Προς το περιεχόμενο

extraction μουσικης απο games


simaras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εξαρτάται από το παιχνίδι. Μπορεις φυσικά να βάλεις το recorder των windows να γράφει και να αρχίσεις το παιχνίδι στο σημείο που θέλεις να γράψεις τη μουσική του. Αν στο μενού του παιχνιδιου υπάρχει η επιλογή για ξεχωριστή ρύθμιση έντασης των εφέ και της μουσικής μπορεις να αφήσεις μόνο τη μουσική ανοιχτή κι έτσι να γίνει η δουλειά. Αργότερα κόβεις το τεράστιο .wav που θα δημιουργηθεί και το μετατρέπεις σε .mp3. Το ίδιο πράγμα αλλά κατ'ευθείαν σε .mp3 μπορείς να κάνεις με το MUSICMATCH JUKEBOX ή άλλα προγράμματα.

Αυτός όμως δεν είναι κομψός τρόπος. Καλύτερα θα ήταν να βρίσκαμε τα αρχεία που περιέχουν τη μουσική μέσα στον κατάλογο του παιχνιδιού και να τα πάρουμε κατ'ευθείαν. Εδώ όμως πρέπει να ξέρουμε σε ποιό παιχνίδι αναφέρεσαι. Μερικά που ξέρω είναι:

Αυτά που χρησιμοποιούν τη μηχανή του Unreal Toutnament 2003 έχουν τη μουσική σε μορφή .ogg αρχείων (παρόμοιο με το .mp3) στον κατάλογο music. Μερικά μουσικά προγράμματα κάνουν απ' ευθείας τη μετατροπή σε .mp3.

Αυτά που χρησιμοποιούν τη μηχανή του Quake3 την έχουν ήδη σε μορφή .mp3 πακεταρισμένη μέσα στα .pk3 αρχεία τα οποία ανοίγουν με το winzip.

Τέλος πάρα πολλά παιχνίδια χρησιμοποιούν το Miles Sound System (θα δεις το σήμα "Miles" όταν ξεκινάει το παιχνίδι) για το οποίο κάποια εργαλεία θα βρεις freeware εδώ http://www.radgametools.com/miles.htm

Δημοσ.

Έχω πετύχει ένα freeware utility που λέγεται game audio player (GAP) και μπορεί να διαβάσει διάφορα formats αρχείων (όπως τα mpq της blizzard, asf της EA, κ.α.). Το πρόβλημα είναι ότι το συγκεκριμένο πρόγραμμα το έχουν παρατήσει οι δημιουργοί του, οπότε δεν υποστηρίζει τα πιο πρόσφατα games. Μπορείς να το βρεις αν κάνεις ένα search στο google.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...