mathsrule Δημοσ. 16 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2014 @runner69 Μπορείς να κάνεις τον κόπο να γράψεις ένα μικρό ποστ σχετικά με το τι ισχύει, επειδή όλα αυτά τα θέματα που μας παρέθεσες, απαιτούν αρκετές ώρες διαβάσματος που δεν έχουμε ελεύθερες;
runner69 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2014 @runner69 Μπορείς να κάνεις τον κόπο να γράψεις ένα μικρό ποστ σχετικά με το τι ισχύει, επειδή όλα αυτά τα θέματα που μας παρέθεσες, απαιτούν αρκετές ώρες διαβάσματος που δεν έχουμε ελεύθερες; Sorry αλλα μου ειναι αδυνατο να καθομαι να τα ξαναγραφω καθως το εχω κανει αρκετες φορες. Διαβασε απο αυτο το σημειο μεχρι και τη σελ 8 που ειναι καπως μαζεμενα.. Δεν ειναι πολλα.
Chris_85 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2014 @runner69 Μπορείς να κάνεις τον κόπο να γράψεις ένα μικρό ποστ σχετικά με το τι ισχύει, επειδή όλα αυτά τα θέματα που μας παρέθεσες, απαιτούν αρκετές ώρες διαβάσματος που δεν έχουμε ελεύθερες; Γυρνάει όλα τα φόρουμ ο συγκεκριμένος χωρίς να δίνει στοιχεία για το άτομο του (είναι πωλητής?αγοραστής?νομικός?δουλεύει σε σέρβις?) προβάλλει την αποψη του σαν θεσφατο και δε σηκώνει μύγα στο σπαθί του, ειρωνευόμενος ακόμη και σε άτομα που πέτυχαν επισκευή σε συσκευές που ο κατασκευαστής έδινε 1 χρόνο εγγύηση. Αυτά, για να ξέρουμε με ποιόν έχουμε να κάνουμε και απο ποιά οπτική γράφει τις απόψεις του. Για να απαντήσω στις απορίες σου: http://europa.eu/pol/pdf/flipbook/el/consumer_el.pdf • ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ: Οι κανόνες της ΕΕ παρέχουν στους καταναλωτές νομική προστασία σε περίπτωση αγοράς ελαττωματικών προϊόντων ή προϊόντων που διαφέρουν από τα προϊόντα της σχετικής διαφήμισης. Κάθε προϊόν που πωλείται καλύπτεται από διετή εγγύηση. Εάν το προϊόν σταματήσει να λειτουργεί ή χαλάσει κατά τη διάρκεια της περιόδου εγγύησης εξαιτίας ελαττώματος που υπήρχε ήδη τη στιγμή της πώλησής του, ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να ζητήσει την επιδιόρθωσή του. Εάν η επιδιόρθωση δεν είναι δυνατή εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την επιστροφή των χρημάτων του ή μείωση της τιμής. Οι εγγυήσεις που παρέχει ο πωλητής δεν αντικαθιστούν την ελάχιστη διετή εγγύηση, μπορούν όμως να τη συμπληρώσουν. Ελαττωματικό Προϊόν Σύμφωνα με τον Αστικό Κώδικα, ένα προϊόν θεωρείται ελαττωματικό είτε όταν έχει πραγματικό ελάττωμα είτεόταν δεν έχει τις συμφωνημένες με τον πωλητή ιδιότητες (συνομολογημένες ιδιότητες). Αν για παράδειγμα μπείτε σε ένα κατάστημα και ο πωλητής σας δηλώσει πως ένα κινητό έχει GPS και διαπιστώσετε αφού το αγοράσετε πως τελικά δεν έχει, δικαιούστε να το επιστρέψετε ως ελαττωματικό. Το ίδιο ισχύει και για τις περιγραφές προϊόντων σε δικτυακά καταστήματα, σε διαφημίσεις, φυλλάδια κτλ. Στην περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος έχετε το δικαίωμα σύμφωνα με το άρθρο 540 του Α.Κ. να: Α. Να απαιτήσετε, χωρίς επιβάρυνσή σας, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο Β. Να μειώσει το κατάστημα το τίμημα του προϊόντος Γ. Να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση (δηλ. να επιστρέψετε το προϊόν και να σας επιστραφούν τα χρήματά σας). Έίναι σημαντικό να τονιστεί πως τα Α. Β. Γ. επαφύονται μόνο στην θέληση του αγοραστή και όχι του πωλητή. ΔΗλαδή, ο αγοραστής επιλέγει ποιά λύση θα ακολουθηθεί.
saxos55 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2014 Για το μη σφραγισμένο, δείτε τα ευρωπαϊκά λινκ που δίνω, λένε ξεσφραγιστο (δε μπορώ να το βρω τώρα γιατί γράφω από κινητό , λέει ότι μπορεί να το ανοίξεις, όχι να το χρησιμοποιεις 14 μέρες) Για τη διετή εγγύηση, δείτε και το τελευταίο λινκ (είναι ευρωπαϊκός νόμος και όχι οδηγία)
Locko Δημοσ. 16 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2014 @runner69 Μπορείς να κάνεις τον κόπο να γράψεις ένα μικρό ποστ σχετικά με το τι ισχύει, επειδή όλα αυτά τα θέματα που μας παρέθεσες, απαιτούν αρκετές ώρες διαβάσματος που δεν έχουμε ελεύθερες; Η νομική εγγύηση λέει ότι εάν προϊόν που αγόρασες δεν έχει κάτι από αυτά που υποσχέθηκαν (π.χ. έχει Intel Core i3 αντί για i5 που διαφήμιζε / ή δεν έχει GPS όπως διαφήμιζε) ή είναι χαλασμένο την στιγμή που το παραλαμβάνεις (π.χ. το τρίτο slot μιας μητρικής δεν διαβάζει την RAM) τότε μπορείς μέσα σε 2 χρόνια να το γυρίσεις εκεί που το πήρες για τις νόμιμες ενέργειες. Εάν το γυρίσεις τους πρώτους 6 μήνες ο νόμος δέχεται ως αξίωμα ότι το πρόβλημα υπήρχε εξαρχής, εάν το γυρίσεις μετά τους 6 μήνες θα πρέπει να αποδείξεις εσύ ότι υπήρχε την στιγμή που το παρέλαβες. Η εμπορική εγγύηση δεν έχει συγκεκριμένη διάρκεια βάση νόμου, παρέχεται από το κατάστημα/αντιπροσωπεία/επισκευαστικό κέντρο και σε καλύπτει σε περίπτωση που το προϊόν σου λειτουργούσε αλλά ξαφνικά σταμάτησε. 1
Chris_85 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2014 Διάβασες κάνα λινκ απ' όσα έχουν παρατεθεί πιο πάνω?
runner69 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2014 Γυρνάει όλα τα φόρουμ ο συγκεκριμένος χωρίς να δίνει στοιχεία για το άτομο του (είναι πωλητής?αγοραστής?νομικός?δουλεύει σε σέρβις?) προβάλλει την αποψη του σαν θεσφατο και δε σηκώνει μύγα στο σπαθί του, ειρωνευόμενος ακόμη και σε άτομα που πέτυχαν επισκευή σε συσκευές που ο κατασκευαστής έδινε 1 χρόνο εγγύηση. Αυτά, για να ξέρουμε με ποιόν έχουμε να κάνουμε και απο ποιά οπτική γράφει τις απόψεις του. Ξεχασα οτι οφειλω να απολογουμαι και να δινω αναφορα σε καθενα που εχει προβοκατορικη διαθεση.
Chris_85 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2014 Άσε τα σάπια. Όταν μπαίνεις σε ένα φόρουμ και κατηγορείς ένα μέλος οτι "συντηρεί μύθους" και "παίρνει στο λαιμό του άλλους" οφείλεις να τεκμηριώνεις αυτά που λές και την ιδιότητα με την οποία τα λές. Αλλιώς, όσο αφορά εμένα, θα σου επιστρέφω αυτούσιους τους χαρακτηρισμούς. Πόσω δε μάλλον όταν το συγκεκριμένο μέλος έκανε έναν πολύ εύχρηστο και χρήσιμο οδηγό για πολλά μέλη, ποστάροντας λινκς απο έγκυρους φορείς. Ελπίζω να έγινα κατανοητός runner69, runner70 ή με ότι άλλο ψευδώνυμο ποστάρεις.
runner69 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2014 Άσε τα σάπια. Όταν μπαίνεις σε ένα φόρουμ και κατηγορείς ένα μέλος οτι "συντηρεί μύθους" και "παίρνει στο λαιμό του άλλους" οφείλεις να τεκμηριώνεις αυτά που λές και την ιδιότητα με την οποία τα λές. Αλλιώς, όσο αφορά εμένα, θα σου επιστρέφω αυτούσιους τους χαρακτηρισμούς. Πόσω δε μάλλον όταν το συγκεκριμένο μέλος έκανε έναν πολύ εύχρηστο και χρήσιμο οδηγό για πολλά μέλη, ποστάροντας λινκς απο έγκυρους φορείς. Ελπίζω να έγινα κατανοητός runner69, runner70 ή με ότι άλλο ψευδώνυμο ποστάρεις. 1) Οταν καποιος ισχυριζεται κατι, τοτε αυτος φερει το βαρος της αποδειξης. Συνεπως οταν ισχυριζεσαι οτι υπαρχουν 2 χρονια εγγυηση που λειτουργουν στην πραξη ή στη θεωρια ως εμπορικη εγγυηση, τοτε εσυ φερεις την ευθυνη να το αποδειξεις οτι ισχυουν. 2) Τα τεκμηριωνω παντα με τα links των συζητησεων στις οποιες εχω παρει μερος. Επειδη εσυ βαριεσαι να τα διαβασεις θα καθομαι καθε φορα να κανω την ιδια συζητηση με καθεναν ξεχωριστα και να γραφω τα ιδια πραγματα; Τι λε ρε φιλε; Το να ποσταρεις Links απο εγκυρους φορεις, δεν καταλαβα, αποτελει επιχειρημα της ορθοτητας ενος οδηγου; Γιατι ειχα την εντυπωση οτι και στα νομικα παιζει ρολο το υποβαθρο του χρηστη που διαβαζει τα Links. Διαφορετικα δωστε μας links να παμε ολοι να ασκησουμε τη δικηγορια.
Locko Δημοσ. 16 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2014 Διάβασες κάνα λινκ απ' όσα έχουν παρατεθεί πιο πάνω? Αναφέρεσαι σε μένα; Και εάν ναι, εννοείς για κάποιο link συγκεκριμένα; Τα link που έχουν παρατεθεί αναφέρουν κάτι διαφορετικό από αυτά που είπα;
Chris_85 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2014 1) Οταν καποιος ισχυριζεται κατι, τοτε αυτος φερει το βαρος της αποδειξης. Συνεπως οταν ισχυριζεσαι οτι υπαρχουν 2 χρονια εγγυηση που λειτουργουν στην πραξη ή στη θεωρια ως εμπορικη εγγυηση, τοτε εσυ φερεις την ευθυνη να το αποδειξεις οτι ισχυουν. 2) Τα τεκμηριωνω παντα με τα links των συζητησεων στις οποιες εχω παρει μερος. Επειδη εσυ βαριεσαι να τα διαβασεις θα καθομαι καθε φορα να κανω την ιδια συζητηση με καθεναν ξεχωριστα και να γραφω τα ιδια πραγματα; Τι λε ρε φιλε; Το να ποσταρεις Links απο εγκυρους φορεις, δεν καταλαβα, αποτελει επιχειρημα της ορθοτητας ενος οδηγου; Γιατι ειχα την εντυπωση οτι και στα νομικα παιζει ρολο το υποβαθρο του χρηστη που διαβαζει τα Links. Διαφορετικα δωστε μας links να παμε ολοι να ασκησουμε τη δικηγορια. 1) Έχουν παρατεθεί λινκς απο έγκυρους οδηγούς της ΕΕ. 2) Τεκμηριώνεις της απόψεις σου με λινκς συζητήσεων? Ετυμολογικά ξέρεις τη σημαίνει το "τεκμηριώνω"? 3) Τα λινκς που ποσταρε το μελος που έγραψε τον οδηγό απευθύνονται σε καταναλωτές ΟΧΙ σε νομικούς. Άρα δεν παίζει ρόλο ΚΑΝΕΝΑ ΥΠΟΒΑΘΡΟ. Χαρακτηριστικά, για την εμπορική εγγύηση που ρωτάς: Μια αληθινή ιστορία Η διάρκεια της διετούς εγγύησης δεν μπορεί να μειωθεί επειδή παρέχεται και συμπληρωματική εγγύησηΗ Κάρλα αγόρασε ένα πιστολάκι μαλλιών με εξάμηνη εγγύηση από τον πωλητή. Όταν χάλασε μετά από οκτώ μήνες, το πήγε πίσω στο κατάστημα. Ο υπάλληλος του καταστήματος της είπε ότι η εγγύησή της είχε λήξει και ότι δεν δικαιούταν επιστροφή χρημάτων. Η Κάρλα ορθώς του υπέδειξε ότι σύμφωνα με τη νομοθεσία της ΕΕ περί προστασίας των καταναλωτών, το προϊόν της καλυπτόταν από διετή εγγύηση και ότι η εξάμηνη εγγύηση από τον πωλητή αποτελούσε μόνο μια πρόσθετη υπηρεσία. http://europa.eu/youreurope/citizens/shopping/shopping-abroad/guarantees/index_el.htm 4) Δεν είμαι φίλος σου, οπότε τα "ρε φίλε" αλλού. Αναφέρεσαι σε μένα; Και εάν εννοείς για κάποιο link συγκεκριμένα; Τα link που έχουν παρατεθεί αναφέρουν κάτι διαφορετικό από αυτά που είπα; Ναι κάνε ένα κόπο να τα διαβάσεις. Συμπληρωματικές εγγυήσεις (εμπορική εγγύηση)Τα καταστήματα πώλησης ή οι κατασκευαστές συχνά προσφέρουν συμπληρωματική εμπορική εγγύηση η οποία είτε περιλαμβάνεται στην τιμή πώλησης του προϊόντος είτε χρεώνεται επιπλέον. Η συμπληρωματική αυτή εγγύηση σάς παρέχει μεγαλύτερη προστασία αλλά σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστά ούτε μειώνει την ελάχιστη διετή εγγύηση την οποία δικαιούστε πάντα. Παρομοίως, εάν ένα κατάστημα σάς πουλήσει ένα νέο προϊόν φθηνότερα επειδή είναι "χωρίς εγγύηση", αυτό σημαίνει ότι δεν έχετε κάποια συμπληρωματική προστασία. Εξακολουθείτε να έχετε το δικαίωμα της διετούς εγγύησης δωρεάν, για την περίπτωση που το προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό ή δεν πληροί τα αναγραφόμενα χαρακτηριστικά.
runner69 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2014 1) Έχουν παρατεθεί λινκς απο έγκυρους οδηγούς της ΕΕ. 2) Τεκμηριώνεις της απόψεις σου με λινκς συζητήσεων? Ετυμολογικά ξέρεις τη σημαίνει το "τεκμηριώνω"? 3) Τα λινκς που ποσταρε το μελος που έγραψε τον οδηγό απευθύνονται σε καταναλωτές ΟΧΙ σε νομικούς. Άρα δεν παίζει ρόλο ΚΑΝΕΝΑ ΥΠΟΒΑΘΡΟ. Χαρακτηριστικά, για την εμπορική εγγύηση που ρωτάς: 4) Δεν είμαι φίλος σου, οπότε τα "ρε φίλε" αλλού. Ναι κάνε ένα κόπο να τα διαβάσεις. Συγκεκριμένα, την παράθεση ακριβώς απο πάνω. Δεν εχω καμια διαθεση και προθεση να σε πεισω οτι σφαλλεις "αγαπητε" μου. Οσους ήθελα να "προστατεψω", τους εδειξα την τροφη για να ψαχτουν περισσοτερο. Ολα οσα μου γραφεις τα εχω απαντησει αλλα δεν θα μπω στον "κοπο" να σου τα απαντησω προσωπικα οταν δεν εχεις κανει εσυ τον κοπο να διαβασεις τα links που εδωσα. Μεινε στα ευρωπαικα σου παραδειγματα και στην ημιμαθεια σου. Καλη συνεχεια. ΥΓ. Ευτυχως που τα γραπτα μενουν και εγω θα βρισκομαι εδω.
Chris_85 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2014 Δεν εχω καμια διαθεση και προθεση να σε πεισω οτι σφαλλεις "αγαπητε" μου. Οσους ήθελα να "προστατεψω", τους εδειξα την τροφη για να ψαχτουν περισσοτερο. Ολα οσα μου γραφεις τα εχω απαντησει αλλα δεν θα μπω στον "κοπο" να σου τα απαντησω προσωπικα οταν δεν εχεις κανει εσυ τον κοπο να διαβασεις τα links που εδωσα. Μεινε στα ευρωπαικα σου παραδειγματα και στην ημιμαθεια σου. Καλη συνεχεια. Ωραία ιστοριούλα. Κατάλαβες εν τέλει. Και για ότι άλλο χρειαστεί.. εδώ θά 'μαστε.
Locko Δημοσ. 16 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2014 Ναι κάνε ένα κόπο να τα διαβάσεις. Θα σε παρακαλέσω να κάνεις εσύ ένα κόπο και να διαβάσεις τι έχω γράψει, γιατί και εγώ αναφέρω 2 εγγυήσεις. Η νομική εγγύηση λέει ότι εάν προϊόν που αγόρασες δεν έχει κάτι από αυτά που υποσχέθηκαν (π.χ. έχει Intel Core i3 αντί για i5 που διαφήμιζε / ή δεν έχει GPS όπως διαφήμιζε) ή είναι χαλασμένο την στιγμή που το παραλαμβάνεις (π.χ. το τρίτο slot μιας μητρικής δεν διαβάζει την RAM) τότε μπορείς μέσα σε 2 χρόνια να το γυρίσεις εκεί που το πήρες για τις νόμιμες ενέργειες. Εάν το γυρίσεις τους πρώτους 6 μήνες ο νόμος δέχεται ως αξίωμα ότι το πρόβλημα υπήρχε εξαρχής, εάν το γυρίσεις μετά τους 6 μήνες θα πρέπει να αποδείξεις εσύ ότι υπήρχε την στιγμή που το παρέλαβες. Η εμπορική εγγύηση δεν έχει συγκεκριμένη διάρκεια βάση νόμου, παρέχεται από το κατάστημα/αντιπροσωπεία/επισκευαστικό κέντρο και σε καλύπτει σε περίπτωση που το προϊόν σου λειτουργούσε αλλά ξαφνικά σταμάτησε.
Προτεινόμενες αναρτήσεις