karnezis Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2022 Εγω 2 φορες που πηγα στην arvato ενα lumia και ενα lg πριν απο χρονια........ειχε φοβηθει το ματι μου με αυτα που διαβαζα στις αξιολογησεις και ομως ηταν αψογοι κ τις 2 φορες κανονικα στην εγγυηση μου τα εφτιαξαν άριστα και τα 2 κινητά.
greekbusters Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2022 Το κινητό s9 plus ενός φίλου εμφάνισε burn in προ 15 ημερων και εκ τότε το έχουμε αφήσει στην σμαρτεκ και εκ τότε κανένα νέο από την ίδια στην σαμσουνγκ. Η σμαρτεκ περιμένει την απάντηση της σαμσουνγκ για το αν θα γίνει αντικατάσταση (όπως μας είπαν στην αρχή) αλλά σε χτεσινή επικοινωνία με την σμαρτεκ μας είπαν πως περιμένουν την ίδια την σαμσουνγκ να φέρει οθόνες για να γίνει αλλαγή οθόνης τελικά και όχι αντικατάσταση. ( προφανώς δεν τους συμφέρει να δώσουν το τελευταίο s ως αντικατάσταση). Η ερώτηση μ είναι πόσο καιρό μπορεί να κάνει να μας πει η σαμσουνγκ πότε θα φέρει οθόνες; υπάρχει κανένας περιορισμός η και δύο μήνες να κάνει θα πρέπει αναγκαστικά να περιμένει;
SeNNinhA Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2022 Διάβασε την σχετική νομοθεσία περί εγγυησεων. Δεν είναι απλή (όπως κάθε νομοθεσία) και πρέπει να την διαβάσεις ολόκληροενη και όχι αποσπασματικα. Στο τέλος του άρθρου υπάρχουν τα links. Για την εμπορική εγγύηση ισχυει: Ν. 2251/1994 Αρθρο 5α Παράγραφος 4. "4. Σε περίπτωση αντικατάστασης του αγαθού ή ανταλλακτικού του, η εμπορική εγγύηση αυτόματα ανανεώ-νεται για όλη τη διάρκεια της ως προς το νέο αγαθό ή ανταλλακτικό, εκτός αν σε αυτή ορίζεται διαφορετικά. Αν κατά τη διάρκεια ισχύος της εμπορικής εγγύησης, η οποία παρέχει επισκευή καταναλωτικού αγαθού, το αγαθό εμφανίσει κάποιο ελάττωμα και ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής του υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάστασή του για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή." 1
Heatspreader Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2022 Η Smartec είναι λόγος να προτιμήσει κάποιος Samsung συσκευή. Βέβαια από Covid και μετά έχει πέσει λίγο η εξυπηρέτηση. Τους ρώτησα πόσο χρόνο χρειάζονται για να μου αντικαταστήσουν την μπαταρία και μου είπαν πως δεν γνώριζαν. Επέμενα σχετικά με το χρόνο που θα χρειαστούν, καθώς το κινητό το χρειάζομαι για τη δουλειά μου για να κάνω Login στο VPN της εταιρίας, κλπ. 1
greekfragma Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2022 η Smartec εδώ και αρκετά χρόνια έχει καλό πρόσωπο στην εξυπηρέτηση. Δε θα έβαζα άριστα αλλά τουλάχιστον σε σχέση με τον ανταγωνισμό που είναι μαύρα χάλια, κρατάνε πολύ καλό επίπεδο. 2
greekbusters Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2022 Μα η σμαρτεκ στην δική μ περίπτωση φέρθηκε άριστα κ μας έχουν ενημερώσει δύο φορές, γιαυτό το διευκρίνισα, πως η σαμσουνγκ σαν εταιρία μας έχει καθυστερησει. 1
greekbusters Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2022 Κοντεύει σχεδόν μήνας και ακόμα δεν είχαμε κανένα νέο για επισκευή, ακόμα στην αναμονή. Θέλω να ρωτήσω, πέραν του συνηγόρου, υπάρχει άλλη υπηρεσία που μπορώ να κατευθύνω; ευχαριστώ
Heatspreader Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2022 @greekbusters Εγώ θα έκανα μία αναλυτική αναφορά στον Συνήγορο του Καταναλωτή, έστω για να τους πιέσω. Με τις χρεώσεις από SMS έτσι βρήκα άκρη και μου επέστρεψαν τα λεφτά. Ήμουν αποφασισμένος όμως. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα