Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ναι και δεν είναι αμελητέο πολλές φορές.Π.χ.

18*0,7+20*0,3=18,6

Και εάν το μάθημα ειναι αυξημένης βαρύτητας τότε 18,6*1,3=24,18

Κάνε τώρα την πράξη αυτή με 16 προφορικό αντί για 20 να δεις διαφορά.

  • Like 1
  • Απαντ. 51
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αυτο καταλαβα κι εγω αλλα ισως δεν το εγραψα σωστα .Με δεδομενο οτι ο προφορικος θα ειναι παντα ή σχεδον παντα μεγαλυτερος απο τον γραπτο με τον τροπο που βαθμολογουν οι καθηγητες στα δυο τετραμηνα  θα εχουμε ενα γραπτο Χ0.7 και ενα προφορικο δυο μοναδες πιο πανω απο τον γραπτο Χ0,3

 

Σωστα ?

Ναι.

  • Like 1
Δημοσ.

Ναι και δεν είναι αμελητέο πολλές φορές.Π.χ.

18*0,7+20*0,3=18,6

Και εάν το μάθημα ειναι αυξημένης βαρύτητας τότε 18,6*1,3=24,18

Κάνε τώρα την πράξη αυτή με 16 προφορικό αντί για 20 να δεις διαφορά.

 

Νομιζω αυτο ειπα .Οτι ο προφορικος μετραει μονο αν ο γραπτος ειναι μεγαλυτερος απο τον  προφορκο  αλλα μαλλον δυσκολο με τον τροπο που βαθμολογουν.

  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ.

Καλησπερα...θα ηθελα να κανω μια ερωτηση...τα θεματα τι ωρα βγαινουν στην δημοσιοτητα μεσω ιντερνετ...εχω ακουσει οτι βγαινουν στην μια ωρα αφου τα δωσουν στους μαθητες !!!

Ευχαριστω !!!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...