CheOnWeb Δημοσ. 15 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2014 MacBook Air που κάνει νούμερα η μπαταρία με το που το βγάζεις απ' το κουτί, το στέλνεις πίσω με κορδέλα και ζητάς καινούργιο.
Επισκέπτης Δημοσ. 15 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2014 (επεξεργασμένο) εχεις δικιο mate αυτο θα κανω γιατι να πα να ..... καινουριο λαπτοπ και ψαχνομαστε τι τρεχει Σε ποσες ημερες εχω δικαιωμα για πληρη επιστροφη και να παρω αλλο? Γινεται καταρχην αυτο? στο πλαισιο το πηρα και κανουν γενικα τους κινεζους.. Επεξ/σία 15 Ιουλίου 2014 από thanulee
Tablet Δημοσ. 15 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2014 ωωωχχχ.. καλα ξεμπερδέματα αγαπητέ.. ελπίζω να μην έχεις τρεχάματα
Επισκέπτης Δημοσ. 15 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2014 οχι δε το δοκιμασα αυτο... μη με τρομαζετε παιδια.. ηδη η apple με στελνει στο πλαισιο και το πλαισιο στην apple... μου λενε δεν υπαρχει doa σε apple προιοντα... το αφησα στο πλαισιο να το στειλει αντιπροσωπεια, εκανα μλκια??
Tablet Δημοσ. 15 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2014 DOA υπάρχει σε ΟΛΑ τα προϊόντα που διακινούνται εντός ευρωπαϊκής ένωσης!!! Φίλε έμπλεξες απλά επειδή είναι νωρίς πριν φύγει το DOA = 15 ημέρες πήγαινε κάνε χαμό γιατί άμα φύγει το DOA θα μπλέξεις με service κλπ.. και θα τρέχεις και δε θα φτάνεις με του αμπαλους στο πλαισιο
Επισκέπτης Δημοσ. 15 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2014 Δηλαδη μου λες οτι εχω δικαιωμα για DOA και για να παρω αλλο??? Αν ειναι να παρω στο σερβις και να τους πω να μη το στειλουν. Η να παρω στην apple???
Tablet Δημοσ. 17 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2014 εάν σε 15 μέρες από την αγορά του, το μηχάνημα δε λειτουργεί όπως αναμένεται τότε δε πας στο service αλλά στο αντικαθιστούν απευθείας το θέμα είναι τι λέει ο νομος όχι η apple και το κεθς πλαισιο
Επισκέπτης Δημοσ. 17 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2014 thanx mate, Ενταξει εχω μπλεξει τωρα νομιζω και θα περιμενω να δω τι θα μου πουν απο το service της apple και μετα θα πραξω αναλογως. Για την ωρα με εχουν εγκλωβισει με τις απαντησεις τους και αρνουνται να μου το κανουν αντικατασταση. Μου ειπαν απο apple να απευθυνθω στο συνηγορο του καταναλωτη και δε σηκωνουν ουτε τα τηλεφωνα εκει περα...
Tablet Δημοσ. 17 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2014 έχεις μπλέξει δυστυχώς..Αγοράζουμε ΜΟΝΟ από Document που είναι η πιο σοβαροί από όλους..Θα φαίνεται ότι τους διαφημίζω τόσο που το λέω αλλα πραγματικά τώρα θα στο είχαν αλλάξει, είναι πολλοί σοβαροί και υπεύθυνοι! Εδώ ο άλλος πήγε να δουν την οθόνη και του αντικατέστησαν 10 διαφορετικά προβλήματα που βρήκαν.. τεσπα, καλό κουράγιο κοίτα μην περάσουν οι 15 μέρες και φύγει το DOA αν σου πουν ότι σου άλλαξαν το ή στο επισκευασαν μη το δεχθείς εφόσον είναι DOA
CheOnWeb Δημοσ. 17 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2014 Από πού το αγόρασες; Δεν χάνεις κάτι να συμβουλευτείς τον κύριο Σερακιώτη στη Document.
Επισκέπτης Δημοσ. 17 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2014 Απο το πλαισιο. Για την ωρα καλεσα παλι και μιλησα με τον υπευθυνο του πλαισιου που το πηρα αυτη τη φορα, για αμεση αντικατασταση. Μου ειπε αλλη μια τα γνωστα οτι δεν γινεται αυτο, του ειπα οτι μιλησα με συνηγορο του καταναλωτη και τον νομικο μου και οτι ΓΙΝΕΤΑΙ 100% εντος 15 ημερων και μου ειπε θα με καλεσει σε λιγο. Fingers crossed... Σας ευχαριστω πολυ για τη βοηθεια... Θα καλεσω και αυτον τον κυριο εαν και εφοσον δεν πανε καλα τα πραγματα.
Επισκέπτης Δημοσ. 23 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2014 Παιδια, περιμενω ακομα απο το πλαισιο διοτι δεν εχουν νεα απο την apple λενε... Τους εβαλα διορια μεχρι μεθαυριο για επιστροφη χρηματων ή αντικατασταση διοτι εδω και μια εβδομαδα δεν γινεται τιποτα... Εχω δικαιωμα για επιστροφη χρηματων κανονικα ε? Να κανω μεγαλη φασαρια αν ειναι διοτι μου τα χουν κανει τσουρεκια.... Δε με ενδιαφερει πιστωτικο... Επιστροφη θελω και θα παω να το παρω απο αλλου το ιδιο. Οι 15 μερες DOA εχουν περασει αλλα μου ειπαν οτι αφου εχει καταγραφει το αιτημα εντος των 15 αυτων ημερων οτι ειμαι ακομα καλυμμενος...
xaniared Δημοσ. 23 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2014 DOA (Dead On Arrival) Είναι παροχή του καταστήματος και δεν προβλέπεται από το Νόμο. Συνήθως το χρονικό διάστημα ισχύος είναι η μία εβδομάδα, χωρίς να αποκλείονται άλλες περιπτώσεις. DOA σημαίνει είναι πως αν το προϊόν είναι ελαττωματικό εξαρχής,το κατάστημα (και μόνο αυτό, όχι εσείς ούτε η αντιπροσωπεία) είναι υποχρεωμένο να το αλλάξει καθώς σε αντίθετη περίπτωση πάμε σε άκυρη σύμβαση και αθέμιτη εμπορική πρακτική αφού το κατάστημα υπόσχεται μία υπηρεσία που δεν πραγματοποιεί. Στις περιπτώσεις DOA η λέξη "ελαττωματικό" συνήθως έχει την έννοια του πραγματικού ελαττώματος και όχι της έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας, πάλι χωρίς να αποκλείονται άλλες περιπτώσεις. Βασικός Οδηγός για τα Δικαιώματα του Καταναλωτή Δέν είμαι γνώστης. Απο εδω μέσα το έμαθα και εγώ. Μην προτρέχετε λοιπόν μερικοί....
iLuxus Δημοσ. 23 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2014 (επεξεργασμένο) Φιλε @thanulee, μια ερώτηση. Πόσο σου κρατάει εσένα η μπαταριά;; Παράδειγμα: Αν μετά από φόρτωση 2 ωρών σου κρατάει περίπου 7 με 8 ώρες (πάνω κάτω) ασχέτως τι λέει η μπάρα πάνω της μπαταριάς, που μπορεί να είναι ένα bug του αλγόριθμου (συνήθως διορθώνεται με ένα SMC) δεν πρόκειται να σου τον αλλάξουν. Τώρα αν το πρόβλημα επιμένει, και ο ΜBA αντιδρά παράξενα, πχ σβήνει μετά από δυο ώρες ενώ πριν έδειχνε 100% στην φόρτωση, την οποια είχες αφήσει να φορτώνει για τουλάχιστον δυο ώρες, τότε το πας πίσω χωρίς πολλές κουβέντες. Και ο πωλητής, και ιδιαίτερα η αντιπροσωπεία της Αππλ στην Ελλάδα, δεν θα πρέπει να σου δημιουργήσουν κανένα πρόβλημα. Αλλιώς παίρνεις τηλ. τα κεντρικά της Αππλ στην Ευρώπη (Ιρλανδία) αναφέρεις το πρόβλημα σου, και στην συνέχεια παίρνεις έναν δικηγόρο, επί πληρωμής η από μέσω του συνγ.του πολίτη, και μηνύεις το κατάστημα αγοράς. Απλα τα πράγματα. Και μετά περιμένεις.... ;-) Επεξ/σία 24 Ιουλίου 2014 από iLuxus
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα