xotico Δημοσ. 5 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2014 καλησπερα σε ολους!ενδιαφερομαι για το alfa romeo mito.βρηκα μεταχειρισμενα και απο τις 3 επιλογες πηρα για την 155ρα.αλλα μπηκα και διαβασα μερικα στο ιντερνετ και μπερδευτικα για τα θεματα καταναλωσης..ειδα πχ οτι η 135ρα εχει 5,6 λτ/100 χλμ -- η 155 6,5 λτ/100 χλμ. - και η 170ρα 6,0 λτ./100 χλμ. ..... τι πιστευετε οτι γινεται...ενας μου ειπε που εχει την 155ρα οτι επειδη εχει 1.4 κυβικα και οχι παραπανω ζοριζεται και γιαυτο καιει κ κατι παραπανω. μετα ενας αλλος μου ειπε καιει αλλα λιγο λεω ποσο μ ειπε 6 7 λιτρα βαρια...και ενας αλλος μου ειπε κοντευει 7 λιτρα σε σταθερη διαδρομη και εντος πολης μπορει να δω και 10 λιτρα..για τα υπολοιπα δε ξερω. τι πιστευετε οτι ειναι καλυτερο.αποδοση τιμη.οικονομια.την επομενη βδομαδα θα περασω στην αγορα γιαυτο και ρωταω τοσα.ευχαριστω
xotico Δημοσ. 5 Αυγούστου 2014 Μέλος Δημοσ. 5 Αυγούστου 2014 απο τι καταλαβα μαυτα που εχω διαβασει η εκδοση 170 συμφερει πιο πολυ σε ολα?
Timour21 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2014 Να έχει χαμηλότερη κατανάλωση η 170άρα απο την 155άρα δεν παίζει με την καμία. Όλα τα μοτέρ που αναφέρεις 1.4 είναι. Τα άλογα αυξάνονται γιατί αυξάνεται η πίεση στην τουρμπίνα. Περισσότερος αέρας, συνεπάγεται με περισσότερο καύσιμο. Με αέρα σκέτο άλογα δεν πέρνεις. Απο εκεί και πέρα, το πόσο τελικά θα κάψεις, έχει να κάνει περισσότερο με το πόσο "βαρύ" είναι το πόδι σου. Παίζει εσύ να πάρεις την 170άρα και να καις 7λ/100χλμ παίζει να πάρει άλλος την 135άρα και να καίει 8λ/100χλμ. Και κάτι ακόμα, το μοτέρ και στις 3 περιπτώσεις είναι το ίδιο, άρα το μοτέρ που "βγάζει" παραπάνω άλογα, θα στρεσάρεται και περισσότερο σε σχέση με αυτό με τα λιγότερα άλογα.
Liverpool89 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2014 Και τα 130 μια χαρα ειναι... Ομορφο αμαξι, πολυ αξιοπρεπεστατο...
iliasbass Δημοσ. 5 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2014 σε γενικες γραμμες οταν ενα αυτοκινητο παει = καιει επιδοσεις και οικονομια δεν πανε μαζι
rafail1994 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2014 Εξαιρετικό αυτοκίνητο για την κατηγορία του , εάν θέλεις μόνο οικονομία και για μόνο μεσα στην πολη πανε στο ποιο μικρό . Εγώ πάντως θα πήγαινα στο 170 εαν μπορούσα να το συντηρήσω γιατί περα απο τα περισσότερα άλογα εχει και αλλες διαφορές . Γενικά για να έχεις οικονομία σε turbo αυτοκίνητα πρέπει να το δουλεύεις με χαμηλές πιέσεις στην τουρμπίνα εαν το πλακώνεις π.χ το 135hp μπορει να σου κάψει περισσότερο και από το 170hp σε ιδιες συνθήκες
zio10 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2014 Αν ο κινητήρας μοιάζει ή είναι ό ίδιος με τον tjet της fiat για την 155άρα υπολόγισε περίπου 8l/100 μικτή κατανάλωση. Και όπως είπαν και τα παιδιά πιο πάνω, μπορείς να δεις τεράστιες διαφορές ανάλογα με το πως οδηγείς! Ειδικά από ένα σημείο και πάνω καίει πολύ και επειδή στην αρχή σίγουρα θα σου αρέσει η δύναμη του τούρμπο και θα το πατάς λίγο παραπάνω θα καις και περισσότερο
rafail1994 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2014 Μοιάζουν αλλά δεν είναι ο ίδιο κινητήρας έχουν κάποιες διαφορές Εκτός πολης με πρώτο στάδιο μέση κατανάλωση 5,7L ταχύτητες μαχ 120km/h 1
zio10 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2014 Ποια έχεις? Με πόσα άλογα? Εκτός πόλης πως αντέχεις και πας μέχρι 120?
rafail1994 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2014 Δεν είναι δίκια μου μακάρι να την είχα Η 155 είναι σε δυναμόμετρο δεν έχει μπει αλλά καμιά 185hp μοτέρ πρέπει να τα έχει , εαν πατηθει πιανει τα 8,5λ 1
zio10 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2014 Δεν είναι δίκια μου μακάρι να την είχα Η 155 είναι σε δυναμόμετρο δεν έχει μπει αλλά καμιά 185hp μοτέρ πρέπει να τα έχει , εαν πατηθει πιανει τα 8,5λ 8.5λ δεν χρειάζεται να τη σκίσεις για να τα πιάσεις....
xotico Δημοσ. 5 Αυγούστου 2014 Μέλος Δημοσ. 5 Αυγούστου 2014 λοιπον δες τε τα αυτα που κρατησα εχει και αλλα μεσα στ ιντερνετ που λεει αυτο.το 170 βγηκε μετα το 155. Πρακτικά αυτό σημαίνει αύξηση στην ιπποδύναμη κατά 10% και 15% αύξηση στην ροπή με κατανάλωση μειωμένη κατά 10%. Τα 155 άλογα θα γίνουν 170! επισης δες τε και δω . Κάνοντας μία σύγκριση της Alfa Romeo MiTo Quadrifoglio Verde των 170ps με τη MiTo των 155ps παρατηρούμε ότι, λόγω και του νέου κιβωτίου C635 που σχεδιάστηκε για να μειώσει τις αλλαγές των σχέσεων, το 0-100km/h σημειώνεται σε 0.5sec λιγότερο (συνολικά 7.5sec) και το ότι η τελική ταχύτητα έχει κερδίσει 4km/h φτάνοντας αισίως τα 219km/h. Παράλληλα όμως υπάρχουν σημαντικές μειώσεις σε κατανάλωση (4.8lt/100km έναντι 6.5lt/100km) και σε εκπομπές ρύπων (139gr/km έναντι 153gr/km). και πες οκ δεν ειναι ουτε το 170 με 4.8 καταναλωση ουτε το αλλο με 6.5 αλλα οπου και να ναι γιατι να υπαρχει αυτη η διαφορα?παντου λενε οτι ειναι πιο οικονομικο αυτο με 170 αλογα.γιαυτο ειπα οτι μπερδευτικα!και λεω αν ειναι να χω αμαξι να πηγαινει σα το rx8 και να μη καιει ουτε το σκευτομαι .διαβασα για κατι συστηματα οικονομιας οτι βαλανε στην 170.σιγουρα δν ειναι ιδιο μοτερ. πρωτα ηταν η 120 με 155 και μετα βγηκαν τα multiair 135 και 170.και εχουν κ καποιες ακομα διαφορες οπως λενε πιο πανω!
Liverpool89 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2014 Κοιτα λογικο ειναι στα ιδια χιλιομετρα ο 170 να μην ζοριζεται οσο οι αλλοι. Τωρα αν το πατας και χιλιαρης να ναι παλι θα καψει...
xotico Δημοσ. 5 Αυγούστου 2014 Μέλος Δημοσ. 5 Αυγούστου 2014 1.4 TΒ Multiair (170 HP) 8,1 - 4,8 - 6 153 ευρώ 1.485 ευρώ εκδοση - καταναλωση- τελη κοστος καυσιμου σε ευρο για 15000χλμ ετησιως 1.4 TB (155 HP) 8,5 - 5,3 - 6,5 260 ευρώ 1.609 ευρώ
NickTG Δημοσ. 5 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2014 Σε γενικές γραμμές ο 170 είναι πιο οικονομικός. Με τέρμα γκάζι μπορεί να κάψει παραπάνω αλλά θα πάει και πιο γρήγορα. Εγώ θα ήμουν ανάμεσα σε 155 και 170 λόγω κιβωτίου 6 ταχυτητων και καλύτερων φρένων. Όπως έχω ξαναπεί οτι και να πάρεις θα σου φανεί οικονομικό σε σχέση με το RX8.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα