Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κοντολογίς, μπηκαν περίπου 75 λεπτα βενζίνης (το περισσότερο το πετούσε εξω) στην τρυπα που ειναι να μπει το αντιψυκτικό, ακριβώς κάτω απο το τιμόνι ενος gilera runner μαλλον 50cc. Αγόρασα καινούργιο παραφλου, αλλα ψάχνω να βρω καμια τρυπα απο κάτω να αδειάσω το ψυγειο τελείως, και δεν βρίσκω.

 

Γνωρίζει κανείς τι κάνουν σε αυτες τις περιπτώσεις? 

Δημοσ.

αναγκαστικά βγάζεις το σωληνάκι που παει στον κινητήρα (καλύτερα για την περιπτωση που εχει κατεβει ως εκει), ανοιγεις και την ταπα του δοχείου και περιμένεις να αδειάσει... 

Δημοσ.

Τελεια. Η αληθεια ειναι οτι ευελπιστούσα σε μια απαντηση της μορφης ''Δεν πειραζει, τιποτα δεν εγινε, οδηγησε το σαν να μην επεσε ποτε βενζινη''. ΕΙμαι τερμα ασχετος και μεχρι το τελος ειμαι σιγουρος πως θα πρεπει να το παω σε συνεργειο να το κανουν, αλλα θα κανω μια προσπαθεια για την τιμη των οπλων.

Δημοσ.

ψαξου και για κανενα βιντεακι μηπως δείχνει... αν ειναι το παλιό gilera ισως τη γλυτώσεις με 5-6 βίδες... το θέμα ειναι οτι μετα ίσως να χρειάζεται και εξαέρωση αν βγάλεις το σωληνάκι που πάει πάνω στον κινητηρα... έτσι όπως βλέπεις το ψυγείο η βενζίνη ειναι επανω/κάτω ή εχει ανακατευτεί;

 

αν ειναι επάνω μπορεις απλα να βγαλεις τα σωληνάκια και να αδειάσεις το ψυγείο...

 

υ.γ. ποσο παπαρας ήταν ο βενζινας...;

Δημοσ.

Δεν μπορω να δω μεσα την κατασταση.

 

Ηταν ενα συνονθύλευμα λαθών η ιστορία. Το εδωσα το μηχανακι σε φιλο, πηγε να βαλει βενζινη, με ρωτησε απο το τηλεφωνο απο που μπαινει βενζινη, και του λεω ''στο καπακι κατω απο το τιμονι ρε μαλακα, που να μπαινει'' έχοντας στο νου μου οτι δεν ειχε αλλη τρυπα εκει πανω. Τελικά είχε. Αλλα ναι ρε γαμωτο και ο βενζινας, δεν εχει ξαναβαλει βενζινη σε gilera? 

 

Το gilera ειναι παμπαλαιο, 12ετια μπορει και παραπανω. Ξεβιδωσα 3 βιδες που ειχε σε ενα πλαστικο που καλυπτει και την υποδοχη για το ψυγειο, αλλα δεν μπορεσα να βγαλω το πλαστικο και φοβηθηκα μην το σπασω και το παρατησα.

Δημοσ.

χμμ ναι ειναι το μοντέλο που καταλαβα... αρα εχει κινηθεί και εχει γυρισει μεσα η βενζίνη απο οτι καταλαβαίνω οποτε καλο θα ήταν εαν δε ξερεις να το λύσεις να παει σε τεχνικό... θεωρητικά με μερικά χλμ δε θα πάθει τίποτα δεδομένου οτι ειναι κλειστο κύκλωμα το ψυγειο, πρακτικά ειναι άλλη υποθεση...

 

ίσως να δοκίμαζες να το αδειάσεις οσο μπορείς με σωλήνα με αναρρόφηση (αδειαζεις οτι μπορεις συμπληρώνεις λιγο νερο για να γυρίσει και μόλις ψιλοκαθαρίσει βαζεις και το παραφλού - πυκνο υποθέτω;)

Δημοσ.

Το σκεφτηκα αυτο με την αναρροφηση, αλλα δεν ξερω κατα ποσο μπορει να φυγει ολη η βενζινη ετσι, και φοβαμαι να το κυκλοφορω ετσι. (βενζινη ειναι στο κατω κατω).

 

Δεν τον γλυτωνω τον μάστορα.

Δημοσ.

Η μπρουταλ λυση, να αρχισω να βαζω με λαστιχο νερο μεχρι να τιγκαρει και να αρχισει να το πεταει εξω, σε φαση να αδειασω ετσι την βενζινη, και μετα να αδειασω οσο νερο μπορω και να βαλω το παραφλου, μονο στο δικο μου μυαλό φαντάζει καταπληκτική ε?

  • Like 2
Δημοσ.

Η μπρουταλ λυση, να αρχισω να βαζω με λαστιχο νερο μεχρι να τιγκαρει και να αρχισει να το πεταει εξω, σε φαση να αδειασω ετσι την βενζινη, και μετα να αδειασω οσο νερο μπορω και να βαλω το παραφλου, μονο στο δικο μου μυαλό φαντάζει καταπληκτική ε?

 

οχι και εγω θα την έκανα εδω που τα λεμε...  B)

Δημοσ.

Ρε συ, στην δεξια πλευρα πανω απο την εξατμηση πρεπει να ειναι η αντλια νερου, εκει πηγαινει το σωληνακι απο το ψυγειο. Αυτο εχει ενα σφιγκτηρα το βγαζεις να τρεξει ολο και μετα το ξαναβαζεις. Εναλακτικα πανε σε ενα μαστορα, πανω απο 5Ε δεν πρεπει να σου παρει.

Καλο ειναι να βγει ολη η βενζινη γιατι ειναι τοξικη με καποια πλαστικα-λαστιχα και μπορει να σου κανει ζημια στο κυκλωμα ψυξεις, και μετα οι επισκευες εκει ειναι πανακριβες. Κατι ακομα, κατεβασε ενα darwin award και πανε δωσε ενα στον βενζινα, και εγω runner ειχα και ολοι ηξεραν πως βαζεις βενζινη σε αυτα....

  • Like 1
Δημοσ.

Mόνο βγάζοντας το κολάρο από τον κύλινδρο αδειάζει το κύκλωμα ψύξης. Δεν είναι τίποτα. Απλά φρόντισε πρώτα να έχεις αγοράσει ένα μπουκάλι παραφλού και καινούριο ΠΟΙΟΤΙΚΟ σφιγκτήρα, όχι τις μαλακίες που πουλάνε για τα λάστιχα νερού και ανοίγουν έτσι κ τα σφίξεις λίγο παραπάνω.

Δημοσ.

Βενζίνα στο κύκλωμα νερού... καθόλου καλό, αλλά καθόλου.

 

Ακολούθα τους σωλήνες νερού από το ψυγείο, μέχρι να βρεις τον θερμοστάτη.

Θα είναι το σημείο με τους περισσότερους σωλήνες πάνω του.

Τώρα από εκεί βρες το μικρότερο σωληνάκι σε διατομή.

Σε όποιο πλαινό καπάκι καταλήγει από κάτω του θα είναι και η τρόμπα του νερού σου.

 

Το καπάκι θα έχει περιμετρικά βίδες (αυτές δεν τις πειράζουμε)

και μια βίδα κάπου στο κέντρο του που θα φαίνεται ξεκάρφωτη.

Αυτή την πειράζουμε.

 

Ξεβίδωσε την. Στις μηχανές συνήθως είναι 6/8mm.

Βγάλε το καπάκι του δοχείου πλήρωσης. (Αυτό που έβαλε βενζίνα μέσα ο άλλος).

Περίμενε να τρέξει το παλιό υγρό μέχρι να στραγγίξει. 

 

Σφίξε τη βίδα με τη ροδέλα της αν έχει.

Γέμισε το ψυγείο σου με το αντιψυκτικό που παίρνει.

Συμπλήρωσε το δοχείο πλήρωσης τουλάχιστον μέχρι το min.

 

Κλείσε όλα τα καπάκια, βάλε μπροστά και περίμενε μέχρι να ανάψει το βεντιλατέρ.

Ξανασυμπλήρωσε το δοχείο πλήρωσης.

Εναλλακτικά μπορείς να το κάνεις και μια χαλαρή βόλτα μέχρι να ζεσταθεί πλήρως το μοτέρ

και ξανασυμπληρώνεις μετά το δοχείο πλήρωσης.

 

Δεν χρειάζεσαι κάτι άλλο. ;)

 

 

/sc

  • Like 1
Δημοσ.

Και τελος θελει εξαερωση...θα παρει στανταρ αερα....

 

Και μετα οταν ζεσταθει αστο να κρυωσει και ξαναελεγξετο.. μηπως θελει.συμπληρωμα

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...