john654321 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2014 Καλησπερα παιδες και καλο μηνα, αγορασαμε ενα chevrolet lacetti 1.6 Πριν κανεναν μηνα και εχει καποια προβληματο πηγα σε διαφορους μαστορους και ο καθενας λεει διαφορετικα πραγματα. Εχει ασταθες ρελάντι Το βαζω μπροστα για τα περιπου πρωτα 30 δευτερολεπτα το ρελαντι του ειναι σταθερο οταν περναει περιπου μισο λεπτο αρχιζει και πεζει με αισθητο τρεμουλο.αυτο γινεται και οταν ειναι ζεστο και κρυο! Οταν παταω γκαζι και το αφηνω οι στροφες δεν πεφτουν αμεσως. Πηγαινω με πχ με 2α στις 2χιλιαδες στροφες αφηνω γκαζι παταω συμπλεκτη και οι στροφες ανεβαινουνε περιπου στις 300-400 παραπανω.αυτο το κανει σε ολο το ευρος στροφων και με ολες τις ταχυτητες. Δεν το κανει μονο οταν αφηνω το γκαζι 1,5-2 δευτερολεπτα πριν πατησω συμπλεκτη. Δηλαδη μου φενεται σαν να συνεχίζει να στελνει μιγμα. 4ον οταν φτανει η βενζινα περιπου στο 1/4 κανει ΠΟΛΛΕΣ διακοπες/κοψιματα και παει να μηνει. Γνωριζεις κανεις τι μπορει ειναι ,του εχει τυχει κανενος κατι παρομοιο.γιατι θα με τρελανουνε Οι μαστορες μου ειπανε διαφορες εκδοχες οπως. ειναι φυσιολογικος για να μπαινουν οι ταχυτητες πιο ομαλα αυτος ο κινητηρας δουλευει ετσι φταει η βαλβιδα egr θελουν καθαρισμα τα μπεκ θελει καθαρισμα η πεταλουδα θελει αλλαγη η τρομπα βενζινας σου εχουνε βαλει λαθος τον ιμαντα χρονισμου εκκεντροφορου δεν δουλευει το ενα μπεκ. Να πω οτι το αμαξι εχει αλλαξει μπουζι,φιλτρα,ιμαντες, εχει 71χιλιαδες χιλιομετρα. σχετικο βιντεο Ευχαριστω πολυ εκ των προτερων!!
johnyblack Δημοσ. 2 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2014 το 4) συνηθως συνδεεται με τη τρομπα βενζινης και ειναι και ακριβο ανταλλακτικο.... μου εχει τυχει οπως το περιγραφεις...
paylidis Δημοσ. 2 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2014 και εγω ετσι οπως το βλέπω να συμπεριφέρεται κλίνω προς τρόμπα βενζίνης ή μπεκ...
Joshua21 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2014 Για το 1 μάλλον έχεις πρόβλημα με τη βαλβίδα ρελαντί ή κάτι παρόμοιο, τα 2 και 3 δεν είναι προβλήματα έτσι πρέπει να δουλεύει, και το 4 δείχνει πρόβλημα με τρόμπα βενζίνης ή/και βρωμιές στο τεπόζιτο.
john654321 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2014 Μέλος Δημοσ. 2 Αυγούστου 2014 Βαλβίδα Βαλβίδα ρελαντί; που βρίσκεται περίπου αυτή. Στο βίντεο το δεύτερο αυτό το σιδερένιο κομμάτι που κουνιέται είναι η πεταλούδα είναι φυσιολογικό αυτό να πεζει έτσι
Joshua21 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2014 Βαλβίδα Βαλβίδα ρελαντί; που βρίσκεται περίπου αυτή. Στο βίντεο το δεύτερο αυτό το σιδερένιο κομμάτι που κουνιέται είναι η πεταλούδα είναι φυσιολογικό αυτό να πεζει έτσι Η βαλβίδα ρελαντί βρίσκεται κάπου πάνω στην πολλαπλή εισαγωγής, από εκεί περνάει ο αέρας για να δουλεύει το μοτέρ όταν η πεταλούδα είναι κλειστή. Όσο για το σιδερένιο κομμάτι, μάλλον φυσιολογικό είναι παίζει έτσι.
madsc Δημοσ. 2 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2014 Ο κάθε μάστορας θα σου προτείνει την δική του εκδοχή, σύμφωνα με τις γνώσεις και την εμπειρία του, πριν το μετρήσει. Αν σκοπεύεις να το φτιάξεις μόνος σου θα χρειαστείς το service/repair manual του οχήματος, για να βρεις τις τιμές από κάθε αισθητήρα/υποσύστημα. Μόλις το βρεις, από forum, μπορούμε να σου δώσουμε κάποιες γενικές κατευθύνσεις. Αν σκοπεύεις να στο φτιάξει μάστορας, το πας όπου εμπιστεύεσαι. Μόλις μετρήσει θα σου πει τη δικιά του λύση. /sc
paylidis Δημοσ. 2 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2014 βασικα αν το πας σε εναν με καλο εγκεφαλο λογικα θα δει πιεσεις καυσίμου αναλογια μιγματος κλπ και θα βρει τι ειναι... ολα τα υπολοιπα ειναι εικασίες..
john654321 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2014 Μέλος Δημοσ. 3 Αυγούστου 2014 (επεξεργασμένο) Ο κάθε μάστορας θα σου προτείνει την δική του εκδοχή, σύμφωνα με τις γνώσεις και την εμπειρία του, πριν το μετρήσει. Αν σκοπεύεις να το φτιάξεις μόνος σου θα χρειαστείς το service/repair manual του οχήματος, για να βρεις τις τιμές από κάθε αισθητήρα/υποσύστημα. Μόλις το βρεις, από forum, μπορούμε να σου δώσουμε κάποιες γενικές κατευθύνσεις. Αν σκοπεύεις να στο φτιάξει μάστορας, το πας όπου εμπιστεύεσαι. Μόλις μετρήσει θα σου πει τη δικιά του λύση. /sc εχω obd2 φυσα, Kαι το service manual πρεπει να ειναι αυτο http://lacetti.com.ua/chevy-man/EN/documents/Nubira-Lacetti/start_Nubira-Lacetti.html Η βαλβίδα ρελαντί βρίσκεται κάπου πάνω στην πολλαπλή εισαγωγής, από εκεί περνάει ο αέρας για να δουλεύει το μοτέρ όταν η πεταλούδα είναι κλειστή. Όσο για το σιδερένιο κομμάτι, μάλλον φυσιολογικό είναι παίζει έτσι. Ευχαριστω θα το κοιταξω, μηπως εχει βρωμα να την καθαρισω αν συνεχισει να την αντικαταστησω απο αλλο lacetti κι αν ειναι χαλασμενη να παρω μια αλλη !! Επεξ/σία 3 Αυγούστου 2014 από john654321
madsc Δημοσ. 3 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2014 εχω obd2 φυσα, Kαι το service manual πρεπει να ειναι αυτο http://lacetti.com.ua/chevy-man/EN/documents/Nubira-Lacetti/start_Nubira-Lacetti.html Βρε, obd2 φύσα έχουν κατά κανόνα όλα τα αυτοκίνητα παραγωγής 1996-2007. Θες τουλάχιστον ένα scan tool για να συνδεθείς. Μόλις βρεις κάποιο θα μπορείς να δεις τα real time data που βλέπει η ECM του οχήματος σου. To service/repair manual του οχήματος σου θα γράφει το σωστό εύρος τιμών για κάθε σένσορα και την τοποθεσία τους. Χωρίς repair manual ή γνώση του οχήματος, μόνο κατά τύχη θα κάνεις δουλειά. Εκτός από την τοποθεσία, το manual θα γράφει και εύρος τιμών Voltage/Ohm για έκαστο σένσορα ανά κατάσταση. Αυτό είναι κάτι που μπορείς να μετρήσεις απλά με ένα πολύμετρο και να βγάλεις άκρη. Το ρελαντί γενικά είναι ένδειξη καλής λειτουργίας ενός οχήματος, καθώς είναι υπεύθυνοι για αυτό τουλάχιστον 4ις σένσορες. Το link που πόσταρες σε μένα δεν δουλεύει. Αν δεν το βρείς, για να μην ταλαιπωρηθείς και πληρώνεις άδικα ή χειρότερα γίνει καμιά ζημιά, προτείνω μάστορα. Αν το βρεις εδώ είμαστε ... /sc
john654321 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2014 Μέλος Δημοσ. 3 Αυγούστου 2014 Βρε, obd2 φύσα έχουν κατά κανόνα όλα τα αυτοκίνητα παραγωγής 1996-2007. Θες τουλάχιστον ένα scan tool για να συνδεθείς. Μόλις βρεις κάποιο θα μπορείς να δεις τα real time data που βλέπει η ECM του οχήματος σου. To service/repair manual του οχήματος σου θα γράφει το σωστό εύρος τιμών για κάθε σένσορα και την τοποθεσία τους. Χωρίς repair manual ή γνώση του οχήματος, μόνο κατά τύχη θα κάνεις δουλειά. Εκτός από την τοποθεσία, το manual θα γράφει και εύρος τιμών Voltage/Ohm για έκαστο σένσορα ανά κατάσταση. Αυτό είναι κάτι που μπορείς να μετρήσεις απλά με ένα πολύμετρο και να βγάλεις άκρη. Το ρελαντί γενικά είναι ένδειξη καλής λειτουργίας ενός οχήματος, καθώς είναι υπεύθυνοι για αυτό τουλάχιστον 4ις σένσορες. Το link που πόσταρες σε μένα δεν δουλεύει. Αν δεν το βρείς, για να μην ταλαιπωρηθείς και πληρώνεις άδικα ή χειρότερα γίνει καμιά ζημιά, προτείνω μάστορα. Αν το βρεις εδώ είμαστε ... /sc http://lacetti.com.ua/chevy-man/EN/documents/Nubira-Lacetti/start_Nubira-Lacetti.html http://lacetti.com.ua/chevy-man/EN/GMDE_TIS_START.html www.lacetti.com.ua/chevy-man/EN/GMDE_TIS_START.html για κοιτα τωρα στα βγαζει ? Εννοω οτι εχω το διαγνωστικο που μπενει στην φυσα του αυτοκινητου!
kanesaxo Δημοσ. 3 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2014 Το πιθανότερο είναι μοτέρ ρελαντί, χωρίς αυτό να αποκλείει πως κάτι να συμβαίνει ακόμη. Αν είναι τρόμπα βενζίνης, το αυτ/το θα κόβει στα πολλά και στο φορτίο. Πχ ανηφόρα με μια ταχύτητα πάνω και γκάζι. Οτι όμως και να λέμε, πήγαινε σε κάποιο συνεργείο, το οποίο να'χει το επίσημο διαγωνιστικό της daewoo, chevrolet ότι είναι. Απο κεί κατ'εμέ πρέπει να ξεκινήσεις. Κάποιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο καλύτερα. Μόλις το συνδέσουν αυτοί, θα δείξει (μάλλον) που έγκειται το πρόβλημα ή έστω να το εντοπίσουν όσο το δυνατόν καλύτερα.
john654321 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2014 Μέλος Δημοσ. 3 Αυγούστου 2014 αλλο ειναι το μοτερ ρελαντι* και αλλο η βαλβιδα ρελαντι ? Σας ευχαριστω για τις απαντησεις
kanesaxo Δημοσ. 3 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2014 Προφανώς το ίδιο λέμε. Μοτέρ ρελαντί, το είχα ακόσει απ'το μηχανικό μου, βαρελάκι ρελαντί απο άλλον, οπότε και βαλβίδα ρελαντί θα'ναι το ίδιο πράγμα.
madsc Δημοσ. 3 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2014 ... Αν είναι τρόμπα βενζίνης, το αυτ/το θα κόβει στα πολλά και στο φορτίο. Πχ ανηφόρα με μια ταχύτητα πάνω και γκάζι. ... Αυτό ακριβώς. John τώρα που έχεις το manual θες να βρεις 2 βασικά πράγματα σε αυτό. 1. Τοποθεσία και τιμές που πρέπει να παίρνουν οι 5 βασικοί αισθητήρες. α. Αισθητήρας θερμοκρασίας αέρα εισαγωγής. Θα τον δεις σαν IAT συνήθως και βρίσκεται στο φίλτρο αέρα. β. Αισθητήρας φορτίου/πίεσης/όγκου αέρα. Θα τον δεις σαν IAP/MAP/MAF συνήθως και βρίσκεται πάνω στο φίλτρο αέρα, πάνω στον κορμό του μοτέρ ή επικοινωνεί με σωληνάκια υποπίεσης με τον κορμό ή με το φίλτρο αέρα. γ. Αισθητήρας θέσης πεταλούδας. Θα τον δεις σαν TPS συνήθως και επικοινωνεί μηχανικά με τον άξονα της πρωτεύουσας πεταλούδας ή παίρνει εντολή από αυτόν. δ. Βαλβίδα αυτόματου ρελαντί. Θα την δεις σαν ISC. Στην ουσία είναι ένα stepper μοτέρ που στέλνει αέρα στο χώρο καύσης είτε ανοιγοκλείνωντας την πεταλούδα, είτε με ακίδα, είτε μέσω συστήματος σωληνώσεων. ε. Αισθητήρας θερμοκρασίας αντιψυκτικού. Θα τον δεις σαν ECT και συνήθως βρίσκεται κοντά στον θερμοστάτη. Αυτοί οι αισθητήρες είναι οι κύριοι υπεύθυνοι για την εύρυθμη λειτουργίας του ρελαντί σου σε κάθε κατάσταση. Αν το όχημα σου έχει βαλβίδα EGR βρες και αυτή που είναι. Θα ξεκινάει από την εξάτμιση και θα καταλήγει χαμηλά στον κορμό του κινητήρα ή κάπου μετά την πεταλούδα. 2. Ότι ελαστικά σωληνάκια πιθανόν υπάρχουν που περνάει αέρας/αέρια, π.χ. υποπίεσης, ή βαλβίδας EGR. Ότι κολλάρα υπάρχουν που σφίγκουν εισαγωγές αέρα. Ψάξε τα σχεδιαγράμματα με τις ροές στο manual. Αν είναι πολυκαιρισμένα τα σωληνάκια ή έχουν χάσει την ελαστικότητα τους δεν θα σφραγίζουν σωστά και θα έχεις αρρυθμίες. Αυτά θέλουν άλλαγμα. Τα κολλάρα πρέπει να σφίγκουν στεγανά επίσης. Όπως καταλαβαίνεις δεν είναι απλό. Θέλει μελέτη και μετά για αρχή να βρεις που είναι το κάθε τι στο όχημα σου. Δεν αυτοσχεδιάζουμε, ακολουθούμε το manual βήμα βήμα. Ότι υπάρχει υπάρχει για λόγο. Καλό διάβασμα. /sc 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα