Tenshi Δημοσ. 11 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2014 Σαφώς,γιατί υπάρχουν τουλάχιστον άλλες 10 εναλλακτικές.Αν όμως...ΑΝ,το Fiesta είχε κυκλοφορήσει κάποια στιγμή που δέν υπήρχε αντίστοιχος ανταγωνισμός και έπαιζε ουσιαστικά μόνο του στα τσάρτ των πωλήσεων,τότε θα γινόταν σημείο αναφοράς. Πέρα απο τη δημοσιογραφική δάκτυλο,μεγάλο μερίδιο ευθύνης για το hype έχει (είχε) ο κεκτημένος φανμποϊσμός. Επειδή όμως ο καταναλωτής ξυπνάει*,πλέον βλέπω πιο πολλά C'eed και i30 απ' ότι Golf Mk7...ή έτσι θέλω να πιστεύω*...
lary7 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2014 Αυτό που λες βέβαια είναι διαφορετικό απο το είναι χειρότερο αυτοκίνητο γιατί έχει αδύναμο κλιματισμο. Για το AC δεν ξερω αλλα στο Golf 7 εχουν κανει downgrade στις αναρτησεις, τουλαχιστον στις απλες εκδόσεις, αλλα αυτο δεν το διαφημιζουν. Εγω εχω το Golf 5 1.6, αν εδινα σημερα 20 χιλιαρικα για να παρω το 7 θα αποκτουσα ενα αμαξι που παταει χειροτερα στο δρομο, εκει αρχιζεις και αναρωτιεσαι αν εχει φτασει και λιγο ταβανι η τεχνολογια και η εξελιξη επιβραδυνεται ή αναστρεφεται για οικονομικους λογους.
NickTG Δημοσ. 11 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2014 Για την ακρίβεια με 20 χιλιάρικα παίρνεις την καλή ανάρτηση. Μαζί θα είχες καλύτερο κινητήρα, καλύτερη ποιότητα, ηχομονωση και συμπεριφορά γενικά. Όντως στις απλές εκδόσεις έχουν βάλει ημιακαμπτο για μειωση κοστους αλλά κανείς δεν θα το καταλάβει απο το κοινό που στοχευουν αυτές οι εκδόσεις και αν εξαιρέσεις εγκαρσιες ανωμαλίες πατάει σίγουρα καλύτερα απο το V. 1
The_Judas Δημοσ. 12 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2014 Το Golf είναι ακριβό σε σχέση με αυτά που προσφέρει. Είναι all round πράγματι, αλλά δεν ξεχωρίζει σε τίποτα. Ούτε από τα πιο αξιόπιστα είναι ούτε από τα πιο εμφανίσιμα ούτε από τα πιο οικονομικά ούτε την καλύτερη οδηγική εμπειρία παρέχει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα