Moderators matrixxx Δημοσ. 6 Μαΐου 2015 Moderators Δημοσ. 6 Μαΐου 2015 Εγω εχω βαρεθεί να τα λεω... Ας μιλησει και κανενας άλλος όπως τωρα. Παντως... Δεν αφηνεις, γκρινια... Αφηνεις, γκρινια... Περφεκτ! Αντε βρες χρυση τομη αμα λαχει να ουμε...
giorginho Δημοσ. 6 Μαΐου 2015 Δημοσ. 6 Μαΐου 2015 το αγορασα απο το you.gr μου το εφερε κουριερ αρα δεν γινεται να το επιστρεψω σε φυσικο καταστημα. αν μπλεξω μαζι τους και το καθυστερουν και δεν το παραδιδουν αν δεν τους πληρωσω και μου φανε ολο το καλοκαιρι τι να το κανω μετα? θα αλλαξω μονος μου τη θυρα αλλα για μενα αντιπροσωπεια ιντεαλ τερμα, δεν προκειται να ξανααγορασω προιον τους. Παρε τηλεφωνο στα κεντρικα και ζητα να κανεις χρηση του δικαιωματος που σου περιεγραψα, ισως σου πουν σε ποιο καταστημα να το παραδωσεις, ισως σου πουν να το στειλεις με δικη τους χρεωση ισως και (πολυ πιθανο) να προσπαθησουν να σε 'πασαρουν' στην ιντεαλ, οπου σου ειπα οτι εκει θα στηλωσεις το ...αναστημα σου. Απο εκει και περα ειναι δικο σου θεμα, δικη σου αποφαση, αν νομιζεις οτι δεν αξιζει για τα 12 ευρω να περιμενεις καναδυο βδομαδες παραπανω τα σκας και το στελνεις Αθηνα (ναι, οσο 'αδικο' κι αν σου φαινεται, τυπικα ειναι σωστο και δεν μπορεις να γκρινιαζεις ως προς αυτο), δεν ειναι υποχρεωμενη η αντιπροσωπεια να εχει σε καθε πολη συνεργειο, οπως και δεν εισαι υποχρεωμενος να το στειλεις εσυ με δικη σου επιβαρυνση σε αυτους, επιλογες εχεις, διαλεγεις και παιρνεις. ΥΓ. Ουτε και ο καθε πωλητης ειναι υποχρεωμενος να εχει παντου υποκαταστηματα, ομως οταν κατι που αγορασες online παρουσιασει βλαβη υποχρεουται (ο πωλητης παντα) να σε εξυπηρετησει χωρις κανενα δικο σου εξοδο, ο,τι κι αν συνεπαγεται αυτο. 2
hackertom Δημοσ. 8 Μαΐου 2015 Δημοσ. 8 Μαΐου 2015 Παιδιά εάν του πούνε στείλε σε εμάς με δικά σου έξοδα και όταν επιστραφεί το πληρώνεις εσύ είναι σωστό;
cgioris Δημοσ. 8 Μαΐου 2015 Δημοσ. 8 Μαΐου 2015 Και εμένα έπαψε ξαφνικά να φορτίζει στους πρώτους 2-3 μήνες. Τους πήρα τηλ., απάντησε μια κοπέλα και μου είπε να το στείλω με δική τους χρέωση. Μου το έστειλαν επίσης πίσω χωρίς χρέωση δική μου. Βέβαια, έκαναν να το φτιάξουν 2 μήνες επειδή περίμεναν ανταλλακτικό από το εξωτερικό. Μου είπαν ότι είχε πρόβλημα η κεντρική πλακέτα. Μάλιστα μου είχαν στείλει και tracking number ώστε να βλέπω την πορεία του ανταλλακτικού και της βλάβης...!! Νομίζω πως η toshiba έχει αρχίσει να υστερεί στο service της. Ενώ ένα tablet της asus που επίσης μου χάλασε, χωρίς χρέωση μεταφορικών επέστρεψε μέσα σε 10 μέρες.. με το service να γίνεται στην Τσεχία...! 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα