Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έχω αγοράσει αυτό: http://www.e-shop.gr/psalida-mporntoyras-gkazon-mpatarias-einhell-bg-cg-36-li-wt-1300mah-3410444-p-TLS.050163

Είναι ψαλίδι μπορντούρας για γωνίες γκαζόν.

Το σπαστικό είναι ότι το φορτίζω 6 ώρες για να το δουλέψω 45 λεπτά περίπου με το ζόρι και δυστυχώς δεν μπορώ να κάνω δουλειά.

Όταν το φορτίζω δεν δουλεύει παράλληλα αλλά ανάβει ένα κόκκινο λαμπάκι, μάλλον κόβει την παροχή αυτόματα.

Η μπαταρία είναι 3,6V 1300mah και ο φορτιστής 6v 300ma.

Δεν μπορώ να καταλάβω πως η μπαταρία είναι 3,6v και ο φορτιστής 6v.

Αν αγοράσω adapter 6v 2A και το συνδέσω με κολλητήρι κατευθείαν θα δουλέψει ή θα το κάψω;

Δημοσ.

ο φορτιστής πάντα ειναι περισσότερα V απο τις μπαταρίες...

 

Δε χρειάζεται να παρεις 6V-2Α φορτιστή. Αν εχεις κανεναν 5V-1Α θεωρω οτι μια χαρα θα δουλέψει. Το εχω κάνει σε διαφορα ηλεκτρονικά μπλιμπλικια χωρις πρόβλημα...

Μη μπερδεύεις το ρεύμα του φορτιστή (300ma) με τη χωρητικότητα των μπαταριών (mah).

 

Σε κάθε περίπτωση περιμενε και τη γνώμη καποιου συμφορουμίτη ηλεκτρονικού...

Δημοσ.

Αυτό που δεν μπορώ να βρω είναι πόσα volts αντέχει το μοτεράκι.

Και μου κάνει εντύπωση που ο φορτιστής είναι 6v ενώ η μπαταρία που έχει 3,6v.

Όταν το φορτίζω όμως δεν δουλεύει παράλληλα, μάλλον με το που βάζω το βυσματάκι γεφυρώνει κάτι και κόβεια την παροχή.

Αν πάρω μετασχηματιστή 6v 2A και τον συνδέσω με κολλητήρι κατευθείαν δεν θα δουλεύει καλά;

Ή μήπως θέλει λιγότερα volt;

Δημοσ.

Άσχετα από το τι λέει η μπαταρία ή ο φορτιστής εκείνο που σε ενδιαφέρει είναι το μοτέρ (αφού θα το συνδέσεις απευθείας).

Συνεπως πρέπει να το ανοίξεις και να δεις τι μοτέρ έχει. Δηλαδή τάση και κατανάλωση (εκτός αν στα specs του μηχανήματος αναφέρει σχετικά κι έτσι δεν χρειαστεί να το ανοίξεις σε πρώτη φάση).

Αφού το δεις αυτό μπορείς να πάρεις το σχετικό ανταπτοράκι και να κάνεις τη δουλειά σου.

Μπορείς ακόμα να δώσεις και ελαφρά μεγαλύτερη τάση. Συνήθως τα μοτέρ συνεχούς ρεύματος (όπως και άλλες συσκυές πχ λάμπες, κλπ) όχι μόνο αντέχουν μεγαλύτερη τάση αλλά και δουλεύουν καλύτερα (πιο φωτεινή λάμπα, πιο γρήγορο μοτέρ, κλπ). Βέβαια αυτό έχει επιπτώσεις στην μακροβιώτητά τους ειδικά αν η τάση που παρέχεται είναι σημαντικά μεγαλύτερη.

Τελειώνοντας να πω ότι, κατά την γνώμη μου, τα εργαλεία μπαταρίας είναι κακή επιλογή ακόμα και για ερασιτεχνική χρήση.

Σπάνια η δύναμή τους είναι αντίστοιχη ενός ηλεκτρικού, ενδεχομένως να σε αφήσει στη μέση σε κάποια δουλειά και τέλος το τελικό τους κόστος εκτοξεύεται αφού σχετικά σύντομα (είτε λόγω μεγάλης χρήσης αλλά ακόμα και λόγω αχρηστίας) θα αναγκαστείς να πάρεις καινούργια μπαταρία της οποίας συνήθως το κόστος είναι $$$

Δημοσ.

Έψαξα όλο τον κόσμο να βρω τέτοιο εργαλείο ηλεκτροκίνητο αλλά δεν βρήκα πουθενά, οπότε λέω θα το πάρω με μπαταρία και θα το πατεντάρω.

Το ξεβίδωσα, είδα το μοτεράκι αλλά δεν γράφει τίποτα επάνω για τάση ούτε για κατανάλωση.

Δημοσ.

Τα ηλεκτρικά μοτέρ τραβάνε πάρα πάρα πολλά αμπέρ, κυρίως στην εκκίνηση, αλλά και όταν βρουν αντίσταση. Πρόσφατα προσπαθούσα να συνδέσω στο ρεύμα ένα επαναφορτιζόμενο δραπανοκατσάβιδο. Το μέτρησα με πολύμετρο: 3Α στην εκκίνηση, 1,5 Α σε λειτουργία χωρίς φορτίο. Με φορτίο έφτασε τα 11Α (!) και θα ανέβαινε κι άλλο, το σταμάτησα για να μην κάψω το πολύμετρο που ήταν ως 10Α. Οπότε το πιθανότερο είναι ότι θα χρειαστείς τροφοδοτικό μπόλικων αμπερ...

Δημοσ.

Το ψαλίδι αυτό όμως δεν πρέπει να σηκώνει πολύ φορτίο γιατί η λειτουργία του είναι συνεχόμενη. Βέβαια είναι και 3,6 βολτ...

 

 

Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να βρεις την ισχύ του μοτέρ. Αν δεν ξέρεις πως να το κάνεις εσύ(θέλεις αμπερόμετρο) τότε πήγαινε σε έναν ηλεκτρολόγο να σου το μετρήσει και να σου βρει πόσα αμπέρ τραβάει.

 

Μετά παίρνεις έναν μετασχηματιστή στα ανάλογα βολτ, και με περίσσεια αμπέρ

Δημοσ.

δωσε τροφοδοσια 4,5 νολτ με 5 αμπερ.παραπανω αμπερ,δεν ειναι κακο,αλλα παραπανω βολτ μπορει να το καψει.ακομη και 200 αμπερ δεν κανουν ζημια,αφου το μοτερ θα τταβηξει οσα χρειαστει,αλλα τα παραπανω βολτ,καινε την περιελιξη

Δημοσ.

Έχω αγοράσει αυτό: http://www.e-shop.gr/psalida-mporntoyras-gkazon-mpatarias-einhell-bg-cg-36-li-wt-1300mah-3410444-p-TLS.050163

Είναι ψαλίδι μπορντούρας για γωνίες γκαζόν.

Το σπαστικό είναι ότι το φορτίζω 6 ώρες για να το δουλέψω 45 λεπτά περίπου με το ζόρι και δυστυχώς δεν μπορώ να κάνω δουλειά.

Όταν το φορτίζω δεν δουλεύει παράλληλα αλλά ανάβει ένα κόκκινο λαμπάκι, μάλλον κόβει την παροχή αυτόματα.

Η μπαταρία είναι 3,6V 1300mah και ο φορτιστής 6v 300ma.

Δεν μπορώ να καταλάβω πως η μπαταρία είναι 3,6v και ο φορτιστής 6v.

Αν αγοράσω adapter 6v 2A και το συνδέσω με κολλητήρι κατευθείαν θα δουλέψει ή θα το κάψω;

 

 

Η λύση είναι απλή σε αυτές τις περιπτώσεις. Δε φταίει το ψαλίδι, απλά εσύ πήρες λάθος εργαλείο για τόση δουλειά. Η αυτονομία του είναι μια χαρά. Πολλές φορές αυτά έχουν συσκεκριμένη αυτονομία για να ξεκουραστεί το μοτέρ. Το πιο σωστό που μπορείς να κάνεις είναι να πάρεις 1 ή 2 έξτρα μπαταρίες. Είναι εργαλείο που δουλεύει πολλή ώρα, άν το κάνεις με μόνιμο ρεύμα το πιθανότερο να το κάψεις. Πάρε μπαταρίες...

Δημοσ.

Αν η μπαταρία που έχει μέσα είναι όντως 1300 mAh και σου διαρκεί 45 λεπτά, λογικά το μοτέρ την αποφορτίζει σε περίπου 1C (μέσα και απώλειες της μπαταρίας). Χοντρικά μπορούμε να υποθέσουμε πως ο κινητήρας τραβά 1,5 Amperes στα 3,6 volts (συνήθως στις συσκευές αυτές η μπαταρία συνδέεται απευθείας στον κινητήρα). Οπότε χριάζεσαι μία πηγή ισχύος 1,5x3,6=5.4 watts. Ας πούμε 6 watts.

Προσωπικά θα μεγάλωνα το καλώδιο ενός τροφοδοτικού συνεχούς τάσης των 12 έως 18 volts στο 1 Ampere περίπου (π.χ. από κάποιο παλιό router), και στην θέση της μπαταρίας θα έβαζα έναν DC-DC converter (όπως ο παρακάτω) ρυθμισμένο για έξοδο στα 3,6 volts.

 

NxvI2L8s.jpg

http://www.ebay.co.uk/itm/LM2596S-DC-Buck-Step-Down-Voltage-Adjustable-Converter-Power-Module-Regulator-UK-/171257761169?pt=UK_BOI_Electrical_Test_Measurement_Equipment_ET&hash=item27dfc20d91

 

  • Like 1
Δημοσ.

Προσωπικά θα μεγάλωνα το καλώδιο ενός τροφοδοτικού συνεχούς τάσης των 12 έως 18 volts στο 1 Ampere περίπου (π.χ. από κάποιο παλιό router), και στην θέση της μπαταρίας θα έβαζα έναν DC-DC converter (όπως ο παρακάτω) ρυθμισμένο για έξοδο στα 3,6 volts.

 

NxvI2L8s.jpg

http://www.ebay.co.uk/itm/LM2596S-DC-Buck-Step-Down-Voltage-Adjustable-Converter-Power-Module-Regulator-UK-/171257761169?pt=UK_BOI_Electrical_Test_Measurement_Equipment_ET&hash=item27dfc20d91

 

 

Αυτό το εξάρτημα για να βγάλει στο output τάση  x   το input θα πρέπει λογικά να είναι μεγαλύτερο έτσι; Αν ναι πόσο;

Δημοσ.

αν σε αυτό το νταλαβέρι που δείχνει ο firewalker δώσουμε στο input 18V-1A, και στο και ρυθμίσουμε το output έστω στα 3V, θα μπορεί να μας δώσει 6Α; (ώστε η ισχύς εισόδου να είναι ίση με την ισχύ εξόδου; Ή έστω μειωμένη κατά το ποσοστό απωλειών του νταλαβερίου; ) Ή βλακεία είπα;

Δημοσ.

Αυτό το εξάρτημα για να βγάλει στο output τάση  x   το input θα πρέπει λογικά να είναι μεγαλύτερο έτσι; Αν ναι πόσο;

 

Αν δεις στο φυλλάδιο τεκμηρίωσης του LM2596 λέει πως για θερμοκρασία 25 βαθμών Κελσίου και ρεύμα 1 Ampere η διαφορά εισόδου εξόδου πρέπει να είναι 0,9 volt. Η τάση εισόδου να είναι χοντρικά 1 volt μεγαλύτερη. Ωστόσο αν δούμε παρακάτω μας λέει πως δεν ισχύει για όλο το εύρος τιμών της τάσης εισόδου. Σε ένα διάγραμμα βλέπουμε πως για έχουμε ελάχιστη τάση εισόδου, στους 25 βαθμούς Κελσίου, είναι 3,6 volts για τάση εξόδου 1,23 volts. Διαφορά 2,4 volts περίπου.

 

αν σε αυτό το νταλαβέρι που δείχνει ο firewalker δώσουμε στο input 18V-1A, και στο και ρυθμίσουμε το output έστω στα 3V, θα μπορεί να μας δώσει 6Α; (ώστε η ισχύς εισόδου να είναι ίση με την ισχύ εξόδου; Ή έστω μειωμένη κατά το ποσοστό απωλειών του νταλαβερίου; ) Ή βλακεία είπα;

Όχι, μέχρι 3 Amperes μπορεί να δώσει.

Δημοσ.

Άνοιγα το ψαλίδι καί είδα ότι πάνω στο μοτεράκι γράφει 3,6v άρα πρέπει να βρω μετασχηματιστή 3,6v εκτός και αν μεταξύ της μπαταρίας και της σύνδεσης του μετασχηματιστή υπάρχει εξάρτημα που κάνει πτώση τάσης.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...