Προς το περιεχόμενο

Αγορά πολυμηχανήματος


pc_maniac23

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα,

 

Θέλω να αγοράσω ένα πολυμηχάνημα το οποίο να έχει:

 

  • Wi-Fi
  • Εκτύπωση διπλής όψης αυτόματη
  • Έγχρωμος

Δεν εκτυπώνω μεγάλο όγκο σελίδων. Είμαι φοιτητής θετικών επιστημών και θέλω να εκτυπώνω έγχρωμα διαγράμματα (sos), excel-άκια, άντε και καμιά εργασία μερικών σελίδων. Επίσης θα προτιμούσα χωρίς, αν γίνεται, να εκτοξεύει το κόστος να διαθέτει και σάρωση διπλής όψης και ADF.

 

 Ποσό που διαθέτω: 100-150€

 

Τέλος, το να αγορασω μπουκαλακια απο το eBay με τα χρωματα και να τα γεμιζω με σύριγγες ειναι οικονομική, αλλά ποιοτικά ειναι καλή λύση;

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων..

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο προηγούμενος που είχα (canon ip4300) με τη μηδενικη συντηρηση που του εκανα τα εφτυσε μετα απο 3-4 χρονια χωρις ιδιαιτερο αριθμο εκτυπωσεων (και με χρηση μελανια ιμιτασιον). σκεφτηκα να παρω αυτον
 

 

http://www.skroutz.gr/s/2952699/Canon-Pixma-MX925.html

 

παρ'ολο τα 180€ του. (λιγους μηνες πριν ηταν στα 160€ σε καποια καταστήματα)

 

Επεξ/σία από pc_maniac23
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

η καλυτερη λυση

http://www.skroutz.gr/s/427086/HP-OfficeJet-Pro-8600-e-All-in-One-Printer-N911a.html

και

παιρνεις 3 χρονια εγγυηση με την εγγραφη σου στο σαϊτ τηςhttps://h41201.www4.hp.com/WMCF.Web/gr/el/promotion/4220/NewProducts/

Επεξ/σία από dobro
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστω για την απαντηση σου. Καλή η προταση σου αλλα εχει ενα μειονεκτημα.Επειδη ειμαι απο Θεσσαλονικη δε βλεπω να τα γλυτωνω τα 170€ για το συγκεκριμενο μηχανημα. Και σε αυτη την περιπτωση θα προτιμουσα να δωσω +10 και να παρω τον Canon.

οποτε θα ηθελα να ακουσω μερικες ακομα αποψεις και παντα φυσικα με γνωμονα και τα αναλωσιμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες