t.georg Δημοσ. 8 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2014 Είμαι σε αναζήτηση καινούριου αυτοκινήτου και με έχουν προβληματίσει πολύ με τις απόψεις των δημοσιογράφων με όσα γράφουν, τόσο που δεν ξέρω τι να εμπιστευθω'. Ψάχνοντας μπαίνεις στη διαδικασία των συγκρίσεων, αφού λοιπόν κατέληξα σε 2-3 μοντέλα είδα τα review και δεν θα μπω σε όλες τις λεπτομέρειες, απλά τι συναντάς σε μια πρώτη σύγκριση. Παράδειγμα στο Top Gear για το Audi S1 εκτιμούν το παραδοσιακό 0-62 (αντί 0-100) σε 5.8-5.9 δευτερόλεπτα και γενικά ότι το περιγράφουν σαν "βαρύ", αλλά γρήγορο. Αντίστοιχα στο caradvice.com μετράει το 0-100 σε 8.9 δεύτερα. Πηγαίνοντας στο drive.gr βλέπεις 0-100 σε 6.3 δευτερόλεπτα και στους 4τροχούς σε 5.8. Όπως οι πιο πολλοί δεν είχα προσέξει πόσες διαφορές υπάρχουν από άρθρο σε άρθρο μέχρι που σκέφτηκα να ψαχτώ πριν βάλω το χέρι στην τσέπη. Ο καθένας με διαφορετικά νούμερα και η αντιπροσωπεία επίσημα με άλλα, σε όλες τις περιπτώσεις που έψαξα. Δεν μπορεί να τους χαλάσαν τα ρολόγια...
lupo2109 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2014 Το 0-62 του topgear ειναι σε μιλια και οχι σε χλμ!!Ολοι εχουν συμφερον...οποτε κανε κατι πρωτοποριακο.Πηγαινε για test drive 3
iliasbass Δημοσ. 8 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2014 ποια αυτοκινητα θες να συγκρινεις? ψαξε να νοικιασεις για να βγαλεις τα συμπερασματα σου
haris_216 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2014 Καταρχήν, ακόμα και σε ένα ιδανικό κόσμο όπου δεν παίζουν "φράγκα κάτω από το τραπέζι", αντικειμενική ενημέρωση δεν υπάρχει αφού πάντα μπαίνει μέσα ο υποκειμενικός παράγοντας (οι ιδιαίτερες συμπάθειες ή αντιπάθειες) του γράφοντος. Μάλιστα ειδικά σε θέματα που δεν μετριώνται με μηχάνημα (πχ "μαλακή αίσθηση στο δρόμο", κλπ) το υποκειμενικό στοιχείο είναι ιδιαίτερα έντονο. Τώρα, στον κόσμο που ζούμε και ο οποίος ουδεμία σχέση έχει με ιδανικό, σίγουρα παίζουν φράγκα ή "δωρεές" προς τους γράφοντες (ή κάποιους από αυτούς) του ειδικού τύπου. Βέβαια προσωπικά θεωρώ τα "τόση επιτάχυνση στα 0-100" πληροφόρηση για να έχουμε κάτι να λέμε όταν βρισκομαστε με τα φιλαράκια. Ίσως και να έχει σημασία όταν αποφασίσουμε να πάρουμε κάποια λαμποργκίνι ή άλλο supercar. Αλλά πραγματικά τώρα, κάποιος από εμάς (τον πολύ τον κόσμο) αποφασίζει να πάρει αυτοκίνητο, ακόμα και το S1, και το πρόβλημά του είναι στην (θεωρητική) επιτάχυνση;
NT1G Δημοσ. 9 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2014 Λες και όλες οι μετρήσεις έχουν γίνει στο ίδιο σημείο , την ίδια μέρα, με όχημα της ίδιας κατάστασης.. Το caradvice btw, το μετράει 5,9sec, αν μετράει δηλαδή κιόλας.
evoracing Δημοσ. 9 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2014 Θες να μας πεις τι ακριβός θες από το αμάξι που θες να πάρεις? γενικά χαρακτηριστικά, τύπος και τα σχετικά μήπως και σε βοηθήσουμε να επιλέξεις κάποιο άλλο πέρα του S1. Προσωπικά πιστεύω ότι στην Audi πληρώνεις ποιο πολύ την ομορφιά και την τεχνολογία, παρά την απόδοση και την αξιοπιστία.! στα ποιο παλιά μοντέλα ξέρω ότι είχαν θέμα με τα ηλεκτρονικά τους, τώρα θα μου πεις άλλη τεχνολογία είχαν τότε. Γενικός σαν γνώμη μου άμα είναι να δώσεις καλά λεφτά για ένα καλό αμάξι, μην πάρεις καινούργια μοντέλα που τα πάντα είναι ηλεκτρονικά! Σε όλα τα καινούργια ότι βλάβη και να πάθεις, το αμάξι ακινητοποιείται και θες αρκετά λεφτά για τα service του. Καλύτερα δηλαδή να δώσεις 15.000€ και να πάρεις ένα sport car αν σε ενδιαφέρει η επιτάχυνση παρά ένα του κουτιού μεσαίο. Εξάλλου στις μέρες μας βρίσκεις πολύ καλά αμάξια με τιμή στο πάτωμα.
Antwni Δημοσ. 9 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2014 Θες να μας πεις τι ακριβός θες από το αμάξι που θες να πάρεις? γενικά χαρακτηριστικά, τύπος και τα σχετικά μήπως και σε βοηθήσουμε να επιλέξεις κάποιο άλλο πέρα του S1. Προσωπικά πιστεύω ότι στην Audi πληρώνεις ποιο πολύ την ομορφιά και την τεχνολογία, παρά την απόδοση και την αξιοπιστία.! στα ποιο παλιά μοντέλα ξέρω ότι είχαν θέμα με τα ηλεκτρονικά τους, τώρα θα μου πεις άλλη τεχνολογία είχαν τότε. Γενικός σαν γνώμη μου άμα είναι να δώσεις καλά λεφτά για ένα καλό αμάξι, μην πάρεις καινούργια μοντέλα που τα πάντα είναι ηλεκτρονικά! Σε όλα τα καινούργια ότι βλάβη και να πάθεις, το αμάξι ακινητοποιείται και θες αρκετά λεφτά για τα service του. Καλύτερα δηλαδή να δώσεις 15.000€ και να πάρεις ένα sport car αν σε ενδιαφέρει η επιτάχυνση παρά ένα του κουτιού μεσαίο. Εξάλλου στις μέρες μας βρίσκεις πολύ καλά αμάξια με τιμή στο πάτωμα. Και θα είναι ξεκωλομένα...
iliasbass Δημοσ. 10 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2014 να δω ποιος δημοσιογραφος θα παραδεχθει οτι το νεο γκολφ ειναι χειροτερο απο το προηγουμενο, να του κανω αγαλμα... νισαφη πια, μακραν το χειροτερο a/c σε αυτοκινητο που εχω οδηγησει
Papakaliati Δημοσ. 10 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2014 Είμαι σε αναζήτηση καινούριου αυτοκινήτου και με έχουν προβληματίσει πολύ με τις απόψεις των δημοσιογράφων με όσα γράφουν, τόσο που δεν ξέρω τι να εμπιστευθω'. Ψάχνοντας μπαίνεις στη διαδικασία των συγκρίσεων, αφού λοιπόν κατέληξα σε 2-3 μοντέλα είδα τα review και δεν θα μπω σε όλες τις λεπτομέρειες, απλά τι συναντάς σε μια πρώτη σύγκριση. Παράδειγμα στο Top Gear για το Audi S1 εκτιμούν το παραδοσιακό 0-62 (αντί 0-100) σε 5.8-5.9 δευτερόλεπτα και γενικά ότι το περιγράφουν σαν "βαρύ", αλλά γρήγορο. Αντίστοιχα στο caradvice.com μετράει το 0-100 σε 8.9 δεύτερα. Πηγαίνοντας στο drive.gr βλέπεις 0-100 σε 6.3 δευτερόλεπτα και στους 4τροχούς σε 5.8. Όπως οι πιο πολλοί δεν είχα προσέξει πόσες διαφορές υπάρχουν από άρθρο σε άρθρο μέχρι που σκέφτηκα να ψαχτώ πριν βάλω το χέρι στην τσέπη. Ο καθένας με διαφορετικά νούμερα και η αντιπροσωπεία επίσημα με άλλα, σε όλες τις περιπτώσεις που έψαξα. Δεν μπορεί να τους χαλάσαν τα ρολόγια... 8.9 προφανος αναφερεται στο Α1 και οχι στο S1. Απο εκει και περα, που κολλας ακριβως και σε νοιαζει αμα ειναι 5.9 η 6.3 δεν μπορω να καταλαβω, σε ραλι θα τρεξεις? Και οι δυο ειναι εξαιρετικες επιδοσεις. Απο εκει και περα μπορει να ητανε στο ενα μοντελο pro facelift etc, δεν εχει σχεση με πληρωμενους δημοσιογραφους . Θες να μας πεις τι ακριβός θες από το αμάξι που θες να πάρεις? γενικά χαρακτηριστικά, τύπος και τα σχετικά μήπως και σε βοηθήσουμε να επιλέξεις κάποιο άλλο πέρα του S1. Προσωπικά πιστεύω ότι στην Audi πληρώνεις ποιο πολύ την ομορφιά και την τεχνολογία, παρά την απόδοση και την αξιοπιστία.! στα ποιο παλιά μοντέλα ξέρω ότι είχαν θέμα με τα ηλεκτρονικά τους, τώρα θα μου πεις άλλη τεχνολογία είχαν τότε. Γενικός σαν γνώμη μου άμα είναι να δώσεις καλά λεφτά για ένα καλό αμάξι, μην πάρεις καινούργια μοντέλα που τα πάντα είναι ηλεκτρονικά! Σε όλα τα καινούργια ότι βλάβη και να πάθεις, το αμάξι ακινητοποιείται και θες αρκετά λεφτά για τα service του. Καλύτερα δηλαδή να δώσεις 15.000€ και να πάρεις ένα sport car αν σε ενδιαφέρει η επιτάχυνση παρά ένα του κουτιού μεσαίο. Εξάλλου στις μέρες μας βρίσκεις πολύ καλά αμάξια με τιμή στο πάτωμα. Πληρωνεις ομορφια και τεχνολογια? Ναι το εχουνε αυτο το προβλημα τα καλα αμαξια, πληρωνεις τεχνολογια. Οσον αφορα το να μην παρεις καινουργιο μοντελο γιατι ειναι ηλεκτρονικα δεν θα το σχολιασω καν. Προτεινω να παιρνουμε σκαραβαιο του 60 μονο. 1
NickTG Δημοσ. 11 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2014 να δω ποιος δημοσιογραφος θα παραδεχθει οτι το νεο γκολφ ειναι χειροτερο απο το προηγουμενο, να του κανω αγαλμα... νισαφη πια, μακραν το χειροτερο a/c σε αυτοκινητο που εχω οδηγησει Και επειδή έχει πιο αδυναμο κλιματισμο είναι χειρότερο αυτοκίνητο? 1
iliasbass Δημοσ. 11 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2014 οταν ολοι το θεοποιουν και το εχουν σημειο αναφορας πρεπει να λενε και τα αρνητικα του... εχω βαρεθει σε καθε συγκριτηκο να λενε ..."καλο ειναι αλλα το golf...."
NickTG Δημοσ. 11 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2014 Αυτό που λες βέβαια είναι διαφορετικό απο το είναι χειρότερο αυτοκίνητο γιατί έχει αδύναμο κλιματισμο. 2
Tenshi Δημοσ. 11 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2014 Ας μήν βάζουμε ταμπέλες.Άπλα έτυχε το Golf να είναι καλό all arounder απο την 5η γενιά και δέν υπήρχε κάτι που θα μπορούσε να το κοντράρει στα ίσια.Πλέον,εν έτη 2014, κυκλοφορούν πολλά οχήματα εξίσου ποιοτικά (αν όχι καλύτερα).Η ξινίλα "δεν είναι γκλοφ",δέν λέει κάτι απο μόνη της.Ίσα ίσα που θα πρέπει να προβληματίζει για το τι οχήματα έχει αξιωθεί να οδηγήσει ο δημοσιογράφος. Υγ. Το χειρότερο A/C σε σύγχρονο αυτοκίνητο θα το βρείτε σε Ford Fiesta.Είναι κακό σάν όχημα;Σε καμία περίπτωση.Ειδικότερα το ST, που είναι ένα εξαιρετικά καλοστημένο και σβέλτο supermini.
iliasbass Δημοσ. 11 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2014 συμφωνοι για το φιεστακι (αν και δεν μου φανηκε ασχημο το a/c του) αλλα δεν ειναι σημειο αναφορας
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα