paylidis Δημοσ. 11 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2014 Σωστο, παλιά ήταν απο 1300-1500 η κλίμακα... Λάθος μου...
lary7 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2014 Το μοτερ 1.25 που εχει το φιέστα ειναι εξαιρετικο, εχει ροπη απο χαμηλά και με χαμηλές στροφές καιει ελάχιστα. Εγω ειχα ποιο παλια το Φιεστα 4 1.25 και ηταν πολυ ποιοτικο και αξιοπιστο. Και το Getz δεν ειναι ασχημο, μεινε οσο μπορεις σε χαμηλο κόστος χρήσης για να μπορεις να το χρησιμοποιείς σωστα, πχ καλές οι ζαντες αλουμινιου αλλα αμα ειναι καμια περίεργη διάσταση θα θες +100 ευρώ για λάστιχα. 1
BritGreek Δημοσ. 11 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2014 Παιδιά, κατά τη δική μου γνώμη, ποιοτικό σημαίνει αξιόπιστο. Μετά από Golf, Punto και κάτι άλλα που είχα, μπορώ με απόλυτη βεβαιότητα να σας πω ότι μόνο το Getz θα άντεχε τη συνεχή χρήση που κάνω εγώ. Το συγκεκριμένο, όπως έχω γράψει σε άλλα thread, κάνει χιλιάδες χιλιόμετρα κάθε μήνα, απλά δεν χαλάει, και στο δρόμο είναι μια χαρά σταθερό και στιβαρό. Μπορεί να μην έχει το μαλακό ταμπλό ενός Γερμανικού, ή τη φινέτσα ενός Ιταλικού, αλλά το αυτοκίνητο είναι πάρα πολύ τίμιο και δεν έχει καμία σχέση με κάτι Daewoo, κλπ στην οδική συμπεριφορά. Έχω το 1400 με τα 100 άλογα που είναι σφαίρα, αλλά οδηγώ παράλληλα και 1100 από leasing που το κρατήσαμε. Μια χαρά πάει και το 1100, το κλιματιστικό πολύ δυνατό, φρένα πολύ δυνατά, και τα κρατήματά του είναι άψογα. Εγώ θέτω τις εξής τιμές ανταλλακτικών, για να αντιπαραθέσει όποιος θέλει τι πληρώνει για τις υπόλοιπες μάρκες. Λάδια και φίλτρο original: 18,50 Δίσκος-πλατό με τα ρουλεμάν και τις βαλβολίνες: 65+9 ευρώ Τακάκια: 15-20 ευρώ Getz 1100 facelift από ιδιώτη βρίσκει κανείς το πολύ με 3000 χιλιάρικα, εύκολα, αν τα έχει στο χέρι. Λόγω δουλειάς-χιλιομέτρων, πλέον είμαι φανατικός με τα Hyundai τα οποία κάποτε κορόιδευα.
martser Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 Μέλος Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 περασα χθες απο μια αντιπροσωπεια και ειδα ενα clio 1400 με τα 98 αλογα του 2005 με 71 χιλαιδες χιλιομετρα και ψιλοαρεσε εσωτερικα κ μπηκα σε σκεψη καθως μ παιρνει και τ μηχανακι π εχω με αποτελεσμα να τ παρω σε ποιο μειωμενη τιμη τ οποιο κ με δελεασε αρκετα , ετσι αρχισα ν τ ψαχνω και ακουω διαφορα περι τ οτι χαλανε τ immobilaizer οτι δεν παιρνουν μπροστα συχνα πυκνα κ θελει αλλαγη ο αισθητηρας στροφαλου η οτι χαλαει ο πολλαπλαιστης , εχεις κανεις καμια αποψη??
martser Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 Μέλος Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 γεια σ φιλε μ γιαννη , ειδα οτι ποσταρεις σε πολλα θεματα και μ αρεσαν οι απαντησεις π δινεις μηπως θα μπορουσες ν με βοηθησεις περασα χθες απο μια αντιπροσωπεια και ειδα ενα clio 1400 με τα 98 αλογα του 2005 με 71 χιλαιδες χιλιομετρα και ψιλοαρεσε εσωτερικα κ μπηκα σε σκεψη καθως μ παιρνει και τ μηχανακι π εχω με αποτελεσμα να τ παρω σε ποιο μειωμενη τιμη τ οποιο κ με δελεασε αρκετα , ετσι αρχισα ν τ ψαχνω και ακουω διαφορα περι τ οτι χαλανε τ immobilaizer οτι δεν παιρνουν μπροστα συχνα πυκνα κ θελει αλλαγη ο αισθητηρας στροφαλου η οτι χαλαει ο πολλαπλαιστης , εχεις καμια αποψη?? οσο αναφορα τ honda civic εννοω παλιο μοντελο τ 2001
lary7 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 περασα χθες απο μια αντιπροσωπεια και ειδα ενα clio 1400 με τα 98 αλογα του 2005 με 71 χιλαιδες χιλιομετρα και ψιλοαρεσε εσωτερικα κ μπηκα σε σκεψη καθως μ παιρνει και τ μηχανακι π εχω με αποτελεσμα να τ παρω σε ποιο μειωμενη τιμη τ οποιο κ με δελεασε αρκετα , ετσι αρχισα ν τ ψαχνω και ακουω διαφορα περι τ οτι χαλανε τ immobilaizer οτι δεν παιρνουν μπροστα συχνα πυκνα κ θελει αλλαγη ο αισθητηρας στροφαλου η οτι χαλαει ο πολλαπλαιστης , εχεις κανεις καμια αποψη?? Σιγουρα ποιο ακριβο σε συντηρηση απο οτι τα αλλα που αναφερθηκαν + το μηχανακι μη το δωσεις γιατι θα το μετανοιωσεις. Γενικα σε κοβω σε φαση "μαζευω συμβουλες αλλα στο τελος θα κανω του κεφαλιου μου". Του 2005 με μονο 71Κ δυσκολο, κατεβασμενα σιγουρο + γενικα τα Renault δεν ειναι γνωστα για χαμηλου κοστους αυτοκινητα.Παντως με τα 98 αλογα ειναι αρκετα γρηγορο αμαξι.
martser Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 Μέλος Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 προσπαθω ν βρω τν καλυτερη δυνατη λυση , δεν θελω ν κανω τ κεφαλιου μ γενικα πλεον εχω περασει απο αυτη τ φαση απλα ενθουσιαστηκα π ο αλλος μ επαινε τ μχανκι και τ παιρνα κ πιο φθηνα κ σκεφτηκα πως θα μ μεινουν κ χρηματα σε πειπτωση καποιας βλαβης απλα φοβαμαι μν ειναι εγαλη οσο αναφορα τ χιλιομετρα κ εγς τ σκεφτηκα
lary7 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 Στα 1400 Renault ανεβαινεις σε τελη-ασφαλεια-τεκμηρια-καταναλωση-κοστος ανταλακτικων. Ολα αυτα πρεπει να τα υπολογισεις. Το ποσο κατεβασμενα ειναι πρεπει να το υπολογισεις απο φθορες σε τιμονι-λεβιε-καθησματα, στα 71κ αμα λεει αληθεια δεν πρεπει να υπαρχουν καθολου φθορες. Επισεις αμα το βαλει στον εγκεφαλο η αντιπροσωπια μπορουν να δουν ποσα εχει απο τα σερβις, αλλα σιγα μη σου πουν.
antonl Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 περασα χθες απο μια αντιπροσωπεια και ειδα ενα clio 1400 με τα 98 αλογα του 2005 με 71 χιλαιδες χιλιομετρα και ψιλοαρεσε εσωτερικα κ μπηκα σε σκεψη καθως μ παιρνει και τ μηχανακι π εχω με αποτελεσμα να τ παρω σε ποιο μειωμενη τιμη τ οποιο κ με δελεασε αρκετα , ετσι αρχισα ν τ ψαχνω και ακουω διαφορα περι τ οτι χαλανε τ immobilaizer οτι δεν παιρνουν μπροστα συχνα πυκνα κ θελει αλλαγη ο αισθητηρας στροφαλου η οτι χαλαει ο πολλαπλαιστης , εχεις κανεις καμια αποψη?? Έχουμε ένα τέτοιο (Clio III 1400cc) του '06, αγορασμένο το 2008. Με πολλαπλασιαστές παρουσίασε θέμα περίπου στα χιλιόμετρα που λες και μας είπαν ότι ήταν σχετικά συχνό φαινόμενο. Κατά τ άλλα πρόσφατα κάηκε το μοτέρ των υαλοκαθαριστήρων (320+εργασία αντιπροσωπεία, 150 σύνολο έξω) που επίσης είπαν ότι είναι σχετικά συνηθισμένο λόγω της θέσης που βρίσκεται. Κάτι άλλο, εκτός από τα service, δε θυμάμαι να χει ζητήσει.
martser Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 Μέλος Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 στα ποσα χιλιομετρα εισαι τωρα? και μηπως γνωριζεις στ αυτα τ χιλιομετρα (71000 τ ρειαζεται απο σερβις κτλ)αφοτου σ παρουσιασε αυτο τ προβλημα επειτα γνωριζεις αμα θα τ ξαναβγαλει(πολαπλασιαστης)?ο πολλαπλασιαστς ποσο κοστισε?
Timour21 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 Ο πολλαπλασιαστής στο clio δεν είναι ένας, είναι τέσσερις (ένας για κάθε κύλινδρο). Οι πολλαπλασιαστές μετά απο κάποια χρόνια καίγονται (ραγίζουν -το ποιο σωστό- και δεν δουλεύουν σωστά). Αυτό συμβαίνει σε όλους τους πολλαπλασιαστές ανεξαιρέτως, απλά κάποιες μάρκες χαλάνε εύκολα και κάποιες δύσκολα. Για το clio θα τους βρεις απο 45 μέχρι 65 ευρώ τον κάθε ένα (ανάλογα απο που θα τους πάρεις, αλλά και απο την μάρκα). Κάνε μου την χάρη όμως ρε φίλε, γράφε κανονικά ελληνικά, άσε τα "τ" "μ" "κ" κ.λ.π γιατί μας έχεις στραβώσει. Βάλε και τα υπόλοιπα γραμματάκια της λέξης, δεν θα πάθεις τίποτα. 2
martser Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 Μέλος Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 χιλια συγνωμη εχετε δικιο απλα τυχαινει ν μ εχει δωσει ενα φιλος ενα 10ιντσο ταμπλετ κ δεν τ εχω συνηθισει και δεν πατιουνται καλα τ γραμματα κ γραφω κ γρηγορα κ δεν το καταλαβαινω , συγνωμη κ παλι δλδ πχ και st ford fiesta χαλανε τοσο γρηγορα? βασικα αυτο απο οτι εχω ακουσει ειναι φυσιολογικη φθορα αλλα αυτο με τον αισθητηρα στροφαλου με φοβησε , θα παω να δω και το φιεστα βεβαια
antonl Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 στα ποσα χιλιομετρα εισαι τωρα? και μηπως γνωριζεις στ αυτα τ χιλιομετρα (71000 τ ρειαζεται απο σερβις κτλ)αφοτου σ παρουσιασε αυτο τ προβλημα επειτα γνωριζεις αμα θα τ ξαναβγαλει(πολαπλασιαστης)?ο πολλαπλασιαστς ποσο κοστισε? Τώρα είναι στα 105k km, αγοράστηκε στα 20k km. Είχαν χαλάσει (σκουριάσει) 2 απ τους 4 πολλαπλασιαστές και στην αντιπροσωπεία πρότειναν την αλλαγή όλων, όπως κι έγινε. Σύνολο πρέπει να πήγε κάπου στα 300€ με τα εργατικά. (βέβαια χαλάσαν πάλι μετά από <1 χρόνο επειδή τελικά στην αντιπροσωπεία είχαν βάλει μαϊμού κι όχι τους αυθεντικούς αλλά αυτό είναι άλλο θέμα)
paylidis Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 χιλια συγνωμη εχετε δικιο απλα τυχαινει ν μ εχει δωσει ενα φιλος ενα 10ιντσο ταμπλετ κ δεν τ εχω συνηθισει και δεν πατιουνται καλα τ γραμματα κ γραφω κ γρηγορα κ δεν το καταλαβαινω , συγνωμη κ παλι δλδ πχ και st ford fiesta χαλανε τοσο γρηγορα? βασικα αυτο απο οτι εχω ακουσει ειναι φυσιολογικη φθορα αλλα αυτο με τον αισθητηρα στροφαλου με φοβησε , θα παω να δω και το φιεστα βεβαια στο φιεστα ξεχνας τι ειναι πολλαπλασιαστης... και στο λεει αυτό ανθρωπος που για το δικο του αυτοκινητο εχει παντα εναν πολλαπλασιαστη στο πορτ μπαγκαζ... στο κλιο εχει μεγα θεμα και ο αισθητήρας ρελαντι (δε ξερω εαν ειναι ο ιδιος με τον στραφαλου που λες) και σε μια φιλη εμαθα χτες οτι καήκε το μοτερ του κλιματιστικού (καλοκαιριάτικα, κλιο 2004)
Liverpool89 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2014 Τα renault παντα ειχαν ακριβα ανταλλακτικα και ποτε δεν θα βρεις κατι πιο φθηνο για να αγορασεις οπου να ταιριαζει.. μονο το δικο του...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα