάω πίσω να μου το διορθώσουν! Η εντύπωση που δίνει, όταν πιάνω το laptop από κάτω είναι σαν να μην είναι καλά βιδωμένο. Με την πρώτη ευκαιρία θα επισυνάψω φωτογραφία. Προς το παρόν όμως, όποιος ξέρει αν π.χ. θα πρέπει να ανοίξω όλο το laptop για να το φτιάξω ή αν χρειάζεται μόνο κάποια βίδα στο tray, θα με βοηθούσε πολύ.

Δημοσ.

Κάπου εκει πρεπει να υπάρχει μια βιδα που το απελευθερώνει (κόκκινο βελος)

Αλλιώς κατω απο το πιο κοντινό καπακι το ίδιο η κατι που να μοιάζει με λαμακι με τρύπα (κίτρινο βελος)

Φυσικά υπαρχουν και λαπτοπ που πρεπει να λυθούν ολόκληρα αλλα ειναι πιο σπάνια περίπτωση.

 

post-227308-0-91954200-1407478240_thumb.jpg

Δημοσ.

Όπως φαίνεται και από τις εικόνες, δεν υπάρχουν πολλαπλά καπάκια κάτω από το laptop. Μάλιστα ούτε η μπαταρία είναι αφαιρούμενη. Άρα λογικά θα πρέπει να ανοίξω όλο τον πάτο. Από τις φωτό καταλαβαίνει κανείς το πιθανό πρόβλημα; Πάντως δεν νομίζω η μεμονομένη βίδα δίπλα στο tray να το ξεκλειδώνει γιατί έχει βίδα στο ίδιο σημείο και στην ακριβώς απέναντι πλευρά.

post-59261-0-72328400-1407859874_thumb.jpg

post-59261-0-73874800-1407859886_thumb.jpg

post-59261-0-62454000-1407859904_thumb.jpg

post-59261-0-38348400-1407859922_thumb.jpg

post-59261-0-55032000-1407859936_thumb.jpg

Δημοσ.

Κακή κατασκευή κ συναρμολόγηση είναι το πρόβλημα.

 

Δεν έχει σημασία που στο έστειλαν από Αμερική,δήλωσε το στην Asus και καπάκι άνοιξε RMA.

Δεν έχεις να χάσεις κάτι. Δες παρακάτω. Η γνώμη μου είναι να μην το κατσαβιδιασεις.

Εκτός και αν έχεις την κατάλληλη εμπειρία.

 

Αγαπητέ πελάτη,
Σχετικά με το πρόβλημα που μας αναφέρατε, το προϊόν πρέπει να αποσταλεί στο κέντρο επισκευής.
Για τoν έλεγχο/επισκευή του προϊόντος, παρακαλούμε συμπληρώστε την αίτηση που θα βρείτε στην παρακάτω ιστοσελίδα: http://notebook.asus.it/gr/ticket/index.asp

Με την συμπλήρωση της αίτησης θα λάβετε ένα αριθμό "Ticket" τον οποίο πρέπει να δώσετε στην Τεχνική Υποστήριξη καλώντας τον αριθμό 00800 44142044 απò την Δευτέρα μέχρι την Παρασκευή (από τις 09:00-13:00 και από τις 14:00-18:00) η ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ TICKET στο mail [email protected] -- Aπό την Κύπρο πρέπει να καλέσετε τον αριθμό 800 92491
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:
ΟΛΑ τα προϊόντα που βρίσκονται ΕΝΤΟΣ της περιόδου εγγύησης αποστέλλονται στο Service Asus στην Τσεχία και ΔΕΝ υπάρχει καμία χρέωση (η μεταφορά είναι ασφαλισμένη χωρίς χρέωση για τον πελάτη).
( Όλες οι χρεώσεις σχετικές με κόστος επισκευής και κόστος ασφάλισης μεταφοράς που υπάρχουν στην ιστοσελίδα/αίτηση που θα βρείτε στο παραπάνω link αφορούν στις ΕΚΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ επισκευές που προωθούνται στο κέντρο επισκευής της Asus στην Aθήνα. Στην Αθήνα αποστέλλονται ΜΟΝΟ Notebooks,Netbooks που βρίσκονται ΕΚΤΟΣ περιόδου εγγύησης.
Η επισκευή του προϊόντος σας θα τεθεί εξ'αρχής ΕΝΤΟΣ εγγύησης, ΟΜΩΣ σας αναφέρουμε ότι υπάρχει πιθανότητα η επισκευή να τεθεί ΕΚΤΟΣ εγγύησης αν το κέντρο επισκευής διαγνώσει ότι η βλάβη δεν οφείλεται σε αστοχία υλικού αλλά προήλθε από υπαιτιότητα του χρήστη ( χτύπημα, πίεση, πτώση, υγρό στο προϊόν, κακή χρήση κ.τλ.)
Αν το κέντρο επισκευής στην Τσεχία διαγνώσει ότι η βλάβη οφείλεται σε υπαιτιότητα του χρήστη θα σας αποστείλει προσφορά κόστους επισκευής την οποία μπορείτε να αποδεχτείτε η να απορρίψετε.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Στην περίπτωση μη αποδοχής του κόστους επισκευής, για να επιστραφεί το προϊόν ανεπισκέυαστο πρέπει να πληρώσετε τα μεταφορικά έξοδα και την διαδικασία διάγνωσης. Η πληρωμή του κόστους επισκευής η της διάγνωσης μπορεί να γίνει ΜΟΝΟ με τραπεζικό έμβασμα προς τράπεζα με έδρα την Τσεχία.
*** Η διάρκεια επισκευής των προϊόντων ΕΝΤΟΣ εγγύησης εξαρτάται από την διαθεσιμότητητα των ανταλλακτικών και είναι πιθανόν να διαρκέσει έως περίπου 30 ημέρες. (στατιστικά οι επισκευές ολοκληρώνονται εντός 5-6 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος)

Με εκτίμηση
Asus Greek Support
TEL: 00800 44142044 (TOLL-FREE) - GREECE
TEL: 800 92491 (TOLL-FREE) - CYPRUS
(09:00-13:00 / 14:00-18:00)

Δημοσ.

Κακή κατασκευή κ συναρμολόγηση είναι το πρόβλημα.

 

Δεν έχει σημασία που στο έστειλαν από Αμερική,δήλωσε το στην Asus και καπάκι άνοιξε RMA.

Δεν έχεις να χάσεις κάτι. Δες παρακάτω. Η γνώμη μου είναι να μην το κατσαβιδιασεις.

Εκτός και αν έχεις την κατάλληλη εμπειρία.

 

Αγαπητέ πελάτη,

Σχετικά με το πρόβλημα που μας αναφέρατε, το προϊόν πρέπει να αποσταλεί στο κέντρο επισκευής.

Για τoν έλεγχο/επισκευή του προϊόντος, παρακαλούμε συμπληρώστε την αίτηση που θα βρείτε στην παρακάτω ιστοσελίδα: http://notebook.asus.it/gr/ticket/index.asp

 

Με την συμπλήρωση της αίτησης θα λάβετε ένα αριθμό "Ticket" τον οποίο πρέπει να δώσετε στην Τεχνική Υποστήριξη καλώντας τον αριθμό 00800 44142044 απò την Δευτέρα μέχρι την Παρασκευή (από τις 09:00-13:00 και από τις 14:00-18:00) η ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ TICKET στο mail [email protected] -- Aπό την Κύπρο πρέπει να καλέσετε τον αριθμό 800 92491

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:

ΟΛΑ τα προϊόντα που βρίσκονται ΕΝΤΟΣ της περιόδου εγγύησης αποστέλλονται στο Service Asus στην Τσεχία και ΔΕΝ υπάρχει καμία χρέωση (η μεταφορά είναι ασφαλισμένη χωρίς χρέωση για τον πελάτη).

( Όλες οι χρεώσεις σχετικές με κόστος επισκευής και κόστος ασφάλισης μεταφοράς που υπάρχουν στην ιστοσελίδα/αίτηση που θα βρείτε στο παραπάνω link αφορούν στις ΕΚΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ επισκευές που προωθούνται στο κέντρο επισκευής της Asus στην Aθήνα. Στην Αθήνα αποστέλλονται ΜΟΝΟ Notebooks,Netbooks που βρίσκονται ΕΚΤΟΣ περιόδου εγγύησης.

Η επισκευή του προϊόντος σας θα τεθεί εξ'αρχής ΕΝΤΟΣ εγγύησης, ΟΜΩΣ σας αναφέρουμε ότι υπάρχει πιθανότητα η επισκευή να τεθεί ΕΚΤΟΣ εγγύησης αν το κέντρο επισκευής διαγνώσει ότι η βλάβη δεν οφείλεται σε αστοχία υλικού αλλά προήλθε από υπαιτιότητα του χρήστη ( χτύπημα, πίεση, πτώση, υγρό στο προϊόν, κακή χρήση κ.τλ.)

Αν το κέντρο επισκευής στην Τσεχία διαγνώσει ότι η βλάβη οφείλεται σε υπαιτιότητα του χρήστη θα σας αποστείλει προσφορά κόστους επισκευής την οποία μπορείτε να αποδεχτείτε η να απορρίψετε.

 

ΠΡΟΣΟΧΗ: Στην περίπτωση μη αποδοχής του κόστους επισκευής, για να επιστραφεί το προϊόν ανεπισκέυαστο πρέπει να πληρώσετε τα μεταφορικά έξοδα και την διαδικασία διάγνωσης. Η πληρωμή του κόστους επισκευής η της διάγνωσης μπορεί να γίνει ΜΟΝΟ με τραπεζικό έμβασμα προς τράπεζα με έδρα την Τσεχία.

*** Η διάρκεια επισκευής των προϊόντων ΕΝΤΟΣ εγγύησης εξαρτάται από την διαθεσιμότητητα των ανταλλακτικών και είναι πιθανόν να διαρκέσει έως περίπου 30 ημέρες. (στατιστικά οι επισκευές ολοκληρώνονται εντός 5-6 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος)

 

Με εκτίμηση

Asus Greek Support

TEL: 00800 44142044 (TOLL-FREE) - GREECE

TEL: 800 92491 (TOLL-FREE) - CYPRUS

(09:00-13:00 / 14:00-18:00)

 

Φίλε σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις πληροφορίες αλλά δυστυχώς δεν με παίρνει να μείνω χωρίς laptop τόσο καιρό. Για την ακρίβεια και μία μέρα πολύ θα ήταν. Άρα θα πρέπει να το επιχειρήσω το άνοιγμα. Το θέμα μου είναι αν κάποιος γνωρίζει τι γίνεται εκ των έσω και τι ακριβώς πρέπει να πειράξω. Για να πω την αλήθεια, πρώτη φορά θα ανοίξω laptop. Τα desktop τα έκανα πάντα φύλλο και φτερό όμως.

Δημοσ.

Δεν εχει καμιά απολύτως σχέση το desktop με το laptop άρα η εμπειρία σου θεωρείται μηδενική,τουλάχιστον ψάξε στο Utube μήπως βρεις κανένα βιντεακι αποσυναρμολόγησης για το συγκεκριμένο..

Είμαι υποχρεωμένος να σου επιστήσω την προσοχή γιατί πάνω από το 50% όσων το τόλμησαν για πρώτη φορά κατέληξαν σε χειρότερη ζημιά από αυτή που ξεκίνησαν να αποκαταστήσουν.

Από εκεί και πέρα το πρόβλημα δεν μπορει να διαπιστωθεί από τις φώτο που ανέβασες με λεπτομέρεια για το που βρίσκεται,ακριβώς,μπορεί να είναι στραβοβιδωμένο στο σασί,μπορεί να είναι πετσικαρισμενος ο σιδηρόδρομος, μπορεί να είναι στραβοβαλμενο το καπάκι του.. βλέποντας και κάνοντας λοιπόν..

Δημοσ.

Είδα ένα βίντεο όπου αλλάζουν το DVD με SSD στο συγκεκριμένο μοντέλο. Δεν φαίνεται καθόλου δύσκολο. Ελπίζω να αποδειχθεί και στην πράξη. Αν όντως είναι απλά στραβοβιδωμένο, πιστεύω θα το λύσω το θέμα. Πάντως από ότι κατάλαβα από το βίντεο, δεν συνδέεις καλώδια πάνω στο tray, απλά κουμπώνει.

 

Σε ευχαριστώ πολύ, όπως και να έχει.

Δημοσ.

Νομίζω ότι βρήκες το σωστό βίντεο,τώρα μεθοδικά και πρόσεχε το μήκος από τις βίδες σε λάθος θέση έχουν "τρυπήσει" πολλές μητρικές. Επίσης ευγενικά με τις υποδοχές από τις καλωδιοταινιες πληκτρολογίου trackpad κλπ..  ;)

Δημοσ.

Λοιπόν το άνοιξα, έβγαλα το DVD αλλά όπως φαίνεται φταίει το πλαστικό κάλυμμα του tray. Όχι όμως ότι δεν έχει κουμπώσει καλά, όπως ανέφερε προηγουμένως ο φίλος παραπάνω, αλλά μάλλον είναι λίγο στραβό από την μάνα του. Τα βίδωσα όλα καλά, ξανακούμπωσα το καπάκι αλλά το αισθητικό πρόβλημα παραμένει. Λειτουργικώς δεν έχω κανένα πρόβλημα. Το πολύ-πολύ να το πάω στην αντιπροσωπεία και να ζητήσω να μου στείλουν νέο κάλυμμα του tray.

 

Σας ευχαριστώ πολυ για το ενδιαφέρον.

 

EDIT: Μετά το άνοιγμα πάντως παρατηρώ ότι είναι σε πολύ καλύτερη μοίρα το πρόβλημα. Εξέχει ελάχιστα σε σχέση με προηγουμένως.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...