Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το Adblock Plus είναι ένα από τα πιο δημοφιλή add-ons για internet browsers στις μέρες μας, επιτρέποντας σε πολλούς χιλιάδες χρήστες να μπλοκάρουν "παρεμβατικές" διαφημίσεις στους ιστότοπους που επισκέπτονται.Η Eyeo, η εταιρεία πίσω από το Adblock Plus, πρόσφατα τέθηκε υπό αμφισβήτηση λόγω κάποιων νέων προσθηκών που έκανε στο πρόγραμμα. Μία από τις "βελτιώσεις" αφορά σε μια "λευκή λίστα" με ιστότοπους που δεν επηρεάζονται εξ' ορισμού από το Adblock Plus. Η εταιρεία μάλιστα ζητάει χρήματα από άλλες εταιρείες για να προσθέσει τις ιστοσελίδες τους στη "λευκή λίστα". Μερικές διαφημιστικές εταιρείες επέκριναν τη τακτική της Eyeo χαρακτηρίζοντας τη ως εκβιαστική και δύο από αυτές που έχουν τη βάση τους στη Γερμανία κατέθεσαν μήνυση ενάντια στην Eyeo.

 

Προσφυγή στο Δικαστήριο του Μονάχου ενάντια στην Eyeo κατέθεσαν οι εταιρείες ProSiebenSat.1 Media και το RTL Group με πρόσχημα τη παράνομη επιχειρηματική δραστηριότητα, ενώ λέγεται πως και οι Chip Online και Focus Online σκέφτονται το ενδεχόμενο να κάνουν το ίδιο. Όμως ο Ben Williams, εκπρόσωπος της Eyeo αρνήθηκε ότι οι εταιρείες κατέφυγαν σε οποιαδήποτε ενέργεια ενάντια στο Adblock Plus.

 

Πολλές μεγάλες εταιρείες και ιστοσελίδες έχουν πληρώσει το AdBlock Plus προκειμένου να συμπεριληφθούν στην "λευκή λίστα". Έχει αναφερθεί μάλιστα ότι η Google είναι μια από αυτές. Παρόλα αυτά, η επιλογή για το είδος του περιεχομένου που θα εμφανίζεται, εξακολουθεί να είναι υπο τον έλεγχο κάθε χρήστη (αν και αρκετοί δεν έχουν την ευχέρια ή τη δυνατότητα να ψάξουν στις σχετικές ρυθμίσεις). Το μόνο που χρειάζεται είναι να ξε-τικάρετε την επιλογή που επιτρέπει τις διαφημίσεις από τη "λευκή λίστα". Αν οι εταιρείες εξακολουθούν να πιέζουν για την εισαγωγή τους στην "λευκή λίστα", το μόνο που μένει να αναρωτηθούμε είναι κατά πόσο άλλα εναλλακτικά add-ons θα αρχίσουν να γίνονται δημοφιλή. Ήδη υπάρχει ένα "fork" του Adblock Plus από το οποίο απουσιάζει η "λευκή λίστα", το Adblock Edge.

 

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να διαβάσετε στο Neowin και το αρχικό κείμενο στο Spiegel Online (στα γερμανικά).

 

Link.png Site: MyCe

  • Απαντ. 43
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ναι καλα τα λεει, εχω λιγο καιρο το Adblock Edge και δεν εχει λευκες λιστες και λοιπες σαχλαμαρες.

Δημοσ.

Εδω και καιρο εχω παρατησει το adblock plus και χρησιμοποιω ghostery.

Ειμαι πληρως ικανοποιημενος

  • Like 1
Δημοσ.

Εγώ μια χαρά είμαι με το adblock plus. Ποσο εκνευριστικο είναι να σε αναγκάζουν να δεις διαφημίσεις ειδικά στο youtube σε κάποια κανάλια που δεν έχουν σχέση με partnership κλπ.

  • Like 3
Επισκέπτης
Δημοσ.

στο pc ειμαι οκ. στο safari δε μου δουλευει στο utube σωστα. εχετε να προτεινετε καποιο αλλο για το safari συγκεκριμενα?ty

Δημοσ.

Είναι πολύ καλό, κάνει καλή δουλειά αλλά μετά από αυτό που έμαθα -για White Lists- δεν ξέρω αν θα το κρατήσω...

 

δεν γουστάρω τους 'εκβιαστές'

  • Like 1
Δημοσ.

Σοβαρά τώρα, πρέπει οι διαφημίσεις όμως να ακολουθούν κάποια guidelines αν δεν θέλουν οι χρήστες να τους δώσουν πόδι.

 

Για παράδειγμα, να μην έχουν ΟΥΤΕ ΚΑΤΑ ΔΙΑΝΟΙΑ ΗΧΟ. Είδικότερα μια βλακεία που έλεγε "δες τι ήσουν την προηγούμενη ζωή σου" που έπαιζε ένα loop μουσικής 3ων δευτερολέπτων με 1 δευτερόλεπτο σιωπη. Η όπως οι φωνές που λένε "καλωσήρθατε, επιλέξτε την σωστή απάντηση". Να υπάρχει πάντα σήμαση Advertisement στο site, να βρίσκονται πάντα σε συγκεκριμένα μέρη όπως κάτω απο banners των sites και γενικά να μην διακόπτουν την ροή και να μην μπλέκουν με το περιεχόμενο των sites.

 

Ειδάλλως Adblock.

 

Μωρέ εσύ καλά τα λες...

 

 

gallery_184578_845_57802.jpg

 

Δημοσ.

Δεν βρίσκω τίποτε πιο ανυπόφορο, προσσβλητικό και πολλές φορές αντιαισθητικό από τις διαφημίσεις. Γενικώς.

Κάποιες εξαιρέσεις καλώς εννοούμενων προωθητικών ενεργειών ίσως να υπάρχουν, αλλά και πάλι κανείς δεν έχει δικαίωμα να μου επιβληθεί ώστε να υποβληθώ εγώ σ' αυτές έστω και ως καταναλωτής.

Το δικαίωμα να διαλέγω το έχω πρωτίστως ο ίδιος ως βάση της ελευθερίας μου.

 

Όλο αυτό το κύκλωμα των ενδιάμεσων μεταξύ των παραγωγών προϊόντων/υπηρεσιών και των καταναλωτών, που έχει γιγαντωθεί πάνω στις τσέπες του κόσμου,

μπορεί να έχει επιβληθεί σε πολιτικές καταστάσεις, αλλά το θράσος από μέρους των εκμεταλλευτών μεσαζόντων, όπως αναφέρει η παραπάνω είδηση, ξεπερνά κάθε όριο.

Όσο εκβιαστές είναι οι διαφημιστές άλλο τόσο ίσως είναι και στο Adblock, αλλά μια φορά το θράσος να προσφύγουν και στο δικαστήριο για το 'δικαίωμα' να πουλάνε προστασία στους παραγωγούς προίόντων/υπηρεσιών το βρήκε απερίφραστα μόνο η πλευρά των διαφημιστικών.

Αποκλειστικότητα στον εκβιασμό και στην προστασία ζητουν οι κύριοι! Ιδού το θράσος!

 

http://www.ft.com/cms/s/0/41507d26-c575-11e3-89a9-00144feabdc0.html#axzz373PjuPk0

(please το παράδειγμα μπορεί να αναφέρεται σε μια περίπτωση, αλλά ας μη σταθούμε ονομαστικά)

QuoteAxel Springer accuses Google of seeking digital ‘superstate’

By Jeevan Vasagar in Berlin

 

The head of Europe’s biggest newspaper publisher by circulation has accused Google of seeking to establish a digital “superstate” free from the constraints of antitrust regulators and privacy concerns.

In a provocative open letter to Google chief Eric Schmidt, the chief executive of Axel Springer, says: “We are afraid of Google. I have to say so clearly and honestly because hardly any of my colleagues dares to do so publicly.”

Mathias Döpfner’s assault on Google begins on familiar terrain by lamenting the US tech company’s dominance of the search engine market, but shifts into broader anxiety about the extent of Google’s ambitions, including its development of driverless cars and purchase of dronemaker, Titan Aerospace.

He writes: “Google not only knows where we're going in our cars but also what we do while we’re driving. Forget Big Brother – Google is better!”

The letter is published in Wednesday’s edition of the Frankfurter Allgemeine Zeitung, an upmarket conservative daily which is not part of the Springer stable, and responds to a guest column in the same newspaper by Mr Schmidt.

In his column, Google’s executive chairman welcomed an advertising partnership between the US company and Springer, which appeared to mark the end of a long confrontation between the two.

Springer is among the publishers that lobbied for ancillary copyright legislation that would give publishers the right to license their web content for use by others.

The changes to copyright law were passed by Germany’s parliament last year but watered down to enable news aggregators to continue to publish newspaper excerpts free of charge.

Mr Döpfner criticised the EU’s recent settlement with Google, which permitted the internet group to continue publishing paid-for links at the top of its pages ahead of algorithmically chosen results.

Google agreed with Brussels to allow rival search engines a showing alongside its own results, a concession Mr Döpfner described as “protection money”.

“As the saying goes: ‘if you don’t want us to kill you, you’ll have to pay,’” the Springer chief executive wrote.

The combative letter describes the US company as “Goliath” to Springer’s “David”.

In a passage speculating that Google may be planning to build offshore working environments to escape democratic accountability, Mr Döpfner writes: “Is Google planning to operate in a legal vacuum without the hassle of anti-trust regulators and data protection… does Google plan in all seriousness a digital superstate in which its citizens will naturally only do good and “won’t be evil”.”

Springer, publisher of the tabloid Bild, has long been reviled by German leftwingers for its ultraconservative views and political influence.

Mr Döpfner has reoriented the business away from print, selling regional newspapers including the Hamburger Abendblatt, the first daily newspaper created by company founder Axel Springer, and acquiring a 24 hour news channel that will be used to supply video for its digital platforms.

A Google spokesman declined to comment, but referred to Mr Schmidt’s column last week, in which he called for co-operation with publishers and warned against “heavy-handed regulation” such as copyright charges.

Mr Schmidt wrote that such regulation risked creating an "innovation desert" in Europe. “Some companies will leave and, worse still, others will never get off the ground – blocked by rules designed to protect incumbents.”

 

QuoteΟι διαφημιστές κι η Google (στο παραπάνω παράδειγμα) μάλιστα ζητάνε χρήματα από άλλες εταιρείες για να προσθέσουν τα προϊόντα τους στη "λευκή λίστα". Μερικές καταναλωτικές οργανώσεις και επιχειρήσεις επέκριναν τη τακτική των διαφημιστών και της Google χαρακτηρίζοντας τη ως εκβιαστική και κάποες από αυτές που έχουν τη βάση τους στη Γερμανία σκέφτονται να κινηθούν εναντιον τους.
 
Δημοσ.

Με έχει γλυτώσει το Adblock από πολύ σπαμ και έχω σώσει και άλλο κόσμο έτσι. Δεν γνώριζα για τη "λίστα", την ξετίκαρα τώρα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...