kamasoutra Δημοσ. 23 Ιουλίου 2014 Share Δημοσ. 23 Ιουλίου 2014 Μου αρέσει πολύ το καινούριο μοντέλο της toyota ,μικρό ,οικονομικό κ διαφορετικό! Απλά ήθελα να ρωτήσω κάτι που το έχω απορία κ ενώ πήγα στην έκθεση ξέχασα να το κοιτάξω..!! Υπάρχει μέσα στίς εκδόσεις η τεχνολογία start and stop η για να την βάλεις πρέπει να πληρώσεις έξτρα? Δεν βλέπω κάπου στο ίντερνετ να γράφουνε κάτι,αν κ στην διαφήμιση το πήρε κάπου το μάτι μου. Τέλος αν σε περίπτωση που το διαλέγατε τι χρώμα σας αρέσει? Μου αρέσει το άσπρο με τα μαύρα του αλλά νιώθω στα πλάγια πώς χτυπάει δυνατά το πολύ άσπρο ,ίσως να έπαιζα με κάποια κόκκινη γραμμή απο αυτές που μπορείς να βάλεις έξτρα.Αλλιώς στο άσπρο με λίγο μαύρο το κανονικό του. Τι λέτε εσείς ?? edit:Βρήκα τελικά όσον αφορά το start and stop πώς θα υπάρχει στην έκδοση eco κ για αρχή δεν θα το έχουμε εδώ μιάς και απευθύνεται σε χώρες που έχουνε μεγάλα φορολογικά πλεονεκτήματα για εκπομπές ρύπων κάτω απο 90 γραμ./χλμ.Έτσι διάβασα τουλάχιστον ,αν τώρα έχετε να συζητήσουμε κάτι περισσότερο που θα βοηθήσει εμένα η κάποιον άλλον ενδιαφερόμενο καλώς. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kage Δημοσ. 23 Ιουλίου 2014 Share Δημοσ. 23 Ιουλίου 2014 ποσο παραπανω οικονομια να κανει ενα start n stop σε ενα 3κυλινδρο αμαξι? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Timour21 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2014 Share Δημοσ. 23 Ιουλίου 2014 Με το start/stop οι προηγούμενες εκδόσεις aygo/c1/107 έπεφταν κάτω απο τα 99gr τα καυσαέρια, και έτσι δεν είχες τέλη κυκλοφορίας. Εφόσον χρησιμοποιείται ο ίδιος κινητήρας φαντάζομαι ότι κάνει ακριβώς την ίδια δουλειά και στην καινούρια έκδοση. Αν δε, το δουλεύεις πολύ σε πόλη και κίνηση με φανάρια, τότε το start/stop μια έξτρα οικονομία στην παρέχει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
leonidas_fs Δημοσ. 23 Ιουλίου 2014 Share Δημοσ. 23 Ιουλίου 2014 Πολύ ωραίο και αξιοπρεπέστατο! Εχει η αδερφή μου το aygo μοντέλο 2012.Αξιόπιστο αλλα ψιλο ακριβούλη θυμάμαι.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 23 Ιουλίου 2014 Share Δημοσ. 23 Ιουλίου 2014 Καινούργιος πρέπει να είναι ο κινητήρας του νέου Aygo ή τέλος πάντων βελτιωμένος ο παλιός. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Timour21 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2014 Share Δημοσ. 23 Ιουλίου 2014 Είναι ο 1000άρης 3κύλινδρος της daihatsu, που φορούσε και το προηγούμενο, με αλλαγές στην εξαγωγή και με λίγη συμπίεση παραπάνω. Καινούριο δεν τον λες, βελτιωμένο σίγουρα τον λες. Κάποιοι θα τον έλεγαν και εξέλιξη του προηγούμενου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kage Δημοσ. 2 Αυγούστου 2014 Share Δημοσ. 2 Αυγούστου 2014 ειναι της daihatsu ή συνεργασια και των 4? peugeot,citroen,toyota,daihatsu? αν και νομιζω η toyota εχει με καποιον τροπο συνεργασια με daihatsu γενικοτερα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 2 Αυγούστου 2014 Share Δημοσ. 2 Αυγούστου 2014 H Daihatsu είναι θυγατρικη της Toyota. Ο κινητήρας είναι σχεδιασμενος απο αυτή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tomasss Δημοσ. 3 Αυγούστου 2014 Share Δημοσ. 3 Αυγούστου 2014 Οικονομικός κ σβέλτος ο τρικύλινδρος 1000αρης , αλλά το κροταλισμά του δεν υποφέρεται για πολύ καιρό. Ο αντιστοιχος του Fiesta πρεπει να ειναι πιο ησυχος. Αποστολή από το GT-I9070 με τη χρήση Insomnia App Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα