nick#18 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2014 Ηρθε η ωρα για αλλαη ιμαντα! Λιγο καθηστεριμενα βεβαια γιατι το ειχα ξεχασει εντελος και εχει αρχισει να ραγιζει απο πανω! :S Ασχετα με αυτο ομως, εχω ενα "διλημμα"... γνησιος ιμαντας hyundai η καποιου τριτου επωνυμου κατασκευαστη π.χ. continental/skf/pirelli ? Φυσικα θα αλλακτουν και ραουλα-τεντωτηρες...
paylidis Δημοσ. 30 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2014 για εμένα πηγαινε στο γνησιο... οχι οτι οι συμβατοί θα δημιουργήσουν πρόβλημα αλλα ο γνησιος ειναι dedicated, οπως και να το κάνουμε... 1
NT1G Δημοσ. 30 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2014 Και ο "γνήσιος" το πιθανότερο, από κανέναν μεγάλο κατασκευαστή θα φτιάχνεται. 3
igoods Δημοσ. 30 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2014 Ηρθε η ωρα για αλλαη ιμαντα! Λιγο καθηστεριμενα βεβαια γιατι το ειχα ξεχασει εντελος και εχει αρχισει να ραγιζει απο πανω! :S Ασχετα με αυτο ομως, εχω ενα "διλημμα"... γνησιος ιμαντας hyundai η καποιου τριτου επωνυμου κατασκευαστη π.χ. continental/skf/pirelli ? Φυσικα θα αλλακτουν και ραουλα-τεντωτηρες... Οποιαδηποτε απο τις εταιριες που ανεφερες ειναι καλες και οποιον και να βαλεις δεν θα εχεις προβλημα. Να αλλαξεις και τρομπα νερου.Σετακι ολα μαζι με ιμαντες και ρουλεμαν. Μην πας να παρεις μεσα απο την εταιρεια το γνησιο γτ μπορει να τον κατασκευαζει καποια απο τις εταιριες που ανεφερες και απλα να τον πληρωσεις διπλα. 2
BritGreek Δημοσ. 30 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2014 Αφού αναφέρεσαι σε hyundai, ψάξε λίγο τις τιμές και θα εκπλαγείς (έπρεπε να το γράψω με κεφαλαία) με τη διαφορά τιμής σε διάφορα μαγαζιά. Μιλάω πάντα για τους original. Αν δεν είσαι εντός εγγύησης, ψάξου στο internet και θα αγοράσεις το πλήρες σετ με 38 ευρώ. Εγώ τους άλλαξα στο Getz και έδωσα 50 ευρώ για την εργασία, σε συνεργείο που με έστειλε το μαγαζί που τους αγόρασα. Τρόμπα νερού δεν άλλαξα. 1
Timour21 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2014 Τρόμπα νερού αλλάζεις, γιατί αν στην κάνει και αρχίζει και χάνει, πρέπει να βγει πάλι ο ημάντας (και ένα κάρο άλλα πράγματα) για να αλλαχθεί. Προκειμένου να γλυτώσεις το λύσε/δέσε 2 φορές, την αλλάζεις κάθε φορά που αλλάζεις και ημάντα και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Διαφορετικά την αλλάζεις όταν χαλάσει (και εκεί εύχεσαι να το πάρεις χαμπάρι νωρίς). 3
igoods Δημοσ. 1 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2014 Tόσο εύκολα χαλάνε οι αντλίες νερού;Κανονικα παει σετ.Και ειναι και απο τα πραγματα που δεν ρισκαρεις να τα αφησεις γτ ενας που δεν ξερει και πολλα απο αυτοκινητα την παταει ανετα αμα σπασει η αρχιζει και χανει. Και ο ιμαντας λενε περιπου καθε 5 χρονια η 50.000 χλμ γιατι ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΕΙΣ. Εαν περιμενεις να βγαλει ο ιμαντας τοσο καιρο/χιλιομετρα ωστε να ειναι εμφανες η ζημια ισως να ειναι αργα για το μοτερ. 2
nick#18 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2014 Μέλος Δημοσ. 1 Ιουλίου 2014 Οποιαδηποτε απο τις εταιριες που ανεφερες ειναι καλες και οποιον και να βαλεις δεν θα εχεις προβλημα. Να αλλαξεις και τρομπα νερου.Σετακι ολα μαζι με ιμαντες και ρουλεμαν. Μην πας να παρεις μεσα απο την εταιρεια το γνησιο γτ μπορει να τον κατασκευαζει καποια απο τις εταιριες που ανεφερες και απλα να τον πληρωσεις διπλα. Ε παντα καπως ετσι παει.. 3ου κατασκευαστη ειναι... θα κοιταξω λιγο τους κωδικους στον παλιο ιμαντα μηπως βρω τι παιζει! Ευθεια, 5η μεσα και λιγο σπροξιμο μεχρι να φανουν οι κωδικοι πανω στον ιμανταα! Αφού αναφέρεσαι σε hyundai, ψάξε λίγο τις τιμές και θα εκπλαγείς (έπρεπε να το γράψω με κεφαλαία) με τη διαφορά τιμής σε διάφορα μαγαζιά. Μιλάω πάντα για τους original. Αν δεν είσαι εντός εγγύησης, ψάξου στο internet και θα αγοράσεις το πλήρες σετ με 38 ευρώ. Εγώ τους άλλαξα στο Getz και έδωσα 50 ευρώ για την εργασία, σε συνεργείο που με έστειλε το μαγαζί που τους αγόρασα. Τρόμπα νερού δεν άλλαξα. Tο πληρες σετ για accent '98 (οποτε δεν παιζει εγγυηση ) το φθηνοτερο paizei στα 68 απο οσο εψαξα που εχει ολους τους ιμαντες (χρονισμου-δυναμο-a/c) +τεντωτηρα Εσυ απο που εκανες την αγορα σου? γιατι αν εισαι 1.3 μιλαμε για το ιδιο μοτερ.... Να φανταστω σε καποιο απο τους γνωστους με ανταλλακτικα για κορεατικα? Επισης τι μαρκα ηταν αυτος που εβαλες? Κανονικα παει σετ. Και ειναι και απο τα πραγματα που δεν ρισκαρεις να τα αφησεις γτ ενας που δεν ξερει και πολλα απο αυτοκινητα την παταει ανετα αμα σπασει η αρχιζει και χανει. Και ο ιμαντας λενε περιπου καθε 5 χρονια η 50.000 χλμ γιατι ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΕΙΣ. Εαν περιμενεις να βγαλει ο ιμαντας τοσο καιρο/χιλιομετρα ωστε να ειναι εμφανες η ζημια ισως να ειναι αργα για το μοτερ. Αυτη την βλακεια εκανα και εγω.. πλεων φαινεται πως θελει αλλαγη!
Dare-Devil Δημοσ. 1 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2014 Ηρθε η ωρα για αλλαη ιμαντα! Λιγο καθηστεριμενα βεβαια γιατι το ειχα ξεχασει εντελος και εχει αρχισει να ραγιζει απο πανω! :S Ασχετα με αυτο ομως, εχω ενα "διλημμα"... γνησιος ιμαντας hyundai η καποιου τριτου επωνυμου κατασκευαστη π.χ. continental/skf/pirelli ? Φυσικα θα αλλακτουν και ραουλα-τεντωτηρες... Εγω 2 φορές τώρα (και δεύτερη φορά χθές ) άλλαξα όλους τους ιμάντες σε hyundai accent 2003 με aftermarket δεν θυμάμαι μάρκα που μου πε ο μηχανικός το μόνο που θυμάμαι είναι ότι είναι Ιαπωνικής κατασκευής και τον εμπιστεύομαι γιατί είναι χρόνια οικογενειακός φίλος και γείτονας. Ετσι και αλλιώς δύσκολα η hyundai απο μόνη της να παράγει δικούς της ιμάντες. Συνήθως είναι κάποιας άλλης εταιρείας όπως και τα αμορτισέρ του αυτοκινήτου μου είναι παραγωγής kayaba απο τι μου είπαν μηχανικοί.
palawiaris Δημοσ. 2 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2014 Κανονικα παει σετ. Και ειναι και απο τα πραγματα που δεν ρισκαρεις να τα αφησεις γτ ενας που δεν ξερει και πολλα απο αυτοκινητα την παταει ανετα αμα σπασει η αρχιζει και χανει. Και ο ιμαντας λενε περιπου καθε 5 χρονια η 50.000 χλμ γιατι ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΕΙΣ. Εαν περιμενεις να βγαλει ο ιμαντας τοσο καιρο/χιλιομετρα ωστε να ειναι εμφανες η ζημια ισως να ειναι αργα για το μοτερ. Με παραξένεψε γιατί το δικό μου με 225000 χλμ ακόμα δεν άλλαξα αντλία.Ακόμα παλιότερα είχα φτάσει ένα αμάξι κοντά 300000 και πάλι τσουκ.Μια φορά στην ζωή μου άλλαξα και πάλι το αμάξι θα είχε καμιά 200αριά χιλιάδες.Γενικά δεν είχα ποτέ πρόβλημα.
gdriver Δημοσ. 2 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2014 ο κατασκευαστής δε φτιάχνει μόνος του ιμάντες . συνήθως τα δίνει σε τρίτο. ο μεγαλύτερος oem κατασκευαστής για ιμάντες είναι η gates . όσον αφόρα την αντλία νερού αυτό που συνήθως χαλάει είναι η φτερωτή. και αυτό εάν δεν είναι μεταλική αλλά πλαστική. ορισμένοι κατασκευαστές έχουν αντλία νερού η οποία βιδώνει με τσιμούχα πάνω στη μηχανή. αυτή η τσιμούχα ψιλολιώνει και έχει διαρροή.άλλοι δεν έχουν με τσιμούχα. γενικώς μαζί με ιμάντες αλλάζεις και προληπτικά την αντλία νερού όπως μαζί με τα υγρά του ψυγείου και εξαέρωση του συστήματος αλλάζεις και θερμοστάτη. 1
paylidis Δημοσ. 2 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2014 ο κατασκευαστής δε φτιάχνει μόνος του ιμάντες . συνήθως τα δίνει σε τρίτο. ο μεγαλύτερος oem κατασκευαστής για ιμάντες είναι η gates . όσον αφόρα την αντλία νερού αυτό που συνήθως χαλάει είναι η φτερωτή. και αυτό εάν δεν είναι μεταλική αλλά πλαστική. ορισμένοι κατασκευαστές έχουν αντλία νερού η οποία βιδώνει με τσιμούχα πάνω στη μηχανή. αυτή η τσιμούχα ψιλολιώνει και έχει διαρροή.άλλοι δεν έχουν με τσιμούχα. γενικώς μαζί με ιμάντες αλλάζεις και προληπτικά την αντλία νερού όπως μαζί με τα υγρά του ψυγείου και εξαέρωση του συστήματος αλλάζεις και θερμοστάτη. και σου βγαίνει δουλειά των 50€->500€ σε αυτοκίνητο των 1000€... Προσωπικά δεν ειχα κάποιο αμαξι με ιμαντα αλλα ελαχιστους ξέρω που να κάνουν όλη αυτή τη διαδικασία με αντλίες κλπ και συνηθως ειναι αυτοι που πανε σε αντιπροσωπεία και δεν ξέρουν... Δε λεω οτι ειναι σωστό ή λάθος, απλά το βλέπω λιγο πιο ορθολογικά...
NickTG Δημοσ. 2 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2014 Η αλλαγή της αντλιας κοστίζει τόσο παραπάνω όσο έχει το ανταλλακτικο. 1
gdriver Δημοσ. 2 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2014 ακριβώς ό,τι είπε ο nicktg . η μανουρα είναι να αλλάξεις του ςεσωτερικούς ιμάντες εκκεντροφόρων. όταν ανοίξεις τις ασφάλειες και τα συναφή η αντλία είναι ένα τικ ασ πούμε. δε χρεώνουν για αλλαγή αντλίας.είναι σαν να σε χρεώσει κάποιος εάν σε αυτοκίνητο με ανάρτηση γονάτων mcpherson αλλάξεις ελατήρια και σε χρεώσουν την αλλαγή του τοπ μαουντ.οι διαδικασίες αυτές είναι ψιλοκοινές και έτσι όλοι οι μηχανικοί στο κάνουν. στο δικό μου άλλαξα ιμάντες εκκεντροφόρων-δυναμό, αντλία νερού ,θερμοστάτη και αλλαγη υγρών ψυγείου μαζί με καινούργια κολλάρα όλα μαζί με τη μία 250 ευρώ. υποθέτω πως λίγοι είναι αυτοί που τους τυχαίνει ταυτόχρονα να αλλάξουν όλα αυτά. και το καλό είναι πως το μόνο από όλα αυτά που πρέπει να πάρεις oem είναι μόνο ο θερμοστάτης. αν και φυσικά αυτό είναι στην ευχέρεια του καθενός καθώς κάλλιστα υπάρχουν και θερμοστάτες τρίτου. μερικοί κατασκευαστές κάνουν και προσφορά . για παράδειγμα βρήκα ιμάντα poly-v ,εκκεντροφόρων, μαζί με αντλία νερού και θερμοστάτη όλα 80 ευρώ. και από ότι μου είπαν είναι αρκετά συχνές αυτές οι προσφορές.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα