Heatspreader Δημοσ. 30 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2014 Αν το κυνηγήσεις με μηνύσεις, κλπ, μπράβο σου!
DjVassel Δημοσ. 7 Αυγούστου 2014 Μέλος Δημοσ. 7 Αυγούστου 2014 Ενημερωση: Τελικα ο επιμένων νικά. Οταν σταλθηκε το mail στη Samsung με τις φωτογραφιες της πλακετας και την αναφορα οτι δεν εντοπιστηκε πουθενα οξειδωση πλακετας, με καλεσε υπευθυνος της samsung μεσα σε 1 μερα (που πριν κανω αυτο δε με καλεσε για 35 ημέρες) και με ενημερωσε οτι αποφασισαν να περασουν το τηλεφωνο μου στην εγγυηση. Θα επιδιορθωθει και θα εχει κανονικα 2 χρονια εγγυηση απο την ημερομηνια αγορας του. Συμπερασμα, σε περιπτωσεις που ξερετε οτι εχετε δικιο, η λυση φαινεται να ειναι αυτη. Πιστοποιηση απο καποιον ουδετερο τεχνικο οτι δεν υπαρχει το προβλημα το οποιο προφασιζονται για να βγει εκτος εγγυησης, αποστολη τους στην εταιρια, και ενημερωση οτι με αυτα τα στοιχεια, αν δεν αλλαξουν αποφαση, θα καταθεσετε μηνυση. Ελπιζω να βοηθησω καποιους ομοιοπαθουντες 1
king2009 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2014 Τελος καλα ολα καλα.Σπανια μια μεγαλη εταιρια να στη φερει εσκεμμενα.Λογικα καποια βλακεια εκανα ο υπαλληλος και δεν ηθελε να στο περασει στην εγγυηση.Δεν συμφερει τη samsung να χανει πελατες και να δυσφημιζει το ονομα της για τετοια περιστατικα
Επισκέπτης Δημοσ. 8 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2014 Σιγά, λες και θα μάθει η μητρική τι συμβαίνει εδώ.Η επίσημη αντιπροσωπία να πηγαίνει καλά, να τα παρουσιάζει καλά κι όλα τα άλλα είναι παρεπόμενες απώλειες. Εδώ η sony (ericsson) κάποτε είχε το καλύτερο service, με επίσημη εκπροσώπηση service στην Ελλάδα και κατάντησε με την arvato.Όλα τον βωμό του κέρδους.
king2009 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2014 Σιγά, λες και θα μάθει η μητρική τι συμβαίνει εδώ.Η επίσημη αντιπροσωπία να πηγαίνει καλά, να τα παρουσιάζει καλά κι όλα τα άλλα είναι παρεπόμενες απώλειες. Εδώ η sony (ericsson) κάποτε είχε το καλύτερο service, με επίσημη εκπροσώπηση service στην Ελλάδα και κατάντησε με την arvato.Όλα τον βωμό του κέρδους. Η arvato ειναι οτι πιο απαραδεκτο υπαρχει σε θεματα service.Πρακτικα δεν εχεις εγγυση αν ειναι στην arvato. 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2014 Σημερα πηγε μια φιλη ένα Galaxy S2 Plus που ενώ εμπαινα στο μενου με τα κουμπια δεν γινοταν hard reset και της ειπαν να το αφησει και θα την ειδοποιησουν αυτοι ...Πριν μηνες ειχα παει ένα S3 και σε μια ωρα το ειχα παρειΠαει φαινεται το Service μιας ωρας ...http://www.smartec.gr/hourservice.php
annorax Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2014 Το καλύτερο service τελικά φαίνεται ότι είναι της LG.(εκτός αν έχει κανείς άλλη εμπειρία...)
Γιάννης Platano Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2014 Το καλύτερο service τελικά φαίνεται ότι είναι της LG.(εκτός αν έχει κανείς άλλη εμπειρία...) Επειδή δεν εχω εμπειρια τι κανει αυτό ? Εγω LG αλλα 3 tv
stamatinho Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2014 Oσες φορες χρειαστηκα το service της samsung ηταν αψογοι και γρηγοροι. Αν εξαιρεσεις κατι σπαστα ελληνικα που ακουγα στο τηλ και δυσκολευτηκα να συννενοηθω ολα τα αλλα καλα. Εχω παει και κινητο και τηλεοραση και παλιοτερα εναν σκληρο δισκο. Τα εχω και 3 ακομα.
annorax Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2014 Επειδή δεν εχω εμπειρια τι κανει αυτό ? Εγω LG αλλα 3 tv Όταν είχα το LG 3D, είχα καλή αντιμετώπιση σε κάποιες ερωτήσεις που έκανα, αλλά γενικά έχω ακούσει πολύ καλά λόγια.
Γιάννης Platano Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2014 Σε απαντησεις και μαλιστα On Line μεσω Chat κι εγω δεν ειχα παραπονο από samsumg Hellas αλλα από το service της επισημης smartec παρολο που προσωπικα ειχα καλη εμπειρια αυτή τη φορα τα χαλασε Κι εγω από LG Hellas σε τηλ επικοινωνια και μαλιστα Σαββατο δεν ειχα παραπονο
Glyfada21 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2021 Καλησπέρα Πήρα πριν 3 μήνες το samsung fold z 3 από το public , μετά από καθημερινή χρήση του κινητού διαπίστωσα πρόβλημα στην διασπομενη οθόνη, το πήγα στο public, και η απάντηση τους ήταν να το πάω μόνος μου στο σέρβις στην Γλυφάδα. Αντί να μου δώσουν μια καινούργια συσκευή, οπότε γιατί να το πάρω από το public και να μην το πάρω κατευθείαν από τη samsung, αφού πάω στο service, ένας αντιπαθεστατος, ελληναρας, μου είπε θα στο επισκευάσω, και θα στο κρατήσω από την εγγύηση, τότε γιατί δίνω τόσα λεφτά, αφού η αντιμετώπιση είναι άθλια
Γιάννης Platano Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2021 5 λεπτά πριν, Glyfada21 είπε Καλησπέρα Πήρα πριν 3 μήνες το samsung fold z 3 από το public , μετά από καθημερινή χρήση του κινητού διαπίστωσα πρόβλημα στην διασπομενη οθόνη, το πήγα στο public, και η απάντηση τους ήταν να το πάω μόνος μου στο σέρβις στην Γλυφάδα. Αντί να μου δώσουν μια καινούργια συσκευή, οπότε γιατί να το πάρω από το public και να μην το πάρω κατευθείαν από τη samsung, αφού πάω στο service, ένας αντιπαθεστατος, ελληναρας, μου είπε θα στο επισκευάσω, και θα στο κρατήσω από την εγγύηση, τότε γιατί δίνω τόσα λεφτά, αφού η αντιμετώπιση είναι άθλια Να το πας σε smartec Πολυ καλο service σε μια ωρα To public και τα συναφη καταστηματα στα service τα στελνουν. Δεν δινει καινουργια συσκευη μετα τις 14 μερες κανεις 1
filip123go Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2021 27 λεπτά πριν, Glyfada21 είπε θα στο επισκευάσω, και θα στο κρατήσω από την εγγύηση, τι ακριβώς εννοείς; Επίσης δεν μας λες και το πρόβλημα..
Fotia Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2022 Στις 31/12/2021 στις 8:03 ΜΜ, Γιάννης Platano είπε To public και τα συναφη καταστηματα στα service τα στελνουν. Διαφημίζει το public δικό του service .Aγνωστο τι συμφωνιες κανουν .
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα