Προς το περιεχόμενο

Resident Evil 1 HD Remaster


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Οταν η εταιρια ξεμενει απο ιδεες και εχει αναγκει να φτιαξει λιγο την εικονα της απεναντι στους πελατες της,ορισμενες φορες κανει και τετοιες ενεργιες.


Ειδα και με το νεο RE revelations 2 που θα βγαλει,γραφικα οτι να ναι,το εχει χωρισει ενας θεος ξερει γιατι σε Chapters και οπως το κοβω θα ειναι και μικρο σε διαρκεια.

  • Απαντ. 356
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Νομίζω πρόκειται για την παλιά κλασσική MT framework που τρέχει και σε 3ds, phones, tablets κλπ. Nothing to see here, move along.

Όσο αναφορά για το παιχνίδι καθ' αυτού νομίζω θα έχει το απαραίτητο appeal σε παίκτες όπως ο Oroku. Μακάρι να βγω λάθος αλλά δεν το κόβω.  

Δημοσ.

Το revelations 1 εμοιαζε πιο πολυ στα παλια re και  μαλλον καπως ετσι θα ειναι και το  2. Γιατι  η capcom δεν μας λεει ακριβως ποσο εχει πουλησιε το remake μεχρι τωρα αλλα λεει μονο οτι πουλησε πολυ χωρις να μας δινει συγκεκριμενα νουμερα? Δεν την ενημερωνουν το  Steam  το Xbl και το psn για το ποσο  ακριβως πουλανε τα παιχνιδια της? Η μηπως επειδη και παλι το νουμερο ειναι χαμηλο δεν θελει να μας πει?

Δημοσ.

Good news απλά ελπίζω να μην είναι τόσο lazy και στα επόμενα...δηλαδή τα textures είναι από GC, και ok ίσος να μην έχουν μεγαλύτερο res textures, eh so fuckin what να κάτσουν να τα ξανά φτιάξουν, γενικά πολύ lazy εταιρία και η Capcom πια.

  • Like 1
Δημοσ.

Φοβάσαι μην επιστρέψει στα παλιά ε Oroku? Ζεις "survival horror" με πωλήσεις αυτή τη στιγμή.

Ζεις ενα "nostalgia is a bitch" φαινόμενο των 30αρηδων που ηθελαν να θυμηθούν λιγο τα παιδικα τους χρονια.. Το παιχνιδι οπως ξαναείπα τεχνικα ειναι ενα απολίθωμα μιας εποχης που δεν ηξερε πως να διαχειριστεί το 3d περιβάλλον σωστα. Αν βγει σωστο remake και οχι hd remaster του RE2 να εισαι σίγουρος οτι περισσότερο θα μοιάζει στο revelations παρα στο remake. Φαντασου μοντερνο 3d παιχνιδι χωρις manual aim οπου ολος ο διαδρομος ειναι ενα τεραστιο hitbox οπως στο remake, θα γελαγαν και οι πετρες.. :P

 

Για τις πωλησεις, τουλαχιστον στο steam αυτη τη στιγμη εχει 1200 ατομα, αστειο νουμερο για παιχνιδι που μολις κυκλοφορησε και ουτε στην πρωτη σελιδα των top sellers βρισκεται, τωρα στου διψασμενους στο ps4 δεν ξερω τι γινεται. :P

 

Εδω ενα fan made remake του 2, αν μπορουν απλοι fans να βγαλουν τετοιο αποτελεσμα φανταστειτε η capcom αν ηθελε να ασχοληθει σοβαρα τι θα μπορουσε να κανει.

 

Δημοσ.

Ζεις ενα "nostalgia is a bitch" φαινόμενο των 30αρηδων που ηθελαν να θυμηθούν λιγο τα παιδικα τους χρονια.. Το παιχνιδι οπως ξαναείπα τεχνικα ειναι ενα απολίθωμα μιας εποχης που δεν ηξερε πως να διαχειριστεί το 3d περιβάλλον σωστα. Αν βγει σωστο remake και οχι hd remaster του RE2 να εισαι σίγουρος οτι περισσότερο θα μοιάζει στο revelations παρα στο remake. Φαντασου μοντερνο 3d παιχνιδι χωρις manual aim οπου ολος ο διαδρομος ειναι ενα τεραστιο hitbox οπως στο remake, θα γελαγαν και οι πετρες.. :P

 

Για τις πωλησεις, τουλαχιστον στο steam αυτη τη στιγμη εχει 1200 ατομα, αστειο νουμερο για παιχνιδι που μολις κυκλοφορησε και ουτε στην πρωτη σελιδα των top sellers βρισκεται, τωρα στου διψασμενους στο ps4 δεν ξερω τι γινεται. :P

 

Εδω ενα fan made remake του 2, αν μπορουν απλοι fans να βγαλουν τετοιο αποτελεσμα φανταστειτε η capcom αν ηθελε να ασχοληθει σοβαρα τι θα μπορουσε να κανει.

 

Εγω παλι βλεπω στο Twitch και ειναι εδω και αρκετες ημερες με αρκετο κοσμο,ενω το RE6 που ειχε πουλησει πολυ παραπανω μετα απο 3μερες δεν το εβλεπε κανεις.

Στα περι RE που αναφερεις δεν ισχυουν για τον λογο του οτι η εταιρια το κυκλοφορησε και σε αλλες κονσολες.Αν πχ το RE remastered το εβγαζε μονο για το Pc να δεκτω αυτο που λες.Αλλα και παλι μιλαμε για HD remastered εχει δειχνεις παραπανω Remake,οπως ακριβως ηταν η εκδοση του RE στο GC σε σχεση με αυτη του Psone.

Δημοσ.

Ζεις ενα "nostalgia is a bitch" φαινόμενο των 30αρηδων που ηθελαν να θυμηθούν λιγο τα παιδικα τους χρονια.. Το παιχνιδι οπως ξαναείπα τεχνικα ειναι ενα απολίθωμα μιας εποχης που δεν ηξερε πως να διαχειριστεί το 3d περιβάλλον σωστα. Αν βγει σωστο remake και οχι hd remaster του RE2 να εισαι σίγουρος οτι περισσότερο θα μοιάζει στο revelations παρα στο remake. Φαντασου μοντερνο 3d παιχνιδι χωρις manual aim οπου ολος ο διαδρομος ειναι ενα τεραστιο hitbox οπως στο remake, θα γελαγαν και οι πετρες.. :P

 

Φίλε ADHD νομίζω κάπου έχεις χάσει το νόημα.

Αυτό που νοσταλγώ εγώ είναι η ανάγκη να μετρήσω τις σφαίρες μου, να προγραμματίσω την επόμενη κίνηση, το αργό και σταθερό χτίσημο της ατμόσφαιρας, τους γρίφους κλπ. Νοσταλγώ την αίσθηση ότι αυτό που με περιμένει στο επόμενο δωμάτιο μπορεί να είναι το τέλος μου. Νοσταλγώ το άγχος και την ατμόσφαιρα που αρμόζουν σε ένα survival horror genre όταν ξέρεις ότι αν γίνει στραβή δεν υπάρχει το autosave για να σε ξαναβγάλει 5 δευτερόλεπτα από κει που έχασες και θα πρέπει να ζυγίσεις τα πράγματα. Όλα αυτά δηλαδή που δεν έχουν τα μοντέρνα resident evil.

 

Αυτά μου λείπουν! Όχι τα... prerendered backgrounds, το auto-aim ή οι πόρτες με το loading.

  • Like 9
Δημοσ.

Φίλε ADHD νομίζω κάπου έχεις χάσει το νόημα.

Αυτό που νοσταλγώ εγώ είναι η ανάγκη να μετρήσω τις σφαίρες μου, να προγραμματίσω την επόμενη κίνηση, το αργό και σταθερό χτίσημο της ατμόσφαιρας, τους γρίφους κλπ. Νοσταλγώ την αίσθηση ότι αυτό που με περιμένει στο επόμενο δωμάτιο μπορεί να είναι το τέλος μου. Νοσταλγώ το άγχος και την ατμόσφαιρα που αρμόζουν σε ένα survival horror genre όταν ξέρεις ότι αν γίνει στραβή δεν υπάρχει το autosave για να σε ξαναβγάλει 5 δευτερόλεπτα από κει που έχασες και θα πρέπει να ζυγίσεις τα πράγματα. Όλα αυτά δηλαδή που δεν έχουν τα μοντέρνα resident evil.

 

Αυτά μου λείπουν! Όχι τα... prerendered backgrounds, το auto-aim ή οι πόρτες με το loading.

Ακριβως μονο και μονο το αγχος να εισαι πχ Danger σε ζωη και να παρακαλας να βρεις το επομενο save point πριν σε αποκεφαλισει καποιος Hunter,οχι αυτα που λεει ο Oroku παραπανω για Checkpoints και βλακειες λες και ειναι Chapters αλλα ενα ενιαιο παιχνιδι.

 

Καταλαβαινω αυτο που λες ADHD για τα γραφικα αλλα σε αυτο δυστηχως φταιει το γεγονος οτι δεν το βγαλαμε μονο για το Pc.

Δημοσ.

Φίλε ADHD νομίζω κάπου έχεις χάσει το νόημα.

Αυτό που νοσταλγώ εγώ είναι η ανάγκη να μετρήσω τις σφαίρες μου, να προγραμματίσω την επόμενη κίνηση, το αργό και σταθερό χτίσημο της ατμόσφαιρας, τους γρίφους κλπ. Νοσταλγώ την αίσθηση ότι αυτό που με περιμένει στο επόμενο δωμάτιο μπορεί να είναι το τέλος μου. Νοσταλγώ το άγχος και την ατμόσφαιρα που αρμόζουν σε ένα survival horror genre όταν ξέρεις ότι αν γίνει στραβή δεν υπάρχει το autosave για να σε ξαναβγάλει 5 δευτερόλεπτα από κει που έχασες και θα πρέπει να ζυγίσεις τα πράγματα. Όλα αυτά δηλαδή που δεν έχουν τα μοντέρνα resident evil.

 

Αυτά μου λείπουν! Όχι τα... prerendered backgrounds, το auto-aim ή οι πόρτες με το loading.

Αυτα που λες ειναι σωστα και τα νοσταλγω και εγω, αλλα πρεπει να ξεκαθαριζουμε οτι θελουμε συγχρονους μηχανισμους στο επομενο survival horror RE αλλα οχι εις βαρος του immersion.. Δηλαδη θελω να πω το γεγονος οτι εβγαλαν μια hd remaster εκδοση αυτουσια ενος παιχνιδιου του 2002 με απειραχτους μηχανισμους δεν λεει κατι για την πολιτικη της capcom στα επομενα RE, περιμενουμε το revelations 2 για να δουμε τι θα γινει.

 

Η ελπιδα ερχεται..

  • Like 1
Δημοσ.

Αυτα που λες ειναι σωστα και τα νοσταλγω και εγω, αλλα πρεπει να ξεκαθαριζουμε οτι θελουμε συγχρονους μηχανισμους στο επομενο survival horror RE αλλα οχι εις βαρος του immersion.. Δηλαδη θελω να πω το γεγονος οτι εβγαλαν μια hd remaster εκδοση αυτουσια ενος παιχνιδιου του 2002 με απειραχτους μηχανισμους δεν λεει κατι για την πολιτικη της capcom στα επομενα RE, περιμενουμε το revelations 2 για να δουμε τι θα γινει.

 

Η ελπιδα ερχεται..

 

Εννοείται ότι θέλουμε σύγχρονους μηχανισμούς για να δέσουν όλα αυτά. Και μάλιστα γραφικά που όχι απλώς θα θεωρούνται average για τα σημερινά δεδομένα αλλά κάτι που θα σε κάνει πραγματικά να ανατριχιάσεις και να μπεις στο κλήμα...

 

Όσο αναφορά για το RE 1 remaster πάντως, κι εγώ πιστεύω πως η Capcom δεν το χειρίστηκε έτσι όπως θα έπρεπε. Πήραν τον εύκολο low risk δρόμο. Sharpen filter, κανα δυο βασικές βελτιώσεις στα 3D στοιχεία και digital διανομή μόνο. Φάνηκε σαν ένα πείραμα για να δουν πως θα αντιδράσει ο κόσμος.

 

Τι να πω, παλιά όταν δεν είχαν τόσα λεφτά και τεχνολογία έκαναν τρομερές προσπάθειες. Τώρα που έχουν και λεφτά και τεχνολογία... σταμάτησαν να προσπαθούν.

 

Ενδεικτικά και πάνω στο παιχνίδι που μιλάμε, δείτε πχ τι προσπάθεια έγινε για την gamecube έκδοση σε σχέσει με την original του PSX. Καμία επαφή με αυτό που έγινε τώρα. Δεν εμπιστεύονται τον κόσμο πλέον.

 

 

Και δυστυχώς οι πωλήσεις το επιβεβαιώνουν. Ο μέσος gamer πλέον γουστάρει Οροκουσακίλα. Να σε παίρνουν από το χέρι, να σου δίνουν πολυβόλα με άπειρα πυρομαχικά και γρίφος σημαίνει πάτα πάνω στο glowing switch που δείχνει το βέλος που αναβοσβήνει για να ανοίξει η πόρτα και να μπεις στο επόμενο corridor με κατεύθυνση όλο ευθεία. Autogaming φίλοι μου.

  • Like 5
Δημοσ.

Εαν παίζεις με controller μετακίνησε το στην κάτω μεριά της οθόνης και κρύψτο. Δεν νομίζω να μπορείς να κάνεις κάτι άλλο. Πως φένεται πόσο noobάδες είναι εκεί στην Capcom όταν πρόκειται για PC...

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...