Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 55
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

^Ε η εμφάνιση είναι κάπως υποκειμενικό θέμα :-) Εγώ και τα δύο όμορφα τα βρίσκω, αν και θα προτιμούσα να έσπαγε λίγο η μαυρίλα!

Δημοσ.

Το χειριστήριο μου αρέσει πολύ σε λευκό. Η κονσόλα όχι και τόσο. Θα χαλάει και τη μαυρίλα στο έπιπλο :P

Εγώ έχω άσπρο έπιπλο και ταιριάζει! :P

  • Like 1
Δημοσ.

Θεωρω οτι η επιλογη μιας κονσολας πρεπει να γινεται με βαση τα αποκλειστικα που αρεσουν στον καθενα, τις υπηρεσιες - εξτραδακια και τελος την παρεα (γιατι αν ολη η παρεα εχει one και παρεις PS4 θα παιζεις τα παντα μονος.)

 

Εχουν περασει πολλα χρονια τωρα οι κονσολες ειχαν χαωδης διαφορες στα γραφικα και εβγαζαν ματι. Ακομα και στην προηγουμενη γεννια λιγες ηταν οι τρανταχτες διαφορες με την πιο δυνατη αυτη του Bayonneta.

  • Like 1
Δημοσ.

Θεωρω οτι η επιλογη μιας κονσολας πρεπει να γινεται με βαση τα αποκλειστικα που αρεσουν στον καθενα, τις υπηρεσιες - εξτραδακια και τελος την παρεα (γιατι αν ολη η παρεα εχει one και παρεις PS4 θα παιζεις τα παντα μονος.)

 

Εχουν περασει πολλα χρονια τωρα οι κονσολες ειχαν χαωδης διαφορες στα γραφικα και εβγαζαν ματι. Ακομα και στην προηγουμενη γεννια λιγες ηταν οι τρανταχτες διαφορες με την πιο δυνατη αυτη του Bayonneta.

 

Και όμως αυτή η γενιά έχει από τις μεγαλύτερες διαφορές σε δύναμη από πολλές άλλες γενιές κονσολών. Και αυτό γιατί δεν υπάρχει το πλεονέκτημα της διαφορετικής αρχιτεκτονικής.

Δημοσ.

H μεγαλυτερη διαφορα σε δυναμη σε κονσολα που θυμαμαι ηταν μεταξυ PS1(MIPS R3000 cpu) με N64 (MIPS R4300 cpu).

 

Σχεδον ολοιδιες αρχιτεκτονικες. παρομοιες CPU's, το συστημα της Nintendo αρχιτεκτονικα αρκετα δυνατοτερα.

 

Στην παρουσα γεννια, οι κονσολες εχουν την μικροτερη διαφορα απο οποιαδηποτε αλλη γεννια εχει περασει και σε ισχυ και σε αρχιτεκτονικη και ο νικητης θα κριθει καθαρα απο τα επι μερους πραγματα που θα δωσει.

 

Ακομα και το PS3 με το Xbox ειχαν παρομοια αρχιτεκτονικη με αλλες υλοποιησεις. Η κεντρικη CPU και των δυο ηταν σχεδον η ιδια με την διαφορα οτι το καθενα απο τα δυο ειχε διαφορετικη υλοποιηση στο κομματι του threading (3πυρνηνο PowerPC για το XB360 στα 3,2 με 6 threads, Μονοπυρηνο PowerPC στα 3,2 για το PS3 με 6 SPE's για τα games και 1 για το OS)..

 

H μονη γεννια που θυμαμαι οπου οι κονσολες οντως δεν ειχαν καμμια σχεση μεταξυ τους ηταν στην γεννια PS2-DC-XB1-GC με το XB1 να ειναι μιλια μπροστα στο κομματι της ισχυς.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...