Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Άλλαξε τον τίτλο και βάλε τις επιλογές στο αρχικο μυνήμα :)

 

Όχι δεν είναι ecoboost είναι tivct. Ο ecoboost είναι ο καινούργιος ο 1000αρης

  • Απαντ. 50
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

ο καινουριος ειναι πολυ πιο καλος ε?πρεπει να ναι κ πιο γρηγορος και πιο οικονομικος

 

κοιταξε ο καθενας εχει τα θετικά και τα αρνητικά του... Ο καινούργιος ειναι 999 κυβικα τρικύλινδρος τουρμπο που σημαίνει οτι θα δουλεύει πιο "στην τσίτα" ενώ ο παλιος 1600 ατμοσφαιρικος θα ειναι πιο "ανετος". Ο καινούργιος σίγουρα εχει λιγότερα τέλη και ρύπους και ειναι πιο σπιρτόζικος, καλύτερο ή χειρότερο δε μπορώ να τον χαρακτηρίσω γιατι ειναι υποκειμενικό...

 

Απο κατανάλωση περα απο το τι λενε τα χαρτιά αν το πατάς το 1000αρι τουρμπο θα σου καψει εως και οσο ενα 1800 ατμοσφαιρικό...χονδροειδής προσσέγιση αλλα ισχύει..

Δημοσ.

καταλαβα! ισως παρω το φιεστα βαλω πανω και μια εξατμιση και sprint booster ετσι ωστε να δωσει λιγο σπρωξιμο το βαζω και ενα υγραεριο και ειμαι ικανοποιημενος μετα!απλα ολα αυτα σιγα σιγα.πως φαινεται σαν ιδεα?

Δημοσ.

Για το κινητηρα του εγω δεν θα το εκανα... χικιαρης με τοσες τρομοποιησεις και με βοηθεια... μαλλον το υγραεριο θα του κανει ζημια ποκυ γρηγορα.

 

Στρεψου στο μιτο... εχει και εργοστασιακη εκδοση με υγραεριο..

Δημοσ.

δε λεω για το χιλιαρι φιλε μου liverpool89 για το 1.6 λεω.για το χιλιαρι απλα ερωτιση εκανα.αν ειναι πιο καλος απλα.στο 1.6 το σπορτ λεει?

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...