Προς το περιεχόμενο

Ryse: Son of Rome [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μια χαρά το σηκώνει maxed out μια 680 το Ryse σε 1080P με 40άρια..Και κολλήματα δεν υπάρχουν με τα 2GB Vram.

δεν ειπα οτι η 680 εχει τελειωσει

 

Δεν βγαζω συμπερασματα, εδω μιλανε οι αριθμοι, οταν δεν εχω limitation απο vram με το sli, εχω καλυτερες επιδοσεις απο την 780/780 ti. Oχι συμπερασμα δικο μου, FACT. Φυσικα αναφερομαι οταν το game ειναι οπως πρεπει και χρησιμοποιει το sli μου οπως πρεπει.

 

Οχι δεν ειναι must power, αλλα δεν ειναι ασκοπο σε καμια περιπτωση. Ασχετως αν η single gpu ειναι παντα ενα less risk για τον μεσο χρηστη που δεν θελει πολλα πολλα. Αν ειχα προνοησει και ειχα παρει τα 4gb μοντελα της 680 τοτε, σε πολλα games πχ watch dogs/skyrim με mod, δεν θα ειχα εγω το προβλημα αλλα αυτος με την 780/780ti. 

ενω ο τιτανας και η 290 το παιζανε μια χαρα και εσυ θα εισουν ακομα  καλυτρερα με sli  :-D

 

για το watch dogs εχω την δικια μου αποψη μιας και το εχω τελειωσει 2φορες με ultra +x4 mssa και σου εχω δειξει αρκετα video που το παιζανε πολλοι με τα ιδια stettings

κρατα τα συμπερασματα για τον εαυτο σου και μην γενικευεις

  • Απαντ. 667
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το παιχνίδι είναι GPU Bound όπως και όλα τα παιχνίδια της Crytek.

 

Το Crysis 3 πάντως ζόρισε αρκετά τις CPU όπου υπήρχε γρασίδι εξαιτίας των physics που έτρεχε κάθε φύλλο. Εδώ βέβαια δεν έχουμε τέτοια περίπτωση ούτε έχουμε να κάνουμε με open world... Οπότε σίγουρα gpu bound.

  • Like 1
Δημοσ.

Βεβαια μιλαμε για ενα game(WatchDogs) ακρως προβληματικο, νομιζω το αναγνωριζουμε ολοι αυτο. Σου εδωσα παραδειγμα game που ειχε κυριως θεμα με την vram. Δεν θα το επαιζα με ακατεβατο 60αρι αλλα θα το επαιζα τουλαχιστον εφαμιλλα με την 780, αν λειτουργουσε  το sli και δεν ηταν τοσο παρολογα απαιτητικο με την vram. Το ανεφερα και πριν οτι το sli/cf δεν ειναι για ολους.

Δημοσ.

Το Crysis 3 πάντως ζόρισε αρκετά τις CPU όπου υπήρχε γρασίδι εξαιτίας των physics που έτρεχε κάθε φύλλο. Εδώ βέβαια δεν έχουμε τέτοια περίπτωση ούτε έχουμε να κάνουμε με open world... Οπότε σίγουρα gpu bound.

Στο C3 έκανε μακακία σ' αυτό το θέμα και έβαλαν τα physics του χορταριού να υπολογίζονται από τη CPU ενώ μπορούσαν άνετα με DirectCompute να το πάνε στη GPU..Παρόλα αυτά, και το C3 GPU θέλει κυρίως.

  • Like 1
Δημοσ.

για το watch dogs εχω την δικια μου αποψη μιας και το εχω τελειωσει 2φορες με ultra +x4 mssa

 

 

Μωρέ μπράβο υπομονή... σε μένα με αυτά τα settings που περιγράφεις σκάλωνε για να φορτώσει assets κάθε φορά που γυρνούσα την κάμερα προς άλλη κατεύθυνση. Εκτός και αν έφτιαξε κάτι με τα τελευταία patch γιατί μετά από ένα μήνα αναμονής έφαγε uninstall και πήγε από κει που' ρθε.

Δημοσ.

Βεβαια μιλαμε για ενα game(WatchDogs) ακρως προβληματικο, νομιζω το αναγνωριζουμε ολοι αυτο. Σου εδωσα παραδειγμα game που ειχε κυριως θεμα με την vram. Δεν θα το επαιζα με ακατεβατο 60αρι αλλα θα το επαιζα τουλαχιστον εφαμιλλα με την 780, αν λειτουργουσε  το sli και δεν ηταν τοσο παρολογα απαιτητικο με την vram. Το ανεφερα και πριν οτι το sli/cf δεν ειναι για ολους.

To watch dogs δεν ειχε θεμα με την μνημη αλλα με τον κωδικα.........Οταν οδηγουσες ειχε καποια drops και η μνημη στην 780 εδειχνε 2,6 vram σε εκεινα τα σημεια κατα αλλα πηγενε ΝΕΡΟ.Oταν θα το καταλαβεις θα εισαι με καρτα 6GB μαλλον

 

770=680 για προηγουμενο ποστ

Δημοσ.

Λοιπον ειναι limitation της μηχανης τα ~63fps απο οτι βλεπω και εμενα εκει παιζει με 970 (δοκιμη με fraps). Μinimum εχω λιγοτερα ειμαι στα 42/43 και οχι 46 αλλα αυτα ειναι στα περιθωρια του στατιστικου λαθους στα benchmarks και επισης εχω και 2600k εγω. Απορω για ποιο λογο εχουν βαλει περα απο vsync επιλογη "lock fps" , μαλλον για να σταθεροποιουν το framerate μεταξυ min-avg-max σε gpu με λιγοτερες επιδοσεις κυριως και να φαινεται smooth το gameplay.

Βεβαια σε 2560x1440 πεφτουμε στα 44/45 fps με ολα ON πλην SSAA και σε λιγο θα το βαλω να το απολαυσω και να δω αν παιζεται καθολου χωρις sli profile σε 4k. Γιατι SLI profile δεν παιζει προς το παρων οπως εχει ειπωθει και πρεπει να περιμενουμε για αυτο.

 

Απο πλευρας γραφικων για εμενα ειναι γνωριμα γιατι το εχω παιξει στο xb1, αλλα φυσικα ειναι πιο εκλεπτυσμενα, ποιο ομορφα textures και φυσικα πολυ καλυτερο framerate.

Αυτα για αρχη θα επανελθω αργοτερα παλι. Γενικα παντως ειναι οπως  το περιμενα μεσες ακρες, μια refined εκδοση του xb1, την οποια θα ευχαριστηθουν δεοντως οσοι δεν το εχουν παιξει..

Δημοσ.

Told ya :D

 

Τι 43, τι 46..Ή όπως λέμε, Γιάννης-Γιαννάκης.

 

Ναι ρε το καταλαβα εξ αρχης αφου το εγραψα στο επομενο σχολιο ..  :P

Απλα επειδη δεν ειχα διαβασει την τεχνικη αναλυση σχετικα με το παιχνιδι το πρωτο πραγμα που μου ηρθε στο μυαλο ειναι cpu limitation ειδικα σε μια αναλυση που δεν ειναι και η επιτομη του gpu limitation και βλεπεις AMD και NVIDIA να βαρανε ιδια min/avg fps!

Αφου λοιπον δεν ηταν αυτο, αμεσως η επομενη λογικη σκεψη ειναι το cap σε fps. Υποψιαζομαι οτι αν ανεβαζε πολυ τα fps το συστημα μαχης μπορει να γινοταν broken, λογω της φυσης του. Μοιαζει ενα απλο hack & slash αλλα αν το παιξεις θα καταλαβεις τι εννοω, μπορει με πολλα fps να εχανε το playability του..

Παω να τεσταρω σε 4k..

Δημοσ.

Το έγραψα 800 φορές ότι δεν παίζει CPU Limitation, για να το λέω, σημαίνει ότι έχω δει performance analysis(DSOGaming).Άσε που δεν υπήρχε περίπτωση να υπάρχει ''κόφτης'' από [email protected] και μάλιστα στα 63FPS μόνο, αν ίσχυε αυτό, τότε οι πιο ταπεινοί CPU θα έκλαιγαν με μαύρο δάκρυ.

Δημοσ.

Το έγραψα 800 φορές ότι δεν παίζει CPU Limitation, για να το λέω, σημαίνει ότι έχω δει performance analysis(DSOGaming).Άσε που δεν υπήρχε περίπτωση να υπάρχει ''κόφτης'' από [email protected] και μάλιστα στα 63FPS μόνο, αν ίσχυε αυτό, τότε οι πιο ταπεινοί CPU θα έκλαιγαν με μαύρο δάκρυ.

 

Να παιζει φυσιολογικα εννοειται πως οχι, θα ηταν bug της engine αν ηταν. Υπαρχουν παιχνιδια που ειναι severely cpu limited ανεξαρτητως cpu, αλλα ειναι και αλλου genre που την χρειαζεται για πολλα computations.

Anyway τι συζηταμε τωρα; Good gaming

Δημοσ.

ολα high εκτος multisampling και εχω 45 frames αλλα το επαιξα λιγο γιατι πρεπει να φυγω.επισης η χρηση της gpu ηταν στο 80% δεν πηγαινε παραπανω και χρηση vram 1900

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...