Προς το περιεχόμενο

Υγραέριο σε citroen c4 vtrs 1.6 του 2008


mythodea

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα! Αγόρασα πρόσφατα το c4 vtrs 1.600cc, 120hp μοντέλο του 2008 και θα ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με το υγραέριο. Το έχει κανείς σας με υγραέριο να μου πει πως "περπατάει"; Έχει αντιμετωπίσει κανείς κάποιο πρόβλημα σε αυτό το αμάξι;

 

Όποιος γνωρίζει από προσωπική πείρα ή αν έχει έστω ακούσει κάτι ας με διαφωτίσει...

 

Ευχαριστώ :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω το ίδιο, αλλά σε συνεργείο της Citroen μου είπαν ότι βγάζει αισθητήρα Λάμδα σε πολλά C4 το υγραέριο...

αμα ο μαστορας ξερει δεν υπαρχουν θεματα. το 80% ειναι ο μαστορας και το 20% το κιτ.

 

 

Καλημέρα! Αγόρασα πρόσφατα το c4 vtrs 1.600cc, 120hp μοντέλο του 2008 και θα ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με το υγραέριο. Το έχει κανείς σας με υγραέριο να μου πει πως "περπατάει"; Έχει αντιμετωπίσει κανείς κάποιο πρόβλημα σε αυτό το αμάξι;

 

Όποιος γνωρίζει από προσωπική πείρα ή αν έχει έστω ακούσει κάτι ας με διαφωτίσει...

 

Ευχαριστώ :-)

προβληματα δεν ειχα τοσα χρονια με υγραεριο απλα βαλε καλο κιτ και βρες καλο μαστορα και θα εισαι τζιτζι

 

Οσο για το πως παει το αυτοκινητο δεν υπαρχει διαφορα ολα καλα...η βενζινη ειναι ενα τσακ παραπανω λογο αναφλεξης αλλα αυτο μπορει να το καταλαβεις μονο αν τα στησεις ...αλλα και παλι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σας ευχαριστώ όλους σας για τις απαντήσεις σας. Ωραία, και τώρα που λύσαμε το θέμα του υγραερίου, από μάρκες τί παίζει; Εγώ μόνο την BRC γνωρίζω... υπάρχουν κι άλλες καλύτερες; Οι αντιπροσωπεία της citroen ξέρετε αν βάζει υγραέριο; Εγγύηση δίνουν οι εγκαταστάτες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το BRC είναι μια πραγματικά καλή υλοποίηση (και με πραγματικά μπέκ αντί για ηλεκτροβαλβίδες), και θεωρείται απο πολλούς απο τα "top" κιτ που κυκλοφορούν. Παρόλα αυτά, αν ο εγκαταστάτης είναι άμπαλος, το καλύτερο σύστημα να του πας θα καταφέρει να μην το κάνει να δουλέψει σωστά. Για μένα πρώτα ψάξου για εγκαταστάτη που να γνωρίζει το αμάξι, και αφού νιώσεις σιγουριά, άσε τον να σου προτείνει το σύστημα εκείνο που δουλεύει/ξέρει και προτιμά εκείνος. Η αντιπροσωπεία της citroen (η επίσημη - Συγγελίδης) δεν εγκαθιστά υγραέριο (και κατα συνέπεια δεν παρέχει οποιαδήποτε εγγύηση).

 

Μιά άλλη αναποδιά που παρατηρώ είναι πως φοράς τον σιχαμένο κινητήρα που αναπτύχθηκε μαζί με τους γερμανούς (τι το ήθελαν πραγματικά...) τον 5FW αντί του TU5JP4 (που είναι αμιγώς γαλλικός - και σκύλος). Βεβαιώσου οτι δεν σου καίει λάδια λοιπόν πριν κάνεις το οτιδήποτε, διότι αν τσιμπάει λάδια τώρα, με το υγραέριο θα τσιμπάει περισσότερα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το BRC είναι μια πραγματικά καλή υλοποίηση (και με πραγματικά μπέκ αντί για ηλεκτροβαλβίδες), και θεωρείται απο πολλούς απο τα "top" κιτ που κυκλοφορούν. Παρόλα αυτά, αν ο εγκαταστάτης είναι άμπαλος, το καλύτερο σύστημα να του πας θα καταφέρει να μην το κάνει να δουλέψει σωστά. Για μένα πρώτα ψάξου για εγκαταστάτη που να γνωρίζει το αμάξι, και αφού νιώσεις σιγουριά, άσε τον να σου προτείνει το σύστημα εκείνο που δουλεύει/ξέρει και προτιμά εκείνος. Η αντιπροσωπεία της citroen (η επίσημη - Συγγελίδης) δεν εγκαθιστά υγραέριο (και κατα συνέπεια δεν παρέχει οποιαδήποτε εγγύηση).

 

Μιά άλλη αναποδιά που παρατηρώ είναι πως φοράς τον σιχαμένο κινητήρα που αναπτύχθηκε μαζί με τους γερμανούς (τι το ήθελαν πραγματικά...) τον 5FW αντί του TU5JP4 (που είναι αμιγώς γαλλικός - και σκύλος). Βεβαιώσου οτι δεν σου καίει λάδια λοιπόν πριν κάνεις το οτιδήποτε, διότι αν τσιμπάει λάδια τώρα, με το υγραέριο θα τσιμπάει περισσότερα. 

Δεν έχω ιδέα τί είδους κινητήρα "φοράει" τ' αμάξι μου, εννοώ αν είναι Γαλλικός ή Γερμανικός... η διαφορά τους έγκειται μόνο στο κάψιμο λαδιών που είπες ή έχει κι άλλα θέματα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορείς να καταλάβεις με το μάτι τι κινητήρα έχεις, (ο 120άρης είναι στάνταρ γερμανο-γαλλικός) , ο γαλλικός έχει ημάντα χρονισμού ενώ ο άλλος έχει μεταλλική καδένα (η οποία χαλαρώνει με τον χρόνο και κάνει ζημιές). Το αν καίει λάδια πάντως είναι το κυριότερο που θα πρέπει να κοιτάξεις.

 

Η προσωπική μου άποψη πάντως είναι πως κάποια στιγμή πρέπει να κάθησαν σε ένα στρογγυλό τραπέζι μάνατζερς των PSA - BMW και να διέθεσαν τους χειρότερους μηχανικούς απο την κάθε πλευρά, με σκοπό να καταβάλουνε  κάθε δυνατή προσπάθεια για να φτιάξουν τον καλύτερο ΓΤΠ κινητήρα του πλανήτη.... και τα κατάφεραν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μπορείς να καταλάβεις με το μάτι τι κινητήρα έχεις, (ο 120άρης είναι στάνταρ γερμανο-γαλλικός) , ο γαλλικός έχει ημάντα χρονισμού ενώ ο άλλος έχει μεταλλική καδένα (η οποία χαλαρώνει με τον χρόνο και κάνει ζημιές). Το αν καίει λάδια πάντως είναι το κυριότερο που θα πρέπει να κοιτάξεις.

 

Η προσωπική μου άποψη πάντως είναι πως κάποια στιγμή πρέπει να κάθησαν σε ένα στρογγυλό τραπέζι μάνατζερς των PSA - BMW και να διέθεσαν τους χειρότερους μηχανικούς απο την κάθε πλευρά, με σκοπό να καταβάλουνε  κάθε δυνατή προσπάθεια για να φτιάξουν τον καλύτερο ΓΤΠ κινητήρα του πλανήτη.... και τα κατάφεραν...

Καδένα δεν έχει 100%, το ξέρω γιατί άλλαξα πρόσφατα ιμάντα... άρα έχω τον καθαρόαιμο γαλλικό κινητήρα; Ο δικός μου είναι όμως 1600cc, 120hp... Και γιατί είναι χάλια δηλαδή ο γαλλογερμανικός κινητήρας; Τί προβλήματα βγάζει;

Επεξ/σία από mythodea
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Γαλλικό είναι, και συγκεκριμένα το TU5JP4 σκυλί που ανέφερα πιο πάνω. Και άρα 109-110 ίππους και όχι 120 που παράγει το γερμανογαλλικό μοτέρ.

 

Εδώ θα τον δεις με το σηματάκι της peugeot, κατά τα άλλα ίδιοι είναι.

 

http://auto.sina.com.cn/news/2011-06-19/2204789103.shtml

 

Βεβαιώσου οτι ο εγκαταστάτης γνωρίζει το μοτέρ σου, και έχει ξανακάνει μετατροπή σε αυτό, γιατί έχει κάποιες ιδιαιτερότητες. Επίσης σε καμία περίπτωση μην του ψεκάσεις μόνο υγραέριο, θέλει και την βενζίνη του, που και που.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και το πιο σημαντικό ανάμεσα σε όλα τα υπόλοιπα είναι το πόσο βαρύ είναι το πόδι σου.

 

Εφόσον βάζεις υγραέριο, θα οδηγεις και αναλόγως. Τι σημαίνει αυτό; όχι κόφτες, τρελό ζόρι χωρίς λόγο, όχι τελικές και και και...Υγραέριο βάζουμε για οικονομία, όχι για να κάνουμε ράλλυ. Γι'αυτο των περισσοτέρων τα μοτερ, παθαίνουν ζημιές και κατηγορούν το υγραέριο.

 

Αν/οταν θες να κάνεις μαλακίες με το αυτ/το, γύρνα το στη βεζνίνη, να'σαι ήσυχος για πάντα. Το συγκεκριμένο, μοτέρ δε παθαίνει τίποτα (το είχα βελτιωμένο στο σαξό πάρα πολλά χρόνια με απίστευτο σκισιμο)

 

+1 στο 110πς. Το ιδιο μοτερ ξεκινησε σε 206, 307, στα CC, στο C4 κτλ. Πρώιμη εκδοση του ήταν στα σαξόραλλα, αλλά με 120πς λόγω διαφορών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλιστα, έχω λοιπόν το γνήσιο γαλλικό μοτέρ που είναι σκυλί! Πάντως βρε παιδιά, μια απορία, γιατί στο νετ που ψάχνω για c4 1.6 vtrs δεν μου βγάζει τίποτα για "vtrs" παρά μόνο για "vts" και "vtr"; Δεν υπάρχει το δικό μου μοντέλο πουθενά;!  :mad: Τί ιδιαιτερότητες έχει το vtrs έναντι των άλλων;

 

Όσον αφορά το υγραέριο θα το σκεφτώ σοβαρά γιατί έχω ακούσει πολλά δυσάρεστα από τεχνίτες που δεν κατείχαν το "άθλημα" και έκαναν χάλια εγκατάσταση κτλ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To VTRS πρέπει να είναι ονομασία της Ελληνικής αντιπροσωπείας. Στο εξωτερικό, (αλλά και στο παρελθόν στα saxo πχ) οι ονομασίες που έπαιζαν ήταν VTS και VTR (ενίοτε και VTR plus) το VTRS μόνο Ελλάδα έχω δει να παίζει. Μην σε αγχώνει πάντως.

 

Σε ποια περιοχή είσαι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...