Timour21 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2014 Ακόμα και έτσι , ούτε στο 5ταχυτο μπαίνει η όπισθεν εν κινήσει , είναι απλά αδύνατο. P.S πόσες στροφές έχεις με 6η και 50χλμ?
paylidis Δημοσ. 22 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2014 Ακόμα και έτσι , ούτε στο 5ταχυτο μπαίνει η όπισθεν εν κινήσει , είναι απλά αδύνατο. P.S πόσες στροφές έχεις με 6η και 50χλμ? ναι ειναι πρακτικά αδύνατο... υ.γ. κατω απο 2000 (ίσως 1700-1800, οχι παντως σε σημειο που να κρεμμάει εντονα, ισα ισα να κανει απολυτη οικονομία κινουμενο...)
dimitrisOP Δημοσ. 22 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2014 ειναι αδυνατο να μπει οπισθεν εν κινηση σε κανενα αυτοκινητο δεν γινεται,εδω το δικο μου δεν μπαινει η πρωτη αν δεν ειναι τελειως ακινητο..
paylidis Δημοσ. 22 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2014 ειναι αδυνατο να μπει οπισθεν εν κινηση σε κανενα αυτοκινητο δεν γινεται,εδω το δικο μου δεν μπαινει η πρωτη αν δεν ειναι τελειως ακινητο.. ακριβως... το ιδιο και σε μενα... οπως ξαναειπα σε κατι κια δεκαετίας και χιουνται 5-6 χρόνων νοικιάρικα εχω κανει κατι τετοιες μπουρδες και θεωρω οτι ισως δεν εχουν "επαρκή μετρα ασφαλείας" οποτε ισως γίνεται να κοντέψει αλλα σίγουρα δε μπαίνει... Ισως αυτο εννοουσε ο ΤΣ οτι ο μαστορας ειπε οτι μπλοκαρε, ξερω γω...αλλα και παλι ειπε οτι το οδηγησε... wtf
dimitrisOP Δημοσ. 22 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2014 εμενα μου αρεσε ο τροπος που μπαινει η οπισθεν στα twingo πχ κουμποτα μπροστα
evoracing Δημοσ. 22 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2014 Μια απορία που την έχω, στα αυτοκίνητα με τις ταχύτητες που είναι στο τιμόνι, όταν πας να βάλεις όπισθεν εν κίνηση σου βγάζει error?
dimitrisOP Δημοσ. 22 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2014 στα αυτοματα δηλαδη αμα βαλεις οπισθεν δεν γινεται τπτ,μπαινει σε safe mode και σε βγαζει σε νεκρα
paylidis Δημοσ. 22 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2014 Μια απορία που την έχω, στα αυτοκίνητα με τις ταχύτητες που είναι στο τιμόνι, όταν πας να βάλεις όπισθεν εν κίνηση σου βγάζει error? δε γινεται να μπει απευθείας μικρότερη σχέση... Και 99% η οπισθεν δε μπαινει απο τιμόνι αλλα λεβιέ. Οπως και να εχει γιατι πρεπει να περάσει σειριακά απο όλες τις υπολοιπες συμπεριλαμβανομενοι και του Ν
dimitrisOP Δημοσ. 22 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2014 και γενικα μην δοκιμαζετε τετοια κουλα πραγματα 1
DaddyCool Δημοσ. 24 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2014 Saxo με 6τάχυτο κιβώτιο δεν βγήκε ποτέ. Ο φίλος σου που είχε 6τάχυτο κατά 99% είχε το BE3/6 κιβώτιο απο το 306 gti (να βάλεις απο άλλο αμάξι στοιχίζει πολύ περισσότερο για να το ταιριάξεις). Το συγκεκριμένο σασμάν λοιπόν για να κουμπώσει την όπισθεν πρέπει να σηκώσεις έναν μοχλό πάνω στον επιλογέα ταχυτήτων για να την πάρει. Ακόμα λοιπόν και να σηκώσεις τον μοχλό, και να επιχειρήσεις να βάλεις την όπισθεν (η οποία είναι δίπλα στην έκτη) το μόνο που θα καταφέρεις είναι (αφού ακούσεις έναν φρικτό μηχανικό θόρυβο) να κουρέψεις και να καταστρέψεις το σασμάν. Όπισθεν δεν θα μπει με την καμία. Για να το πω διαφορετικά, πρεπει να είσαι καθυστερημένος και συνάμα πιωμένος για να μπερδευτείς και να βάλεις όπισθεν εν κινήσει. Δεν είπα πουθενά ότι το σάξο είναι 6τάχυτο...! Κάπου μπερδεύτηκες... Ο φίλος οδηγούσε άλλο (Όχι σάξο με κατά 99% με ΒΕ3/6 κλπ κλπ) 6τάχυτο και μπερδεύτηκε. Δύναμη της συνήθειας λέγεται. Εκτός και αν όποιος μπερδεύεται πρέπει είναι πιωμένος και καθυστερημένος, τότε πάω πάσο. Ακόμα και έτσι , ούτε στο 5ταχυτο μπαίνει η όπισθεν εν κινήσει , είναι απλά αδύνατο. P.S πόσες στροφές έχεις με 6η και 50χλμ? Αν κούμπωσαν τα γρανάζια ή όχι δεν μπορώ να το ξέρω. Θόρυβος δεν ακούστηκε. Ο λεβιές πάντως ήταν στην θέση R. Και εμένα με εξέπληξε αυτό. Βέβαια όπως είπα η κίνηση ήταν σχεδόν ακαριαία και δεν αφέθηκε ο συμπλέκτης. Εννοείται δεν το ξαναδοκιμάσαμε.
Timour21 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2014 Λοιπον, τα saxo με TU μοτέρ, έχουν ασφάλεια στα κιβώτιά τους, και όσο και να προσπαθήσεις ακόμη και να καρφώσεις την όπισθεν, δεν θα σε αφήσει, θα σε "οδηγήσει" στην τέταρτη. Τα παλαιότερα saxo (πριν το 98) με XU μοτέρ, δεν έχουν την ασφάλεια που αναφέρω, και στην προσπάθεια να βάλεις απο 5η όπισθεν, ναι μεν θα σε αφήσει, αλλά θα ακούσεις μηχανικό θόρυβο (πριν αφήσεις τον συμπλέκτη εννοείται) τέτοιο ώστε να εγκαταλείψεις εγκαίρως την προσπάθεια. Αν ασκήσεις δύναμη (εικάζω μεγαλύτερη απο την δύναμη που θα ασκούσες αν ήθελες να "καρφώσεις" κανονική ταχύτητα χωρίς συμπλέκτη) θα κουμπώσει (είπαμε κάνοντας φρικτούς θορύβους) και αν αφήσεις και τον συμπλέκτη, θα τα σπάσεις όλα, και θα κινδυνέυσεις. Καθυστερημένος, δεν είναι όποιος μπερδεύεται λοιπόν (έχω μπερδευτεί και γω εξάλλου) αλλά αυτός που ενώ θα "ενημερωθεί" απο το σασμάν οτι πάει να κάνει μαλακία, θα επιμείνει (βάζοντας δύναμη) για να τα καταφέρει.
zio10 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2014 Εμένα μου κάνει εντύπωση να έγινε αυτό και να μην έπαθε τίποτα τελικά το αυτοκίνητο πάντως! Σκυλί!
The_Judas Δημοσ. 24 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2014 Εφόσον είχε κρατημένο τον συμπλέκτη ίσως να τη γλιτώσει. Αν τον είχε αφήσει θα ήταν διαφορετικά τα πράγματα.
headbanger Δημοσ. 24 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2014 Μάγκες, τους ντόπιους βορειοαμερικάνους κοροιδεύω με τον αδερφό μου που δεν ξέρουν να οδηγάνε, αλλά και για εμάς αυτόμοτο-σειριακό. χαχαχαχα
redhotstef Δημοσ. 25 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2014 γιατι δεν τραβαγε απλως χειροφρενο?? Δεν θα σκεφτομουν ποτε να βαλω οπισθεν εν κινηση για να σταματησω γρηγορα..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα