Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα. Στην περιγραφή ενός νέου site που κατασκευάζω, ενώ γράφω τον κώδικα που απαιτείται μόλις κάνω search στην μηχανή αναζήτησης google μου εμφανίζει το παρακάτω αποτέλεσμα που σας παραθέτω. Επίσης σας επισυνάπτω και τον κώδικα html. Επειδή είμαι αρχάριος η βοήθειά σας θα ήταν πολύτιμη. Ευχαριστώ

post-264049-0-57899300-1406630203_thumb.jpg

post-264049-0-58773300-1406630207_thumb.jpg

Δημοσ.

Κάνε δεξί κλίκ και δες τον πηγαίο της σελίδας σου για να δούμε αν έχει Ελληνικούς χαρακτήρες. Μάλλον το wysiwygwebbuilder που έφτιαξες το site δεν υποστηρίζει Ελληνικά.

Επίσης η google δεν ανανεώνετε αμέσως θέλει μέρες η και βδομάδες για να ξανα επισκεφτεί το site σου.

Δημοσ.

Εγω μια φορα σε ενα αντιστοιχο προβλημα που ειχα (Μου πεταγε ερωτηματικα), κατεβασα το header στο δισκο, το ανοιξα με το notepad++, το εκανα convert utf8 without bom, το αποθηκευσα και ξανανεβασα το header και ολα λυθηκαν. Τωρα το builder αυτο και αν σε αφηνει να κατεβασεις κωδικα κλπ, δεν το ξερω

• Like 1
Δημοσ.

Το πρόβλημα προκύπτει εξαιτίας της κωδικοποίησης του site σου.

Άνοιξε αυτο το έγγραφο HTML με notepad++, καν' το convert σε UTF8 without bom και επίσης προσθεσε και το ακόλουθο metatag:

<meta charset="utf-8"> 

• Like 2
Δημοσ.

Το wysiwygwebbuilder υποστηρίζει ελληνικά, έχει ως επιλογή character set : greek (iso-8859-7) & greek (windows-1253) 

και page language επίσης έχει την επιλογή greek. Δοκίμασα τον τρόπο που μου είπατε αλλά ακόμα εμφανίζει το ίδιο αποτέλεσμα.

Ισχύει αυτό που είπε ο φίλος "exarhis" ότι η google κάνει καιρό να ανανεώσει? Αν ναι, υπάρχει εναλλακτική λύση να δω αν διόρθωσα το πρόβλημα?

Δημοσ.

Ισχύει αυτό που είπε ο φίλος "exarhis" ότι η google κάνει καιρό να ανανεώσει? Αν ναι, υπάρχει εναλλακτική λύση να δω αν διόρθωσα το πρόβλημα?

Ισχύει, ναι, περίμενε!

• Like 1
Δημοσ.