xotico Δημοσ. 5 Αυγούστου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 5 Αυγούστου 2014 1.Η αντίστοιχη έκδοση που θα εφοδιάζεται με το σύστημα MultiAir θα αποδίδει 135 ίππους και για το 0-100 χλμ./ώρα θα χρειάζεται 8,4 δλ. Όσον αφορά τη μέση κατανάλωση η Alfa Romeo δηλώνει 5,6 λτ/100 χλμ. με τις εκπομπές να μειώνονται στα 129 CO2. 2.Τώρα όσον αφορά την 155άρα MiTo ο κατασκευαστής δηλώνει 8,0 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα με μέση κατανάλωση στα 6,5 λτ/100 χλμ. και οι εκπομπές καυσαερίων είναι στα 153 γρ./χλμ. 3.Η MultiAir MiTo με τους 170 ίππους, χρειάζεται 7,5 δλ για τα 100 χλμ./ώρα με την μέση κατανάλωση να περιορίζεται στα 6,0 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές να μειώνονται στο 139 γρ./χλμ. καλα αυτο το εμπεδωσα αν και να σου πω την αληθεια μαρεσει που το ξαναλες.δε μπορεις να φανταστεις πως ακουγετε στα αυτια ενως χρηστη rx8 αυτο που λες.οταν λεω τα νουμερα που καιω εξω τρομαζουν...χαχα πραγματικα ειναι εφιαλτης που πρεπει να σταματησει.οποτε πιστευω μαυτη την επιλογη της μιτο να ειμαι και γω καλα.να χω και τα γκαζια μου να χω και μια νορμαλ καταναλωση.επισης να τονισω οτι δεν πηγαινω βολτες ουτε καθομαι να το σπαω ολη μερα..αν το τρεξω το αμαξι μου θα το τρεξω μια παρασκευη και ενα σαββατο ολη τη βδομαδα το παω νορμαλ και το παω μονο απο το σπιτι μεχρι τη δουλεια οποτε δε ψαχνω και κατι να καιει και 3 λιτρα καταλαβαινω δηλαδη οτι για να χω το παραπανω γκαζι μου θα χρειαστω και παραπανω καυσιμο.απλα σε νορμαλ πλαισια!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
iliasbass Δημοσ. 6 Αυγούστου 2014 Share Δημοσ. 6 Αυγούστου 2014 μονο αν εχει πιο χαμηλα την ροπη το 170hp θα ειναι πιο οικονομικο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 6 Αυγούστου 2014 Share Δημοσ. 6 Αυγούστου 2014 Ο κινητήρας των 170hp είναι πιο καινούργιος και πρέπει να είναι πιο οικονομικός. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xotico Δημοσ. 6 Αυγούστου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 6 Αυγούστου 2014 με μπερδευετε παιδια σορρυ κιωλας που το λεω αλλα με μπερδευετε....δεν λεω οτι καποιος εχει δικαιο και καποιος αδικο.παντου στο ιντερνετ λεει τα δικα του διαφορα νουμερα δηλαδη αλλα σε ολα εχει το 170 λιγοτερη καταναλωση απο το 155.. και η φαση ειναι δε λεει απλα λιγοτερη καταναλωση αλλα πολυ λιγοτερη..... απο ροπες και ιστοριες εδω http://www.zeperfs.com/en/duel3048-2445.htm τα μετρησα εδω μου το στειλε αυτο το σιτε ενα παιδι απο το φορουμ ειναι πολυ χρησιμο για τετοια..... και αυτο εδω μου το στειλε η αλφα ρομεο σε μηνυμα. Η MiTo 1.4 155hp έχει κατανάλωση 6,5 lt/100 km σε μικρό κύκλο, ενώ η 1.4 Multiair Quadrifoglio Verde 170 HP TCT 5,4 lt/100 km μου φαινετε τεραστια η διαφορα....γιαυτο ρωταω αν ξερει κανεις....μηπως τα γραφουν ετσι ....ακομα και ιδια καταναλωση να χουν αξιζει παλι η 170 αλλα αν εχει και λιγοτερη τι να πω.το ιδανικο αυτοκινητο.μονο αυτο μπορω να πω. και σε ενα ακομα σιτε το spritmonitor παλι το 170 δε το χει πανω απο 9.20 και μεση καταναλωση το χει περιπου 8 λιτρα (7.54)! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xotico Δημοσ. 6 Αυγούστου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 6 Αυγούστου 2014 επισης να προσθεσω οτι αυτο που λετε επιδοσεις και οικονομια δε πανε μαζι σιγουρα ειναι ετσι αλλα απο την αλλη.εχουν διαφορες το ενα αμαξι με το αλλο.οπως πχ το ρχ8 με οποιοδηποτε αμαξι μου πειτε καιει παραπανω και με λιγοτερα αλογα και με περισσοτερα.η η μιτο που ακομα δν ειναι σιγουρο πχ η 155ρα καιει πιο πολυ απο αυτο με τα 170....υπαρχουν και αλλα που δ μου ρχοντε στο μυαλο τωρα.θελω να καταληξω οτι μπορεις να χεις κατι καπως ενδιαμεσο αποδοση και οικονομια δηλαδη..η μιτο με τα 135 αλογα εχει πολυ μικρη καταναλωση σε σχεση με αυτην π εχει 120 και με το φιεστα το σπορτ με τα 120.η 135ρα καιει πιο λιγο και με τουρμπο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
rafail1994 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2014 Share Δημοσ. 6 Αυγούστου 2014 Ριξε μια ματια εδω για να δεις τι παίζει πραγματικά με της καταναλώσεις επίσης μπες και στο alfisti.gr εχει θέμα για της καταναλώσεις εαν εχεις χρόνο εχει πολλά να διαβάσεις Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xotico Δημοσ. 7 Αυγούστου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 7 Αυγούστου 2014 ωραια.σευχαριστω πολυ φιλε rafail.το spritmonitor το ξερω το αλλο θα δω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
leonidas_fs Δημοσ. 7 Αυγούστου 2014 Share Δημοσ. 7 Αυγούστου 2014 Πάρε όποιο πιστεύεις εσυ καλύτερο. Οι διαφορές που λές (1,2 λίτρα στα 100) ουτε θα τις προσέξεις και ούτε θα σε απασχολήσουν ποτε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xotico Δημοσ. 7 Αυγούστου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 7 Αυγούστου 2014 καλυτερο ειναι σιγουρα το qv με τα 170 αυτο θα το λεγε και ο πιο ασχετος οπως εγω πχ απλα το θεμα ειναι οτι και το 1,2 κατι ειναι ρε παιδι μ.και πιο πολυ μου κανει εντυπωση γιατι ειναι πιο πολλα αλογα.αλλα τι να πεις.καινουρια τεχνολογια απλα.ετσι παει μαλλων! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 7 Αυγούστου 2014 Share Δημοσ. 7 Αυγούστου 2014 Ναι έτσι πάει , καινούργια τεχνολογία γιατί σου φαίνεται περίεργο; Οι καταναλώσεις που δηλώνονται δεν μετριούνται με τέρμα γκαζι.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xotico Δημοσ. 7 Αυγούστου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 7 Αυγούστου 2014 γενικα δεν ειμαι γνωστης σαυτα.λογικο να μου φανει....ενος καποιου σα και μενα αν πεις οσο πιο πολλα αλογα τοσο πιο πολυ καταναλωση.καποιοι το λενε αυτο ακομα κ με τα κυβικα. αυτο που με ενδιαφερει ειναι σε γενικες γραμμες....με τερμα το γκαζο δ προκειτε να μαι σιγουρα...οτι αμαξι και να χεις αν εχεις τερμα το γκαζι θα σου καψει.οπως λενε. απλα γενικα θελω νορμαλ καταναλωση.εχω το ρχ8 και κανω 5 χιλιομετρα μεχρι ενα χωριο πιο περα και στο γυρισμο αν εχω λιγο βενζινα μεσα ισως αναψει και λαμπακι.13 14 λιτρα ανετα καιει σε μεση καταναλωση σε τερμα δε θελω να πω νουμερα γιατι ειναι κ βραδυ να μην εχετε και εφιαλτες.οσοι δε το γνωριζετε! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
adi32 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2014 Share Δημοσ. 7 Αυγούστου 2014 Για την καταναλωση παιζουν πολλα ρολο Τα κυβικα το τουρμπο και κυριως το πως πατας το γκαζι Εκανα ταξιδι με την Giulietta 170HP με κλιματισμο και φουλ φορτιο στο N μεση ταχυτητα 98km 1 h και 51 λεπτα με μεση καταναλωση 9 και αλλη φορα στο D μεση ταχυτητα 100km 1 h και 47 λεπτα με μεση καταναλωση 7,6 αλλα αυτη τη φορα το γκαζι το παταγα με μεγαλη προσοχη δηλ οχι βιαιες επιταχυνσεις Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xotico Δημοσ. 7 Αυγούστου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 7 Αυγούστου 2014 αχα.καταλαβα στο περιπου πως παει......νταξει καλα ειναι τα νουμερα.δηλαδη χωρις προσοχη θα πιανες κανα 9αρι αντε 10ρι παραπανω δυσκολα πιστευω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
adi32 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2014 Share Δημοσ. 7 Αυγούστου 2014 Για ΜΟΤ 100 σημαίνει ότι πας και με 40-60 και με 160 - 180 που εκεί καίει πολύ περισσότερο. Επίσης ο κλιματισμός ανεβάζει 1 λίτρο περίπου όπως και το φορτίο. Πες χωρίς αυτά να κατέβαινε στο 5.5-6. Βέβαια από το 4.5 που δίνει ο κατασκευαστή; απέχει πολύ. Γενικά αυτά που λένε τα χαρτιά είναι ουτοπικά Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xotico Δημοσ. 7 Αυγούστου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 7 Αυγούστου 2014 .καταλαβα.ενταξη ναι σιγουρα οι κατασκευαστες παντα λενε λιγοτερη καταναλωση! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα