Προς το περιεχόμενο

αγορά Digital φωτογραφικής


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας! Θέλω να αγοράσω καινούργια φωτογραφική μηχανή. Τελευταία μου έχει κολλήσει μανία να φωτογραφίζω τα πάντα οπότε θέλω καινούργια φωτογραφική που θα την χρησιμοποιήσω δεόντως και στις διακοπές μου. Ωστόσο είμαι τελείως ερασιτέχνης. Δεν έχω ιδέα από φωτογραφία και χαρακτηριστικά. Γι'αυτό δεν ξέρω κατά πόσο αξίζει να δώσω λεφτά για μια πιο ακριβή σχετικά φωτογραφική εφόσον δεν θα μπορώ να τη χρησιμοποιήσω στο 100% της. Με μια μικρή έρευνα που έκανα έχω καταλήξει σε μια οικονομική πρόταση και σε μία μεσαία. Η μία είναι η Nikon s3500 κι η άλλη η samsung wb 350f. H samsung έχει διπλάσια τιμή από τη nikon. Αξίζει, ως ερασιτέχνης και σχεδόν άσχετη φωτογράφος, να δώσω 160 ευρώ για μια φωτογραφική;;; Μήπως έχετε καμιά άλλη πρόταση (σε αυτό το εύρος τιμής);; 

 

Ευχαριστώ εκ των προταίρων

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

φενια αν γουσατρεις φωοτγραφια κοιτα για καποια dslr! και ναι αξιζει να δωσεις και 500 και 600 για ενα

πακετο για αρχαριους αρκει να το γουσταρεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην πάρεις DSLR. Αν δε σκοπεύεις να ασχοληθείς παραπάνω με το αντικείμενο, να αποκτήσεις γνώσεις και να επενδύσεις χρόνο και χρήματα για το χόμπι που λέγεται φωτογραφία τότε δε σου χρειάζεται η dslr. Είναι πιο πολύπλοκη σαν μηχάνημα, ογκώδης και πραγματικά σου είναι άχρηστη αν τη θες μόνο να βγάζεις φωτογραφίες στις διακοπές σου.

Μπορείς να δεις κάποια compact και ίσως κάποια mirorless (που και πάλι το βρίσκω υπερβολή) αν διαθέτεις τα χρήματα και θες κάτι παραπάνω από μια compact μηχανή (πχ να βγάζει καλύτερο video).

 

Επειδή έχουν πέσει οι τιμές στις dslr και επειδή κάποιος έχει τα χρήματα για να αγοράσει μια dslr, δε σημαίνει ότι του χρειάζεται και πραγματικά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα 160 ευρώ η WB350F είναι ότι πρέπει!

145.90 στο eshop για 2 μέρες ακόμα