xristospatra Δημοσ. 2 Αυγούστου 2014 Share Δημοσ. 2 Αυγούστου 2014 αδερφια τα φωτα σας ειμαι κατοχος μιας samsung ue32f5300 το προβλημα που αντιμετωπιζω εχει να κανει με το smart hub και συγκεκριμενα με την υπηρεσια (η tv μου) σχετικη εικονα http://photo.kathimerini.gr/files/ul...i_tv_mou_1.jpg τα κουτακια που θα επρεπε να μου δειχνουν το προγραμμα ειναι κενα το πηγα για service (εντος εγγυησης) αλλαξε πλακετα τιποτα παλι τα ιδια με τα πολλα πολλα μου λεει οτι εχει προβλημα το δυκτιο της samsung η μπορει να ειναι της digea το προβλημα και ειναι σε ολη την ελλαδα μου ειπε...Θερμη παρακληση οποιος εχεις samsung smart tv ας ριξει μια ματια και ας ενημερωσει... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pesis Δημοσ. 2 Αυγούστου 2014 Share Δημοσ. 2 Αυγούστου 2014 εμενα μια χαρα φαινεται για την ωρα μολις το συνδεσα στο νετ. ομως μονο και μονο για να δω το προβλημα σου. δεν ξερω τι θα γινει στην πορεια θα το αφησω ετσι για καμια 3 και βλεπουμε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xristospatra Δημοσ. 2 Αυγούστου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 2 Αυγούστου 2014 περιεργο σε ενα αλλο φορυμ που εγραψα το προβλημα και αλλος ειχε το ιδιο προβλημα με εμενα αλλα το παλικαρι ηταν απο αθηνα εσυ απο θεσσαλονικη που δεν εχει γινει switch off ακομα νομιζω τι να πω δεν ξερω εχω μπερδευτει.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
thdervenis Δημοσ. 6 Αυγούστου 2014 Share Δημοσ. 6 Αυγούστου 2014 Το ίδιο πρόβλημα έχω και εγώ εδώ και 4 μέρες. Η υπηρεσία "H Tv μου" δεν λειτουργεί. Έκανα αρκετά factory reset αλλά τίποτα. Μίλησα όμως σήμερα το πρωί στο Samsung Chat με εκπρόσωπο της Samsung και μου είπε ότι λόγω εργασιών στον Server θα επανέλθει μέσα στην εβδομάδα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pesis Δημοσ. 6 Αυγούστου 2014 Share Δημοσ. 6 Αυγούστου 2014 (επεξεργασμένο) βγηκε νεο update . το κανατε? Επεξ/σία 8 Αυγούστου 2014 από pesis Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
thdervenis Δημοσ. 6 Αυγούστου 2014 Share Δημοσ. 6 Αυγούστου 2014 Από σήμερα το απόγευμα η υπηρεσία λειτουργεί κανονικά χωρίς αναβάθμιση firmware. To φτιάξανε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pesis Δημοσ. 8 Αυγούστου 2014 Share Δημοσ. 8 Αυγούστου 2014 γιθα να μην ανοιγω νεο τοπικ πειτε μου πως να κανω ολικη επαναφορα να ειναι σαν να μολις την πηρα! εχω σκαλιξει τα παντα και δεν κανει καμια ολικη επαναφορα. ολο και κατι θυμαται η π@θτ@να! σηκωνω τα χερια μου... ουτε στα manual δειχνει κατι. για Format. παρακαλω βοηθεια. θελω να γινει σαν καινουρια να μην υπαρχει τιποτα στην μνημη της ουτε καμια ρυθμιση. το μοντελο ειναι αυτο samsung 40'' UE40F6320AW Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
thdervenis Δημοσ. 8 Αυγούστου 2014 Share Δημοσ. 8 Αυγούστου 2014 Δες αυτό για full hard reset. Tested on UE32F4500. http://www.eyeondemand.com/2014/04/04/how-to-full-factory-reset-of-samsung-tv/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
graphist83 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2014 Share Δημοσ. 8 Αυγούστου 2014 Οχι μην μπεις στο service menu. Εκτος απο το οτι μπορει να γινει καποιο λαθος, μπορουν να πατησουν εκει και να βγει εκτος εγγυησης. Πας μενου -> υποστηριξη -> αυτοδιαγνωση -> επαναφορα -> οκ. Το pin ειναι 0000 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα