ikaros32 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2014 Καλησπέρα σας, Πρόσφατα αγόρασα ένα DVR conceptronic το οποίο δίνει την δυνατότητα παρακολούθησης μέσω internet. Καθώς λοιπόν έψαχνα να βρώ πως ρυθμίζεται κατάλαβα πως λειτουργεί ως εξής. Υπάρχει το site http://xmeye.net μέσα στο οποίο δίνεις τον serial number (id) του καταγραφικού και αυτό το βρίσκει και συνδέεται (από την καρτέλα by device). Προφανώς όμως για κάποιο λόγο το καταγραφικό δεν συνδέεται στο ιντερνέτ οπότε και δεν εντοπίζεται από το site. Μπαίνοντας όμως στις ρυθμίσεις internet του καταγραφικού έχω συμπληρώσει όλα τα στοιχεία όπως φαίνονται και στο ρούτερ όπως είναι στην παρακάτω εικόνα (επισύναψη).. και επίσης έχω κάνει port forward στο router την port του καταγραφικού δηλ.34567.. Ωστόσο συνεχίζει να επιμένει να μην εντοπίζεται από το internet ως συνδεδεμένο. Σε τοπικό δίκτυο λειτουργεί κανονικά. Το router που χρησιμοποιώ είναι Thomson της forthnet. Και στην δεύτερη εικόνα μπορείτε να δείτε τα connection information. Υπάρχει κάποιος που να γνωρίζει τι μπορεί να συμβαίνει; Γιατι με έχει κουράσει ψάχνοντας το τόσες μέρες χωρίς να μπορώ να βγάλω άκρη..
poulinos Δημοσ. 8 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2014 port forward θα κανεις και τις 2 θυρες .β.forthnet εχει η οτενετ? αν εχεις forthnet τοτε εχεις λαθος dns.αν εχεις otenet τοτε κλεισε την αυξημενη ασφαλεια προληπτικα Επιθυμία αυξημένης προστασίας από κακόβουλες επιθέσειςO OTE θέλοντας να προσφέρει μεγαλύτερη ασφάλεια σε όλους τους χρήστες της έχει ενεργοποιήσει την υπηρεσία αυξημένης προστασίας από κακόβουλες επιθέσεις.Έχετε δικαίωμα να απενεργοποιήσετε ή να ενεργοποιήσετε την υπηρεσία αυτή, αλλάζοντας την κατάσταση σε ΝΑΙ / ΟΧΙ μέσω του http://my.otenet.gr επιλέγοντας Αλλαγή Κωδικού Πρόσβασηςκαι μετά επιλέγοντας ΑΛΛΑΓΗ στο Πατήστε εδώ για να αλλάξετε τον βαθμό προστασίας σας.Η υπηρεσία λειτουργεί ως ένα φίλτρο προστασίας με προκαθορισμένες ρυθμίσεις και μπλοκάρει γνωστές θύρες επικοινωνίας.Όταν η υπηρεσία είναι ενεργοποιημένη (επιλέγοντας ΝΑΙ), αυξάνεται σημαντικά ο βαθμός προστασίας σας, αλλά σίγουρα δεν εξαλείφεται κάθε κίνδυνος ή πρόβλημα ασφάλειας.O OTΕ αυτή τη στιγμή, έχει μπλοκάρει την εισερχόμενη επικοινωνία στις θύρες:TCP: 1 μέχρι και 1023, 1433, 3389 και 5000UDP:161, 135 μέχρι και 139, και 1434.Σας ενημερώνουμε ότι εάν η υπηρεσία είναι ενεργοποιημένη, υπάρχει το ενδεχόμενο κάποιες εφαρμογές που πιθανόν χρησιμοποιείτε όπως (Απομακρυσμένη Διαχείριση Υπολογιστή / router, VPN) κλπ να μην λειτουργούν. Σε μια τέτοια περίπτωση όποτε επιθυμείτε, μπορείτε να αλλάξετε την επιλογή σας, από ΝΑΙ σε ΟΧΙ.ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Κάθε τροποποίηση της κατάστασης της αυξημένης προστασίας, θα πρέπει να συνοδεύεται και από αποσύνδεση-επανασύνδεση (logout-login) στο δίκτυο τou OTE. Κάθε μετατροπή ενεργοποιείται μόνο μετά από την επόμενη επανασύνδεση.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα