Grey Warden Δημοσ. 27 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2014 Αυτες οι γενικεύσεις ειναι απαράδεκτες. Σε φιλο μου αλλάξανε ολοκληρη πλακετα σε Note 3 επειδη νομιζε οτι υπαρχει το φαινομενο του clouding μεσα σε 2 μερες στη smartech. Αν παιρναμε καθε αρνητική περίπτωση και λεγαμε μακριά απο την εταιρία τοτε δεν θα αγοραζαμε καμια συσκευή.Μακρια απο Samsung,μακρια απο απο Lg, sony, htc. Δεν ειναι λογική αυτή. Στη προκειμένη περίπτωση ειναι απαράδεκτη η συμπεριφορα του συγκεκριμενου καταστηματος που ανακάλυψε υγρασία την 3η μερα. Οποτε φροντίστε να ενημερωσετε τον κοσμο για το συγκεκριμένο κατάστημα να μην ξαναπατησει κανεις. Το μακρια απο οποιαδηποτε εταιρία ειναι ανευθυνη σταση. Δεν θα παει ο αλλος να χαρει τα καλουδια ενος Note, ενος Ζ, ενος One, ενος G γιατι καπου, καποιος, καποτε.
DjVassel Δημοσ. 27 Ιουλίου 2014 Μέλος Δημοσ. 27 Ιουλίου 2014 Αυτες οι γενικεύσεις ειναι απαράδεκτες. Σε φιλο μου αλλάξανε ολοκληρη πλακετα σε Note 3 επειδη νομιζε οτι υπαρχει το φαινομενο του clouding μεσα σε 2 μερες στη smartech. Αν παιρναμε καθε αρνητική περίπτωση και λεγαμε μακριά απο την εταιρία τοτε δεν θα αγοραζαμε καμια συσκευή.Μακρια απο Samsung,μακρια απο απο Lg, sony, htc. Δεν ειναι λογική αυτή. Στη προκειμένη περίπτωση ειναι απαράδεκτη η συμπεριφορα του συγκεκριμενου καταστηματος που ανακάλυψε υγρασία την 3η μερα. Οποτε φροντίστε να ενημερωσετε τον κοσμο για το συγκεκριμένο κατάστημα να μην ξαναπατησει κανεις. Το μακρια απο οποιαδηποτε εταιρία ειναι ανευθυνη σταση. Δεν θα παει ο αλλος να χαρει τα καλουδια ενος Note, ενος Ζ, ενος One, ενος G γιατι καπου, καποιος, καποτε. Το βλεπεις ετσι γιατι εσενα προφανως (και ευτυχως) δεν σου κλεψανε στην ουσια τα χρηματα μεσα απο την τσεπη σου. Γιατι για 8 ημερων συσκευη, αυτο ακριβως συνεβει και τιποτα αλλο 1
mpeliaris Δημοσ. 27 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2014 Έστειλες mail στην Samsung?? Εννοώ ότι αν στείλεις mail στην Samsung στο εξωτερικό ίσως έχεις διαφορετική αντιμετώπιση. Εγώ προσωπικά την έχω ξεγράψει την Samsung εδώ και χρόνια και με αυτά που ακούω κατά καιρούς μακριά...
AlienTechGR Δημοσ. 27 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2014 Έστειλες mail στην Samsung?? Εννοώ ότι αν στείλεις mail στην Samsung στο εξωτερικό ίσως έχεις διαφορετική αντιμετώπιση. Εγώ προσωπικά την έχω ξεγράψει την Samsung εδώ και χρόνια και με αυτά που ακούω κατά καιρούς μακριά... Θα έχει σίγουρα διαφορετική αντιμετώπιση.Δεν συγκρίνεται το support του εξωτερικού με το δικό μας σε τίποτα
DjVassel Δημοσ. 27 Ιουλίου 2014 Μέλος Δημοσ. 27 Ιουλίου 2014 Έστειλες mail στην Samsung?? Εννοώ ότι αν στείλεις mail στην Samsung στο εξωτερικό ίσως έχεις διαφορετική αντιμετώπιση. Εγώ προσωπικά την έχω ξεγράψει την Samsung εδώ και χρόνια και με αυτά που ακούω κατά καιρούς μακριά... Προσπαθησα να βρω να στειλω στα κεντρικα στην Κορεα, αλλα δε καταφερα να βρω κατι. Αν εχετε κατι να μου δωσετε ευχαριστως
Γιαννάκης7 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 δίκιο έχεις αδερφέ για μένα τα 2 χειρότερα servise στην Ελλάδα τα έχει η samsung και η Lenovo
kargo130 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 Εχω αγορασει συνολικα 5 κινητα samsung. Τα 3 απο τα 5 εβγαλαν προβλημα(τα 3 τελευταια). Οσο περνανε τα χρονια γινονται χειροτεροι σε ποιοτητα αντι να γινεται το αντιθετο. Αντε γεια και απο εμενα(μετα αναρωτιομαστε γιατι apple, HTC και sony ειναι πιο ακριβοι)
Grey Warden Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 Εχω αγορασει συνολικα 5 κινητα samsung. Τα 3 απο τα 5 εβγαλαν προβλημα(τα 3 τελευταια). Οσο περνανε τα χρονια γινονται χειροτεροι σε ποιοτητα αντι να γινεται το αντιθετο. Αντε γεια και απο εμενα(μετα αναρωτιομαστε γιατι apple, HTC και sony ειναι πιο ακριβοι) Η Sony απο ποτε είναι πιο ακριβή; Συμβουλή μου είναι να αγοράζετε Sony και Htc και να παντρευτείτε και την Arvato. Τόσα χρόνια παίρνω κινητά διαφόρων εταιρειών και σε καμια δεν μου βγήκε πρόβλημα σε καμία συσκευή. Προφανώς είμαι τυχερός. Αλλά 3 συνεχόμενες προβληματικές συσκευές από μια εταιρεία; Αυτό λέγεται γκαντεμιά.
kargo130 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 Σιγουρα δεν ειναι λογικο και ο κανονας αλλα οντως συνεβει. Σονυ δεν εχω αγορασει ποτε αλλα ειχα το HTC HD το οποιο περασε πραγματικα τα πανδεινα και δεν ειχε παθει το παραμικρο. Τελευταιο samsung ATIV S το οποιο αν δεν το ακουμπησεις σιγα σιγα η το βαλεις αποτομα σε καμια τσεπη και ταρακουνηθει λιγο κανει reboot(στην αρχη εβριζα τη microsoft γιατι υπηρχαν καποια θεματα μεχρι που καταλαβα τι συμβαινει). Το μοναδικο samsung που ειχα και αποδειχθηκε σκυλι ηταν το S2. Επομενο κινητο ειτε νοκια ειτε μηλο και αν βγει και απο εκει θεμα θα το ριξω στα no name κινεζιες 1
CarbonFibre Δημοσ. 29 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2014 Ποια εταιρεία έχει αξιόπιστο service τελικά σύμφωνα με την εμπειρία σας;
Grey Warden Δημοσ. 29 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2014 Ποια εταιρεία έχει αξιόπιστο service τελικά σύμφωνα με την εμπειρία σας; Παντού μπορεί να σου γίνει στραβή. Το καλύτερο service θεωρητικά το έχει η Lg, μετά ακολουθεί η Samsung (άσχετα από το τι γράφεται στο συγκεκριμένο τοπικ) και οι χειρότερες θεωρούνται Htc και Sony λόγω Arvato. Για την Sony θα βρεθούν περισσότερα παράπονα επειδή πουλάει αρκετά στη χώρα μας σε σχέση με την Htc οπότε στατιστικά να το πάρεις λογικό είναι να διαβάσεις περισσότερα περιστατικά που να σχετίζονται με Sony και Arvato. Αυτό είναι λίγο πολύ το συμπέρασμα απ όσα διαβάζουμε δεξιά κι αριστερά στο διαδίκτυο.
ostvarivanje Δημοσ. 29 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2014 Παντού μπορεί να σου γίνει στραβή. Το καλύτερο service θεωρητικά το έχει η Lg, μετά ακολουθεί η Samsung (άσχετα από το τι γράφεται στο συγκεκριμένο τοπικ) και οι χειρότερες θεωρούνται Htc και Sony λόγω Arvato. Για την Sony θα βρεθούν περισσότερα παράπονα επειδή πουλάει αρκετά στη χώρα μας σε σχέση με την Htc οπότε στατιστικά να το πάρεις λογικό είναι να διαβάσεις περισσότερα περιστατικά που να σχετίζονται με Sony και Arvato. Αυτό είναι λίγο πολύ το συμπέρασμα απ όσα διαβάζουμε δεξιά κι αριστερά στο διαδίκτυο. Εγώ γνωρίζω ότι το επίσημο service της Samsung είναι η Smartec (http://www.smartec.gr/). Από εκεί και πέρα και εγώ είχα παλιότερα άσχημη εμπειρία, με - και καλά - εξουσιοδοτημένα service (όχι σε τέτοιο βαθμό όσο ο εκκινητής του θέματος, είχα πρόβλημα στο touch panel και αυτοί μου άλλαξαν την έκδοση του Android και τίποτα άλλο). Ε, όταν το έστειλα στη Smartec είδα το φως το αληθινό! Και σε ακόμη ένα τηλέφωνο που είχα πρόβλημα με τις επαφές, εννοώ εκεί που ακουμπάει η σιμ στο κινητό και τη διαβάζει και δεν αναγνώριζε τη sim, Δευτέρα το έστειλα, Τετάρτη το παρέλαβα (δωρεάν, παρότι ήταν λόγω δικής μου υπαιτιότητας).
paylidis Δημοσ. 29 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2014 Ποια εταιρεία έχει αξιόπιστο service τελικά σύμφωνα με την εμπειρία σας; apple μεσω της infoquest (κοινώς απο σκρουτζομαγαζα ή εξωτερικό) Σιγουρα δεν ειναι λογικο και ο κανονας αλλα οντως συνεβει. Σονυ δεν εχω αγορασει ποτε αλλα ειχα το HTC HD το οποιο περασε πραγματικα τα πανδεινα και δεν ειχε παθει το παραμικρο. Τελευταιο samsung ATIV S το οποιο αν δεν το ακουμπησεις σιγα σιγα η το βαλεις αποτομα σε καμια τσεπη και ταρακουνηθει λιγο κανει reboot(στην αρχη εβριζα τη microsoft γιατι υπηρχαν καποια θεματα μεχρι που καταλαβα τι συμβαινει). Το μοναδικο samsung που ειχα και αποδειχθηκε σκυλι ηταν το S2. Επομενο κινητο ειτε νοκια ειτε μηλο και αν βγει και απο εκει θεμα θα το ριξω στα no name κινεζιες οι επαφες της μπαταρίας φταίνε... ειχα παρόμοιο θεμα σε Νοκια και μου το εφτιαξαν σε 20 λεπτά!
gsisr Δημοσ. 29 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2014 smartec έπρεπε να πάει ο φίλος εξαρχής...κακή αντιμετώπιση εύχομαι να βγει ακρη
DjVassel Δημοσ. 29 Ιουλίου 2014 Μέλος Δημοσ. 29 Ιουλίου 2014 Ενημέρωση για το θέμα. Επειδή δε μπορώ να περιμένω το τελος καλοκαιριού για να λειτουργήσουν ΙΝΚΑ και συνηγορος καταναλωτη, εδωσα το τηλεφωνο σε τεχνικο (διαπιστευμένο) για να το επιδιορθώσει. Εψαχνε 1 ωρα ο ανθρωπος και οξειδωση στην πλακετα δε βρηκε πουθενα. Οποτε συνεχίζουμε με μηνύσεις. Για όσους γνωρίζουν απο τεχνικά θέματα, τα διαπιστευτήρια εδω: http://postimg.org/gallery/kzucrznu/1cb5244a/ 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα