aekoupoli Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2014 εγω το εχω στο 1.5 και εχω 45-55 frames λετε να το βγαλω?δεν εχει καμμια διαφορα? edit: λοιπον το εβγαλα και εχω κολλημενα 60 frame επισης εχω 60 και με vsync οn.πριν κλειδωνε στα 30 δεν ξερω γιατι,μολις το βαζω 1.5 κλειδωνει στα 30.επισης εκλεισα το temporal antialising και μου φαινεται πιο ομορφο το παιχνιδι.μπορει να ειναι η ιδεα μου 1
Alex21121988 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2014 εγινε οποτε δεν αξιζει και ο κοπος. αν μπορεις να μ πεις πως ενεργοποιο το triple buffering? εχω βαλει το sync oν kai to lock fps off Θα δανειστω το post του psycho περι του tripple buffering γιατι το ειχε ποσταρει λιγο πισω, για να μην ψαχνεις. ''Φτιάχνουμε ένα autoexec.cfg στον κύριο φάκελο του παιχνιδιού και προσθέτουμε αυτό: r_FullscreenWindow=1 Μετά ξεκινάμε το παιχνίδι και στα video options βάζουμε ''Window Mode'' και V-sync On και έτσι το παιχνίδι θα τρέξει σε Fullscreen με Triple-Buffering.'' Aν θελεις μπορω να σου πω και πως γινεται μεσω του radeonpro αν δεν γνωριζεις. 1
panther_512 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2014 Είναι το ίδιο κόλπο με το Shadow of Mordor, μόνο που σε εκείνο μπορούσες να το κάνεις μέσα από τα settings του. Ουσιαστικά παίζεις σε Borderless window. Έχω την εντύπωση ότι θα το βλέπουμε συχνά πυκνά αυτό το κολπάκι σε μελλοντικά multiplatforms....
aekoupoli Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2014 full screen off εννοειται? γιατι εγω μολις βαζω fullscreen off το παιχνιδι παιζει σε παραθυρο.το εχω φτιαξει το αρχειο και το εχω βαλει στον φακελο Ryse son of rome
Bigi444444 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2014 Λογικό είναι να γονατίζουν οι κάρτες σας με ssaa.Αφού όταν το βάλεις στο x2 κάνει render την εικόνα στην 4πλή ανάλυση...Στα 1080 πχ σου κάνει το παιχνίδι σαν να το έτρεχες σε 4κ. Και όντως έχει film grain.Στην πρώτη πρώτη αποστολή που ξεκινάς, εαν κοιτάξεις τον κιτρινωπό ουρανό φαίνεται ευδιάκριτα.
Alex21121988 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2014 Mε ενα καλο SweetFX θα φυγει αυτη η θολουρα και το film grain υπαρχει λογικα η δυνατοτητα,αν οχι να αφαιρεθει, τουλαχιστον να μειωθει. Το game screams console port αλλα τουλαχιστον τρεχει καλα, και δεν με εχει χαλασει κατι στο perfomance του. Mας δουλευε η crytek απο οτι φαινεται. Αν το εχει παιξει καποιος στο xbone, ειλικρινα δεν πιστευω οτι θα ζηλεψει την pc εκδοση. Ισα ισα στα comparison videos στο xbone φαινεται και καλυτερο σε μερικα σημεια, που σημαινει οτι καπου εχει γινει πατατα.
d4ydr33m3r Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2014 Λογικό είναι να γονατίζουν οι κάρτες σας με ssaa.Αφού όταν το βάλεις στο x2 κάνει render την εικόνα στην 4πλή ανάλυση...Στα 1080 πχ σου κάνει το παιχνίδι σαν να το έτρεχες σε 4κ. Αυτο που περιγραφεις ειναι το DSR (Dynamic Super Resolution) και εχει factor αναλογα με το ποσο θες να βαλεις εσυ. Το δοκιμασα σε 2-3 παιχνιδια αλλα μια μακακια και μιση ειναι, την πραγματικη αναλυση τιποτα δεν μπορει να την αντικαθιστησει. Το SSAA ειναι μια μορφη εξομαλυνσης,το λεγομενο Supersampling Antialiasing, το οποιο παντως τρωει και αυτο σεβαστο ποσοστο επιδοσεων ειδικα σε 4 δειγματα.
Psycho_Warhead Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2014 Το SSAA είναι ακριβώς το ίδιο με το DSR, απλά πολλά παιχνίδια έχουν προβλήματα συμβατότητας με το SSAA και γι' αυτό έβγαλε η Nvidia το DSR.Διαφορετικά κάνουν ακριβώς την ίδια δουλειά και έχουν και ακριβώς το ίδιο performance hit.Το downsampling(Custom res) από την άλλη, έχει μικρότερο performance hit. 1
d4ydr33m3r Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2014 Το SSAA είναι ακριβώς το ίδιο με το DSR, απλά πολλά παιχνίδια έχουν προβλήματα συμβατότητας με το SSAA και γι' αυτό έβγαλε η Nvidia το DSR.Διαφορετικά κάνουν ακριβώς την ίδια δουλειά και έχουν και ακριβώς το ίδιο performance hit.Το downsampling(Custom res) από την άλλη, έχει μικρότερο performance hit. Δεν είναι ακριβως το ιδιο στην μια περιπτωση ΚΑΘΕ pixel γίνεται render στην οθονη ενω στην άλλη τα δειγματα περνονται απο ενα μερικα πιξελ. Το DSR μοιάζει πολύ με το downsampling χωρίς βέβαια να είναι ακριβώς το ιδιο. Επίσης οπως είπα σε αφήνει να διαλέξεις το factor το DSR και να αλλαξεις μόνος αναλυση απο τα options.. το ειπα στον Bigi γιατι τα παιδια αν κατάλαβα καλά μιλαγανε για την επιλογή του SSAA.
euxoulhs Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2014 @Alex21121988 οχι θα αρκεστω με το cfg σε ευχαριστω πολυ
Psycho_Warhead Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2014 Δεν είναι ακριβως το ιδιο στην μια περιπτωση ΚΑΘΕ pixel γίνεται render στην οθονη ενω στην άλλη τα δειγματα περνονται απο ενα μερικα πιξελ. Το DSR μοιάζει πολύ με το downsampling χωρίς βέβαια να είναι ακριβώς το ιδιο Το αποτέλεσμα είναι το ίδιο man.. 1
d4ydr33m3r Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2014 Το αποτέλεσμα είναι το ίδιο man.. Ποτειτο ποτατο τεχνικά διαφερουν οπτικα @@
Psycho_Warhead Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2014 Απλά το DSR βγήκε γιατί το SSAA έχει θέματα πολλές φορές με Dx10+ παιχνίδια, για παράδειγμα στο πρώτο το Crysis αν ήθελες να βάλεις SSAA έπρεπε να τρέξεις το παιχνίδι σε Dx9, σε Dx10 δεν δούλευε.
mastixas Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2014 Ρε παιδια το ξεκινησα σε νορμαλ δυσκολια αλλα μετανοιωσα που δε το εβαλα στο ευκολο απο την αρχη.. τωρα ψαχνω να βρω τροπο να το αλλαξω αλλα μαλλον δεν γινεται. Υπαρχει κανενας τροπος;
Bigi444444 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2014 Αυτο που περιγραφεις ειναι το DSR (Dynamic Super Resolution) και εχει factor αναλογα με το ποσο θες να βαλεις εσυ. Το δοκιμασα σε 2-3 παιχνιδια αλλα μια μακακια και μιση ειναι, την πραγματικη αναλυση τιποτα δεν μπορει να την αντικαθιστησει. Το SSAA ειναι μια μορφη εξομαλυνσης,το λεγομενο Supersampling Antialiasing, το οποιο παντως τρωει και αυτο σεβαστο ποσοστο επιδοσεων ειδικα σε 4 δειγματα. Καλά, για supersampling μιλάω, απλά δεν το διατύπωσα και σωστά.Το ssaa δεν κάνει render την εικόνα σε πολλαπλή ανάλυση, βγάζει το μέσο χρώμα από κάθε πίξελ στηριζόμενο σε ανάλογο αριθμό δειγμάτων που του έχεις ορίσει εσύ.Και όταν θέσεις τιμή x2 εξομάλυνσης, θα κάνει διπλάσια δουλειά, όχι τετραπλάσια γιατί για να υπολογίσει το πώς θα εμφανίσει το πίξελ θα πάρει δείγμα από 2 σημεία αυτού.Οπότε ούτε το x4 που είπα ισχύει. Το dsr κάνει render την εικόνα σε πολλαπλή ανάλυση, αλλά επί της ουσίας το αποτέλεσμα είναι το ίδιο, όπως και το performance hit, γιατί για να εμφανίσει η οθόνη τον αριθμό των pixel της πολλαπλής ανάλυσης δεν είναι εφικτό, οπότε εμφανίζει κάθε πίξελ με ένα μέσο χρωματισμό και αυτό. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα