keravnos21 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Μετα απο ενα χρονο που εγραψε το τελευταιο post μαλλον το εχει στειλει στην ανακυκλωση ο ανθρωπος . 2
chicken32 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Μετα απο ενα χρονο που εγραψε το τελευταιο post μαλλον το εχει στειλει στην ανακυκλωση ο ανθρωπος . Χαχα κοίτα η αλήθεια είναι ότι εκεί το κόβω να πηγαίνει, αλλά λόγω υποχρεώσεων δεν κατόρθωσα να το ξαναπιάσω και να ασχοληθώ σοβαρά, ακόμα κάθεται!
thanassis1969 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2017 Καλημερα σε ολους.Ειμαι καινουριο μελος.Εχω ενα προβλημα με ενα ταμπλετ rubik x10 πλαισιο οπως καταλαβαινετε.Επειδη τις τελευταιες ημερες ειχε κατι ψιλοκολληματα(απο πολλες εφαρμογες) ειπα να το επαναφερω στην εργοστασιακη του μορφη.Μολις εδωσα την τελικη εντολη για λιγο εδειξε το ρομποτακι που εργαζεται και απο κει και υστερα μια νεκρη οθονη.Αυτο απο χθες βραδυ μεχρι σημερα πρωι(εμεινε ανοικτο χωρις να κανει τιποτε).Σημερα πρωι δοκιμασα reboot,καρφιτσα για reset.Το μονο που δεν ξερω αν μπορω να μπω στο boot menu με συνδυασμο καποιων πληκτρων.Οποιος μπορει να βοηθησει.Ευχαριστω πολυ.Καλημερα
Dimitroulis Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2017 Καλή σας μέρα κι από εμένα. Μετά από καιρό άνοιξα το παλιό tablet (mls) που το είχα ξεχασμένο σε ένα συρτάρι. Το άνοιξα και ενώ λειτουργούσε κανονικά, μετά από ώρα μου έβγαλε μήνυμα πως είναι κλειδωμένο σε πάροχο λόγω ληξηπόρθεσμων οφειλών. Καθώς δεν υπήρχε πλέον η κάρτα και δεν θυμόμουν τον αριθμό που είχα στο tablet πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών για να το ενεργοποιήσω λέγοντάς τους το όνομα του κατόχου. Εκεί μου είπαν πως δεν έχουν καταχωρημένο το όνομά μου και πως μετά από ένα χρονικό διάστημα γίνονται διαγραφές λόγω ανενεργών χρηστών. Τι κάνω τώρα όμως με το κλειδωμένο tablet? Καμιά ιδέα από μέρους σας?
Agmourk Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2017 Καλή σας μέρα κι από εμένα. Μετά από καιρό άνοιξα το παλιό tablet (mls) που το είχα ξεχασμένο σε ένα συρτάρι. Το άνοιξα και ενώ λειτουργούσε κανονικά, μετά από ώρα μου έβγαλε μήνυμα πως είναι κλειδωμένο σε πάροχο λόγω ληξηπόρθεσμων οφειλών. Καθώς δεν υπήρχε πλέον η κάρτα και δεν θυμόμουν τον αριθμό που είχα στο tablet πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών για να το ενεργοποιήσω λέγοντάς τους το όνομα του κατόχου. Εκεί μου είπαν πως δεν έχουν καταχωρημένο το όνομά μου και πως μετά από ένα χρονικό διάστημα γίνονται διαγραφές λόγω ανενεργών χρηστών. Τι κάνω τώρα όμως με το κλειδωμένο tablet? Καμιά ιδέα από μέρους σας? Πάρε ένα τηλέφωνο στην MLS ή αν είσαι στην Θεσσαλονίκη, πήγαινε σε κανένα κατάστημα (Αθήνα δεν ξέρω αν έχει) για να σε βοηθήσουν. πάρε και απόδειξη αγοράς μαζί (ή έστω κάποιο αποδεικτικό). μπορούν να σου ξαναφλασάρουν το λογισμικό και να ξεκλειδώσει αλλά έχω την εντύπωση ότι το χρεώνουν.
Dimitroulis Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2017 (επεξεργασμένο) Πάρε ένα τηλέφωνο στην MLS ή αν είσαι στην Θεσσαλονίκη, πήγαινε σε κανένα κατάστημα (Αθήνα δεν ξέρω αν έχει) για να σε βοηθήσουν. πάρε και απόδειξη αγοράς μαζί (ή έστω κάποιο αποδεικτικό). μπορούν να σου ξαναφλασάρουν το λογισμικό και να ξεκλειδώσει αλλά έχω την εντύπωση ότι το χρεώνουν. Δυστυχώς είμαι επαρχία (Αλεξανδρούπολη) και δεν υπάρχει κάτι κοντά για να το δω άμεσα. Θα επικοινωνήσω με MLS να δω τι θα μου πουν. Ωστόσο αν υπάρχει κάποια άλλη ιδέα, καλοδεχούμενη.. Επεξ/σία 6 Νοεμβρίου 2017 από Dimitroulis
MinDin Δημοσ. 21 Μαΐου 2019 Δημοσ. 21 Μαΐου 2019 Καλησπέρα. Δεν ανοίγει το τάμπλετ μου. Δεν το φόρτισα καθόλου για ένα μήνα. Παίζει αυτό ρόλο?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα